حمل ماشین نارمک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07806.html

طبق آخرین آمار منتشر‌شده فعالیت خودروسازان خصوصی رشد ۴۵ درصدی داشته است

۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

آیا گزینه خصوصی‌سازی صنعت خودرو محقق می‌شود؟

به گزارش - حمل ماشین نارمک - رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو - حمل ماشین نارمک - ، طبق آمار اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پنج خودروساز خصوصی کشور در مجموع ۵۹ هزار و ۲۷۵ دستگاه انواع محصولات سواری را در شش ماه به تولید رسانده و در نتیجه افزایش تیراژ تولید را تجربه کرده‌اند.

خودروسازان نیمه دولتی در شش - حمل ماشین نارمک - ماهه نخست سال جاری افزایش ۹/ ۱۷ درصدی تیراژ تولید را تجربه کردند، این در حالی است که خودروسازان بخش خصوصی طی این - حمل ماشین نارمک - مدت توانستند رشد ۴۵ درصدی را به - حمل ماشین نارمک - ثبت برسانند.

[caption id="attachment_204230" align="aligncenter" width="600"]حمل ماشین نارمک وزیر صنعت در دوره فعالیت دولت دوازدهم برای خصوصی‌سازی صنعت خودرو تلاش کند[/caption]

این موضوع نشان‌دهنده همان بحث همیشگی خصوصی‌سازی صنعت خودرو است که کارشناسان این حوزه بارها درباره آن سخن گفته‌اند و راه نجات و ارتقای این صنعت را خصوصی‌سازی و پایبندی به اصل ۴۴ قانون اساسی دانسته‌اند.

دولتی بودن اقتصاد، یکی از مهم‌ترین معضلات اقتصاد - حمل ماشین نارمک - ایران طی سه دهه اخیر بوده که خود عاملی در جهت کاهش بهره‌وری و کاهش نرخ رشد اقتصادی شده است.

در این خصوص طی سال‌های اخیر، شعارهایی مبنی بر - حمل ماشین نارمک - کاهش نقش دولت در اقتصاد ملی سر داده شد، اما راه‌به‌جایی‌نبرد. تا جایی که سیدحسن‌روحانی با - حمل ماشین نارمک - شعار خصوصی‌سازی بر سرکار آمد - حمل ماشین نارمک - و حتی در همایش بین‌المللی صنعت خودرو - حمل ماشین نارمک - نیز به آن اشاره کرد. پیگیری خصوصی‌سازی در دولت یازدهم و دوازدهم محمد بیاتیان؛ کارشناس حوزه خودرو - حمل ماشین نارمک - و عضو سابق کمیسیون صنایع درباره این‌که چرا هنوز وعده‌ها برای خصوصی‌سازی صنعت خودرو عملی نشده است، به روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: «حرف خصوصی‌سازی فقط در حد شعار بوده و عملیاتی نشده است. اما چرا تا امروز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است؟

متاسفانه باید گفت در دولت حوزه تولید خودرو، صنعت خودرو، مدیریت خودروسازی و سهام داری‌ تحت چنبره دولت و افراد نزدیک به دولت است و در واقع خودروسازی تبدیل به حیاط خلوتی برای دولت‌ها شده‌است.

همین - حمل ماشین نارمک - موضوع باعث شده‌است تا دولت‌ها از این صنعت دل نکنند و همچنان بر این حوزه سیطره داشته باشند. به نظر من دولت یازدهم و در ادامه آن دولت دوازدهم هم به خاطر همین قصه تا امروز در این عرصه اقدام خاصی صورت نداده‌اند و بعید است در سال آخر اتفاق قابل‌توجهی در حوزه مدیریت - حمل ماشین نارمک - خودرو توسط دولت انجام بشود. یعنی دولت هیچ اراده‌ای برای بردن صنعت خودروسازی به سمت خصوصی‌سازی نشان نداده است.»

محمد بیاتیان، همچنین درباره این‌که خصوصی‌سازی چه نفعی برای خودروسازی خواهد داشت ، - حمل ماشین نارمک - نیز می‌گوید:« در وهله اول شاهد افزایش کیفیت خودروها خواهیم بود، یعنی بازار رقابتی خواهد شد. افزایش کیفیت از لوازم اصلی رقابت - حمل ماشین نارمک - در بازار خودرو است. فکر می‌کنم در آن صورت باید با بسیاری از برندهایی که - حمل ماشین نارمک - در هیچ کدام از کشورهای دنیا تولید نمی‌شوند، خداحافظی کنیم.»

ارتقای صنعت ۵۰ ساله خودروسازی به‌وسیله خصوصی‌سازی رضا انصاری، ‌عضو کمیسیون - حمل ماشین نارمک - صنایع مجلس دهم هم اذعان داشت که با تحقق خصوصی‌سازی واقعی و ایجاد شرایط رقابتی در صنعت خودرو، شاهد شکوفایی خودروسازی در ایران خواهیم بود. انصاری تاکید کرد: «چنانچه خصوصی‌سازی در صنعت خودرو به‌طور‌صحیح شکل گیرد و بسته سیاستی خوبی برای رقابت‌پذیری صنعت طراحی شود، قطعا این جریان موجب رشد و شکوفایی صنعت خودروی کشور خواهد شد.»

از‌دیگر‌سو، رضا علیزاده نایب رئیس اول کمیسیون صنایع مجلس دهم، تاکید کرد خصوصی‌سازی با روش فعلی، اثرگذار نخواهد بود و این امر در صنعت خودرو باید به معنای واقعی کلمه رخ دهد.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از حمایت بی‌رویه دولت از خودروسازان گفت: «با چنین شرایطی نه‌تنها صنعت خودروی ایران رقابتی نخواهد شد بلکه با برداشتن حمایت‌های دولت بی‌شک این صنعت به زمین خواهد خورد.»

به گفته نایب‌رئیس کمیسیون صنایع، تنها راه نجات صنعت خودروی ایران، خصوصی‌سازی است، - حمل ماشین نارمک - البته نه به شیوه واگذاری‌هایی که در این مدت صورت‌گرفته است. تا زمانی که وزرا در تعیین مدیرعامل و هیات‌مدیره شرکت‌ها نقش مستقیم دارند و همچنان سایه دولت بر این صنعت وجود دارد و موجب ایجاد بازار انحصاری شده است، قطعا این روند دردی را - حمل ماشین نارمک - از این صنعت دوا نخواهد کرد.

سایه دولت اجازه ارتقا به صنعت خودرو را نمی‌دهد وقتی آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مورد میزان رشد خودروسازان خصوصی را مورد بررسی قرار می‌دهیم، می‌بینیم این بخش خصوصی در خودروسازی عملکرد قابل دفاعی - حمل ماشین نارمک - داشته است. این موضوع در حالی است که به‌رغم - حمل ماشین نارمک - آنکه خودروسازان بخش - حمل ماشین نارمک - خصوصی همچنان سهم کمی از بازار خودروی کشور را در دست دارند، تیراژ تولید آن‌ها در پنج ماه ابتدای سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۶/ ۴۵ درصدی داشته است.

همین موضوع نشان‌دهنده این است که وزیر در دولت دوازدهم باید مبحث خصوصی‌سازی این صنعت را که جزو الزامات است و بارها به آن اشاره شده است، به طور جدی‌تری مورد پیگیری قرار دهد.

در همین مورد یعنی نقش دولت دوازدهم در خصوصی‌سازی صنعت خودرو، رضا انصاری، عضو کمیسیون صنایع تاکید می‌کند:« در‌صورتی‌که وزیر صنعت و معدن در این دوره تنها یک اقدام انجام دهد، بسیاری مشکلات در حوزه خودروسازی حل خواهد شد.

وزیر جدید صنعت در دوره فعالیت دولت دوازدهم باید اجازه دهد که صنعت خودرو به معنای واقعی خصوصی شود. متاسفانه خصوصی‌سازی در ایران - حمل ماشین نارمک - تاکنون در حد حرف بوده و به معنای واقعی شکل نگرفته است.»

به‌گفته این عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم، آنچه که تاکنون تحت عنوان خصوصی‌سازی در صنعت شکل گرفته، مشکلات بیشتری را برای صنعت کشور ایجاد کرده است. صنعت خودرو باید به‌معنای واقعی کلمه، خصوصی شود. مانند جریان خصوصی‌سازی و فعالیت این بخش در همه جای دنیا که خود این بخش‌ها، مجموعه‌ها را اداره می‌کنند.

اولين صفحه   -  کرایه خودروبر نارمک   -   قیمت خودروبر نارمک   -   مبلغ خودروبر نارمک   -   تعرفه خودروبر نارمک   -   شماره تماس خودروبر نارمک   -   خدمات خودروبر نارمک   -   یدک کش نارمک   -   کرایه یدک کش نارمک   -   قیمت یدک کش نارمک   -   مبلغ یدک کش نارمک   -   تعرفه یدک کش نارمک   -   شماره تماس یدک کش نارمک   -   خدمات یدک کش نارمک   -   حمل خودرو نارمک   -   کرایه حمل خودرو نارمک   -   قیمت حمل خودرو نارمک   -   مبلغ حمل خودرو نارمک   -   تعرفه حمل خودرو نارمک   -   شماره تماس حمل خودرو نارمک   -   خدمات حمل خودرو نارمک   -   حمل ماشین نارمک   -   کرایه حمل ماشین نارمک   -   قیمت حمل ماشین نارمک   -   مبلغ حمل ماشین نارمک   -   تعرفه حمل ماشین نارمک   -   شماره تماس حمل ماشین نارمک   -   خدمات حمل ماشین نارمک   -   کفی نارمک   -   کرایه کفی نارمک   -   قیمت کفی نارمک   -   مبلغ کفی نارمک   -   تعرفه کفی نارمک   -   شماره تماس کفی نارمک   -   خدمات کفی نارمک   -   کفی خودروبر نارمک   -   کرایه کفی خودروبر نارمک   -   قیمت کفی خودروبر نارمک   -   مبلغ کفی خودروبر نارمک   -   تعرفه کفی خودروبر نارمک   -   شماره تماس کفی خودروبر نارمک   -   خدمات کفی خودروبر نارمک   -  آخرين صفحه