خدمات جرثقیل خودروبر ظفر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06678.html

با توجه‌به اینکه تولید خودروهای هیبرید درحال‌حاضر در جهان به شکل جدی دنبال می‌شود، برخی از کارشناسان معتقدند اساس و فلسفه وجودی قطب سوم نیز باید تولید خودروهای هیبرید باشد، درغیر این‌صورت نمی‌توان در این زمینه به موفقیت دست یافت

۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

حضور مستقل یک برند جهانی یا تشکیل یک جوینت ونچر مشترک

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، از ابتدای تشکیل دولت یازدهم بحث تشکیل قطب سوم خودروسازی ازسوی - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - اکبر ترکان معاون رئیس‌جمهور و دبیر شورای مناطق آزاد در دولت یازدهم مطرح شد. ترکان در آن مقطع اعلام کرد: «قطب سوم خودروسازی به‌هیچ عنوان دولتی نخواهد بود و ما به‌دنبال تقویت حضور بخش خصوصی در قطب سوم خودروسازی هستیم.»

وی همچنین گفته بود:«این قطب - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - سوم در منطقه آزاد چابهار خواهد بود و نباید - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - نگاه فقط به بازار ایران باشد، چراکه اگر فقط تمرکز روی بازار داخلی باشد، - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - شرکت‌ها محصولات دلخواه خود را به بازار عرضه می‌کنند. همچنین تولیدات باید مطابق با استانداردهای جهانی باشد.»

[caption id="attachment_208355" align="aligncenter" width="591"]خدمات جرثقیل خودروبر ظفر قطب سوم خودروسازی چگونه به - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - موفقیت می‌رسد؟[/caption]

این اظهارات ترکان تنها درحد حرف باقی ماند و بعد از گذشت سه سال هیچ حرکتی برای عملی شدن این موضوع صورت نگرفت، تا اینکه عمر دولت یازدهم به پایان رسید و ترکان نیز با جایگاه خود خداحافظی کرد، اما در دولت دوازدهم نوبت به محمد شریعتمداری وزیر صنعت،معدن و تجارت رسید که در این باره اقدام به موضع‌گیری کند.

محمد شریعتمداری در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: «فقط ایران‌خودرو و سایپا در عالم خلق نشده‌اند، بلکه بخش خصوصی اتاق بازرگانی با تجمیع سرمایه‌های خود می‌تواند یک شرکت خودروسازی ایجاد کند و سومین آن باشد که بنده نیز از آن حمایت می‌کنم.»

بعد از - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - سخنان آن روز شریعتمداری موجی ایجاد شد و کارشناسان و اعضای اتاق بازرگانی به بیان دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند، اما این صحبت‌ها به جایی ختم نشد و بیشتر جنبه تبلیغاتی پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، مهم‌ترین موضوعی که در رابطه با قطب سوم مطرح بوده این است که این قطب چگونه در خودروسازی کشورمان حضور پیدا کند؟

دو حالت را برای این امر می‌توان متصور بود، اول حضور مستقل یک برند جهانی در بازار ایران و - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - تولید و صادرات محصولات آن است، اقدامی که نزدیک‌ترین موضوع به - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - آن حضور رنو و قرارداد این شرکت با ایدرو - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - است که تاکنون جنبه عملیاتی به خود نگرفته - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - است و باید دید درنهایت این موضوع به چه سمت‌و‌سویی حرکت خواهدکرد.

شکل دوم نیز حضور یک برند جهانی تحت همکاری با یکی از خودروسازان داخلی است که نمونه آن را می‌توان همکاری ماموت و فولکس واگن دانست، اما این موضوع نیز - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - فعلا در سکوت خبری - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - به‌سر می‌برد.

در این‌زمینه ذکر یک نکته ضروری است که ایجاد قطب سوم خودروسازی به این سادگی‌ها نیست و باید اقدامات اساسی صورت گیرد و به‌نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها این موضوع تعیین تکلیف شود.

اما موضوع تولیدات نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است، با توجه‌به اینکه تولید خودروهای هیبرید درحال حاضر در جهان به شکل جدی دنبال می‌شود، برخی از کارشناسان معتقدند اساس و فلسفه وجودی قطب سوم نیز باید تولید خودروهای هیبرید باشد، درغیر این‌صورت نمی‌توان در این زمینه به موفقیت دست یافت.

در زمینه موفقیت قطب سوم خودروسازی سعید مدنی مدیرعامل اسبق سایپا معتقد است: «همه آن‌هایی که درحال حاضر در کشور تولید یا مونتاژ می‌کنند، می‌توانند یک قطب خودروسازی باشند و حتی ممکن است یکی از همین شرکت‌های داخلی فعال و یا نیمه‌فعال - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - قطب - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - بعدی خودروسازی کشور شود.» وی ادامه داد: «این - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - احتمال نیز وجود دارد که چند خودروسازی کوچک با هم جوینت شده و قطب سوم - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - را پدید آورند، اما سوال این است که آیا به دلیل ناراضی بودن از دو قطب فعلی صنعت خودرو می‌توانیم قطب جدیدی را به این صنعت و بازار معرفی کنیم؟ جواب مطمئنا خیر - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - است!»

مدنی افزود: «رویکرد ایجاد قطب سوم باید کاملا جدید باشد تا هم مشکلی اضافه نشود و هم ۲ قطب فعلی خودروسازی کمی به خود آمده و حرکت کنند.»

مدیرعامل سابق گروه خودروسازی سایپا درمورد امکان ورود برندهای وارداتی به تولید مستقیم در داخل کشور تصریح کرد: «سهم وارداتی‌ها از بازار ۷درصد است اما نباید این نکته را فراموش کنیم که ۸۰درصد خودروهای - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - تولیدی کشور نیز از رده خارج‌شده، هستند.»

وی اضافه کرد: «ما باید شرکتی را برای قطب سوم انتخاب کنیم که بتواند جایگزینی برای پراید و پژو که سهم خوبی در بازار داخلی دارند، تولید کند - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - که - خدمات جرثقیل خودروبر ظفر - این یعنی تولید سالانه ۱میلیون خودروی روز و تازه‌نفس برای جایگزین شدن با قدیمی‌هایی که دیگر تاریخ مصرفشان گذشته است.»

مدنی تاکید کرد: «بازار خودروی ایران بسیار خوب است و برخی دوستان این بازار را به‌صورت رایگان در اختیار برندهای خارجی قرار می‌دهند، بدون اینکه چیزی از آن‌ها طلب کنند.»

وی گفت: «برخلاف این عملکرد ما، چینی‌ها به هیچ برندی اجازه واردات خودرو به‌صورت CBU را نمی‌دهند و حتما باید ۴۰درصد تولید داخلی باشد، البته هم‌اکنون این رقم به ۶۰درصد داخلی‌سازی افزایش پیدا کرده است.»

مشاور پیشین وزیر صنعت در پایان خاطرنشان کرد: «چنانچه قراردادهای جدید خودرویی قوی بسته‌شده باشد، می‌توان از قدرت خودروسازان خارجی برای طراحی و ساخت برند داخلی نیز استفاده کرد.»

اولين صفحه   -  کفی ظفر   -   کرایه کفی ظفر   -   قیمت کفی ظفر   -   مبلغ کفی ظفر   -   تعرفه کفی ظفر   -   شماره تماس کفی ظفر   -   خدمات کفی ظفر   -   کفی خودروبر ظفر   -   کرایه کفی خودروبر ظفر   -   قیمت کفی خودروبر ظفر   -   مبلغ کفی خودروبر ظفر   -   تعرفه کفی خودروبر ظفر   -   شماره تماس کفی خودروبر ظفر   -   خدمات کفی خودروبر ظفر   -   جرثقیل خودروبر ظفر   -   کرایه جرثقیل خودروبر ظفر   -   قیمت جرثقیل خودروبر ظفر   -   مبلغ جرثقیل خودروبر ظفر   -   تعرفه جرثقیل خودروبر ظفر   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر ظفر   -   خدمات جرثقیل خودروبر ظفر   -   نیسان خودروبر ظفر   -   کرایه نیسان خودروبر ظفر   -   قیمت نیسان خودروبر ظفر   -   مبلغ نیسان خودروبر ظفر   -   تعرفه نیسان خودروبر ظفر   -   شماره تماس نیسان خودروبر ظفر   -   خدمات نیسان خودروبر ظفر   -   نیسان یدک کش ظفر   -   کرایه نیسان یدک کش ظفر   -   قیمت نیسان یدک کش ظفر   -   مبلغ نیسان یدک کش ظفر   -   تعرفه نیسان یدک کش ظفر   -   شماره تماس نیسان یدک کش ظفر   -   خدمات نیسان یدک کش ظفر   -   ماشین بر ظفر   -   کرایه ماشین بر ظفر   -   قیمت ماشین بر ظفر   -   مبلغ ماشین بر ظفر   -   تعرفه ماشین بر ظفر   -   شماره تماس ماشین بر ظفر   -  آخرين صفحه