خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02471.html
ب‌ام‌و

آلبرت بیرمن، ریاست واحد مهندسی واحد M ب‌ام‌و را برعهده داشت، اما تغییراتی باعث شد که این مهندس ارشد به هیوندای بپیوندد.

۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

کلیدی به نام اشتباه

 به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  در مصاحبه اخیر کار اند درایور با بیرمن 61 ساله - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - او درباره علاقه کودکی‌اش به مسابقات رانندگی و دلایلی که باعث شد پس‌از 3 دهه همکاری ب‌ام‌و را ترک کند، صحبت می‌کند.  

از چه زمانی متوجه شدید که می‌خواهید شغلی در رابطه با ماشین‌ها داشته باشید؟
دقیقا به خاطر دارم که سال 1973 یک مسابقه خودروهای تورینگ در نوربرگ‌رینگ برگزار شد و در آن دو خودرو افسانه‌ای یعنی ب‌ام‌و 3.0 CSL و کاپریس با هم رقابت ‌کردند. من در خانه، پرچمی با لوگوی ب‌ا‌م‌و درست کرده بودم و هر - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - بار که هانس استاک (راننده‌ ب‌ام‌و) از مقابلم می‌گذشت آن را تکان می‌دادم. بعد از پایان مسابقه در سکوی قهرمانی به سراغ او رفتم که وقتی پرچمم را دید، کتی که پوشیده بودم را برایم امضا کرد.  

شما پس‌از اتمام کالج به‌عنوان یک مهندس شاسی جوان به - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - ب‌ام‌و پیوستید، اما در اوقات فراغت روی (تقویت) خودروهای ب‌ام‌و هم کار می‌کردید. 
بله. با تیم مسابقه لیندر. آن‌ها با مدل 323 مسابقه می‌دادند و بعد هم به سراغ مدل 325 رفتند. در بسیاری از مسابقات ما با ب‌‌ام‌و 325 در برابر قدرتمندترین خودروها موفق می‌شدیم اما به هر حال قدرت موتور آن واقعا کافی نبود. پس‌از آن من به ب‌ام‌و موتوراسپرت رفتم که آرزویش را داشتم، اما به من گفتند نباید روی مدل مسابقه‌ای E30 کار کنم، چون فقط افراد باتجربه را برای این کار شایسته - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - می‌دانستند. اما آن‌قدر همه درگیر ماشین‌های - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - سواری بودند که در - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - نهایت من تنها شخص - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - در دسترس بودم و - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - برای همین آن کار به من سپرده شد. 

E30 M3 همچنان یکی از موفق‌ترین خودروهای مسابقه‌ای تاریخ شناخته می‌شود. بزرگ‌ترین کمک شما در تکمیل آن چه بود؟ 
رول کیج. من ابتدا می‌خواستم این خودرو را از - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - جنس آلومینیوم بسازم که به خاطر سبکی‌اش در آن زمان مورد استفاده همه - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - بود، اما به خاطر پیچیدگی طرح مورد نظر من، کار با آن بسیار دشوار بود. این بود که به فکر افتادم به سراغ فولاد بروم. - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - آن زمان فقط مدل‌هایی مانند خودروهای رالی سافاری از فولاد استفاده می‌کردند. این قطعات محافظتی به ساختار بدنه جوش می‌خوردند در حالی‌که آلومینیوم با پرچ به ماشین وصل می‌شد. حاصل کار خودرویی با استحکام بیشتر نسبت‌به مدل - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - قدیمی 635 بود و در - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - عین حال رول - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - کیج جدید 3 کیلوگرم سبک‌تر از مدل قبلی بود.  

پس از آن شما به مقر ب‌ام‌و در - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - آمریکای - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - شمالی رفتید و اصلاحاتی را در آن‌جا انجام دادید. 
در اوایل دهه 1990 کارکنان بخش - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - بازاریابی در ایالات متحده می‌گفتند مدل‌های ب‌ام‌و خیلی ناراحت هستند و ما ماشین‌های نرم‌تری می‌خواهیم. البته که من چنین چیزی را نمی‌خواستم و برای همین در مونیخ یک مدل E36 را ساختم که همه چیز آن نرم - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - بود: تایرها، لنت ترمز‌ها، فرمان، شوک - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - تعلیق. بعد همین کار را با یک مدل معمولی انجام دادیم و کیت - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - طراحی شده (ام-تکنیک) را روی آن نصب - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - کردیم که - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - جواب داد و به کمک آن توانستیم مشکل مشتریان آمریکایی را حل کنیم. 

چه‌طور مهندس ارشد واحد M ب‌ام‌و شدید؟
پروژه‌ای در جریان بود که تولید نسخه - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - M نسل دوم ب‌ام‌و X5 را - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - دنبال می‌کرد، اما مهندسان ایده توربوشارژی کردن یک مدل شاسی‌بلند را - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - دوست نداشتند. مدیران به دنبال تغییر بودند، در نتیجه مرا - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - به‌عنوان رئیس واحد تحقیق و توسعه استخدام کردند. مدل M X5 یک سال با تولید فاصله داشت، من به‌طور اساسی آن را تغییر دادم و به آن کاراکتر بیشتری بخشیدم، تا جایی که می‌شد آن را به یک مدل M بدل کنیم.  

هیوندای چطور شما را استخدام کرد؟ 
یک روز جمعه با من تماس گرفتند و من هم به آن‌ها گفتم که علاقه‌ای به همکاری ندارم. البته بعد از آن درباره هیوندای، کاری که داشت با کیا می‌کرد و این که چه‌طور - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - کره‌جنوبی در مدتی بسیار کوتاه پیشرفت کرده است، فکر کردم. اما اصلی‌ترین دلیلم برای به پیوستن به این کمپانی این بود که واحد M ب‌ام‌‌و داشت به سمت - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - و سویی می‌رفت که برای - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - من خوشایند نبود. کسانی که پیشتر پروژه‌های دیوانه‌واری را انجام می‌دادند از آن‌جا رفته بودند. بنابراین با خودم فکر کردم شاید فکر بدی نباشد که در پایان دوره حرفه‌‌‌ایم به هیوندای بروم. بعد اتفاقات دیگری هم افتاد، مثل این‌که استفاده از جعبه انتقال نیروی دوکلاچه برای M5 کنسل شد و - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - من با خودم گفتم این دیگر بازی من نیست و بعد از آن‌جا رفتم. برنامه‌ام این بود که بعد از رونمایی M5 بازنشسته شوم، اما ناگهان یک ماجراجویی جدید به سراغم آمد.  

چه چیز - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - در خصوص هیوندای شما را هیجان‌زده می‌کند؟
احترام! آدم‌ها در اینجا برای کاری - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - که انجام می‌دهید و به آن می‌رسید شگفت‌زده می‌شوند. من با چونگ اویی‌سون، معاون ارشد هلدینگ هیوندای دیداری داشتم و تحت‌تاثیر اهمیتی قرار گرفتم که او برای مهندسی قائل است. پیش‌از آن همیشه احساس می‌کردم کسی هستم که اشتباه می‌کند و هزینه‌هایی را برای شرکت به بار می‌آورد. 

کره تا همین سال‌های اخیر پیش‌زمینه‌ای در مسابقات اتومبیلرانی نداشته است. آیا فکر می‌کنید حضور در عرصه مسابقات به توسعه خودروهای سواری کمک می‌کند؟
قطعا. حضور داشتن در مسابقات برای - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - مهندسان مانند یک اردوی آموزشی است زیرا در مسابقات شما خیلی سریع بازخورد کارهایی را که انجام داده‌اید، می‌گیرید. برای مهندسان خوب اشتباه کردن و یاد گرفتن یک کلید اساسی است و بی‌توجهی به این موضوع مشکلی است که - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - این روزها خودش را خیلی نشان می‌دهد. مهندسان امروزی در ابتدای دوره کاری خود مسئولیت‌های بسیار اندکی را برعهده می‌گیرند. وقتی درباره سابقه کاری‌ام با - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - مهندسان جوان کره‌ای حرف می‌زنم آن‌ها باور نمی‌کنند زمانی که خیلی جوان‌تر از آن‌‌ها بودم چه مسئولیت‌هایی را برعهده داشته‌ام. - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - این چیزی است که - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - داریم رویش کار می‌کنیم. 

آیا چیزی هست که اگر می‌توانستید، جور دیگری انجامش می‌دادید؟
چیز خاصی به فکرم نمی‌رسد. من در ب‌ام‌و مشاغل - خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان - خوبی داشتم و هر کاری را که می‌کردم دوست داشتم. حتی امروز، هر ماشینی را که رویش کار می‌کنم بی‌نهایت دوست دارم، می‌خواهد یک سانتافه باشد یا یک ولوستر مدل N. 
 

اولين صفحه   -  حمل ماشین بزرگراه کردستان   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه کردستان   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه کردستان   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه کردستان   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه کردستان   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه کردستان   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه کردستان   -   کفی بزرگراه کردستان   -   کرایه کفی بزرگراه کردستان   -   قیمت کفی بزرگراه کردستان   -   مبلغ کفی بزرگراه کردستان   -   تعرفه کفی بزرگراه کردستان   -   شماره تماس کفی بزرگراه کردستان   -   خدمات کفی بزرگراه کردستان   -   کفی خودروبر بزرگراه کردستان   -   کرایه کفی خودروبر بزرگراه کردستان   -   قیمت کفی خودروبر بزرگراه کردستان   -   مبلغ کفی خودروبر بزرگراه کردستان   -   تعرفه کفی خودروبر بزرگراه کردستان   -   شماره تماس کفی خودروبر بزرگراه کردستان   -   خدمات کفی خودروبر بزرگراه کردستان   -   جرثقیل خودروبر بزرگراه کردستان   -   کرایه جرثقیل خودروبر بزرگراه کردستان   -   قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه کردستان   -   مبلغ جرثقیل خودروبر بزرگراه کردستان   -   تعرفه جرثقیل خودروبر بزرگراه کردستان   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر بزرگراه کردستان   -   خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه کردستان   -   نیسان خودروبر بزرگراه کردستان   -   کرایه نیسان خودروبر بزرگراه کردستان   -   قیمت نیسان خودروبر بزرگراه کردستان   -   مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه کردستان   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه کردستان   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه کردستان   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه کردستان   -   نیسان یدک کش بزرگراه کردستان   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه کردستان   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه کردستان   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه کردستان   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه کردستان   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه کردستان   -  آخرين صفحه