خودرو سوار اهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08773.html

بر اساس آخرین گزارش موسسه تحقیقاتی Numbeo که مربوط به تیرماه سال جاری است، مردم ایران به‌‌طور متوسط برای هر مسیر خود از مبدأ تا مقصد، بیش‌از ۵۰ دقیقه زمان در ترافیک هدر می‌دهند و از این بابت در جایگاه نخست جهان قرار گرفته‌اند.

۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

قفل پایتخت با کلید حمل‌و‌نقل عمومی باز می‌شود

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو،ترافیک تهران یک‌بار دیگر نام کشور ما را از لحاظ ثبت یک رکورد منفی در جهان بر سر زبان‌ها - خودرو سوار اهر - انداخت. بر اساس رده‌بندی یک موسسه، ایران رده نخست اتلاف وقت شهروندان - خودرو سوار اهر - در ترافیک را - خودرو سوار اهر - دارد. در عین حال تا کمتر از یک هفته دیگر شورای شهر پنجم تهران آغاز به کار می‌کند و تهرانی‌ها امیدوار هستند با رای خود به لیست امید، - خودرو سوار اهر - از معضلات حمل‌و‌نقل و ترافیکی پایتخت کاسته شود. به‌گفته اعضای شورای شهر فعلی یکی از مهم‌ترین کارهایی را که باید شورای شهر پنجم در دستور کار خود قرار دهد، گسترش زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل عمومی است تا عمر مردم در رفت‌و‌آمد سطح شهر هدر نرود و به عبارتی تا این حد زجر نکشند. به گزارش روزنامه «دنیای - خودرو سوار اهر - خودرو»، - خودرو سوار اهر - بر اساس آخرین گزارش موسسه تحقیقاتی Numbeo که مربوط به تیرماه سال - خودرو سوار اهر - جاری است، مردم - خودرو سوار اهر - ایران به‌‌طور متوسط برای هر مسیر خود از مبدأ تا مقصد، بیش‌از - خودرو سوار اهر - ۵۰ دقیقه زمان در ترافیک هدر می‌دهند و از - خودرو سوار اهر - این بابت - خودرو سوار اهر - در جایگاه نخست جهان قرار گرفته‌اند. روسیه و مصر به ترتیب با میزان هدررفت ۴۹.۵ دقیقه و ۴۷.۶ دقیقه، در - خودرو سوار اهر - جایگاه‌های دوم و سوم این رده‌بندی قرار دارند. در انتهای این - خودرو سوار اهر - جدول کشورهای اتریش، لیتوانی و اسلوونی قرار دارند که به ترتیب با هدررفت ۲۸.۸۶، ۲۸.۶ و ۲۷.۱ دقیقه از زمان مفید روزانه شهروندان، جزو پربازده‌ترین کشورها در حوزه حمل‌و‌نقل به شمار می‌آیند. اطلاعات سایت نامبیو همواره توسط کارشناسان این مرکز، در - خودرو سوار اهر - حال به‌روزرسانی است. همچنین گزارش‌های این سایت بر اساس اطلاعات مردمی هم تهیه و منتشر می‌شوند. در این سایت علاوه بر اطلاعات ترافیک، هزینه زندگی در شهرها و کشورهای - خودرو سوار اهر - مختلف نیز با دقت بسیار بالایی در دسترس علاقه‌مندان جهت بررسی و مقایسه قرار گرفته است. اولویت توسعه حمل‌و‌نقل - خودرو سوار اهر - عمومی است مردم تهران از جهت داشتن ترافیک کشنده و وحشتناک حتما نقش پررنگی در ارتقای نام - خودرو سوار اهر - منفی ایران در این جدول دارد و تهرانی‌ها خیلی وقت است که در تار‌و‌پود این ترافیک اسیر هستند. شورای شهر به‌عنوان نهاد اصلی مدیریت شهری می‌تواند نقش مهمی در کاستن این معضل داشته باشد اما شورای شهر چهارم نتوانست نقش‌آفرینی پررنگی در این زمینه داشته باشد و حالا همه منتظر اقدام‌های شورای شهر پنجم هستند. محمد حقانی، رئیس کمیته محیط‌زیست شورای - خودرو سوار اهر - شهر تهران با اشاره به اینکه معضل ترافیک دامن همه مردم را گرفته است، به - خودرو سوار اهر - روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: «یکی از دلایل آلودگی هوا و ترافیک تهران، حجم بالای خودروهاست. - خودرو سوار اهر - این ترافیک علاوه‌بر اینکه باعث آلودگی هوا می‌شود، باعث تلف شدن عمر تهرانی‌ها - خودرو سوار اهر - هم خواهد شد. در واقع اتلاف وقت مردم و - خودرو سوار اهر - افزایش روزانه حجم ترافیک به مشکلات زیرساخت‌ حمل‌و‌نقل عمومی بازمی‌گردد. بنابراین تنها راه جلوگیری از آن گسترش حمل‌و‌نقل عمومی است. ضمن این که ترافیک و اتلاف وقت شهروندان خسارت زیادی به اقتصاد شهری و ملی وارد می‌کند.» این عضو شورای شهر در ادامه به شورای شهر پنجم توصیه می‌کند: «شورای شهر پنجم گسترش زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس‌ها را در دستور کار خود قرار دهند و در این مسیر مدیریت شهری همراه و هم‌فکر شورای شهر است. متاسفانه مردم برای رفتن از یک سر تهران تا طرف دیگر زجر می‌کشند و اتلاف وقت آنها در ترافیک به مرور زمان باعث بروز مشکلات جسمی و روحی فراوانی می شوند اما فراموش نکنیم با توسعه زیرساخت حمل‌و‌نقل عمومی این مشکلات برطرف خواهد شد.» راهکارهای حل مشکل ترافیک غلامرضا انصاری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر هدر رفتن عمر ایرانی در ترافیک کلان شهرها، به روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: «یکی از گزینه‌های کاهش ترافیک در ایران، الکترونیکی کردن خدمات است که در چند سال گذشته توسط دولت الکترونیک در حال انجام بوده و بسیاری از خدمات از جمله بانک‌ها و خدمات اداری از طریق شبکه‌های اینترنتی انجام می‌شود. موضوع مهم دیگر در کلان‌شهرهای ایران استفاده از فضای زیر سطح است یعنی باید مترو، پارکینگ و خدمات خودرویی - خودرو سوار اهر - را به این مکان برد. همچنین توسعه حمل و نقل عمومی و سرعت بخشی به استفاده از اتوبوس های برقی صورت گیرد تا از بار ترافیکی معابر شهری کاسته شود و عمر ایرانی‌ها کمتر به هدر رود.» این عضو - خودرو سوار اهر - شورای شهر تهران به وضعیت نامناسب ترافیک پایتخت هم اشاره می‌کند و می‌گوید: «در سال‌های گذشته به‌دلیل مدیریت ناکارآمد شهری معضل ترافیک تهران نه تنها حل نشده بلکه روز‌به‌روز هم بیشتر شده است و بخش قابل‌توجهی از خودروهایی که در معابر شهری تردد می‌کنند، تک‌سرنشین و دو سرنشین - خودرو سوار اهر - است. در واقع تهران شهر خودروها شده است و وقت مردم پشت ترافیک هدر می‌رود. ضمن این که وقتی - خودرو سوار اهر - فردی مسیر ۲۰ دقیقه‌ای را ۲ ساعت پشت ترافیک می‌ماند تا به مقصد خود برسد، قطعا بر اعصاب و روان - خودرو سوار اهر - فرد تاثیر می‌گذارد و منجر به آسیب‌های فردی و اجتماعی می‌شود.» این عضو شورای شهر درباره راهکارهای حل ترافیک تهران برای کاهش اتلاف وقت شهروندان که این شورا به شورای پنجم پیشنهاد اجرایی شدن آن را می‌دهد، توضیح می‌دهد: «این راهکارها شامل چهار مورد است. راهکار اول این است که قبل از هر چیز مدیریت مدرن کنترل ترافیک به صورت الکترونیکی است. راهکار دوم استفاده کامل از زیر سطح زمین است. همچنین گسترش حمل‌و‌نقل عمومی راهکار سوم است. راهکار چهارم انتقال پارکینگ خودرو به سطح زیرزمین است، زیرا دو سوم خیابان‌ها - خودرو سوار اهر - به خاطر پارک خودروها گرفته شده است. بنابراین لازم است شورای شهر پنجم و - خودرو سوار اهر - شهردار آینده به‌طور جدی پیگیر - خودرو سوار اهر - حل این معضل تهرانی‌ها باشند.»
اولين صفحه   -  کفی خودروبر انزلی   -   جرثقیل خودروبر انزلی   -   نیسان خودروبر انزلی   -   نیسان یدک کش انزلی   -   ماشین بر انزلی   -   خودرو سوار انزلی   -   جرثقیل یدک کش انزلی   -   چرخگیر انزلی   -   امداد خودرو اهر   -   امداد خودرو سیار اهر   -   خودروبر اهر   -   یدک کش اهر   -   حمل خودرو اهر   -   حمل ماشین اهر   -   کفی اهر   -   کفی خودروبر اهر   -   جرثقیل خودروبر اهر   -   نیسان خودروبر اهر   -   نیسان یدک کش اهر   -   ماشین بر اهر   -   خودرو سوار اهر   -   جرثقیل یدک کش اهر   -   چرخگیر اهر   -   امداد خودرو اهواز   -   امداد خودرو سیار اهواز   -   خودروبر اهواز   -   یدک کش اهواز   -   حمل خودرو اهواز   -   حمل ماشین اهواز   -   کفی اهواز   -   کفی خودروبر اهواز   -   جرثقیل خودروبر اهواز   -   نیسان خودروبر اهواز   -   نیسان یدک کش اهواز   -   ماشین بر اهواز   -   خودرو سوار اهواز   -   جرثقیل یدک کش اهواز   -   چرخگیر اهواز   -   امداد خودرو ایوانکی   -   امداد خودرو سیار ایوانکی   -   خودروبر ایوانکی   -  آخرين صفحه