خودروبر امیر آباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00435.html
سعید مدنی

سند چشم‌انداز 1404 اصلا ایده‌آل‌گرا نبود و بسیار واقعی بود اما بستر مناسبی برای تحقق آن ایجاد نشد

۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

قهرمان شنای جهان هم در باتلاق نمی‌تواند شنا کند

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، نابسامانی در صنعت خودرو و مباحث مدیریتی آن ادامه دارد. برخی کارشناسان، این نابسامانی را ناشی‌از عملکرد نامناسب‌ برخی از مدیران این صنعت می‌دانند و برخی دیگر آن را ناشی‌از شرایط بد فضای کسب‌وکار کشور تلقی می‎کنند. به نظر می‌رسد برای به ثبات - خودروبر امیر آباد - رسیدن این صنعت علاوه‌بر - خودروبر امیر آباد - مدیر کاربلد، نیازمند بستر مناسب برای گسترش ایده‌هاست. در شرایطی که فضای مناسبی در کسب‌وکار و همچنین ارتباطات بین‌المللی فراهم نباشد، نمی‌توان انتظار کارهای بزرگ داشت. تحریم‌ها برنامه‌ریزی برای صنعت خودرو را سخت‌ کرده و در این شرایط به برنامه‌ای دقیق و راهگشا برای سرپا نگه داشتن خودروسازان نیاز است، برنامه‌ای که - خودروبر امیر آباد - باید با بسیج همه نهادها و ارگان‌های درگیر، انجام شود.

در همین زمینه با سعید مدنی، مدیرعامل پیشین سایپا به گفت‌وگو پرداختیم. وی معتقد است دلایل بحران در مدیریت خودروسازی‌ها را باید در جای دیگری جست‌وجو کرد. - خودروبر امیر آباد - مدنی از برخی افراد و رسانه‌ها که همواره علیه صنعت خودرو موضع می‌گیرند نیز انتقاد می‌کند و معتقد است شعور - خودروبر امیر آباد - اقتصادی جامعه، ارزش اصلی خودروهای داخلی را می‌داند.
 
 یکی از - خودروبر امیر آباد - مسائلی که وزیر - خودروبر امیر آباد - صمت چه به‎صورت مستقیم و چه به‎صورت غیرمستقیم بارها بر آن تاکید کرده‌اند، بحث بحران مدیریت در خودروسازی‌هاست. اصولا آیا بحران مدیریت در خودروسازی‌ها وجود دارد و در چه بخش‌هایی بیشتر به چشم - خودروبر امیر آباد - می‌آید؟

شاید مشکلات مدیریتی وجود داشته باشد، اما بیشتر بیرون از - خودروبر امیر آباد - خودروسازی‌هاست. اگر بحران مدیریتی هم وجود دارد، باید وزارتخانه و سازمان‌های متولی این بحران را از - خودروبر امیر آباد - بین ببرند. چراکه این مدیران، منتخب خودشان هستند. اگر خوب هستند، منتخب خودشانند و اگر بحران ایجاد کرده‌اند، بازهم منتخب خودشان هستند. شرکت‌های خودروساز، خصوصی نیستند و مدیران‌عامل را نیز غریبه‌ها انتخاب نکرده‌اند. اگر اعتقاد دارند مدیریت در خودروسازی‌ها دچار بحران است، این مساله مطرح می‌شود که چرا چنین کسانی را برای مدیریت انتخاب می‌کنند.
 
 بحث ثبات مدیریتی در شرکت ایران‌خودرو دیده می‌شود اما در سایپا شاهد ثبات مدیریت نیستیم. علت این موضوع چیست؟

چون خودروسازی سیاسی‌تر شده است. ایران‌خودرو هم به‎رغم برخورداری از ثبات مدیریتی - خودروبر امیر آباد - مانند سایپا دچار مشکل است. ثبات مدیریتی نه فقط در خودروسازی‌ها بلکه در همه ارکان بسیار اهمیت دارد. اما چرا به‎رغم ثبات مدیریتی در ایران‌خودرو و تغییرات پی‌درپی در سایپا، وضعیت هر دو شرکت شبیه هم است و هر دو مشکلات شکل هم دارند؟ بنابراین باید موضوع را در جای دیگری دنبال کرد. ثبات مدیریتی را قبول دارم اما بازهم می‌بینید که شرکت دارای ثبات مدیریتی هم مشکل دارد. چراکه زنجیره متصل‎کننده - خودروبر امیر آباد - صنعت خودرو مشترک است.

اگر برای یکی - خودروبر امیر آباد - از زنجیره‌ها مشکلی پیش بیاید و زمین بخورد، برای - خودروبر امیر آباد - باقی زنجیره‌ها نیز به‎صورت دومینووار مشکل پیش خواهد آمد و همگی زمین خواهند خورد. متاسفانه برخی مدیران ما این را نمی‌دانند. شرکت‌ها به یکدیگر به چشم رقیب نگاه می‌کنند و نه همکار. قدیم‌ها در بازار اگر یک نفر ورشکست می‌شد، باقی بازاری‌ها به او کمک می‌کردند. اما درحال‎حاضر شرکت‌های خودروساز در مواقع ضروری به‌کمک هم نمی‌روند. اما نکته مهم این - خودروبر امیر آباد - است که ثبات مدیریتی اهمیت دارد. اما چرا - خودروبر امیر آباد - با وجود ثبات مدیریتی در یک شرکت، وضعیت هر دو شبیه هم است؟

بحث دیگر به فضای کسب‎وکار مربوط می‌شود. فضای کسب‌وکار باید درست باشد، تا این‌ها بتوانند عملکرد خوبی داشته - خودروبر امیر آباد - باشند. اگر بهترین مدیران را هم برای خودروسازی‌ها بیاوریم، اما فضای کسب‌وکار را تسهیل نکنیم، قطعا کار پیش نمی‌رود.

آیا قهرمان شنای جهان در یک باتلاق می‌تواند شنا کند؟ واقعیت قضیه این است. ما در صنعت خودرو، باتلاق قیمت‌گذاری داریم، باتلاق نرخ ارز را داریم، باتلاق فضاسازی علیه خودروسازی در رسانه‌های عمومی را داریم و باتلاق‌های بسیار دیگری - خودروبر امیر آباد - در این عرصه وجود دارد که اجازه مانور به مدیران - خودروبر امیر آباد - خودروسازی نمی‌دهد. واقعیت این است که باید این باتلاق را تبدیل به یک استخر آب زلال کنیم. اگر مدیران شناگر نباشند، غرق می‌شوند و اگر شناگر باشند، شنا می‌کنند و پیش می‌روند.

 مدیران صنعت خودرو به نوعی از سوی وزیر صمت به مدیرعاملی خودروسازان منتسب می‌شوند. آیا این مدیران بدون ارائه برنامه به این جایگاه می‌رسند یا قبل از انتساب برنامه‌ آن‌ها توسط وزارت صنعت،معدن و تجارت بررسی می‌شود؟

من اطلاعی از بقیه افراد ندارم اما زمانی که قرار بود به عنوان مدیرعامل مطرح شوم، قبل از آن - خودروبر امیر آباد - وزیر وقت از من برنامه خواست و یک‌سری پروتکل‌ها رعایت - خودروبر امیر آباد - شد. یعنی در - خودروبر امیر آباد - سال 91 وقتی می‌خواستند مدیری را انتخاب کنند، نماینده‌های وزیر به‌صورت سیستماتیک و توسط یک گروه گزینش مصاحبه‌هایی را با تعداد زیادی از مدیران خودروسازی‌ها انجام دادند.

گروه گزینش، چند نفر را انتخاب و برنامه‌های آن‎ها را بررسی کردند و بعد از امتیازدهی نفر مورد نظر انتخاب شد و آن زمان من برای سایپا انتخاب شدم. درحال‎حاضر نمی‌دانم چنین مراحلی برای انتخاب مدیر طی می‌شود یا خیر. اما معتقدم این اتفاق در خصوص جایگزین من رخ نداد. فکر می‌کنم وزیر - خودروبر امیر آباد - هم ایشان را نمی‌شناخت و فقط با یک توصیه مدیرعامل سایپا شد.

نفر بعدی فکر می‌کنم با ارائه برنامه، مدیرعامل شد، زیرا در قطعه‌سازی فعال بود. مدیر فعلی هم که سابقه طولانی در صنعت خودرو دارد، به احتمال فراوان برنامه‌ای داشته‌اند که برای مدیریت سایپا انتخاب شده‌اند.
 
 بحث دیگری که این روزها مطرح می‌شود، داشتن برنامه بلندمدت برای صنعت خودرو است. این سوال مطرح می‌شود اصولا برنامه بلندمدتی برای صنعت - خودروبر امیر آباد - خودرو وجود دارد یا خیر؟ البته غیر از سند چشم‌انداز 1404 که به اعتقاد کارشناسان، بسیار ایده‌آل‌گرا بود. حال باتوجه به وجود تحریم‌ها، آیا هدف و طرح خاص دیگری برای خودروسازی کشور وجود دارد؟ 

به‌نظر من سند چشم‌انداز - خودروبر امیر آباد - 1404 اصلا ایده‌آل‌گرا نبود بلکه بسیار واقعی بود. این برنامه در زمان وزارت آقای نعمت‌زاده بسیار خوب پیش‌ می‌رفت و به‎تدریج افزایش تولید هم اتفاق می‌افتاد که بازهم تحریم‌ها پیش آمد. سند - خودروبر امیر آباد - 1404 اصلا جاه‌طلبانه نبود و برنامه‌ریزی صحیحی بود. ما خودروهای فرسوده بسیاری داشتیم و از یک طرف باید - خودروبر امیر آباد - محصولاتمان را نیز صادر می‌کردیم تا به یک تراز ارزی می‌رسیدیم و همچنین مصرف داخلی هم داشتیم. یعنی عملا برای 3میلیون دستگاه خودرو پیش‌بینی‎شده در آن چشم‌انداز برنامه وجود داشت. اما این برنامه‌ها باید در یک بستر - خودروبر امیر آباد - مناسب - خودروبر امیر آباد - اجرا شوند.

اگر بستر مناسبی برای این قضیه وجود نداشته باشد، نمی‌توانید کاری از پیش ببرید. در زمین سنگلاخ نمی‌توان مسابقه دو سرعت برگزار کرد.  برای دونده باید پیست و کفش مناسب وجود داشته باشد. همیشه مدیرعامل و هیات‎مدیره انتخاب می‌شوند، اما قیمت ارز دست این‎ها نیست، قیمت خودرو دست خودروساز نیست. برخی رسانه‌ها صبح تا شب علیه صنعت خودرو سم‌پاشی و مردم را تحریک می‌کنند اما خودروساز به رسانه‎ها - خودروبر امیر آباد - خط نمی‎دهد‎.

تلویزیون درخصوص قیمت شیر و این‎که چرا مثلا از 2500 تومان به - خودروبر امیر آباد - 4500 تومان رسیده برنامه می‌سازد و مردم را توجیه می‌کند که چاره‌ای نیست و دلیل گرانی این است. اما کجا در مورد خودرو این چنین برنامه‌ای درست شده - خودروبر امیر آباد - است؟ در مورد پراید شعار - خودروبر امیر آباد - می‌دهند و می‌گویند که 4میلیون تومان بیشتر نمی‌ارزد. یعنی به اندازه قیمت یک سکه طلا. وقتی این صحبت‌ها مطرح می‌شود یعنی از وضعیت موجود بی‌اطلاع هستند.

وقتی برای پیش‌فروش خودرو عده زیادی خواهان وجود دارد یعنی این‎که فکر اقتصادی جامعه کار می‌کند و متوجه می‌شود ارزش اقتصادی این خودرو یک سکه نیست و - خودروبر امیر آباد - به اندازه چندین و چند سکه ارزش دارد. برای همین است که برای پیش‎فروش 50هزار دستگاه خودرو، 3میلیون نفر در صف می‌ایستند، به‎گونه‌ای که سرورهای کامپیوتری - خودروبر امیر آباد - دچار مشکل می‌شود. این است که باید فضا برای پاسخگویی به تقاضا فراهم - خودروبر امیر آباد - شود.

در آن فضا، سند چشم‌انداز 1404 قابل‌دستیابی است. نکته دیگر بحث فضای سیاسی و ارتباط با دنیاست. وقتی بسیاری از پروژه‌ها به‌خاطر وضعیت ارتباطی ما دچار مشکل هستند، در این صورت انتقال تکنولوژی چگونه قرار است انجام شود؟ انتقال برخی مواد را چگونه می‌توان انجام داد؟ به‌هرحال تا یک حدی می‌توان - خودروبر امیر آباد - یک‌سری چیزها را - خودروبر امیر آباد - تولید داخل کرد.
 
 در شرایطی که ارتباط طبیعی با دنیا نداریم و دنیا هم ارتباطی با ما ندارد، برنامه صنعت خودرو چیست؟ آیا قرار است صنعت خودرو به همین شکل ادامه پیدا کند و صرفا زنده باشد یا می‌توان  برای آن برنامه‌ریزی هم انجام داد؟

بله؛ می‌توان برنامه‌ریزی کرد. نه‎فقط صنعت خودرو بلکه بسیاری از صنایع دیگر هم دچار همین مشکلات هستند. اما پتانسیل در کشورمان به قدری بالاست که اثرات منفی در درازمدت خود را نشان می‌دهد. در شرایط فعلی باید همه‎چیز واقعی بوده یعنی قیمت ارز شفاف و واقعی شود. اگر قیمت ارز واقعی باشد، جلو دلال‌بازی گرفته می‌شود. بزرگ‌ترین سمی‌ که به اقتصاد این کشور وارد شد، اعلام نرخ 4200 تومانی از سوی دولت برای دلار بود. 

دوم مساله قیمت‌گذاری است. باید تکلیف قیمت‌ها مشخص - خودروبر امیر آباد - شود. رسانه‌ها هم اگر نمی‌خواهند از صنعت داخلی حمایت کنند حداقل آن - خودروبر امیر آباد - را نکوهش نکنند و اطلاعات نادرست به مردم ندهند.

ضمن این‎که از نفراتی که تجربه کار کردن در شرایط تحریم‌ را دارند، استفاده کنیم. چراکه همه در تحریم کار نکرده‌اند و فقط بعضی مدیران شرایط تحریمی را پشت سر گذاشته‌اند. باید با همفکری با آن مدیران، راه‌های دور زدن تحریم‌ها را - خودروبر امیر آباد - بررسی کرد.

همچنین خودروسازان باید دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی را برای برخی موارد به‌کار بگیرند. یعنی از دانشی که در دانشگاه‌ها وجود دارد، در خودروسازی‌ها استفاده کنیم. به‎طور کلی باید همه را بسیج کنیم تا بتوانیم صنعت خودرو را فعلا سرپا نگه داریم.

اولين صفحه   -  کرایه چرخگیر اسلامشهر   -   قیمت چرخگیر اسلامشهر   -   مبلغ چرخگیر اسلامشهر   -   تعرفه چرخگیر اسلامشهر   -   شماره تماس چرخگیر اسلامشهر   -   خدمات چرخگیر اسلامشهر   -   امداد خودرو امیر آباد   -   کرایه امداد خودرو امیر آباد   -   قیمت امداد خودرو امیر آباد   -   مبلغ امداد خودرو امیر آباد   -   تعرفه امداد خودرو امیر آباد   -   شماره تماس امداد خودرو امیر آباد   -   خدمات امداد خودرو امیر آباد   -   امداد خودرو سیار امیر آباد   -   کرایه امداد خودرو سیار امیر آباد   -   قیمت امداد خودرو سیار امیر آباد   -   مبلغ امداد خودرو سیار امیر آباد   -   تعرفه امداد خودرو سیار امیر آباد   -   شماره تماس امداد خودرو سیار امیر آباد   -   خدمات امداد خودرو سیار امیر آباد   -   خودروبر امیر آباد   -   کرایه خودروبر امیر آباد   -   قیمت خودروبر امیر آباد   -   مبلغ خودروبر امیر آباد   -   تعرفه خودروبر امیر آباد   -   شماره تماس خودروبر امیر آباد   -   خدمات خودروبر امیر آباد   -   یدک کش امیر آباد   -   کرایه یدک کش امیر آباد   -   قیمت یدک کش امیر آباد   -   مبلغ یدک کش امیر آباد   -   تعرفه یدک کش امیر آباد   -   شماره تماس یدک کش امیر آباد   -   خدمات یدک کش امیر آباد   -   حمل خودرو امیر آباد   -   کرایه حمل خودرو امیر آباد   -   قیمت حمل خودرو امیر آباد   -   مبلغ حمل خودرو امیر آباد   -   تعرفه حمل خودرو امیر آباد   -   شماره تماس حمل خودرو امیر آباد   -   خدمات حمل خودرو امیر آباد   -  آخرين صفحه