خودروبر مراغه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10698.html

یکی از راه‌هایی که صنعت خودرو برای رسیدن به توسعه کامل باید طی کند، عبور از سد دولتی و خصولتی اداره شدن است. ضمن اینکه باید راه برای پیشرفت بخش‌های خصوصی هموار شود

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴

اصلی‌ترین راه برای توسعه صنعت خودرو

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، توسعه صنعت خودرو در کشور سال‌هاست که در محافل مختلف و توسط کارشناسان گوناگون بیان شده است و آنها همچنان به آسیب‌شناسی این حوزه می‌پردازند. اما راه‌های رسیدن به توسعه در صنعت خودروی کشور که سال‌هاست پایه‌ریزی شده، چیست؟ چرا در همه این سال‌ها نتوانسته‌ایم به یک توسعه پایدار و مطلوب دست پیدا کنیم و شرکت‌های خودروساز توانمند مانند خودروسازان برخی کشورها داشته باشیم؟

[caption id="attachment_187061" align="aligncenter" width="700"]خودروبر مراغه اصلی‌ترین راه برای توسعه صنعت خودرو[/caption]

مشکل صنعت خودرو شاید تجربه تحریم‌ها نشان داد که صنعت خودروی - خودروبر مراغه - کشور بدون حضور و سرمایه‌گذاری خارجی‌ها دچار مشکلات عدیده‌ای خواهد شد. تقریبا همه کارشناسان و فعالان صنعت خودرو معتقد هستند بدون حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی، توسعه صنعت خودرو بسیار سخت و البته شاید ناممکن باشد.

حسن کریمی‌سنجری، کارشناس صنعت خودرو به «دنیای خودرو» می‌گوید: « تنها راه توسعه - خودروبر مراغه - صنعت خودرو در ایران از طریق مشارکت با برندها و خودروسازان بزرگ دنیا اتفاق می‌افتد. به نظر می‌رسد بدون مشارکت و سرمایه‌گذاری خارجی‌ها تقریبا توسعه صنایع و تجهیزات و ورود تکنولوژی‌های جدید به کشور غیرممکن است.»

افزایش سهم بخش خصوصی در صنعت خودرو تحقق نیافتن خصوصی‌سازی معضل جدی در مسیر توسعه صنعت خودروی ایران است. درست است در سال‌های اخیر تصدی دولت در بخش‌های مختلف صنعت خودرو بسیار کمتر شده اما تا خصوصی‌سازی واقعی و - خودروبر مراغه - به‌صورت کامل راه بسیاری باید پیموده شود. پ

یکی از راه‌هایی که صنعت خودرو برای رسیدن به توسعه کامل باید طی کند، عبور از سد دولتی و خصولتی اداره شدن است. ضمن اینکه باید راه برای پیشرفت بخش‌های خصوصی هموار شود و یک رقابت سالم بین این بخش‌ها شکل بگیرد.

این کارشناس خودرو می افزاید: «یکی از اتفاقاتی که باید در مسیر توسعه صنعت خودرو رخ دهد، این است که ارتقای بهره‌وری نیروی کار، ارتقای منابع و همچنین ارتقای تجهیزات صورت گیرد.

این اتفاق زمانی می‌افتد که سهم بخش خصوصی در صنعت خودرو را افزایش دهیم. ضمن اینکه باید در افزایش - خودروبر مراغه - سهم شرکت‌های خصوصی در همکاری با خودروسازان خارجی تلاش بیشتری صورت گیرد.»

اصلاح قوانین و افزایش مشوق‌ها شرکت‌های خارجی برای اینکه سرمایه‌های خود - خودروبر مراغه - را به کشور وارد کنند، نیازمند یک آرامش ذهنی و حمایت فوق‌العاده از سوی دولت هستند. در سال‌های اخیر خودروسازان فرانسوی حضور موثر و پررنگی در صنعت خودروی کشور داشته‌اند. علت این اطمینان خاطر فرانسوی‌ها برای سرمایه‌گذاری را می‌توان در آشنایی آنها با فضای اقتصادی و سیاسی کشور جست‌و‌جو کرد.

کریمی‌سنجری در این - خودروبر مراغه - رابطه - خودروبر مراغه - می‌گوید: «باید برای جذب خودروسازان برتر جهانی، قوانین موثری را در جهت حذف درآمدهای دولتی ناشی از اخذ تعرفه و مالیات - خودروبر مراغه - برای آن‌ دسته از سرمایه‌گذاری‌های خارجی که منجر به ایجاد خطوط تولید می‌شود، تدوین کنیم. یعنی اگر - خودروبر مراغه - شرکتی - خودروبر مراغه - حاضر به سرمایه‌گذاری در ایران و ایجاد خط تولید است، به این شرکت تسهیلات دهیم و مالیات بر ارزش افزوده - خودروبر مراغه - و تعرفه را برای آن شرکت حذف کنیم. شرکتی که حاضر به سرمایه‌گذاری در ایران است، اشتغال ایجاد می‌کند و قسمتی از محصولات تولیدشده را به کشورهای دیگر صادر می‌کند، از این رو درآمد ارزی برای کشور به همراه دارد. نمونه این کار را می‌توان در ترکیه و چین دید.»

تویوتا - خودروبر مراغه - در چه صورتی در کشور ما سرمایه‌گذاری می‌کند؟ خودروسازان خارجی برای حضور خود در کشور علاوه‌بر اطمینان از بازگشت سرمایه و البته اطمینان از شرایط سیاسی یک - خودروبر مراغه - کشور، نیازمند مشوق‌های جدی اقتصادی نیز هستند.

به‌طور کلی بین کشورها در جذب سرمایه‌های خارجی رقابت وجود دارد. این دولت‌ها هستند که باید شرایط بهتر و جذاب‌تری را برای سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کنند.

برای حضور خودروسازانی مانند تویوتا و نیسان در کشور باید مزیت‌های خاصی ایجاد کرد که در کمتر کشوری وجود داشته باشد. باید شرایط رقابتی و عواملی که تولید خودرو در کشور را - خودروبر مراغه - ارزان و اقتصادی می‌کند، فراهم شود.

حسن کریمی‌سنجری با بیان - خودروبر مراغه - اینکه راه ورود خودروسازان - خودروبر مراغه - مطرح خارجی به کشور در ایجاد عوامل کاهنده قیمت خودرو است، می‌افزاید: «باید عوامل کاهش‌دهنده قیمت تمام‌شده خودروهای مونتاژی به‌عنوان یک مزیت در کشور مستقر شود. در این صورت می‌توانیم کشور را به محلی تبدیل کنیم که در قیمت کاهش قیمت تمام‌شده خودرو موثر باشد.

یعنی ایران صاحب یک مزیت در صنعت خودرو دنیا و به عنوان کشوری مطرح شود که می‌تواند قیمت تمام‌شده خودرو را کاهش دهد و خودرو را با قیمت رقابتی مونتاژ کند. این موضوع باعث می‌شود - خودروبر مراغه - سرمایه‌گذار خارجی ترغیب به سرمایه‌گذاری در ایران شود.»

تغییر در قوانین واردات CKD سنجری همچنین به عوامل دیگری که باید - خودروبر مراغه - برای توسعه صنعت خودرو رخ بدهد اشاره می‌کند و می‌گوید: «اتفاق دیگری که باید در این صنعت بیفتد این است که در قوانین واردات CKD و صادرات خودرو تغییراتی ایجاد شود.

تعرفه‌هایی که دولت برای واردات CKD می‌گذارد، در - خودروبر مراغه - مورد خودروسازان بزرگ دنیا که با هدف ایجاد خط تولید به ایران می‌آیند، تغییر کند و قوانین تشویقی برای آن‌ها در نظر بگیریم.

حتی می‌توانیم زمین رایگان در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا تعرفه و مالیات نگیریم اما این قانون را بگذاریم که از هر سه خودروی تولیدشده در ایران، یکی در ایران فروخته و دو - خودروبر مراغه - خودروی - خودروبر مراغه - دیگر صادر می‌شود.

به این صورت از استفاده آن‌ها از بازار ایران جلوگیری و آن‌ها را تشویق به سرمایه‌گذاری و صادرات بخشی از تولیداتشان می‌کنیم.»

اولين صفحه   -  خودرو سوار محمد آباد   -   جرثقیل یدک کش محمد آباد   -   چرخگیر محمد آباد   -   امداد خودرو محمود آباد   -   امداد خودرو سیار محمود آباد   -   خودروبر محمود آباد   -   یدک کش محمود آباد   -   حمل خودرو محمود آباد   -   حمل ماشین محمود آباد   -   کفی محمود آباد   -   کفی خودروبر محمود آباد   -   جرثقیل خودروبر محمود آباد   -   نیسان خودروبر محمود آباد   -   نیسان یدک کش محمود آباد   -   ماشین بر محمود آباد   -   خودرو سوار محمود آباد   -   جرثقیل یدک کش محمود آباد   -   چرخگیر محمود آباد   -   امداد خودرو مراغه   -   امداد خودرو سیار مراغه   -   خودروبر مراغه   -   یدک کش مراغه   -   حمل خودرو مراغه   -   حمل ماشین مراغه   -   کفی مراغه   -   کفی خودروبر مراغه   -   جرثقیل خودروبر مراغه   -   نیسان خودروبر مراغه   -   نیسان یدک کش مراغه   -   ماشین بر مراغه   -   خودرو سوار مراغه   -   جرثقیل یدک کش مراغه   -   چرخگیر مراغه   -   امداد خودرو مرزن آباد   -   امداد خودرو سیار مرزن آباد   -   خودروبر مرزن آباد   -   یدک کش مرزن آباد   -   حمل خودرو مرزن آباد   -   حمل ماشین مرزن آباد   -   کفی مرزن آباد   -   کفی خودروبر مرزن آباد   -  آخرين صفحه