شماره تماس حمل ماشین پاسداران

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03086.html
جری مک‌گووان

جری مک‌گووان 62ساله، طراح‌ارشد برند لندروور است و استودیوی طراحی این شرکت را در گیدون وارویک‌شایر اداره می‌کند. او که از سال 2004 کار خود را در لندروور آغاز کرده، اکنون عضو هیات‌مدیره این شرکت نیز است.

۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

طراحی که می‌خـواست ژولیوس سزار باشد

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  در گفت‌وگوی زیر که خبرنگار کارانددرایور با او انجام داده است، مک‌گووان از بی‌اعتمادی‌اش به مهندسان، تجربه‌اش در لینکولن و علاقه‌اش به روم باستان می‌گوید. 

 شما کارتان را در کرایسلر بریتانیا آغاز کردید و در دهه 70 میلادی به دیترویت منتقل شدید. این تجربه برای - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - یک انگلیسی - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - که از طبقه کارگر می‌آمد، چگونه بود؟ 

تجربه غریبی بود. تابستان 1978 و تابستان‌های دیترویت بسیار فوق‌العاده بودند. نمی‌توانستم جلوی هیجان و تعجبم را از کار در آن‌جا بگیرم زیرا طراحان آنجا فوق‌العاده بودند، هنرمندانی تمام‌عیار که سطح - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - کارشان بسیار بالاتر از - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - چیزی بود که در بریتانیا داشتیم. برای من مثل آن بود که به آینده سفر کرده باشم. اما وقتی بعد از 20 سال ازآنجا به لینکولن رفتم، حس کردم به جای پیشروی، به عقب برگشته‌ام. 

 پس از کرایسلر، رفتن به گروه آستین‌روور در بریتانیا باید تغییر بزرگی برای شما بوده باشد. 

خودرویی که در آن‌جا طراحی کردم MGF و بیشتر برای رفع تکلیف بود. هیچ‌وقت به نشریات نگفتیم برای چه این طراحی را انجام دادیم، چون می‌دانستیم به ما می‌خندند. مشکل اینجا بود که این خودرو یک سیستم تعلیق هیدرولیک داشت. در یک خودروی اسپرت رابطه‌ چرخ-بدنه بسیار حائزاهمیت است. قوس چرخ باید متناسب با آن باشد.

مهندس‌ارشد آستین‌روور به ما گفت ارتفاع خودرو به‌خاطر سیستم تعلیق،  با آنچه ما طراحی کرده بودیم تا حدی فرق خواهد داشت، اما وقتی درنهایت ساخته شد، به خودروهای دو دیفرانسیل شباهت داشت. - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - نسخه نهایی خودرو را اندازه - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - گرفتم و متوجه اختلافی 6 اینچی محصول نهایی با طرح اولیه شدم. فکر می‌کنم از همین‌جا بود که بی‌اعتمادی من به مهندسان شروع شد. 

شماره تماس حمل ماشین پاسداران
دینفدر جدید خودرویی به شدت شایسته و در عین حال بسیار محبوب خواهد بود

پس چه مشکلی پیش آمد؟

ما باید با یک سیستم کهنه مبارزه می‌کردیم. کانسپت‌های جدیدی طراحی کردیم که مورد تمجید قرار گرفتند - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - اما تبدیل آن‌ها به محصولات نهایی برخلاف چیزی بود که سیستم فورد اجازه می‌داد. نمی‌خواهم به فورد بی‌احترامی کنم. - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - آن‌ها فرصت بسیار خوبی در اختیار من قرار دادند و افراد  فوق‌العاده زیادی در آن‌جا کار می‌کردند. اما مساله نوع فرآیند سنتی در تصمیم‌گیری‌ها بود.  

 چرا در سال 1999 کار در لینکولن-مرکوری را قبول کردید؟

برای این‌که پول بیشتری به من می‌دادند! اما از شوخی که بگذریم، به این دلیل بود که می‌خواستم از نقطه امن خودم خارج شوم و کار در یک شرکت بین‌المللی را تجربه کنم. پیش‌از آن تجربه کار در لندروور را داشتم اما آن هم بخشی از گروه روور بود و من در آن مقام بالایی نداشتم و باید قبول کنم حسابی جاه‌طلب بود. فورد سازمان بزرگی بود و من می‌خواستم لینکلن را - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - به روزهای 
اوجش بازگردانم.  

 در سال 2004 دوباره به - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - لندروور برگشتید و - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - دو سال بعد طراح‌ارشد آن شدید. فکر می‌کنید دپارتمان شما تا چه حد در توسعه و رشد برند لندروور نقش داشته است؟ 

لندروور مثل یک غول به خواب رفته بود. با این‌که کاملا معتقدم شایستگی و صلاحیت، هسته اصلی تمام کارهای ما را تشکیل می‌دهد اما به‌نظرم این کافی نیست. در گذشته در این‌باره  خیلی صحبت می‌کردیم و به نظرم این مساله به ظرفیت ما برای رشد آسیب می‌رساند.

هر چه باشد ما باید محصولات کاملا مورد پسند تولید کنیم. وقتی متوجه این موضوع می‌شوید که مدل جدید دیفندر ما به بازار بیاید. می‌بینید حتی لازم نبود درباره آن [دیفندر] از من سوال کنید. این محصول، خودرویی شایسته و درعین‌حال بسیار محبوب خواهد بود. وقتی از ایووک - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - رونمایی کردیم، برخی گفتند: «شما این برند را نابود می‌کنید!» هرچه باشد، من یک طراح تجاری‌ام و سعی‌ام این است کسب و کار شرکتم را رونق دهم.  

 آیا تابه‌حال  از این‌که - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - فقط مدل‌های شاسی‌بلند طراحی می‌کنید، حوصله‌تان سر رفته است؟

باید انعطاف‌پذیر باشیم. می‌توانم طرح‌هایی به شما نشان دهم که سرتان از این‌که - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - یک رنجروور چه شکل‌ها و - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - مدل‌هایی می‌تواند باشد، سوت بکشد. اگر بنتلی و بقیه خودروسازان می‌تواند شاسی‌بلند بسازند، چرا رنجروور نتواند یک مدل سواری بسازد؟ 

 اجازه بدهید موضوع را عوض کنم، آیا درست است شما عاشق روم باستان هستید؟

بله، برای این‌که من به تناسخ باور دارم. فکر می‌کنم در حیات قبلی، لژیونر بوده‌ام. به‌خاطر دارم که سه یا چهار ساله بودم که عکسی از یک سرباز رومی دیدم و به سمت آن جذب شدم. اگر می‌شد یک روز به جای یک نفر دیگر زندگی کنم، آن فرد حتما ژولیوس سزار بود، البته به شرطی که آن روز، روز به‌قتل رسیدن سزار - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - نباشد. 

 اگر طراح خودرو نمی‌شدید، چه کار می‌کردید؟ 

سراغ کاری خلاقانه می‌رفتم. معماری همیشه برایم جذاب است. محیط ساخت‌وساز را همیشه به محیط طبیعی ترجیح داده‌ام. برای من طراحی مثل یک - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - سفر تفریحی بود. من از طبقه کارگر می‌آیم و آروزیم این بود پولدار شوم اما این مساله مهم‌ترین بخش ماجرا نبود. خلاقیت برایم الهام‌بخش بود و البته هنوز هم است. در نقطه‌ای هستم که واقعا به انجام کار - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - بیشتر احتیاجی ندارم اما هنوز اینجا - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - کارهای بزرگی برای انجام دادن وجود دارد.  

اگر امکانش را داشتید، چه چیزی را تغییر می‌دادید؟

حالا که فکر می‌کنم، به نظرم همیشه رفتاری تند - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - و محکم داشته‌ام. شاید سعی می‌کردم هنگام کار با دیگران مهربان‌تر باشم. من می‌توانم به آدمی تک‌بعدی بدل شوم اما همیشه باید پذیرای دیگران هم بود. در خودروسازی همه، نظر و دیدگاه درباره طراحی خودرو دارند. به محض - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - این‌که در استودیوی خود یک مدل را تمام می‌کنید، از مدیر ارشد گرفته به پائین، همگی با نظرات‌شان از راه می‌رسند. معلوم است - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - وقتی جلوی‌تان یک تکه کاغذ سفید یا تکه‌ای گل خام قرار دارد، - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - هیچ‌کدام از آن‌ها را اطراف‌تان - شماره تماس حمل ماشین پاسداران - نمی‌بینید.

اولين صفحه   -  خدمات خودروبر پاسداران   -   یدک کش پاسداران   -   کرایه یدک کش پاسداران   -   قیمت یدک کش پاسداران   -   مبلغ یدک کش پاسداران   -   تعرفه یدک کش پاسداران   -   شماره تماس یدک کش پاسداران   -   خدمات یدک کش پاسداران   -   حمل خودرو پاسداران   -   کرایه حمل خودرو پاسداران   -   قیمت حمل خودرو پاسداران   -   مبلغ حمل خودرو پاسداران   -   تعرفه حمل خودرو پاسداران   -   شماره تماس حمل خودرو پاسداران   -   خدمات حمل خودرو پاسداران   -   حمل ماشین پاسداران   -   کرایه حمل ماشین پاسداران   -   قیمت حمل ماشین پاسداران   -   مبلغ حمل ماشین پاسداران   -   تعرفه حمل ماشین پاسداران   -   شماره تماس حمل ماشین پاسداران   -   خدمات حمل ماشین پاسداران   -   کفی پاسداران   -   کرایه کفی پاسداران   -   قیمت کفی پاسداران   -   مبلغ کفی پاسداران   -   تعرفه کفی پاسداران   -   شماره تماس کفی پاسداران   -   خدمات کفی پاسداران   -   کفی خودروبر پاسداران   -   کرایه کفی خودروبر پاسداران   -   قیمت کفی خودروبر پاسداران   -   مبلغ کفی خودروبر پاسداران   -   تعرفه کفی خودروبر پاسداران   -   شماره تماس کفی خودروبر پاسداران   -   خدمات کفی خودروبر پاسداران   -   جرثقیل خودروبر پاسداران   -   کرایه جرثقیل خودروبر پاسداران   -   قیمت جرثقیل خودروبر پاسداران   -   مبلغ جرثقیل خودروبر پاسداران   -   تعرفه جرثقیل خودروبر پاسداران   -  آخرين صفحه