شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در شیراز تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02295.html
خودروهای سبز

تصمیم‌گیری برای تغییر ساختار قیمت‌گذاری خودرو باید طی سریع‌ترین فرایند ممکن صورت گیرد در غیر این‌صورت حتی اگر این فرایند تا بهمن‌ماه امسال هم طول بکشد، می‌تواند به تعطیلی گسترده و زیان غیرقابل‌جبران در صنعت خودرو و قطعه‌سازی منجر شود

۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

کمیته‌ای ویژه برای رسیدگی اضطراری به قیمت‌گذاری خودرو ایجاد شود

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،پس از برگزاری اولین جلسه غیررسمی شورای رقابت تا امروز، بیش‌از هشت سال است که قیمت خودرو تحت‌کنترل سختگیرانه این شورا، افزایش قابل‌توجهی را تجربه نکرده است. این در حالی است که به گفته خودروسازان، باتوجه‌به تحولات و چالش‌های اقتصادی فراوان طی این مدت همیشه قیمت تمام‌شده تولید خودرو از قیمت عرضه آن به بازار بالاتر بوده است. - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - این مساله باعث می‌شود قیمت‌گذاری‌ها در بازار در اختیار دلالان و واسطه‌ها قرار بگیرد تا به این ترتیب فاصله قیمت خودرو در بازار و کارخانه همواره رو به عمیق شدن رود. در عین - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - حال افزایش زیان انباشته خودروسازان و قطعه‌سازان را نیز می‌توان یکی دیگر از نتایج قیمت‌گذاری دستوری خودرو به‌شمار آورد.

جولان دلالان به زیان صنعت خودرو

«قیمت خودروهای تولید داخل درحال‌حاضر واقعی نیست.» مهم‌ترین عامل زیان - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - خودروسازان داخلی طی شش ماه ابتدای امسال را نیز می‌توان همین عامل دانست. به گفته صاحب‌نظران این حوزه، سیاسی‌شدن صنعت خودرو تاثیر قابل‌توجهی بر این شکل قیمت‌گذاری دارد. موضوعی که نتیجه آن در زیان‌دهی همه واحدهای تولیدی فعال در صنعت خودرو نمود پیدا می‌کند.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این رابطه طی اظهارنظری با اشاره به اینکه درحال‌حاضر بازار خودرو محل جولان واسطه‌ها و دلالان شده که قیمت‌های دلخواه خود را تحمیل می‌کنند، اعلام - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - کرد: «افزایش بی‌ضابطه قیمت خودروها در بازار، سایر اصناف مرتبط از جمله قطعه‌سازان را دچار مشکل کرده است.»

به گفته حسین سلاح‌ورزی، - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - قطعه‌سازان معتقدند به دلیل افزایش قیمت مواداولیه، دستمزد، هزینه‌های حمل‌ونقل و... بهای قطعات تولیدی نیز باید افزایش یابد، اما این افزایش‌ها باید متناسب باشد.»

تغییر ساختار قیمت‌گذاری؛ - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - اولین گام جبران زیان

شرایط امروز بازار خودرو کشور به نحوی پریشان و نامناسب توصیف می‌شود. بر این اساس پس از گذشت هفت ماه از سال، با بالارفتن تولید و سود، این زیان خودروسازان است که رو به افزایش گذاشته است و به‌دنبال آن به دلیل مشکلاتی که در پرداخت بدهی و اصلاح قراردادها به وجود آمده، قطعه‌سازان نیز با - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - مشکلات جدی در تامین نقدینگی و ادامه - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - روند تولید مواجه شده‌اند. 

یک عضو هیات علمی دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه قیمت‌گذاری خودرو امسال - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - با تاخیر و تا سقف 7.2دهم درصد آن هم بر مبنای ارز 4200تومانی انجام شد، به «دنیای خودرو» گفت: - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - «درحالی که این ارز بسیار کم تخصیص یافت. ضمن اینکه بعد اعلام شد مابه‌التفاوت آن ارز پس گرفته می‌شود. اما با وجود همه این تغییرات، مجوز افزایش قیمت براساس این - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - شرایط، به خودروساز داده نمی‌شود.»

امیرحسن کاکایی با اشاره به اینکه نتیجه این شد که حالا خودروسازان - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - دیگر نمی‌توانند قرارداد مناسبی - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - با قطعه‌سازان ببندند، افزود: «به دنبال این فرایند تولیدکنندگان قطعات نیز امکان تولید و تامین قطعات را از دست می‌دهند.»

وی درباره روش‌های جبران زیان‌های ایجادشده در صنعت خودرو معتقد است: «اولین - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - و مهم‌ترین اقدام قیمت‌گذاری درست خودرو است. در این شرایط شاید بتوان گفت حرف دیگری باقی نمی‌ماند. به - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - این ترتیب مسئولین باید شجاعت مواجه شدن با واقعیت و تصمیم‌گیری درست در این زمینه را - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - داشته باشند.»

وی همچنین در اظهارنظری دیگر با تاکید بر اینکه با هدف کنترل نرخ تورم همچنان اجازه افزایش قیمت به خودروسازان داده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: «این روند تاکنون منجر به افزایش زیان انباشته خودروسازان شده است. در حالی‌که اگر تصمیم‌گیری قیمتی دولت زودتر انجام نشود و فکری به حال سایر مشکلات بانکی، گمرکی و... نیز نشود، به‌طور قطع صنعت خودرو و صنایع وابسته زمین‌گیر خواهند شد.»

این اظهارات کاکایی در حالی مطرح - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - می‌شود که بیشتر - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - فعالان صنعت - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - خودرو در گفت‌وگوهای متعدد خود با «دنیای خودرو» بر این موضوع تاکید کرده‌اند تصمیم‌گیری برای تغییر - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - ساختار قیمت‌گذاری خودرو باید طی سریع‌ترین فرایند ممکن صورت گیرد. در غیر این‌صورت حتی اگر این فرایند تا بهمن‌ماه امسال هم طول بکشد، می‌تواند به تعطیلی گسترده و زیان غیرقابل‌جبران در صنعت خودرو و قطعه‌سازی منجر شود. به این ترتیب حتی ایجاد کمیته‌ای - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - ویژه برای تعجیل و تسریع تصمیم‌گیری در این زمینه از پیشنهادات موکد فعالان این حوزه به شمار - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - می‌رود.

ضرورت اصلاح فرمول قیمت‌گذاری

«تنها راه‌حل عبور از - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - بحران موجود، - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - آزادسازی قیمت - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - خودرو است. اما مشخص نیست وقتی در زمینه پتروشیمی و سایر حوزه‌های تحت‌پوشش صنعت، شاهد آزادسازی قیمت‌ها هستیم، - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - چرا حساسیت روی قیمت‌گذاری خودرو همچنان وجود دارد.»

این اظهارات یکی از اعضای هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران است. محمد شهپری در رابطه با دلایل افزایش زیان‌دهی در - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - قطعه‌سازی نیز معتقد است: - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - «در تامین مواداولیه قطعه‌سازی همچنان با مشکل مواجهیم. یکی از مشکلات این است که بورس کالا یا فروشندگان مواداولیه داخلی فولاد، مس، آلومینیوم، مواد پلیمری و پتروشیمی، فرقی بین تولیدکننده و تاجر و توزیع‌کننده مواداولیه قائل نمی‌شوند.»

در این رابطه همچنین دبیر انجمن قطعه‌سازان، با تاکید بسیار زیاد قیمت‌گذاری دستوری را باعث زیان انباشته خودروسازان و - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - قطعه‌سازان در شش ماهه نخست سال 97 می‌داند و اصلاح روش قیمت‌گذاری را تنها راه‌حل این معضل عنوان می‌کند.

مازیار بیگلو با بیان اینکه خودروسازان طی این شش ماه ابتدای سال‌جاری با زیان انباشته مواجه بوده‌اند، گفت: «دلیل این زیان، قیمت‌گذاری دستوری خودرو بوده است. هرکاری که انجام شود و هر قدمی که برداشته شود باز هم تنها راه - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - باقیمانده آزادسازی قیمت یا اصلاح فرمول قیمت‌گذاری - شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی - در شورای رقابت است.»

وی در ادامه با اشاره به اظهارنظر محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صمت مبنی بر اینکه قیمت پراید 37میلیون‌تومان است، اظهار کرد: «اینکه یک خودرو 37‌میلیون‌تومانی به قیمت حدود 22‌میلیون تومان به فروش برسد، به معنی زیان انباشته است که بی‌شک نابودی صنعت خودرو و قطعه‌سازی را به همراه خواهد داشت.»

اولين صفحه   -  خدمات نیسان خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   نیسان یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   ماشین بر بزرگراه صیاد شیرازی   -   کرایه ماشین بر بزرگراه صیاد شیرازی   -   قیمت ماشین بر بزرگراه صیاد شیرازی   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه صیاد شیرازی   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه صیاد شیرازی   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه صیاد شیرازی   -   خدمات ماشین بر بزرگراه صیاد شیرازی   -   خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه صیاد شیرازی   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   چرخگیر بزرگراه صیاد شیرازی   -   کرایه چرخگیر بزرگراه صیاد شیرازی   -   قیمت چرخگیر بزرگراه صیاد شیرازی   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه صیاد شیرازی   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه صیاد شیرازی   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه صیاد شیرازی   -   خدمات چرخگیر بزرگراه صیاد شیرازی   -   امداد خودرو بزرگراه فتح   -   کرایه امداد خودرو بزرگراه فتح   -   قیمت امداد خودرو بزرگراه فتح   -   مبلغ امداد خودرو بزرگراه فتح   -   تعرفه امداد خودرو بزرگراه فتح   -  آخرين صفحه