شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07426.html

در ایران بیشترین سهم واردات از کشورهای چین کره و ژاپن انجام می‌شود و حدود ۱۴۰ برند خارجی ثبت نمایندگی شده‌اند و بعد از رفع تحریم‌ها برندهای معتبر دنیا مانند میشلن، بریجستون کانتیننتال و ... به جمع تایرهای وارداتی ما اضافه شدند

۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

واردکننده تایر ۳ درصد سود می‌برد تولیدکننده آن ۱۵ درصد!

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، نیاز سالانه کشور به ۴۰۰هزار تن تایر برای خودروهای تولیدشده در کارخانه‌های خودروسازی و - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - خودروهای موجود در بازار و همچنین ناتوانی تولیدکننده‌های داخلی در تامین نیاز کشور به سایزهای خاص تایر باعث شده است بخشی از این نیاز توسط واردات تامین شود.

[caption id="attachment_205601" align="aligncenter" width="700"]شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه در ایران بیشترین سهم واردات از کشورهای چین کره و ژاپن انجام می‌شود و حدود ۱۴۰ برند خارجی ثبت نمایندگی شده‌اند[/caption]

واردات سالانه ۱۵۰هزار تن تایر به کشور بازار گسترده‌ای‌ را شامل می‌شود که به‌دلیل حساسیت‌های بالای فنی، نیاز به ساماندهی و نظارت‌های خاص دارد.

به‌همین منظور سراغ علی‌اصغر بیابانگرد ، رئیس هیات‌مدیره انجمن واردکنندگان لاستیک خودرو ایران رفتیم تا علاوه‌بر موضوع واردات با جزییات بیشتری به مقوله صنعت تایر و اهمیت آن در صنعت خودرو بپردازیم.

[caption id="attachment_205600" align="alignleft" width="176"]شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه علی‌اصغر بیابانگرد[/caption]

در مورد تاریخچه انجمن و اینکه از چه زمانی واردات تایر در کشور به طور رسمی ساماندهی شد، توضیح دهید. شروع به کار انجمن از اواخر سال ۹۴ - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - و با هدف ساماندهی واردات تایر بود. تا اواخر سال ۹۴ هیچ ضوابطی برای ورود تایر به ایران وجود نداشت و هرشخص یا شرکتی مبادرت - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - به واردات تایر می‌کرد اما از اواخر سال ۹۴ مقرر شد حتما واردکنندگان در وزارت - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - صنعت، معدن و تجارت شناسنامه‌دار شوند و قرارداد و LOC از کمپانی تولیدکننده تایر گرفته شود و ارائه خدمات پس‌از فروش - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - و نمایندگان فروش از سوی واردکننده اعلام شود.

همچنین علاوه‌بر استانداردهای ملی ایران که به‌صورت اجباری در گمرکات ورودی روی تمام محموله‌های وارداتی اجرا و کنترل می‌شوند، جدیدترین قوانین حال‌حاضر دنیا مانند استانداردهای کیفی - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - و ایمنی - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - E-MARK و SWR - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - اروپا و درج DOT CODE آمریکا نیز بازرسی و ارزیابی شوند.

البته اجباری بودن اخذ استانداردهای کیفی فقط برای تایرهای وارداتی است و تایرهای تولید داخل واجد این استانداردهای بین‌المللی نیستند. این عوامل دست‌به‌دست هم داده‌اند تا درحال‌حاضر کالاهای وارداتی با داشتن استانداردهای روز دنیا وارد ایران شوند و به فراخور آن شاهد تایرهای وارداتی باکیفیت هستیم.

چرا به جای واردات روی فروش محصولات داخلی کار نمی‌کنید؟ اصولا در همه‌جای دنیا هم تولید داخل مطرح است و هم واردات و صادرات. - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - تولید داخل، شبکه فروش خود را دارد و با وجود تولید داخل برای تامین تقاضای بازار همچنان نیاز به واردات است البته در همین فضای رقابتی - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - چرخه‌های اقتصادی کشور به گردش در می‌آیند.

درحال‌حاضر چه برندهایی به‌صورت رسمی و از چه کشورهایی وارد ایران می‌شوند؟ تولیدکنندگان اصلی تایر در جهان کشورهای آمریکا، چین، کره، ژاپن، هند، فرانسه، آلمان، ایتالیا و ... هستند. در‌حال‌حاضر به غیر از کشور آمریکا واردات تایر از بقیه کشورها را داریم. البته کشورهایی مانند ترکیه، تایلند، اندولزی و مالزی هم تولیدکننده هستند و تکنولوژی وارداتی دارند.

در‌حال‌حاضر در ایران بیشترین سهم واردات از کشورهای چین، - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - کره و ژاپن انجام می‌شود و حدود ۱۴۰ برند خارجی ثبت نمایندگی شده‌اند و بعد از رفع تحریم‌ها برندهای معتبر دنیا مانند میشلن، بریجستون، کانتیننتال و ... به جمع تایرهای وارداتی ما اضافه شدند.

محصولات وارداتی به کشور از نظر تکنولوژی و کیفیت با کدامیک از تولیدات داخلی قابل‌مقایسه هستند؟ کیفیت کالا تعریفی از وجود شاخص‌های متفاوت با در نظر گرفتن شرایط مصرف را دربرمی گیرد. در مورد لاستیک هم توجه به شرایط آب‌و‌هوایی، نوع مصرف و نوع وسایل‌نقلیه حائزاهمیت است. تولیدات داخلی به‌دلیل عدم امکان ارتقای تکنولوژی ساخت در برخی سایزها در مقایسه با لاستیک‌های وارداتی ضعیف‌تر هستند و امیدواریم با حذف - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - تحریم‌ها و امکان سرمایه‌گذاری در این بخش شاهد بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین در‌کنار استفاده - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - از مهندسان مجرب با وجود پتانسیل‌های لازم در نیروی کار ایرانی باشیم.

آیا تا - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - به‌حال به فکر راه‌اندازی کارخانه برای تولید محصول با‌کیفیت بوده‌اید؟ اگر پاسخ مثبت است، چرا - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - تا به‌حال اقدامی انجام نداده‌اید ؟ از ابتدای کار در این صنف هدف کلی من خدمت به مردم کشور بوده و - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - اگر - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - در زمینه واردات فعالیت داشتم، سعی کردم بهترین برندها را وارد کنم تا مصرف‌کنندگان بتوانند در مقابل هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، بهترین کالا را دراختیار داشته باشند، چون همان‌طور که می‌دانید لاستیک جزو کالاهای استراتژیک است و مستقیما با جان و مال - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - مردم سروکار دارد. در مورد راه‌اندازی کارخانه هم مدت‌هاست اقداماتی انجام - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - شده و در حال رایزنی برای کسب نتیجه هستم.

در حال حاضر باتوجه به تعرفه بالای - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - واردات آیا سود حاصل از - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - تولید بیشتر است - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - یا واردات؟ سود واردکننده به‌طورکلی معمولا ۳درصد است، در‌حالی‌که - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - سود تولیدکنندگان طبق گزارش بورس بیش‌از ۱۵درصد بوده که جزو کالاهای با حاشیه سود بالاست.

واردکننده مجبور به پرداخت تعرفه بالا و هزینه‌های جانبی مانند هزینه حمل‌، بیمه، استاندارد، مالیات‌بر ارزش افزوده و ... است، بنابراین تقریبا حدود ۵۰درصد هزینه لاستیک به واردکننده اضافه می‌شود.

برای کاهش میزان - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - قاچاق تایر به کشور چه اقدامی انجام شده‌ است؟ یکی از راهکارهای این انجمن کنترل تایر در سطح عرضه است. - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - همچنین درخواست کاهش تعرفه را داشته و داریم زیرا تازمانی‌که تعرفه و هزینه‌های جانبی کالایی بالا باشد، سودجویان به دنبال قاچاق کالا می‌روند. البته در‌حال‌حاضر تعرفه لاستیک سواری ۳۲درصد و لاستیک‌های اتوبوسی و کامیونی ۲۰درصد است.

به نظر شما قوانین جدید باعث محدودشدن واردکنندگان تایر می‌شوند؟ بله مطمئنا. در‌حال‌حاضر فقط برندهای باکیفیت که موفق به گرفتن استانداردهای روزدنیا مثل e-mark و swr اروپا هستند، می‌توانند به ایران واردات - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - داشته باشند. به همین - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - دلیل واردات تایر از اواخر سال ۹۴ به بعد بسیار تغییر کرده است و فقط لاستیک‌های باکیفیت وارد می‌شوند.

برنامه شما در صورت افزایش تعرفه و محدودیت واردات تایر چیست؟ اگر جلوی واردات بسته شود، قطعا انحصار به‌وجود خواهد آمد و نتیجه انحصار نیز پایین بودن - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - کیفیت و عدم‌رقابت قیمتی است. تا زمانی که به فکر انحصار باشیم، قطعا پیشرفتی - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - هم نخواهیم داشت.

اگر کیفیت تایر داخلی بالا باشد، قطعا واردکننده نیز در مذاکرات خود با تولیدکنندگان خارجی دست بالا را خواهد داشت. امروز می‌بینیم با آن‌که - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - قدمت صنعت تایر ایران به ۶۰ سال می‌رسد اما در هیچ کجای دنیا آن را نمی‌شناسند. اگر چشم‌انداز صادرات داشته باشیم، می‌توانیم برای ورود تکنولوژی و افزایش کیفیت اقدام کنیم.

در چشم‌انداز، ساخت کارخانجات جدید تنها به فکر تولید ۷۰۰هزار - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - تن تا سال ۱۴۰۰ هستند، درحالی‌که نیاز داخلی در آن زمان در خوش‌بینانه‌ترین حالت به ۵۰۰ هزار تن خواهد رسید، آیا فکری برای فروش - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - ۲۰۰هزار تن مازاد تولید شده است؟ در‌حالی‌که حتی اگر واردات را ممنوع کنیم، - شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه - فارغ از اینکه نتیجه بلندمدت آن عقب ماندن تکنولوژی خواهد بود، باز هم برای مازاد تولید نمی‌توان کاری کرد.

اولين صفحه   -  خدمات کفی خودروبر مجیدیه   -   جرثقیل خودروبر مجیدیه   -   کرایه جرثقیل خودروبر مجیدیه   -   قیمت جرثقیل خودروبر مجیدیه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر مجیدیه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر مجیدیه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر مجیدیه   -   خدمات جرثقیل خودروبر مجیدیه   -   نیسان خودروبر مجیدیه   -   کرایه نیسان خودروبر مجیدیه   -   قیمت نیسان خودروبر مجیدیه   -   مبلغ نیسان خودروبر مجیدیه   -   تعرفه نیسان خودروبر مجیدیه   -   شماره تماس نیسان خودروبر مجیدیه   -   خدمات نیسان خودروبر مجیدیه   -   نیسان یدک کش مجیدیه   -   کرایه نیسان یدک کش مجیدیه   -   قیمت نیسان یدک کش مجیدیه   -   مبلغ نیسان یدک کش مجیدیه   -   تعرفه نیسان یدک کش مجیدیه   -   شماره تماس نیسان یدک کش مجیدیه   -   خدمات نیسان یدک کش مجیدیه   -   ماشین بر مجیدیه   -   کرایه ماشین بر مجیدیه   -   قیمت ماشین بر مجیدیه   -   مبلغ ماشین بر مجیدیه   -   تعرفه ماشین بر مجیدیه   -   شماره تماس ماشین بر مجیدیه   -   خدمات ماشین بر مجیدیه   -   خودرو سوار مجیدیه   -   کرایه خودرو سوار مجیدیه   -   قیمت خودرو سوار مجیدیه   -   مبلغ خودرو سوار مجیدیه   -   تعرفه خودرو سوار مجیدیه   -   شماره تماس خودرو سوار مجیدیه   -   خدمات خودرو سوار مجیدیه   -   جرثقیل یدک کش مجیدیه   -   کرایه جرثقیل یدک کش مجیدیه   -   قیمت جرثقیل یدک کش مجیدیه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش مجیدیه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش مجیدیه   -  آخرين صفحه