قیمت امداد خودرو ورامین

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08193.html

به نظر می‌رسد تولید خودروهای ارزان در کشور با وجود شرایط و نوسانات اقتصادی که دچار آن هستیم، امکان‌پذیر نباشد. هزینه مواد اولیه، هزینه دستمزد، انرژی، هزینه‌های مالی و هزینه‌های سربار از جمله هزینه‌های تولید هستند.

۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

دلایل گران‌تمام شدن هزینه تولید خودرو و قطعات در کشور

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، شرایط اقتصادی کشور در سال‌های گذشته باعث شده بسیاری از اقشار جامعه نتوانند خودرو‌های گران‌قیمت خریداری کنند. تولید خودروهای ارزان‌قیمت سیاستی است که همواره از سوی وزارت صنعت و - قیمت امداد خودرو ورامین - خودروسازان مورد توجه بوده اما در سال‌های اخیر این سیاست با شکست رو‌به‌رو شده است.

[caption id="attachment_187061" align="aligncenter" width="700"]قیمت امداد خودرو ورامین چرا آلمان با کارگر۲هزار یورویی تولید ارزان‌تری از ایران دارد؟[/caption]

خودروی تندر۹۰ با رویکرد تولید خودروهای ارزان شروع شد اما در ادامه به‌دلایل مختلف، قیمت این خودرو در رده خودروهای ۴۰میلیون تومانی قرار گرفت.

به نظر می‌رسد تولید خودروهای ارزان در کشور با وجود شرایط و نوسانات اقتصادی که دچار آن هستیم، امکان‌پذیر نباشد. فاصله موثر در قیمت تمام‌شده تولید، فارغ از اینکه چه کالایی می‌خواهیم تولید کنیم، فاصله و هزینه مشخصی دارد. هزینه مواد اولیه، هزینه دستمزد، انرژی، هزینه‌های مالی و هزینه‌های سربار از جمله هزینه‌های تولید هستند.

تولید خودرو و قطعه با توجه فاکتورهای هزینه‌ای اگر می‌خواهیم کالا یا - قیمت امداد خودرو ورامین - خودرویی را با قیمت مناسب تولید کنیم، باید فاکتورهای هزینه‌ای را در کنار تیراژ مناسب در نظر بگیریم و مدیریت کنیم. فاکتوری که در قیمت تمام‌شده بسیار تاثیرگذار است، بحث بازگشت سرمایه است. یعنی باید آنقدر شرایط اقتصادی کشور پایدار باشد تا بازگشت سرمایه در زمان بیشتری انجام شود.

بازگشت سرمایه و ریسک ناشی - قیمت امداد خودرو ورامین - از آن در حال‌حاضر در کشور به واسطه نوسانات شدید اقتصادی که اتفاق می‌افتد، بازگشت سرمایه بالاتر از ۲سال، برای سرمایه‌گذار ریسک شدیدی در پی دارد. یعنی سرمایه‌گذارها به ندرت ریسک همین دو سال را می‌پذیرند.

بعید است کسی حاضر شود سرمایه‌گذاری انجام دهد که ۵ ساله بازگشت سرمایه داشته باشد. زیرا مشخص نیست تا ۵ سال آینده وضعیت اقتصادی، ملک و ارز و... در کشور چه خواهد شد.

نکات منفی تولید، نکات مثبت را از بین می‌برد در کشور به صورت ذاتی در حوزه انرژی و نیروی کار، دو مزیت بسیار بزرگ داریم. اما تولید با هزینه‌های سربار بسیار زیادی همراه است. ضمن اینکه با مشکلات - قیمت امداد خودرو ورامین - بسیاری درخصوص سازمان‌هایی مانند بیمه و دارایی در کشور مواجه می‌شویم. این وضعیت در حوزه قطعه‌سازی و خودروسازی نیز نمود بیشتری دارد.

بحث مربوط به مجوز‌ها و خوابیدن خطوط تولید به واسطه نبود مجوزها، بوروکراسی اداری و مسائلی از این قبیل باعث می‌شوند اصولا تولید با مشکل مواجه باشد. بیشتر بودن نکات منفی در تولید باعث می‌شود نکات مثبت آن از بین برود.

گران‌تر از - قیمت امداد خودرو ورامین - آلمان تولید می‌کنیم تولید خودرو و قطعه در کشور حتی با وجود کارگر ۲۰۰، - قیمت امداد خودرو ورامین - ۳۰۰ یورویی، انرژی بسیار ارزان و موارد این چنینی نه‌تنها با چین بلکه با آلمان که کارگری با دستمزد ۲هزار یورو دارد، قابل‌رقابت نیست و نمی‌توانیم محصولی ارزان‌تر - قیمت امداد خودرو ورامین - از محصول آلمانی تولید کنیم.

در صورتی‌که آلمان انرژی را با قیمت جهانی خریداری می‌کند. وضعیت نامناسب تولید در این نکته خلاصه نمی‌شود قوانین مربوط به تولید و فضای کسب‌و‌کار در کشور ما به‌شدت زیاد است و در این رابطه مقررات زدایی نشده و بوروکراسی اداری بسیار - قیمت امداد خودرو ورامین - زیاد است.

مقررات زدایی برای تولید ارزان اگر قطعه و خودروی تولیدی در کشور فارغ از تعرفه ارزان‌تر از محصول فرانسوی در بیاید و نه با دیواری از تعرفه ارزان‌تر تمام شود، گام اول این است که مقررات‌زدایی کنیم و فرایندی را که باعث می‌شود هزینه‌های سربار از هزینه‌های قانونی بیشتر شوند، تفکیک و کاهش پیدا کند. باید بتوانیم از افزوده‌ای که داریم بیشترین استفاده را ببریم.

ریسک بسیار زیاد برای قطعه‌سازان قطعات خودروهایی که در حال‌حاضر در خطوط تولید وجود دارند و موضوع تولید ۳۰ تا ۴۰درصد آن‌ها مطرح می‌شود، اگر به آمار تولیدشان دقت کنیم، متوجه تیراژهای بسیار پایین و در حد ۱۰ تا ۱۵ هزار دستگاه خودرویی‌شان می‌شویم.

اصولا برای ۱۰هزار خودرو، تولید CKD صرفه ندارد چه برسد به قطعه‌سازی برای این تعداد خودرو. با نگاهی به نظام تعرفه‌ها متوجه می‌شویم برای این تعداد خودرو، بهتر است محصولات به - قیمت امداد خودرو ورامین - صورت CBU که اقتصادی‌تر هستند، وارد شود.

این داستان برای قطعه‌سازی پررنگ‌تر می‌شود. - قیمت امداد خودرو ورامین - تیراژ قطعه برای ۱۰ تا ۱۵ هزار دستگاه خودرو در سال بوده و اولین مشکلی که ایجاد می‌کند، این است که بازگشت سرمایه بسیار طولانی می‌شود. با نرخ بهره‌ای که در کشور وجود دارد، بهای تمام‌شده کالا هم افزایش پیدا می‌کند.

مشتری هزینه تعرفه‌ها را می‌پردازد دولت با ایجاد دیوار تعرفه‌، به ظاهر دارد از تولیدکننده حمایت می‌کند و مشکلات را پوشش می‌دهد اما در مقابل این مشتری است که - قیمت امداد خودرو ورامین - هزینه بیشتری پرداخت می‌کند.

در واقع اقتصاد ملی از این تصمیم‌گیری تاثیر می‌گیرد و همین امر باعث می‌شود هزینه تمام‌شده مشتری به شدت افزایش یابد. از طرف دیگر بحث بازگشت پول به بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری‌های جدید کند می‌شود.

یعنی - قیمت امداد خودرو ورامین - در واقع معوقات جدیدی برای شبکه بانکی ایجاد می‌شود. به‌عنوان مثال قطعه‌ساز نمی‌تواند در تیراژ بالا - قیمت امداد خودرو ورامین - تولید داشته باشد و سرمایه بانک را با سرعت برگرداند.

تولید قطعه به جای تولید خودرو در تیراژ پایین این فرآیند - قیمت امداد خودرو ورامین - کلی در اقتصادکشور وجود دارد و متاسفانه قانونگذار بی‌توجه به وضع قوانینی است که به جای اینکه از یک محصول ۱۵ هزار دستگاه در کشور تولید شود، ۳۰ قطعه در تعداد میلیونی تولید و در شبکه جهانی شرکت پژو، رنو، سیتروئن و در شرکت‌های - قیمت امداد خودرو ورامین - این چنینی توزیع شود.

در صورت انجام این کار - قیمت امداد خودرو ورامین - هم قطعه‌ساز باکیفیت خودمان را حفظ - قیمت امداد خودرو ورامین - و هم او را به روز کرده‌ایم و به شبکه تامین جهانی وصل کرده‌‍ایم. همچنین با - قیمت امداد خودرو ورامین - این کار ارزش افزوده بیشتری فارغ از دیوار تولید و مشتری داخلی را هم منتفع کرده‌ایم.

محصولات داخلی گران‌تر از بازار جهانی اگر برآیند تصمیم‌گیری به این سمت حرکت نکند که تا کنون هم - قیمت امداد خودرو ورامین - حرکت‌ نکرده است، محصولات - قیمت امداد خودرو ورامین - نسبت به بازارهای جهانی گران‌تر به دست مصرف‌کننده می‌رسند به این‌دلیل که به ظاهر قرار است اشتغال حفظ شود.

اولين صفحه   -  مبلغ خودرو سوار نیاوران   -   تعرفه خودرو سوار نیاوران   -   شماره تماس خودرو سوار نیاوران   -   خدمات خودرو سوار نیاوران   -   جرثقیل یدک کش نیاوران   -   کرایه جرثقیل یدک کش نیاوران   -   قیمت جرثقیل یدک کش نیاوران   -   مبلغ جرثقیل یدک کش نیاوران   -   تعرفه جرثقیل یدک کش نیاوران   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش نیاوران   -   خدمات جرثقیل یدک کش نیاوران   -   چرخگیر نیاوران   -   کرایه چرخگیر نیاوران   -   قیمت چرخگیر نیاوران   -   مبلغ چرخگیر نیاوران   -   تعرفه چرخگیر نیاوران   -   شماره تماس چرخگیر نیاوران   -   خدمات چرخگیر نیاوران   -   امداد خودرو ورامین   -   کرایه امداد خودرو ورامین   -   قیمت امداد خودرو ورامین   -   مبلغ امداد خودرو ورامین   -   تعرفه امداد خودرو ورامین   -   شماره تماس امداد خودرو ورامین   -   خدمات امداد خودرو ورامین   -   امداد خودرو سیار ورامین   -   کرایه امداد خودرو سیار ورامین   -   قیمت امداد خودرو سیار ورامین   -   مبلغ امداد خودرو سیار ورامین   -   تعرفه امداد خودرو سیار ورامین   -   شماره تماس امداد خودرو سیار ورامین   -   خدمات امداد خودرو سیار ورامین   -   خودروبر ورامین   -   کرایه خودروبر ورامین   -   قیمت خودروبر ورامین   -   مبلغ خودروبر ورامین   -   تعرفه خودروبر ورامین   -   شماره تماس خودروبر ورامین   -   خدمات خودروبر ورامین   -   یدک کش ورامین   -   کرایه یدک کش ورامین   -  آخرين صفحه