قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02159.html
صنعت خودرو

باید سند جدیدی را باتوجه‌به شرایط حال و آینده و با لحاظ کردن ضمانت‎های اجرایی تدوین کرد

۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴

ناپدید شدن یک افق در ازدحام ابرهای تیره

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، صنعت خودرو در ابتدای - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - دهه هفتاد و با برنامه‌ریزی مناسب به سمت رشد دوباره حرکت کرد؛ صنعتی که - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - به دلیل شرایط جنگی با توقف روبه‌رو - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - شده بود، - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - با پایان‌یافتن جنگ به‌دنبال تغییر پوسته و در مسیر پیشرفت قرار گرفته بود. برنامه‎ریزی در این دوره بیشتر حول مونتاژ خودروهای خارجی و البته با قیمت مناسب - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - و توسعه قطعه‌سازی با داخلی‌سازی محصولاتی مانند پژو و پراید بود. 

خروج خودروسازان از جاده اصلی

اما این روش و برنامه‌ریزی در آن دوره صحیح بود و خودروسازان که چندسالی درگیر تولید محصولات قدیمی بودند با خودروهای نسبتا به‎روز آن زمان آشنا شدند و روند تولید خودرو در کشور تغییر پیدا کرد، به‎طوری‎که تنها با گذشت چند سال از مونتاژ خودروها -طی اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد- خودروسازان به فکر تولید خودرو ملی روی پلت‌فرم‌های خارجی افتادند. تا این‎جای کار خودروسازان تقریبا در مسیر صحیحی قرار داشتند و انتظار می‌رفت برای دهه 90 به دانش فنی تولید خودرو و پلت‌فرم با - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - مشارکت خارجی‌ها دست پیدا کنند.

بی‌برنامگی و تعلل نهاد ناظر

اما خودروسازان - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - که از مونتاژ - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - خودروهای خارجی سود مناسب و تقریبا بی‌زحمتی عایدشان می‌شد، از فکر پیشرفت و ترقی پله‌‎به‎پله خارج شدند و توسعه محصول - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - و طراحی و تولید محصولات اختصاصی با کمک خارجی‌ها را نیز جدی نگرفتند. این بی‌برنامگی و عدم‌نظارت وزارت صمت به‌عنوان نهاد ناظر بر خودروسازان، باعث شد سند چشم‌انداز صنعت خودرو که برای سال 1404 طراحی و تدوین شده بود، این روزها به آرزویی محال تبدیل شود. هرچند از - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - همان ابتدا هم بسیاری - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - بر ایده‌آل بودن بیش‌از حد این سند اذعان داشتند اما با شرایط فعلی - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - صنعت خودرو می‌توان گفت که نزدیک شدن به بندهای مختلف این سند هم دیگر امکان‌پذیر نیست.

رویای دستیابی‌به - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - تولید سه‌میلیونی

تولید خودرو در ماه‌های گذشته به‌شدت افت کرده و خودروسازانی که روزی رویای حضور در بازارهای بین‌المللی را داشتند، حالا دیگر با تکرار تولید محصولات قدیمی درحال ازدست‌دادن بازارهای سنتی خود هستند. طبق سند چشم‌انداز قرار بود تولید خودرو در کشورمان تا سال 1404 به رقم 3میلیون‌دستگاه‌خودرو - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - برسد اما طبق آخرین آمارهای تولید در سال جاری، میزان تولید خودروسازان حدود 30درصد کاهش پیدا کرده است. کاهشی که نشان‌ می‌دهد خودروسازان در سال - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - جاری نمی‌توانند حتی رکورد تولید سال گذشته را تکرار کنند.

رسیدن به 6میلیارددلار صادرات قطعه

میزان بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان روزبه‌روز درحال افزایش است. قطعه‌سازانی که قرار بود طبق سند چشم‌انداز 6میلیارددلار صادرات داشته باشند، کارشان به جایی رسیده که برای بقا و ادامه حیات خود از دولت و مجلس کمک می‌خواهند. تعطیلی کارخانه‌های قطعه‌سازی در ماه‌های اخیر شدت پیدا کرده و به‌نظر می‌رسد فصل‌های هشت‌گانه سند چشم‌انداز 1404 یکی پس‌از دیگری درحال ازبین‌رفتن است. حالا نه برای رسیدن به اهداف این سند بلکه برای ثابت‌ماندن تولید قطعه‌سازان و جلوگیری از افت آن باید فکری کرد.

اهتمام بیشتر همسایگان ایران به سند چشم‌انداز!

دستیابی‌به جایگاه نخست اقتصادی و فناوری در منطقه ازطریق سیاست‎گذاری، برنامه‎ریزی، نظارت، حمایت و پشتیبانی تولید و تجارت، ماموریت اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این سند تعیین‌شده است، موردی که - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - به‌نظر می‌رسد همسایگان کشورمان اهتمام بیشتری به آن دارند.

ترکیه روزبه‌روز درحال افزایش میزان صادرات خودرو و قطعه به اروپا و آمریکا است. به‌نظرمی‌رسد ترک‌ها روی خودرو ملی خود هم کار می‌کنند و احتمالا تا یکی، دوسال آینده خودروهای ساخت ترکیه را هم در کشورمان خواهیم دید. از سوی دیگر قطر برنامه دارد تا سال 2022 با همکاری ژاپن و - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - 9میلیارددلار سرمایه‎گذاری، - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - اولین خط‌تولید خودروهای برقی در خاورمیانه را راه‌اندازی کند.

در این زمینه تا چند سال آینده خودروهای برقی - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - قطری‌ها هم روانه ایران می‌شود. عربستان و پاکستان نیز سرمایه‌گذاری بسیاری در بحث تولید قطعه و خودرو انجام داده‌اند. بدین ترتیب، به‌نظرمی‌رسد رویای دستیابی‌به جایگاه نخست صنعت خودرو منطقه‌، رتبه پنجم آسیا و رتبه یازدهم جهان نیز - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - درحال ازدست‌رفتن - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - است.

فرصت‌سوزی و بهانه‌کردن تحریم‎ها

جذب سرمایه‎گذاری داخلی و خارجی - مستقیم یا - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - مشترک- در راستای جذب فناوری‎های نوین و توسعه صادرات بخشی دیگر از سند چشم‌انداز صنعت خودرو بوده است. با نگاهی به وضعیت جذب - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - سرمایه‌گذار خارجی متوجه - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - می‌شویم که مسئولان با فرصت‌سوزی، سیاست دفع - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - سرمایه‌گذار را اجرا کرده‌اند.

بهانه تحریم‌ها نمی‌تواند همیشه در این خصوص جواب‌گو باشد. زیرا زمانی هم که تحریمی وجود نداشت، صنعت خودرو نتوانست سرمایه‌ و مشارکتی جذب کند. نمونه بسیار روشن این موضوع را در نهایی و اجرایی‌نشدن قرارداد ایدرو با شرکت رنو می‌توان دید.

رنویی‌ها تمایل بسیاری برای همکاری با کشورمان داشتند اما به‌دلیل برخی مسائل آن‎قدر انعقاد قرارداد و سنگ‌اندازی در این خصوص طولانی شد که فرصت دیگری در راستای دستیابی‌به یکی از بندهای سند چشم‌انداز ازدست‌رفت.

ناپایداری روند نوسازی ناوگان - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - سنگین

تولید حداقل - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - 120هزاردستگاه‌خودرو کاروتجاری، فروش 90هزار دستگاه از این خودروها در بازار داخل و صادرات 30هزار دستگاه از آن، آرزوهایی بود که حالا به آن فکر هم نمی‌توان کرد.

نوسازی 200هزار دستگاه از خودروهای ناوگان تجاری به دلیل بی‌برنامگی و عدم سیاست‌گذاری پایدار و منظم متوقف مانده است. ضمن این‎که عدم حمایت بانک‌ها باعث شده است خودروسازان در این بخش هم با مشکلات جدی روبه‌رو باشند.

قیمت‌گذاری، انحصار و رانت در صنعت - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - خودرو

طی سال‌های اخیر، نبود سیاست مشخص ازسوی خودروسازان و همچنین عدم نظارت از سوی دولت سبب شده است تا نه‌تنها به نزدیکی این سیاست‌ها هم نرسیم بلکه صنعت خودرو در معرض نابودی قرارگیرد.

مساله قیمت‌گذاری صحیح و منطقی و خارج‌کردن بخشی از صنعت خودرو از انحصار، کار پیچیده‌ای نیست. سال‌هاست قیمت خودروها به شکل عجیبی تعیین می‌شود و خودروساز نیز به‌هرصورت از کیفیت کار می‌کاهد.

مجموعه این عوامل و رانت‌هایی که در این سال‌ها شکل گرفته، مقاومت خودروساز و قطعه‌ساز - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - برای ایجاد تغییر را هم بالابرده است. به‌نظر می‌رسد باید به شکلی واقع‎بینانه با این سند چشم‌انداز برای - قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر - همیشه خداحافظی کرد اما درعین‌حال سند و سیاست جدیدی را باتوجه‌به شرایط فعلی و شرایط پیش‌رو و با لحاظ‌کردن ضمانت‎های اجرایی برای آینده تدوین کرد.

اولين صفحه   -  مبلغ حمل ماشین بزرگراه صدر   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه صدر   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه صدر   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه صدر   -   کفی بزرگراه صدر   -   کرایه کفی بزرگراه صدر   -   قیمت کفی بزرگراه صدر   -   مبلغ کفی بزرگراه صدر   -   تعرفه کفی بزرگراه صدر   -   شماره تماس کفی بزرگراه صدر   -   خدمات کفی بزرگراه صدر   -   کفی خودروبر بزرگراه صدر   -   کرایه کفی خودروبر بزرگراه صدر   -   قیمت کفی خودروبر بزرگراه صدر   -   مبلغ کفی خودروبر بزرگراه صدر   -   تعرفه کفی خودروبر بزرگراه صدر   -   شماره تماس کفی خودروبر بزرگراه صدر   -   خدمات کفی خودروبر بزرگراه صدر   -   جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر   -   کرایه جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر   -   قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر   -   مبلغ جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر   -   تعرفه جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر   -   خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه صدر   -   نیسان خودروبر بزرگراه صدر   -   کرایه نیسان خودروبر بزرگراه صدر   -   قیمت نیسان خودروبر بزرگراه صدر   -   مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه صدر   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه صدر   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه صدر   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه صدر   -   نیسان یدک کش بزرگراه صدر   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه صدر   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه صدر   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه صدر   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه صدر   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه صدر   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه صدر   -   ماشین بر بزرگراه صدر   -   کرایه ماشین بر بزرگراه صدر   -  آخرين صفحه