قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01823.html
خودران‌ها و الکتریکی‌ها

در دهه‌های اخیر انقلاب دیجیتال باری دیگر خودروسازی را دستخوش تحولی اساسی قرار داد و ظهور فناوری‌های نوین باعث شد مفاهیمی مانند خودروهای خودران که یک زمان تصوراتی باورنکردنی به نظر می‌رسیدند، به واقعیت نزدیک‌تر شوند.

۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

بقا در عصر خودران‌ها و الکتریکی‌ها

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، علی منصوری در سرمقاله امروز (سه شنبه – 29 آبان ماه 1397 ) روزنامه دنیای خودرو، به موضوع « بقا در عصر خودران‌ها و الکتریکی‌ها » پرداخت.

عضو ارشد شورای سردبیری روزنامه دنیای خودرو در این باره نوشت:

تاریخ خودروسازی دوره‌های مختلفی را پشت سر گذاشته که بررسی آن‌ها می‌تواند برای امروز بسیار آموزنده و مفید باشد و مرور رویکردهای مختلفی که خودروسازان در بیش‌از صدسال تاریخ خودروسازی اتخاذ کرده‌اند، به ما در درک هر چه بهتر سیاست‌های خودروسازان، خصوصا آن دسته از سازندگانی که توانسته‌اند از پس چندین بحران مالی و جنگ - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - بزرگ سربلند بیرون بیایند و خود را به دوران معاصر برسانند، کمک کند.

خودروسازی ابتدا - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - به شکلی آزمایشی، در کارگاه‌های کوچک صنعتگرانی چشم به جهان گشود که شاید چنین آینده پیچیده و بزرگی را برای آن درنظر نمی‌گرفتند. احتمالا کمتر کسی در ابتدای قرن بیستم باور می‌کرد که خودروها این‌چنین در سراسر جهان پذیرفته شده و به مهم‌ترین ابزار جابه‌جایی - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - بشر تبدیل شوند.

اگرچه با درنظرگرفتن قابلیت‌های محدود خودروهای آن دوران نمی‌توان چندان - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - خرده‌ای به آنان گرفت. در هرصورت خودروها به‌عنوان یک وسیله نقلیه - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - بسیار خاص و محدود - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - وارد بازار شدند - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - و - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - تولیدکنندگان در وهله نخست در تلاش بودند تا با آزمون و خطا ماندگاری، قابلیت پیمایش، سرعت و ایمنی آن‌ها را افزایش دهند.

- قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم -

در دوران اولیه تولید اندک و طولانی‌مدت خودروها باعث می‌شد که قیمت آن‌ها بسیار بالا باشد و - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - تنها قشر ثروتمند جامعه به - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - سراغ خرید خودرو برود. خودروسازانی مانند بنز، جنرال‌موتورز، فورد، تاترا و... که بسیاری از آن‌ها همچنان - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - فعال هستند، در این دوران در تلاش بودند تا حد ممکن سرعت تولید خود را افزایش داده و در عین حال هزینه‌های خود را پایین بیاورند.

در این دوران که می‌توان از آن به‌عنوان تولید کارگاهی یاد کرد، خودروسازانی موفق بودند که دارای توان صنعتی و تولیدی بالاتر بودند. به مرور - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - با رشد فناوری‌ها و پیدایش خطوط تولید، خودروسازان موفق شدند به تولید انبوه روی بیاورند و از عرضه کلان محصولات خود سودهای هنگفتی را به دست آورند.

واضح - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - است که تولید انبوه هزینه تولید خودروها را کاهش می‌داد و مشتریان بیشتری قادر به خرید - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - خودروها بودند. همچنین با پیشرفت فناوری‌های خودرویی و همچنین بهبود طرح‌های خودروسازان، محصولات متنوع‌تری راهی بازار - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - شد که طیف گسترده‌تری را راضی می‌کرد.

در دوران گذشته - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - هر خودروساز تنها یک محصول با ویژگی‌هایی مشخص و محدود - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - را تولید می‌کرد، اما با بدل شدن کارگاه‌های کوچک به کمپانی‌های بزرگ با کارخانه‌های متعدد، تنوع‌سازی گسترده‌ای نیز در محصولات صورت گرفت. در این دوران که شاید طولانی‌ترین دوره در تاریخ - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - خودروسازی باشد، ما شاهد بزرگتر شدن برخی از کمپانی‌ها (مانند جنرال‌موتورز، فولکس‌واگن و فورد) و از دور خارج‌شدن برخی دیگر (مانند پاکارد، کیسر فریزر و ادسل) بودیم.

برخی از - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - کمپانی‌ها نیز به علت مشکلات مالی به‌عنوان برندی جداگانه زیر مجموعه کمپانی‌های دیگر شدند - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - (مانند دوج و اشکودا که به زیرمجموعه‌های جنرال موتورز و فولکس‌واگن بدل شدند) و به این ترتیب گروه‌های خودروسازی بزرگی به‌وجود آمد که هریک شامل چند برند می‌شد.

در دهه‌های اخیر انقلاب دیجیتال باری دیگر خودروسازی را دستخوش تحولی اساسی قرار داد و ظهور فناوری‌های نوین باعث شد مفاهیمی مانند خودروهای خودران که یک زمان تصوراتی باورنکردنی به نظر می‌رسیدند، به واقعیت نزدیک‌تر شوند.

از سوی دیگر مشکلاتی زیست محیطی که استفاده گسترده از خودروهای سوخت فسیلی به وجود آورده، باعث تصویب قوانین محدودیت‌آوری شده که خودروسازان را هر چه بیشتر به سوخت‌های جایگزین ملزم می‌کند. اما نکته اساسی اینجاست که فناوری‌های مربوط‌به خودران‌ها یا خودروهای الکتریکی عمدتا در دست کمپانی‌های فناوری - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - است که در سال‌های اخیر تاسیس شده‌اند و خودروسازان سنتی به آن‌ها دسترسی ندارند. این امر باعث شده برخی پایان دوران خودروسازان سنتی را پیش‌بینی کنند که قابلیت سازگاری با تحولات اخیر را ندارند.

به همین - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - خاطر در سال‌های اخیر شاهد خریداری این دست از شرکت‌های فناوری توسط خودروسازان بزرگ بوده‌ایم. از سویی پیچیده‌تر شدن معادلات بازار و پدید آمدن رقبای جدیدی که هستی خودروسازان قدیمی‌تر را با خطر مواجه کرده‌اند، به بروز ائتلاف‌های گسترده میان گروه‌های خودروسازی بزرگ جهان انجامیده است که جدیدترین آن بین فولکس‌واگن و فورد - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - صورت - قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم - گرفت.

به این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد در آینده، بسیاری از خودروسازانی که از ابتدا در این صنعت حضور داشته‌اند به مدد تحصیل فناوری‌های لازم و تشکیل ائتلاف‌ به عمر خود ادامه دهند. در عین حال نباید فراموش کرد که عرضه چیزی مانند فناوری‌های خودران و خدمات همسفری می‌تواند در آینده نیاز انسان‌ها (دست‌کم شهرنشینان) را برای تملک ماشین کاهش دهد و این خودروسازان به تولیدکنندگان ناوگان‌هایی بدل شوند که کار جابه‌جایی افراد را برعهده خواهند گرفت.

- قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم -
اولين صفحه   -  مبلغ خودروبر بزرگراه حکیم   -   تعرفه خودروبر بزرگراه حکیم   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه حکیم   -   خدمات خودروبر بزرگراه حکیم   -   یدک کش بزرگراه حکیم   -   کرایه یدک کش بزرگراه حکیم   -   قیمت یدک کش بزرگراه حکیم   -   مبلغ یدک کش بزرگراه حکیم   -   تعرفه یدک کش بزرگراه حکیم   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه حکیم   -   خدمات یدک کش بزرگراه حکیم   -   حمل خودرو بزرگراه حکیم   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه حکیم   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه حکیم   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه حکیم   -   تعرفه حمل خودرو بزرگراه حکیم   -   شماره تماس حمل خودرو بزرگراه حکیم   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه حکیم   -   حمل ماشین بزرگراه حکیم   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه حکیم   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه حکیم   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه حکیم   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه حکیم   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه حکیم   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه حکیم   -   کفی بزرگراه حکیم   -   کرایه کفی بزرگراه حکیم   -   قیمت کفی بزرگراه حکیم   -   مبلغ کفی بزرگراه حکیم   -   تعرفه کفی بزرگراه حکیم   -   شماره تماس کفی بزرگراه حکیم   -   خدمات کفی بزرگراه حکیم   -   کفی خودروبر بزرگراه حکیم   -   کرایه کفی خودروبر بزرگراه حکیم   -   قیمت کفی خودروبر بزرگراه حکیم   -   مبلغ کفی خودروبر بزرگراه حکیم   -   تعرفه کفی خودروبر بزرگراه حکیم   -   شماره تماس کفی خودروبر بزرگراه حکیم   -   خدمات کفی خودروبر بزرگراه حکیم   -   جرثقیل خودروبر بزرگراه حکیم   -   کرایه جرثقیل خودروبر بزرگراه حکیم   -  آخرين صفحه