قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02663.html
شورای رقابت

نامناسب بودن قیمت خودروها همواره یکی از بهانه‌های خودروسازان برای کیفیت محصولات است و این دو تقریبا به‌منظور پوشش یکدیگر استفاده شده‌اند.

۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

چرا شورای رقابت در ایفای نقش خود موفق نبود؟

- قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب -

 به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، قیمت‌گذاری خودرو یکی از موضوعات چالشی صنعت خودرو است. آن‌قدر که این بحث چالش‌برانگیز بوده، مباحثی مانند کیفیت خودرو نبوده است. نامناسب بودن قیمت خودروها همواره یکی از بهانه‌های خودروسازان برای کیفیت محصولات است و این دو تقریبا به‌منظور پوشش یکدیگر استفاده شده‌اند. ورود شورای رقابت به بحث قیمت‌گذاری نیز از دیگر مسائل چالشی صنعت خودرو است. بدون‌شک این شورا نتوانسته وظیفه خود را به خوبی ایفا کند، شورایی که برای رفع - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - انحصار و ایجاد رقابت (همان‌طور که از اسمش برمی‌آید) طرح‌ریزی شده بود، تمام تلاش خود را - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - روی قیمت‌گذاری خودرو گذاشت و البته طبق نظر کارشناسان در این راه موفق هم نبود. در ماه‌های اخیر به‌واسطه این‌که قیمت‌ها مشخص - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - نبودند، تقریبا هرکسی به هر - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - قیمتی که توانسته خودرو را - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - به فروش رسانده‌ است. لزوم قیمت‌گذاری صحیح و منطقی و بدون فوت وقت از تشویش - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - در بازار جلوگیری می‌کند. به‌نظر می‌رسد تغییر مرجع قیمت‌گذاری از شورای رقابت - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - به ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف‌کننده درصورتی مفید خواهد بود که این سازمان واکنش سریعی در امر قیمت‌گذاری خودرو داشته باشد. ارائه برنامه‌ای سریع - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - برای از میان برداشتن اختلاف قیمت کارخانه تا بازار باعث می‌شود بازار ملتهب خودرو به آرامش دست یابد.

امیرحسین کاکایی، کارشناس صنعت خودرو :موفقیت سازمان حمایت در گرو واکنش سریع آن است

دلایل مختلفی برای عدم موفقیت شورای رقابت وجود دارد اما اصلی‌ترین دلیل آن - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - این است که این شورا وظیفه‌ اصلی‌اش را انجام نداد. وظیفه اصلی شورای رقابت قیمت‌گذاری نبود بلکه برنامه‌ریزی روی ساختارهای رقابت‌پذیری بود. چون در قسمت ایجاد رقابت فعالیت مناسب و مفیدی نداشت و ازآنجاکه ایجاد ساختار رقابتی کار دشواری است، به سمت قیمت‌گذاری خودرو که خروجی راحت‌تری دارد، حرکت کرد. در این سال‌ها شورای رقابت قیمت‌گذاری را مبنایی برای رقابت‌پذیری می‌دید و روی آن کار می‌کرد. چون روی قسمت‌های اساسی‌تر که نیاز به بستر و زیرساخت‌های کلان‌تر در صنعت خودرو داشت، نمی‌توانستند کار کنند. به‌همین‌دلیل، قیمت‌گذاری را برای خروجی کار خود انتخاب و بحث رقابتی‌کردن صنعت خودرو را رها کردند. یعنی ما هیچ پیشرفتی در 7 سال گذشته در رقابت‌پذیری صنعت خودرو - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - نداشتیم. شورای رقابت هیچ عمل و اقدامی برای بسترسازی برای ایجاد رقابت در صنعت خودرو انجام نداد. قیمت‌گذاری ساده‌ترین چیزی بود که شورای رقابت روی آن دست گذاشت که اتفاقا کار اشتباهی بود. چراکه در این قسمت کمترین امکان برای توسعه رقابت‌پذیری وجود - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - دارد. این سیکل اشتباه همواره تکرار شد و هیچ‌کس از آن - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - رضایت نداشت، نه خودروساز رضایت داشت، نه مردم و نه شورای رقابت راضی بودند. در حالی که شورای رقابت در این سال‌ها باید به سمت ایجاد زیرساخت‌های قوانین، بسترهای اقتصادی و به‌طورکلی مفهوم رقابت‌پذیری حرکت می‌کرد. بسیاری از این فعالیت‌ها در کشورمان روی زمین مانده و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست. علت آن هم این است که کار - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - سختی پیش روی افرادی که مسئولیت قبول می‌کنند قرار دارد. کار بسیار پیچیده‌ای در این خصوص باید اجرا شود که نیازمند تعامل ملی است. اصلا شورای رقابت چرا بالاتر از - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - وزارت‌خانه‌ها بود؟ برای این‌که قرار بود - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - این تعامل ملی را شکل بدهد. به‌هرحال شورای رقابت تنها روی قیمت‌گذاری فعالیت کرد. قیمت‌گذاری هم در شش‌ماه گذشته به عامل نابودکننده صنعت خودرو تبدیل شده است. هریک روزی که در قیمت‌گذاری خودرو تاخیر می‌کنیم، میلیاردها تومان به جیب دلالان می‌رود. درحال‌حاضر مردم این تصور را دارند که قیمت خودرو بسیار بالاست. چون وقتی می‌خواهند در بازار خرید کنند، قیمت پراید را 38‌میلیون‌تومان اعلام می‌کنند. اما نکته - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - جالب این است خودروساز - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - با قیمت 22میلیون‌تومان آن را به فروش می‌رساند و به‌راحتی می‌توان گفت خودروساز در حال زیان‌دادن است. از آن طرف مردم هم ناراضی هستند. پس دراین میان فقط دلال‌ها سود می‌کنند، همیشه وقتی قیمت کارخانه - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - و بازار افزایش پیدا می‌کند، دلال از حاشیه بازار سود می‌برد. اگر قیمت‌گذاری منطقی - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - شود، قیمت در خودروسازی بالاتر می‌رود اما برای مردم به‌واسطه این‌که حاشیه بازار به سمت صفر حرکت کرده است، ارزان‌تر تمام می‌شود. از طرف دیگر وقتی سود خودروساز منطقی باشد، موسسه - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - استاندارد می‌تواند نسبت‌به - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - افزایش استاندارد و سازمان حمایت درباره کیفیت سختگیری کند. اما تا وقتی خودروسازی در حال زیان‌دادن است، این سازمان‌ها مجبور هستند از بسیاری موارد کنار بکشند. اکنون که قیمت‌گذاری به سمت سازمان حمایت از مصرف‌کننده رفته است، بستگی به آن دارد با چه رویکردی به آن نگریسته شود. امیدوارم سازمان حمایت از تجربیات قدیم استفاده کند و واکنش سریع و به‌موقع نشان دهد. اگر سازمان حمایت هم بخواهد شش‌ماه برای قیمت‌گذاری مطالعه کند، هیچ تفاوتی با شورای رقابت نخواهد داشت. طولانی‌شدن مدت قیمت‌گذاری یعنی زیان کلان برای تولیدکننده و مصرف‌کننده و سود خالص برای دلال. البته برای موفق بودن یا نبودن سازمان حمایت در امر قیمت‌گذاری خودرو هیچ تضمینی وجود ندارد. این بحث مانند تفکیک وزارت بازرگانی و وزارت صنعت است که - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - دولت بر آن اصرار دارد. تا دوباره مسئولیت‌ها جا بیفتد، حداقل شش‌ماه تا یک‌سال زمان نیاز است. درخصوص ورود سازمان حمایت به قیمت‌گذاری مسئولان حتما برنامه‌ریزی انجام داده‌اند. به نظر می‌رسد این سازمان قیمت را به سمت - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - حاشیه بازار می‌برد. اگر این کار را با واکنش سریع انجام دهد، می‌توان به سر و سامان گرفتن بازار خودرو امیدوار بود اما اگر بخواهد درگیر راضی کردن افراد برای قیمت‌گذاری شود اصلا به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان هم نمی‌توان امیدوار بود.

آرمان خالقی، عضو هیات‌مدیره خانه صنعت، معدن، تجارت: شورای رقابت توان کارشناسی برای قیمت‌ خودرو را ندارد

در صورتی که بازار اطمینان حاصل کند خودرو به اندازه کافی تولید می‌شود، روند صعودی افزایش قیمت خودرو مهار خواهد شد. زیرا بازار تا زمانی طالب این محصول است که سودآور باشد. دلیل هجوم برای تهیه خودرو نخست نگرانی از - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - آینده قیمت خودرو و کاهش توان خرید این محصول است و دیگری سرمایه‌گذاری به امید افزایش قیمت این محصول، بنابراین چنان‌چه این دو انتظار محقق نشود، شاهد از بین رفتن بازار کاذب خواهیم بود. کاهش منابع ارزی، واردات خودروهای خارجی را غیرممکن کرده، بنابراین با کاهش خودروهای خارجی، بازار به سمت خودروهای داخلی سوق داده شده است و شاهد افزایش تقاضا و به‌تبع آن افزایش قیمت بوده‌ایم. ازاین‌رو، برای بازگشت آرامش به بازار، خودروسازان باید روند تولید خطوط را گزارش دهند و اعلام کنند برای افزایش تیراژ چه برنامه‌هایی دارند. زمانی‌که مدیران عامل دو خودروساز بزرگ از کمبود قطعه و وجود خودروهای ناقص در انبارها سخن می‌گویند یا اعلام می‌کنند خط‌تولید محصولات خارجی به‌دلیل خروج شرکا از ایران دیگر قادر به ادامه تولید نیست، اضطراب ایجاد می‌شود و شاهد هجوم مردم به بازار برای تامین خودروی مورد نظر خود هستیم.  بنابراین خودروسازان باید دقت لازم را در ارسال پیام‌ها به جامعه داشته باشند. تغییر مرجع قیمت‌گذاری و حضور سازمان حمایت به‌جای شورای رقابت می‌تواند مفید باشد. وظیفه شورای رقابت جلوگیری از رقابت‌های مخرب - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - و انحصار در بازار است تا تبانی یک یا چند بنگاه منجر به صدمه دیدن مصرف‌کننده نشود. 
وظیفه سازمان حمایت، تعیین نوع قیمت بر اساس کیفیت و - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - خدمات پس‌ازفروش است تا حقوق مصرف‌کننده حفظ شود هرچند تاکنون موفق عمل نکرده‌اند. چنان‌چه بازار انحصاری نباشد، شورای رقابت می‌تواند در قیمت‌گذاری حضور داشته باشد اما تاکنون شاهد موفقیت شورای رقابت نبوده‌ایم و این شورا توان کارشناسی برای قیمت‌گذاری و جلوگیری از انحصار بازار را نداشته، بنابراین سازمان حمایت قادر است طی مذاکره - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - با خودروسازان، ارائه روند و هزینه تولید توسط آن‌ها، این موضوع را بررسی کند که قیمت‌های تمام‌شده تولید واقعی است یا غیرواقعی، همچنین نیز با شاخص‌های خارجی، بهره‌وری واحد های تولیدی را اندازه گیری کند. - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - زیرا تنها تاکید بر سود عادلانه صحیح نیست - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - و باید مشخص شود هزینه‌ای که برای تولید خودرو شده است ناشی‌از ضایعات در خط تولید بوده یا خیر و سعی شود خودرو با قیمت منصفانه‌ای تولید شده تا مصرف‌کنندگان ضرر نبیند. بدیهی است دراین‌خصوص سازمان - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - حمایت - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - صلاحیت بیشتری دارد. چنان‌چه خودروسازان به بازار ورود کنند، تابع بازار خواهند شد. اما شبهاتی مطرح می‌شود که خودروسازان با تزریق یا عدم تزریق خودرو تغییراتی را در بازار به‌وجود می‌آورند - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - و خودروسازان نیز معتقدند سودی که از فروش خودرو 120میلیونی با - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - قیمت - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - 200میلیون‌تومان در بازار نصیب دلالان - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - می‌شود، باید سهم آن‌ها شود، از این رو درنهایت مصرف‌کننده زیان خواهد دید. بنابراین خودروسازان باید نحوه توزیع و اطلاع‌رسانی را اصلاح کنند و محدودیت کالا نباید به بازار سیاه دامن بزند. البته چنان‌چه فروش محصولات در بازار آزاد منجر به افزایش کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش شود، مانعی ندارد اما تجربه نشان داده است این اتفاق نخواهد افتاد - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - و سود حاصل، پوششی برای ناکارآمدی مدیریتی و مالی این بنگاه‌ها خواهد بود. با حضور خودروسازان در بازار - قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب - تقاضا واقعی‌تر خواهد شد و انگیزه حضور دلالان در این بازار از بین خواهد رفت. البته از طرفی بسیاری از افرادی که قدرت خرید را از دست می‌دهند، به بازار خودروهای دست‌دوم یا خودروهای بی‌کیفیت سوق داده 
می‌شوند.

اولين صفحه   -  مبلغ خودروبر بزرگراه نواب   -   تعرفه خودروبر بزرگراه نواب   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه نواب   -   خدمات خودروبر بزرگراه نواب   -   یدک کش بزرگراه نواب   -   کرایه یدک کش بزرگراه نواب   -   قیمت یدک کش بزرگراه نواب   -   مبلغ یدک کش بزرگراه نواب   -   تعرفه یدک کش بزرگراه نواب   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه نواب   -   خدمات یدک کش بزرگراه نواب   -   حمل خودرو بزرگراه نواب   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه نواب   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه نواب   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه نواب   -   تعرفه حمل خودرو بزرگراه نواب   -   شماره تماس حمل خودرو بزرگراه نواب   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه نواب   -   حمل ماشین بزرگراه نواب   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه نواب   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه نواب   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه نواب   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه نواب   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه نواب   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه نواب   -   کفی بزرگراه نواب   -   کرایه کفی بزرگراه نواب   -   قیمت کفی بزرگراه نواب   -   مبلغ کفی بزرگراه نواب   -   تعرفه کفی بزرگراه نواب   -   شماره تماس کفی بزرگراه نواب   -   خدمات کفی بزرگراه نواب   -   کفی خودروبر بزرگراه نواب   -   کرایه کفی خودروبر بزرگراه نواب   -   قیمت کفی خودروبر بزرگراه نواب   -   مبلغ کفی خودروبر بزرگراه نواب   -   تعرفه کفی خودروبر بزرگراه نواب   -   شماره تماس کفی خودروبر بزرگراه نواب   -   خدمات کفی خودروبر بزرگراه نواب   -   جرثقیل خودروبر بزرگراه نواب   -   کرایه جرثقیل خودروبر بزرگراه نواب   -  آخرين صفحه