قیمت خودرو سوار ولنجک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08382.html

ترافیک و آلودگی هوا از مشکلات همیشگی شهر تهران است. شهردار تهران نیزاین۲ مشکل را از چالشهای شهر تهران عنوان کرده که دراین سالها به دلیل عدم اختیارات قانونی امکان حل آن وجودنداشته است.

۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

۲۰راهکار برای کاهش ترافیک و آلودگی هوای پایتخت

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از - قیمت خودرو سوار ولنجک - مهر ،در حال حاضر یکی از مهمترین چالش­های جدی امروز شهر تهران مسأله ترافیک و آلودگی هوا است. منابع متحرک در ایجاد آلودگی هوای تهران سهم ۸۵ درصدی دارند. در پژوهشی که اخیرا شهرام شهابیان - قیمت خودرو سوار ولنجک - کارشناس شهرسازی در خصوص راهکارهای کاهش آلودگی هوا انجام شده است ۲۰ راهکار علمی برای کاهش این منبع آلودگی پیشنهاد شده است. این کارشناس حوزه شهرسازی با بیان این که در حال حاضر شهر تهران دارای ۴ میلیون خودرو بوده که تعداد خودروهای وارد شده از شهرهای - قیمت خودرو سوار ولنجک - اقماری به تهران را نیز می­ باید به این عدد اضافه کرد به مهر گفت: در جهان به ازای هر پنج نفر یک خودرو وجود داشته در حالیکه در کشور ما در ازای هر ۳ نفر یک خودرو وجود دارد. در کنار این تعداد خودرو باید رقمی بیش از ۷۵۰ هزار دستگاه - قیمت خودرو سوار ولنجک - موتورسیکلت در شهر تهران را نیز - قیمت خودرو سوار ولنجک - به آن اضافه کرد. هر ساعت ۵۰ خودرو وارد معابر پایتخت می شود او  با اشاره به آمار منتشر شده از سوی مرکز هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت:  ۸۵ درصد از کل آلودگی هوای تهران ناشی از منابع متحرک است، بنابراین در شهری که روزانه بیش از ۱۲۰۰ دستگاه خودرو شماره­ گذاری می­ شود یعنی در - قیمت خودرو سوار ولنجک - هر ساعت ۵۰ خودرو وارد شبکه معابر درون­شهری تهران می­ شود می­ توان متوجه شد که چه بار بسیار سنگینی به شهر و حیات زنده آن وارد می شود. به گفته شهابیان میزان خروج ماشین­های فرسوده از شبکه حمل ­و ­نقل  تهران آنقدر ناچیز است که در عمل تاثیری بر کاهش آلودگی هوا ندارد. او ادامه می دهد: متأسفانه آمار جدیدی از میزان - قیمت خودرو سوار ولنجک - منابع آلاینده در دسترس نیست. اما براساس آمار سال ۱۳۹۲ از ۳۵۰۰ میلیون لیتر بنزین - قیمت خودرو سوار ولنجک - مصرف شده در شهر - قیمت خودرو سوار ولنجک - تهران، ۲۴ تن سهم آلاینده­های تبخیری در این شهر بوده است. در عین حال مسأله تردد بیش از ۹۵ درصد موتورسیکلت­های موجود دارای مشکل احتراق را نیز می ­باید به آن افزود. ۸ چالش استفاده از خودروهای شخصی در پایتخت این کارشناس حوزه شهری - قیمت خودرو سوار ولنجک - با اشاره به مهمترین چالش­های استفاده از وسایل حمل­ و­نقل شخصی گفت :  کیفیت پایین خودروهای تولید داخل و نیز خودروهای وارداتی ساخت چین، استاندارد نبودن یک سوم  از خودروهای در حال تردد در سطح شهر تهران، کیفیت نازل سوخت مصرفی خودروها، تعداد زیاد خودروهای - قیمت خودرو سوار ولنجک - فرسوده در شرایط کنونی، وجود موتورسیکلت های با احتراق ناقص، عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، مسافرکشی خودروهای با شماره­های متفاوت - قیمت خودرو سوار ولنجک - در سطح شهر و فرهنگ چگونگی استفاده از خودرو از مهم ترین مشکلات تردد خوردوهای شخصی در - قیمت خودرو سوار ولنجک - تهران است. اما چرا شهروندان تهرانی با میل و رضایت از حمل و نقل عمومی استفاده نمی کنند. شهابیان در پژوهش خود ۱۵ دلیل را برای پاسخ به این پرسش مطرح کرده است. شلوغی خطوط مترو، زمان بر بودن مقصد سفر در مترو، فقدان خطوط سریع السیر (اکسپرس) مترو، موقعیت مکانی نامناسب برخی از ایستگاه­های مترو، عدم دسترسی مناسب به ایستگاه­های مترو بخصوص در بافت­ها و محلات مسکونی، فراگیر نبودن ایستگاه­ها و خطوط اتوبوسرانی، عدم رعایت زمان­ بندی مسیرهای خطوط اتوبوسرانی، کیفیت نازل ناوگان اتوبوسرانی، تراکم بیش از اندازه در برخی از مسیرهای - قیمت خودرو سوار ولنجک - عبوری خطوط اتوبرسرانی، میزان آلایندگی اتوبوس­های شهری، فرسودگی مینی­ بوسهای درون شهری، کیفیت پائین - قیمت خودرو سوار ولنجک - ون­های داخل شهر، عدم نظارت صحیح بر عملکرد ون ­های داخل شهر، بی ­توجهی به آسایش و ایمنی مسافر، فرسودگی تاکسی­ هاو وجود تاکسی ­های نامناسب به مانند پیکان، پراید، آردی و...، مسافربرهای شخصی فاقد کیفیت  ازچالش مطرح شده است. این کارشناس حوزه شهری با اشاره به راهکارهای اجرای  برای حل مشکل ترافیک و آلودگی از موتورسیکلت به عنوان - قیمت خودرو سوار ولنجک - یکی از مهم ترین عوامل تولید آلایندگی نا  برد و گفت: تعداد موتورسیکلت­های شهر تهران بیش از ۷۵۰ - قیمت خودرو سوار ولنجک - هزار دستگاه  است  یعنی به ازای هر ۴ خودرو یک دستگاه موتورسیکلت وجود دارد. این در حالی است که ۸۵ درصد از - قیمت خودرو سوار ولنجک - این موتورسیکلت ­ها دارای مشکل احتراق  هستند.  که ۱۹ درصد از آلودگی هوای تهران را سبب می ­شوند. در حال حاضر در سطح شهر تهران - قیمت خودرو سوار ولنجک - استفاده­ های گوناگونی از موتورسیکلت می ­شود مثل مسافرکشی، حمل کالا، و ... علاوه بر آن موضوعات دیگری مثل صلاحیت رانندگی با موتورسیکلت، چگونگی نگهداری از آن، رعایت - قیمت خودرو سوار ولنجک - قوانین راهنمایی و رانندگی، توجه به حقوق عابرین پیاده و از همه مهمتر نحوه عبور و مرور و مسأله توقف و پارک موتورسیکلت­ها را نیز می ­باید - قیمت خودرو سوار ولنجک - بدان اضافه کرد که امروز در سطح شهر تهران به عنوان یک معضل جدی مطرح بوده که متأسفانه تاکنون راهکار منطقی و قانونی برای آن پیش ­بینی - قیمت خودرو سوار ولنجک - نشده است. او برای مهار مشکل موتور سیکلت ها در پایتخت ۴ پیشنهاد مطرح می کند؛ جلوگیری از تولید و شماره گذاری موتورسیکلت های بنزینی، تولید - قیمت خودرو سوار ولنجک - و شماره گذاری موتورهای برقی نه با قدرت بالا بلکه با قدرت متوسط و به پائین، تغییر در قوانین صدور گواهینامه های موتورسیکلت و تغییر در قوانین - قیمت خودرو سوار ولنجک - نحوه تخلفات موتورسیکلت سواران. این کارشناس حوزه شهری در ادامه با - قیمت خودرو سوار ولنجک - اشاره به این که - قیمت خودرو سوار ولنجک -  ۱۸ درصد میزان آلودگی هوای شهر تهران سهم ناوگان تاکسیرانی است - قیمت خودرو سوار ولنجک - گفت :  یکی از دلایل اصلی عدم استقبال از طرح خروج خودروهای فرسوده، نارضایتی مالکان از روند جایگزینی و پیچیده بودن مراحل اداری و قانونی است و از همه مهمتر در نظر گرفتن رضایت مالکین تاکسی که متأسفانه تاکنون در این زمینه آسیب­ شناسی جدی برای ارائه راه ­حل­های آسان و منطقی انجام نشده است. در حال حاضر یک - قیمت خودرو سوار ولنجک - دستگاه پیکان فرسوده در هر کیلومتر ۵۵ گرم منواکسید کربن در هوا منتشر می­ کند در حالی که خودروهای جدید به ازای - قیمت خودرو سوار ولنجک - همان مسافت فقط یک گرم منواکسید کربن تولید می ­کنند. همچنین  عمر مفید تاکسی حداکثر بین ۸ الی ۱۰ سال است  بنابراین موضوع نوسازی ناوگان - قیمت خودرو سوار ولنجک - تاکسیرانی یک مساله تقریباً دائمی است. بسته پیشنهادی برای حل مشکل تاکسی های فرسوده او برای جل این مشکل پیشنهادکرد: تاکسی­های - قیمت خودرو سوار ولنجک - پیکان، پراید و آردی و مهمتر از همه ون­های چینی از ناوگان تاکسیرانی از ناوگان تاکسیرانی خارج شوند.جایگزینی خوروهای فرسوده با ماشین­های هیبریدی، گسترش تاکسی­های - قیمت خودرو سوار ولنجک - اینترنتی و تلفنی با نظارت سازمان تاکسیرانی، مجهز شدن تاکسی­ها به دستگاه­های کارت خوان کارت شهروندی، ساماندهی نظام حرکتی تاکسی­ها - قیمت خودرو سوار ولنجک - در سطح شهر و جلوگیری از تردد تاکسی ­های سرگردان، توجه به حقوق شهروندی - قیمت خودرو سوار ولنجک - با هدف ارائه - قیمت خودرو سوار ولنجک - بهترین کیفیت و خدمات به مردم، الزام استفاده - قیمت خودرو سوار ولنجک - از کولر در روزهای گرم سال، رعایت بهداشت عمومی و خصوصی برای تاکسی­ها و رانندگان تاکسی، در نظر گرفتن آموزش­های تخصصی برای رانندگان تاکسی - قیمت خودرو سوار ولنجک - و ارائه گواهی نامه­ های مربوطه، برنامه­ریزی برای زمانی کردن - قیمت خودرو سوار ولنجک - تردد تاکسی­ها (تقسیم­ بندی زمانی)، بازنگری در - قیمت خودرو سوار ولنجک - قوانین مربوط به خروج تاکسی­های فروسوده  و مکان­ یابی مناسب ایستگاه­های تاکسی در سطح شهر ازدیگر راهکارهای پیشنهادی برای - قیمت خودرو سوار ولنجک - ساماندهی تاکسی های فرسوده است. آمار دقیقی از خودروهای فرسوده وجود ندارد در حال حاضر  در حدود ۴ میلون خودروی شخصی در سطح شهر تهران در حال تردد هستند. سهم آلودگی هوای تهران از سواری­های - قیمت خودرو سوار ولنجک - شخصی در - قیمت خودرو سوار ولنجک - حدود ۴۵ درصد است. این در حالی است که روزانه در حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد خودروهای موجود از شهرهای اقماری اطراف، وارد شهر تهران می ­شوند. در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد خودروهای فرسوده در سطح شهر تهران موجود نیست. یکی از دلایل آن تعاریف متفاوت از خودروی فرسوده است. گفته می­ شود تعداد خودروهای - قیمت خودرو سوار ولنجک - فرسوده شهر تهران بیش از ۱۶۰ هزار دستگاه است. مهمتر از آن آمار دقیقی از خروج خودروهای فرسوده وجود نداشته چرا که دارای روند بسیار کندی است. تنها آمار موجود از خروج خودروهای فرسوده متوجه ناوگان تاکسیرانی بوده که علیرغم وجود مشکلات در حال انجام است. استفاده مادم العمر از خودرو/ نیاز به - قیمت خودرو سوار ولنجک - بازنگری قوانین شهابیان با - قیمت خودرو سوار ولنجک - تاکید بر لزوم تغییر قوانین در این حوزه گفت :واقعیت آن است که استفاده مادام­العمر از خودروها در هیچ جای دنیا امکان­پذیر نیست و یک راننده نمی ­تواند چند دهه متوالی با یک خودرو - قیمت خودرو سوار ولنجک - تردد کند. زیرا خودروها مانند بسیاری از وسایل دیگر تاریخ مصرف دارند. موضوع کیفیت خودرو از آنجا که مستقیماً با ایمنی و سلامت افراد جامعه سروکار دارد، از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است. با نگاهی به تجارب بین­ المللی - قیمت خودرو سوار ولنجک - در می­یابیم که  عمر مفید برای هرگونه استفاده و یا نقل و انتقال خودرو به ­درستی تعریف و توسط قانون­گذار مشخص شده است. براساس موازین و قوانین موجود در اتحادیه اروپا، عمر مفید خودرو بین ۱۲ تا ۱۵ سال در نظر گرفته  شده است در حالیکه در کشور ایران خودروهای با سن بیش از سی سال در حال تردد هستند. شهابیان با بیان این که دولت­های اروپایی برای رفع نگرانی­های زیست محیطی نسبت به اتخاذ سیاست­های ملی و امضای - قیمت خودرو سوار ولنجک - توافقنامه ­های داوطلبانه اقدام کرده­ اند گفت :  بر همین اساس در اواخر سال ۱۹۹۹ ده کشور عضو اتحادیه اروپا ـ که در راس آنها کشور آلمان قرار دارد ـ به وضع قوانین جدید برای خوروهای فرسوده و چگونگی بازیافت آنها پرداختند که مهمترین آنها موضوع عمر مفید  ۱۵ ساله برای استفاده، تردد و هرگونه خرید و فروش خودرو است  که در صورت نگهداری - قیمت خودرو سوار ولنجک - از خودروهای با عمر بیش از ۱۵ سال، افزایش هزینه­های بیمه، مالیات و عوارض خودرو را دربر دارد که عملاً نگهداری و استفاده از آن در اینگونه از کشورها توجیه اقتصادی نخواهد داشت. کاهش ساعات کار مغازه ها و فروشگاه های سطح شهر از ساعت ۲۴ به ساعت ۲۲، - قیمت خودرو سوار ولنجک - راه­اندازی برخی از مکان­های ویژه بمنظور افزایش خدمات با ساعت کار بیشتر مثل راسته اغذیه فروشی ها، افزایش ساعات کارخطوط مترو از ساعت ۲۲  به ساعت ۲۴ و برخی از خطوط نیز بصورت شبانه روزی، تغییر ساعت عبور و مرور کامیون­ها در سطح شهر از ساعت ۲۲ به ساعت ۲۴، ممنوعیت تردد کامیون­ها در سطح شهر تهران برای شب­های پنج شنبه و جمعه، تغییر وضعیت در نظام حرکتی برخی از معابر سطح - قیمت خودرو سوار ولنجک - شهر براساس حجم - قیمت خودرو سوار ولنجک - ترافیک عبوری، تولید و پخش انواع مباحث ترافیکی از صدا و سیما با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک­ عمومی مثل ممنوعیت عبور عابرین  پیاده از عرض خیابان در زمان عبور خودروها و یا ممنوعیت عبور موتورسیکلت از پیاده ­رو و ... ازدیگر پیشنهاداتی است که در این پژوهش برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک به آن اشاره شده است. هرگونه برنامه­ ریزی و اقدام در راستای حل مشکل ترافیک تهران نیازمند عزم جدی است که با همکاری دستگاه­های مسئول و متولیان امر می ­تواند امکان پذیر است. شهابیان با بیان این که  مهمترین اقدام  برای حل این مشکل بازنگری و تدوین قوانین جدید است گفت :  متأسفانه در کشور ایران قانونی در مورد عمر مفید خودروها وجود ندارد این در حالی است که در بسیاری از کشورها دولت­ها با وضع قوانین در مورد خودروهای دست دوم، نگهداری اینگونه خودروها را بسیار سخت و پرهزینه اعلام می­کنند. وی ادامه داد: در کشور ایران هزینه پائین نقل و انتقال، بیمه، عوارض و... نگهداری - قیمت خودرو سوار ولنجک - یک خودرو دست دوم با کارکرد چندین ساله را برای مالکین - قیمت خودرو سوار ولنجک - خودرو آسان کرده است.  در حال حاضر به نظر می ­رسد - قیمت خودرو سوار ولنجک - دولت می­ باید به صورت جدی وارد این عرصه شده و ضمن - قیمت خودرو سوار ولنجک - بازنگری در قوانین سال­های ۱۳۷۴، ۱۳۹۰ و ۱۳۸۲ نسبت به وضع قوانین محدود کننده جدید اقدام کند. ۲۰ اقدام اورژانسی برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک  مهمترین اقدامات اولویت دار - قیمت خودرو سوار ولنجک - برای کاهش آلودگی هوا - قیمت خودرو سوار ولنجک - در این پژوهش ممنوعیت تردد - قیمت خودرو سوار ولنجک - و خرید و فروش خودرو با عمر بیش از ۱۵ سال در شهر تهران، - قیمت خودرو سوار ولنجک - بازنگری در تعاریف خودروهای فرسوده بر اساس عمر مفید خودورها، بازنگری در روند خروح خودروهای فرسوده و تعریف مکانیزم های سهل و آسان در جهت سرعت بخشیدن به آن، ممنوعیت شماره گذاری موتورسیکلت های بنزینی، ایجاد مشوق های لازم جهت تولید و استفاده از موتورهای برقی، بازنگری در قوانین و مقررات صدور گواهینامه موتورسیکلت، ساماندهی وضعیت نظام حرکتی و سرویس دهی ناوگان تاکسیرانی، مینی بوسرانی و اتوبوسرانی، تغییر ساعات کار مغازه ها در سطح شهر تهران، شبانه روزی کردن خطوط مترو با در نظر گرفتن امینیت شهروندان، ممنوعیت فروش روزانه آرم طرح ترافیک، استفاده حداقلی از نیروهای راهنمایی و رانندگی در سطح معابر، توسعه دوربین های کنترل ترافیک بر پایه سیستمی نمودن نظام حرکت در - قیمت خودرو سوار ولنجک - کلیه معابر شهر تهران، استفاده از رسانه ملی در جهت ارتقاء فرهنگ - قیمت خودرو سوار ولنجک - ترافیک، وضع قوانین سخت گیرانه راهنمایی و رانندگی، تعیین تکلیف وضعیت - قیمت خودرو سوار ولنجک - خورودهای مسافرکش شخصی، برخورد جدی با خودروها و موتورسیکلت های دودزا، معکوس کردن نرخ بیمه خودرو  به گونه ای که با افزایش سن خودرو میزان بیمه آن نیز افزایش یابد، کاهش نرخ تعرفه واردات خودروهای هیبریدی، نوسازی دائمی ناوگان تاکسیرانی بر اساس برنامه زمانی چرخشی وممنوعیت استفاده از خودروهای چینی در ناوگان حمل و نقل عمومی است. اگرچه در - قیمت خودرو سوار ولنجک - برنامه ششم توسعه کشور در زمینه ساخت، تکمیل و توسعه قطار حومه­ای کلان شهرها موضوعاتی پیش­بینی شده است که می­تواند زمینه برخی از اقدامات هدفمند را در راستای بهبود شرایط زیست­محیطی کلانشهرها منجمله شهر تهران فراهم کند اما این مسأله نیازمندصرف زمان، هزینه و تلاش فراوانی بوده که قطار حرکت افزایشی تعداد - قیمت خودرو سوار ولنجک - خودروهای شهر تهران و به دنبال آن آلودگی بیشتر شهر را متوقف نخواهد ساخت. - قیمت خودرو سوار ولنجک - بنابراین  می­ رسد تنها راهکار اجرایی کوتاه مدت وضع قوانین و مقررات - قیمت خودرو سوار ولنجک - جدیدی است که بتواند - قیمت خودرو سوار ولنجک - شرایط وضع - قیمت خودرو سوار ولنجک - موجود را با اولویت سلامت شهروندان تغییر دهد.
- قیمت خودرو سوار ولنجک -
اولين صفحه   -  مبلغ نیسان خودروبر ولنجک   -   تعرفه نیسان خودروبر ولنجک   -   شماره تماس نیسان خودروبر ولنجک   -   خدمات نیسان خودروبر ولنجک   -   نیسان یدک کش ولنجک   -   کرایه نیسان یدک کش ولنجک   -   قیمت نیسان یدک کش ولنجک   -   مبلغ نیسان یدک کش ولنجک   -   تعرفه نیسان یدک کش ولنجک   -   شماره تماس نیسان یدک کش ولنجک   -   خدمات نیسان یدک کش ولنجک   -   ماشین بر ولنجک   -   کرایه ماشین بر ولنجک   -   قیمت ماشین بر ولنجک   -   مبلغ ماشین بر ولنجک   -   تعرفه ماشین بر ولنجک   -   شماره تماس ماشین بر ولنجک   -   خدمات ماشین بر ولنجک   -   خودرو سوار ولنجک   -   کرایه خودرو سوار ولنجک   -   قیمت خودرو سوار ولنجک   -   مبلغ خودرو سوار ولنجک   -   تعرفه خودرو سوار ولنجک   -   شماره تماس خودرو سوار ولنجک   -   خدمات خودرو سوار ولنجک   -   جرثقیل یدک کش ولنجک   -   کرایه جرثقیل یدک کش ولنجک   -   قیمت جرثقیل یدک کش ولنجک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش ولنجک   -   تعرفه جرثقیل یدک کش ولنجک   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش ولنجک   -   خدمات جرثقیل یدک کش ولنجک   -   چرخگیر ولنجک   -   کرایه چرخگیر ولنجک   -   قیمت چرخگیر ولنجک   -   مبلغ چرخگیر ولنجک   -   تعرفه چرخگیر ولنجک   -   شماره تماس چرخگیر ولنجک   -   خدمات چرخگیر ولنجک   -   امداد خودرو ونک   -   کرایه امداد خودرو ونک   -  آخرين صفحه