قیمت کفی خودروبر امیر آباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00472.html
قطعه‌سازان

فعالان و تولیدکنندگان بخش خصوصی به‎هرحال راه و روش خود را برای انتقال پول و کار با بانک‌های خارجی پیدا می‌کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

تولید با هدف صادرات، اولویت سوم قطعه‌ سازان است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، افزایش - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - نرخ ارز در کشور باتوجه‌به وجود ظرفیت یک‎هزارمیلیارد دلاری واردات در کشورهای همسایه، می‌تواند به‌عنوان قوی‌ترین انگیزه در راستای برنامه‌ریزی‌های صادرات‌محور - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - تولیدکنندگان داخل به‌شمار رود. این در حالی است که صادرات به ۱۳کشور همسایه با احتساب رشد 27درصدی، به بیش‌از ۱۹میلیارددلار رسیده است. اصلی‌ترین مقاصد صادراتی، کشورهای عراق و عمان با رشد ۴۹درصد بوده‌اند و بعد از آن، کشورهای ترکیه - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - و چین مقاصد صادراتی دیگر ایران به‌شمار می‌روند. بر این اساس شاید بتوان قطعه‌سازی را یکی از صنایعی دانست که از توانمندی کافی برای تولید صادرات‎محور برخوردار است.

- قیمت کفی خودروبر امیر آباد -

بر این اساس است که محمدرضا مودودی، سرپرست سازمان توسعه تجارت نیز مدتی قبل در خصوص حجم صادرات فعلی در صنعت خودرو اعلام کرد: «از ابتدای امسال تاکنون خودرویی صادر نشده است، اما وضعیت قطعه‌سازان در این خصوص همواره بهتر از خودروسازان بوده است و صادارت آن‎ها ادامه دارد.»

صرفه اقتصادی تولید در کشور به‌منظور - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - صادرات

به رغم محدودیت‌هایی که در دور جدید تحریم‌های اقتصادی در زمینه تبادلات - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - مالی بین‌المللی به وجود آمده - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - است، به نظر می‌رسد فعالان و - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - تولیدکنندگان بخش - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - خصوصی به‎هرحال راه و روش خود را برای انتقال پول و کار با بانک‌های خارجی - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - پیدا می‌کنند. - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - بر این اساس، قطعه‌سازان خودرو کشور - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - به‌عنوان بنگاه‌های اقتصادی فعال در بخش - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - خصوصی نیز هر کدام روش‌های تازه‌ای - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - را به منظور جابه‌جایی پول و ادامه تبادلات مالی جهانی یافته‌اند.

این موضوع باعث می‌شود بهانه‌ای برای نبود - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - برنامه‌ریزی و تولید صادرات‎محور در این بخش، پذیرفته نشود. با این حال - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - به نظر - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - می‌رسد به دلایل مختلف، تمرکز بر بحث صادرات در اولویت چندم قطعه‌سازان قرار دارد.

در این رابطه سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - خودرو کشور در گفت‌وگو - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - با «دنیای خودرو» با اشاره به این‎که در شرایط - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - فعلی ظرفیت تولید قطعه‌سازان به‌شدت کاهش یافته است، گفت: «واحدهای قطعه‌ساز درحال‎حاضر - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - با چالش تامین مواداولیه و پرداخت حقوق - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - و دستمزد نیروی کار مواجه است. با فرض این‎که این مشکلات تا حدی مرتفع شود، قطعه‌سازان باید برای تامین خطوط تولید خودروسازان تلاش کنند تا تیراژ تولید آن‎ها به ظرفیت - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - مورد انتظار برسد.»

فرهاد بهنیا با بیان این‎که بازار دوم قطعه‌سازان درحال‎حاضر نمی‌تواند بازار صادراتی باشد، اظهار کرد: - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - «بازار اصلی دیگر ما امروز بازار خدمات پس‌ازفروش است. چراکه با توجه به نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال، باید نیاز شب عید لوازم یدکی تامین شود. در غیر این صورت با بحران مواجه - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - خواهیم شد. بنابراین اگر تولید قطعه‌سازان به تیراژ مناسب برسد، باید برای نیاز این بازار تولید داشته باشند.»

وی با توضیح - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - این مطلب که بعد از تامین نیاز لوازم یدکی در پایان سال، تازه می‌توان به موضوع صادرات - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - فکر کرد، تاکید کرد: «بحث صادرات بسیار پیچیده - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - است. برای مثال تولیدکننده داخلی قفل خودرو، نمی‌تواند محصول خود - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - را برای هر بازاری در جهان تولید کند. چراکه چنین قطعه‌ای براساس مدل خودروهای موجود در خطوط خودروسازان، تولید می‌شود. در کشورهای دیگر یا از این نوع قفل‌ها استفاده نمی‌شود و یا اگر هم چنین قفلی نیاز باشد، به‌طبع تامین‌کنندگان خودروساز اصلی - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - آن را تامین می‌کنند. مگر - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - اینکه این تولیدکننده ظرفیت جدیدی برای تولید نوعی از قفل ایجاد کند که در ایران مورداستفاده قرار نمی‌گیرد.»

بهنیا با اشاره به این‎که مشکلاتی مانند عدم پرداخت مطالبات و پایین‌بودن قیمت قراردادها قطعه‌سازان را تحت فشار - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - قرار داده است، خاطرنشان کرد: - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - «این موضوع باعث شده اولویت اصلی تامین نیاز داخل باشد و زمانی قطعه‌ساز می‌تواند به صادرات فکر کند که این مشکلات مرتفع شده و قطعه‌ساز بتواند با شرکت‌های خارجی قرارداد همکاری ببندد. در این موقعیت اتفاقا به دلیل کاهش ارزش پول ملی، امکان حضور در بازارهای جهانی و تولید با قیمت تمام‌شده پایین برای قطعه‌ساز کاملا فراهم است.»

قطعه‌سازان در سال 96 برای صادرات آمادگی کامل داشتند

اظهارات سخنگوی انجمن - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - قطعه‌سازان درباره توانمندی قطعه‌سازان در حوزه تولید صادرات محور در شرایط فعلی، در حالی مطرح می‌شود که در سال‌های پیش‌از تحریم و در دوره برجام، - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - فرصت و موقعیت برای حضور و فعالیت در بازارهای جهانی مناسب بود. به این ترتیب سوال مطرح این است که آیا قطعه‌سازان از آن فرصت به درستی استفاده کردند - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - یا خیر.

فرهاد بهنیا - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - در پاسخ به - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - این سوال، با اشاره به این‎که هدف عقد قرارداد تولید پلت‌فرم‌های جدید در کشور در سال‌های 92 و 93، براساس صادرات بود، اظهار کرد: «آن زمان پیش‌بینی می‌شد 30 تا 40درصد محصولات با هدف صادرات تولید شوند که اگر این موضوع اجرایی شده بود، شرایط صنعت خودرو امروز بسیار متفاوت بود.»

وی در این خصوص که آیا این تجربه نشان‌دهنده آن است که سه‌سال زمان برای چنین برنامه‌ریزی کافی نیست، گفت: «قطعه‌سازان در این زمان تجهیزات - قیمت کفی خودروبر امیر آباد - و خطوط تولید را ایجاد کردند و قرار بود این برنامه‌ریزی در سال 96 به بهره‌برداری برسد. اما بعد از تحریم‌ها همه چیز در همان مرحله باقی ماند. درحالی‎که قطعه‌سازان به‎طور کامل آمادگی صادرات را داشتند.»

اولين صفحه   -  مبلغ حمل خودرو امیر آباد   -   تعرفه حمل خودرو امیر آباد   -   شماره تماس حمل خودرو امیر آباد   -   خدمات حمل خودرو امیر آباد   -   حمل ماشین امیر آباد   -   کرایه حمل ماشین امیر آباد   -   قیمت حمل ماشین امیر آباد   -   مبلغ حمل ماشین امیر آباد   -   تعرفه حمل ماشین امیر آباد   -   شماره تماس حمل ماشین امیر آباد   -   خدمات حمل ماشین امیر آباد   -   کفی امیر آباد   -   کرایه کفی امیر آباد   -   قیمت کفی امیر آباد   -   مبلغ کفی امیر آباد   -   تعرفه کفی امیر آباد   -   شماره تماس کفی امیر آباد   -   خدمات کفی امیر آباد   -   کفی خودروبر امیر آباد   -   کرایه کفی خودروبر امیر آباد   -   قیمت کفی خودروبر امیر آباد   -   مبلغ کفی خودروبر امیر آباد   -   تعرفه کفی خودروبر امیر آباد   -   شماره تماس کفی خودروبر امیر آباد   -   خدمات کفی خودروبر امیر آباد   -   جرثقیل خودروبر امیر آباد   -   کرایه جرثقیل خودروبر امیر آباد   -   قیمت جرثقیل خودروبر امیر آباد   -   مبلغ جرثقیل خودروبر امیر آباد   -   تعرفه جرثقیل خودروبر امیر آباد   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر امیر آباد   -   خدمات جرثقیل خودروبر امیر آباد   -   نیسان خودروبر امیر آباد   -   کرایه نیسان خودروبر امیر آباد   -   قیمت نیسان خودروبر امیر آباد   -   مبلغ نیسان خودروبر امیر آباد   -   تعرفه نیسان خودروبر امیر آباد   -   شماره تماس نیسان خودروبر امیر آباد   -   خدمات نیسان خودروبر امیر آباد   -   نیسان یدک کش امیر آباد   -   کرایه نیسان یدک کش امیر آباد   -  آخرين صفحه