ماشین بر چناران

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09312.html

برخی کارشناسان معتقدند متناسب نبودن تورم، بهره‌های بانکی و نرخ ارز در کشور از جمله مشکلاتی هستند که مانع رشد قطعه‌سازان می‌شوند. ضمن اینکه تعرفه واردات به‌دلیل قرار گرفتن ارز مرجع در کنار ارز مبادله‌ای از سال ۹۱، به نصف کاهش یافته و بعد از آن نیز به میزان اصلی خود باز نگشته است.

۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

سود کلان قاچاقچی‌ها باید از بین برود

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،قاچاق میلیارد دلاری قطعات خودرو - ماشین بر چناران - به کشور یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که در مسیر توسعه صنعت قطعه‌کشور قرار دارد. گزارش‌های موجود در این زمینه نشان می‌دهد سالانه بیش‌از یک‌میلیارد - ماشین بر چناران - دلار قطعات خودرو - ماشین بر چناران - به‌صورت قاچاق وارد کشور می‌شود. این در حالی است که فراهم کردن فضای کسب‌وکار و تقویت توان درونی قطعه‌سازان، دو مولفه اصلی - ماشین بر چناران - در رقابتی شدن بازار این محصول به شمار می‌روند. همچنین برای مقایسه رقابت‌پذیری این صنعت و صنایع داخلی دیگر سه محور اصلی شامل تبدیل نرخ دلار به پول رایج کشور، تعرفه واردات به‌عنوان اهرمی برای متعادل‌سازی بازار و رقابت‌پذیر شدن محصولات داخل مورد ارزیابی - ماشین بر چناران - قرار می‌گیرند. در این راستا برخی کارشناسان معتقدند متناسب نبودن تورم، بهره‌های بانکی و نرخ ارز در کشور از جمله مشکلاتی هستند که مانع رشد قطعه‌سازان می‌شوند. ضمن اینکه تعرفه واردات به‌دلیل قرار گرفتن ارز مرجع در کنار ارز مبادله‌ای از سال ۹۱، به نصف کاهش یافته و بعد از آن نیز به میزان اصلی خود باز نگشته است. بر این اساس در شرایطی که امروز نزدیک به ۱۲۰۰ قطعه‌ساز رسمی در کشور فعالیت می‌کنند، تنها ۶۰۰ واحد تولیدی در این میان به‌عنوان - ماشین بر چناران - بنگاه‌های فعال، مشغول تولید هستند. غیر از اینها حدود - ماشین بر چناران - ۸۰۰ قطعه‌ساز زیرپله‌ای و غیررسمی نیز در این صنعت - ماشین بر چناران - به تولید قطعات خودرو می‌پردازند. در این زمینه، تاثیر نامطلوب واردات قطعات خودرو به صورت رسمی و قاچاق به کشور بر تولیدات - ماشین بر چناران - داخل و شرایط قطعه‌سازان کشور موضوعی است که نیاز به بررسی جدی دارد. سودآوری واردات غیررسمی برای قاچاقچی دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای - ماشین بر چناران - خودرو» با بیان اینکه تولید قطعه‌سازان کشور سالانه حدود ۸ - ماشین بر چناران - میلیارد دلار برآورد می‌شود، گفت: «حدود ۶ و نیم میلیارد دلار از این میزان برای شرکت‌های خودروساز تولید می‌شود و - ماشین بر چناران - نزدیک به یک‌و‌نیم میلیارد دلار هم ارزش تولیدات برای بازار و بخش خدمات پس از فروش است.» آرش محبی‌نژاد با - ماشین بر چناران - اشاره به اینکه هر سال حدود ۳ میلیارد دلار واردات قطعه به کشور داریم، اظهار - ماشین بر چناران - کرد: «این میزان شامل CKD ،SKD و قطعات منفصله است. بیش‌از یک‌میلیارد دلار هم واردات جهت خدمات پس از فروش از مبادی رسمی صورت - ماشین بر چناران - می‌گیرد.» به‌گفته وی از این میزان، ۱٫۱ میلیارد دلار (حدود ۴هزار میلیارد تومان) قطعه به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود. محبی‌نژاد همچنین با تاکید بر اینکه قاچاق قطعات خودرو سودآوری بسیاری برای واردکننده غیررسمی دارد، تصریح کرد: «این مساله ناشی از مابه‌التفاوت نرخ ارز واقعی و نرخ ارز دستوری است. به این ترتیب ارزش افزوده و عوارض گمرکی هزینه‌ای است که واردکننده رسمی ناچار باید آنها را بپردازد در حالی که قاچاقچی به هیچ عنوان این هزینه‌ها را نمی‌پردازد.» وی با توضیح این مطلب که حداقل میزان ضربه‌پذیری تولید - ماشین بر چناران - داخل و مابه‌التفاوت قیمت در شرایط مساوی با جمع اعدادی که اشاره شد، حدود ۴۵ درصد است، تاکید کرد: «بنابراین کالایی که به صورت قاچاق وارد می‌شود ۴۵ درصد ارزان‌تر از سایر کالاها تمام خواهد شد و به - ماشین بر چناران - این ترتیب سود کلان به جیب قاچاقچی - ماشین بر چناران - می‌رود. این در حالی است که برخی قطعات در بیشترین میزان حتی تا ۱۲۰ - ماشین بر چناران - درصد برای قاچاقچی سودآورد هستند.» در این زمینه سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در اظهارنظری در رابطه با میزان خسارتی که - ماشین بر چناران - قاچاق قطعات خودرو به این صنعت در کشور وارد می‌کند، با توضیح این مطلب که برآورد دقیق و قابل‌اتکایی در این حوزه - ماشین بر چناران - وجود ندارد، گفت: «آنچه بیان می‌شود، تقریب‌هایی است که در سال‌های گذشته و در دوران تحریم با - ماشین بر چناران - توجه به حجم قابل‌توجه قاچاق صورت می‌گرفت. البته این وضعیت با شدت کمتری همچنان ادامه دارد.» قاسم خورشیدی در ادامه با بیان اینکه بخش قابل‌توجهی از - ماشین بر چناران - کالاهای قاچاق - ماشین بر چناران - مکشوفه - ماشین بر چناران - در سال‌های گذشته به قطعات خودرو مربوط بوده است، اظهار کرد: - ماشین بر چناران - «این میزان - ماشین بر چناران - شامل لاستیک، باتری و سایر قطعات مکانیکی و الکترونیکی خودرو و نسبت به وضعیت کالاهای دیگر بسیار زیاد است.» به‌گفته وی با توجه به نیاز کشور در این زمینه باید برآوردی وجود داشته باشد تا مشخص شود در این حوزه چه میزان قطعات و لوازم یدکی خودرو نیاز است. گزارش‌های موجود نشان می‌دهند قاچاق قطعات خودرو در سال ۱۳۹۲ عدد یک‌میلیارد و ۵۰۰ هزار دلار بود که - ماشین بر چناران - این میزان در سال - ماشین بر چناران - ۱۳۹۳ به ۹۵۰ میلیون دلار کاهش یافته است. در حالی که این رقم در سال ۱۳۹۴ به یک میلیارد و ۸۱ هزار دلار افزایش یافته است. خورشیدی در این رابطه با - ماشین بر چناران - اشاره به اینکه در حوزه - ماشین بر چناران - قطعات خودرو با تنوع قابل ملاحظه‌ای مواجه هستیم، افزود: «ده‌ها قطعه و دستگاه وجود دارند که در مورد خودرو موضوعیت می‌یابند. به این ترتیب از یک طرف هرچه - ماشین بر چناران - همکاری ما با خودروسازان مطرح دنیا بهبود یابد و شفافیت بیشتری پیدا کند و از طرف دیگر نیز هر اندازه قطعه‌ساز داخلی توان بیشتری برای رقابت منطقی و مناسب در بعد کیفیت و قیمت بگذارد، قاعدتا شرایط قاچاق قطعه به کشور کاهش محسوسی خواهد - ماشین بر چناران - داشت.» وی با اشاره به اینکه نمونه این موضوع تولید باتری خودرو بود، گفت: «مبارزه با قاچاق باعث رونق تولید در این بخش شده است و برخی واحدهای تولیدی تا ۸۰درصد رشد تولید داشتند. در واقع همه واحدهای تولید باتری خودرو درکنار یکدیگر تا ۳۰درصد رشد تولید داشته‌اند.» به‌گفته سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، چنین اقدام موفقی در مورد لاستیک خودرو نیز اتفاق افتاد و با تمهیدات انجام شده، دیگر امکان واردات این کالا از طریق معافیت‌های مرزی و ملوانی به کشور - ماشین بر چناران - از بین رفته است. خورشیدی با تاکید بر اینکه به هرحال کالای قاچاق یک بخش از نیاز بازار را پاسخ می‌دهد، اظهار کرد: «هر اندازه بتوانیم مبارزه در - ماشین بر چناران - این زمینه را - ماشین بر چناران - تشدید کنیم و هر چقدر - ماشین بر چناران - با ارتقا و افزایش تولید داخل، خلأ عرضه را پوشش دهیم، در مبارزه با واردات قاچاق موفق‌تر خواهیم بود.»
اولين صفحه   -  کفی چمخاله   -   کفی خودروبر چمخاله   -   جرثقیل خودروبر چمخاله   -   نیسان خودروبر چمخاله   -   نیسان یدک کش چمخاله   -   ماشین بر چمخاله   -   خودرو سوار چمخاله   -   جرثقیل یدک کش چمخاله   -   چرخگیر چمخاله   -   امداد خودرو چناران   -   امداد خودرو سیار چناران   -   خودروبر چناران   -   یدک کش چناران   -   حمل خودرو چناران   -   حمل ماشین چناران   -   کفی چناران   -   کفی خودروبر چناران   -   جرثقیل خودروبر چناران   -   نیسان خودروبر چناران   -   نیسان یدک کش چناران   -   ماشین بر چناران   -   خودرو سوار چناران   -   جرثقیل یدک کش چناران   -   چرخگیر چناران   -   امداد خودرو حاجی آباد   -   امداد خودرو سیار حاجی آباد   -   خودروبر حاجی آباد   -   یدک کش حاجی آباد   -   حمل خودرو حاجی آباد   -   حمل ماشین حاجی آباد   -   کفی حاجی آباد   -   کفی خودروبر حاجی آباد   -   جرثقیل خودروبر حاجی آباد   -   نیسان خودروبر حاجی آباد   -   نیسان یدک کش حاجی آباد   -   ماشین بر حاجی آباد   -   خودرو سوار حاجی آباد   -   جرثقیل یدک کش حاجی آباد   -   چرخگیر حاجی آباد   -   امداد خودرو حصارک کرج   -   امداد خودرو سیار حصارک کرج   -  آخرين صفحه