مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00165.html
میزگرد مدیریت افکار عمومی و صنعت

عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات در این میزگرد با تاکید بر اینکه صنعت کشور درحال‌حاضر با مشکلاتی روبه‌رو است، اظهار کرد: «این چالش‌ها بر نحوه مواجهه و نگاه جامعه تاثیرگذار است.»

۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

مشکل خودروسازی ناشی‌ از تغییر سه‌مدیرعامل طی 15‌ماه است

میزگرد مدیریت افکار عمومی و صنعت روز گذشته با حضور زهرا اجاق به‌عنوان عضو هیات علمی - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات، محمدرضا حقیقی، مدیر سابق روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا، سجاد خیری به‌عنوان مسئول تحقیقات مشتری - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI و جمعی از فعالان حوزه خودرو و - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - اعضای پژوهشگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت و با مدیریت سالار کسرایی به‌عنوان رئیس گروه جامعه‌شناسی نظری و فرهنگی در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، مسئول تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - و استاندارد ایران با ارائه آمار جمع‌آوری شده از بازار و صنعت خودرو در این پنل تخصصی، گفت: «ISQI از سال‌ها قبل جمع‌آوری اطلاعات و آمار از حوزه خودرو را آغاز کرده است. بر این اساس درحال‌حاضر به‌طور میانگین سالانه 3میلیون مصاحبه در این زمینه انجام می‌شود - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - که قسمت عمده این مصاحبه‌ها مرتبط با صنعت خودرو است.»

وجود بانک اطلاعاتی غنی از فعالیت صنعت خودرو

سجاد خیری با اشاره به اینکه درحال‌حاضر در بانک اطلاعات شرکت بازرسی کیفیت، حدود 27میلیون مصاحبه وجود دارد، اظهار کرد: «تا دی‌ماه سال جاری نزدیک به 2میلیون‌و763هزار مصاحبه با روش‌های تلفنی و حضوری انجام شده است.»

وی با انتقاد از ضعف ارتباط میان بخش صنعت و دانشگاه، تاکید کرد: «در حالی که پایگاه اطلاعات و داده‌های گسترده‌ای وجود دارد که امکان استفاده از آن‌ها در تحقیقات دانشگاهی و گزارش‌ها و تحلیل‌های شرکت‌های صنعتی وجود دارد.»

خیری در ادامه با بیان اینکه از سال 72 - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - تا 77 اولین دستورالعمل ارزیابی رضایت مشتری در صنعت خودرو مصوب شد که اولین پروژه پس‌از - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - آن ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس‌از فروش خودرو بود، افزود: «در این راستا این دستورالعمل تا سال 82 به تمام خودروسازان ابلاغ شد که براساس آن عرضه‌کنندگان خودرو موظف به رعایت دستورالعمل شدند. پس از آن تا سال 88 این دستورالعمل مورد بازنگری قرار گرفت تا امروز که بازنگری پنجم آن در حال آماده‌سازی است.»

مسئول تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت با اشاره - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - به شاخص‌های تعیین‌شده در این دستورالعمل از سوی وزارت صمت، گفت: «اولین شاخص مربوط‌به رضایت مشتری از کیفیت اولیه محصول تا 4هزارکیلومتر (3ماه ابتدای مصرف) است. شاخص دوم تعداد و فراوانی عیوب را مورد سنجش قرار می‌دهد. سومین شاخص مختص رضایت مشتری از فرایند فروش - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - است. شاخص چهارم یا همان قدیمی‌ترین شاخص مرتبط با رضایت مشتری از خدمات پس‌از فروش است و آخرین یا جدیدترین شاخص نیز رضایت مشتری از طراحی و چیدمان خودرو را می‌سنجد.»

وی با اشاره به اینکه امتیاز اولین شاخص مربوط‌به کیفیت فعالیت خودروسازان - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - از صفر تا هزار، ابتدا عدد 628 بوده است که این شاخص در سال 96 به عدد 693 رسید، تاکید کرد: «این میانگین عملکرد تمام خودروسازان است و ممکن است امتیاز خودروسازی از این میانگین بالاتر یا پایین‌تر بوده باشد. اگرچه هدف وزارت صمت در این شاخص رسیدن به میانگین 713 است که نشان می‌دهد خودروسازی کشور تا رسیدن به این هدف 20امتیاز فاصله دارند.»

اهمیت‌ندادن صنعت خودرو به افکار عمومی

مدیر سابق روابط عمومی سایپا در بخشی از این نشست با بیان اینکه صنعت - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - خودرو درحال‌حاضر دچار چالش جدی است، درخصوص ارتباط میان بخش صنعت و بخش آکادمیک و دانشگاهی، گفت: - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - «واقعیت این است که دوخودروساز اصلی کشور نیز در حوزه برقراری ارتباط با یکدیگر دچار ضعف هستند. ما اینجا با حجم قابل‌توجهی از اطلاعات مواجه هستیم. متاسفانه این اطلاعات به‌درستی استفاده - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - نمی‌شود و تاثیر مناسبی بر افکار عمومی نمی‌گذارد.» 

محمدرضا حقیقی با اشاره به اینکه ما معتقدیم هیچ نظارتی قوی‌تر از افکار عمومی وجود ندارد، - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - اظهار کرد: «در حوزه انتخاب خودرو، التهابات بازار - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - و... افکار عمومی بسیار حائزاهمیت است. اگرچه افکار عمومی مفهومی است که هیچگاه راهکار درستی برای تاثیرگذاری مثبت بر آن ارائه - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - نشده است.»

وی با انتقاد از عملکرد وزارت صمت در مورد سه یا چهارتغییر مدیرعامل شرکت سایپا طی مدت 15ماه، تاکید کرد: «این تغییر پشت سر - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - هم مدیرعامل شرکت - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - باعث می‌شود مبنایی برای ایجاد ثبات - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - مدیریتی - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - تشکیل‌نشود. همین عوامل باعث می‌شود خودروسازان بعد بیشتر از 20سال، پلت‌فرم جدید نداشته باشند و خودرویی جایگزین مدل‌های قدیمی نشود.»

حقیقی با بیان اینکه ما هنوز نتوانسته‌ایم خودروها را بومی‌سازی کنیم، افزود: «بر این اساس هنوز نتوانسته‌ایم سطح خودکفایی در تولید قطعات را به 100درصد برسانیم.» وی درخصوص رویکرد افکار عمومی به صنعت خودرو کشور، گفت: «در افکار عمومی خودروسازی صنعتی شناخته می‌شود که برمبنای سیاسی‌کاری، گران‌فروشی، سوءمدیریت، به‌کارگیری افراد غیرمتخصص در حوزه مدیران ارشد و... پیش می‌رود.»

رئیس انجمن روابط عمومی کل کشور با اشاره به اینکه تحریم‌ها بخشی از مشکل موجود در صنعت کشور است، خاطرنشان کرد: «در حالی که ابزاری مانند ارتقای دانش داخلی، آزادسازی قیمت‌ها و... داشته‌ایم که می‌توانست بر افکار عمومی تاثیر مثبت بگذارد. اما اشتباه در سیاست‌گذاری‌ها در تمام حوزه‌ها باعث - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - ایجاد سرریز نقدینگی و سرازیر شدن آن به صنعت خودرو شده است.»

محمدرضا حقیقی با تاکید بر اینکه اشتباه در سیاست‌گذاری‌ها، خودرو را از یک کالای مصرفی، به کالای سرمایه‌ای و لوکس تبدیل کرده است، افزود: «افکار عمومی در سطح جامعه مطالبه‌گر است. اینکه این افکار را نادیده بگیرند، با تصمیمات نادرست مدیریتی سهل‌انگارانه از کنار آن بگذرند و اطلاع‌رسانی شفاف - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - نیز وجود نداشته باشد، - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - به آسیب جدی افکارعمومی منجر می‌شود و این مفهوم را - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - از سطح خاموش به خیابان می‌کشد. به همین دلیل امروز - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - با خیزش افکار عمومی مواجه هستیم، بدون اینکه لایه‌های زیرین شکل داده شده باشد.»

به گفته وی، آرام کردن افکار عمومی، راهی جز تعامل صنعت و - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - دانشگاه ندارد تا به این ترتیب اطلاعات شفاف در اختیار دانشگاه قرار بگیرد و نتیجه تحلیل آن به صنعت بازگردد.

تفکیک عملکرد دولتی و خصوصی - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - به‌عنوان خواست افکار عمومی

عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات در این میزگرد با تاکید بر اینکه صنعت کشور درحال‌حاضر با مشکلاتی روبه‌رو است، اظهار کرد: - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - «این چالش‌ها بر نحوه مواجهه و نگاه جامعه تاثیرگذار است.»

زهرا اجاق با اشاره به نگاه عمومی به صنعت، گفت: «عموما تمایل به این سمت است که دولت در حوزه‌های مرتبط و تخصصی خودرو - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - دخالت کند و بخش خصوصی نیز همین عملکرد را - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - داشته باشد. اگرچه باید پذیرفت هم موضوعات دولتی و هم موضوعات خصوصی، قابلیت مطرح شدن در فضای عموم مردم را دارند.»

وی با توضیح یک مثال در حوزه قیمت خودرو، اظهار کرد: «وقتی قیمت خودرو مشخص می‌شود، همه ما موضع مشخصی داریم که به تناسب آن واکنش نشان می‌دهیم.»

این استاد دانشگاه با اشاره به واکنش‌های منفعلانه به دلیل نبود آگاهی و دانش کافی، افزود: «این‌که بدانیم افکار عمومی در صنعت خاصی در چه مرحله‌ای قرار گرفته است، به حل بخش قابل‌توجهی از - مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر - مشکلات کمک می‌کند. چراکه افکار عمومی مفهومی مثبت و سازنده در جامعه به‌شمار می‌رود که به دنبال گرفتن راه‌حل برای مشکلات خود است.»

اولين صفحه   -  تعرفه حمل ماشین ابوذر   -   شماره تماس حمل ماشین ابوذر   -   خدمات حمل ماشین ابوذر   -   کفی ابوذر   -   کرایه کفی ابوذر   -   قیمت کفی ابوذر   -   مبلغ کفی ابوذر   -   تعرفه کفی ابوذر   -   شماره تماس کفی ابوذر   -   خدمات کفی ابوذر   -   کفی خودروبر ابوذر   -   کرایه کفی خودروبر ابوذر   -   قیمت کفی خودروبر ابوذر   -   مبلغ کفی خودروبر ابوذر   -   تعرفه کفی خودروبر ابوذر   -   شماره تماس کفی خودروبر ابوذر   -   خدمات کفی خودروبر ابوذر   -   جرثقیل خودروبر ابوذر   -   کرایه جرثقیل خودروبر ابوذر   -   قیمت جرثقیل خودروبر ابوذر   -   مبلغ جرثقیل خودروبر ابوذر   -   تعرفه جرثقیل خودروبر ابوذر   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر ابوذر   -   خدمات جرثقیل خودروبر ابوذر   -   نیسان خودروبر ابوذر   -   کرایه نیسان خودروبر ابوذر   -   قیمت نیسان خودروبر ابوذر   -   مبلغ نیسان خودروبر ابوذر   -   تعرفه نیسان خودروبر ابوذر   -   شماره تماس نیسان خودروبر ابوذر   -   خدمات نیسان خودروبر ابوذر   -   نیسان یدک کش ابوذر   -   کرایه نیسان یدک کش ابوذر   -   قیمت نیسان یدک کش ابوذر   -   مبلغ نیسان یدک کش ابوذر   -   تعرفه نیسان یدک کش ابوذر   -   شماره تماس نیسان یدک کش ابوذر   -   خدمات نیسان یدک کش ابوذر   -   ماشین بر ابوذر   -   کرایه ماشین بر ابوذر   -   قیمت ماشین بر ابوذر   -  آخرين صفحه