مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00620.html
علی‌اکبرشاکری

شاید دولت به‌دلیل کمبود منابع ارزی و یا دلایل دیگری که اعلام نشده است از واردات جلوگیری می‌کند، ولی هر قانونی که مصوب و اجرا می‌شود، تعدادی رانتخوار یا سوء‌استفاده‌گر آن را دور می‌زنند و به‌گونه‌ای دیگر آن را عقیم می‌گذارند

۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

توسعه قطعه‌ سازی منافع رانت‌ خواران و قاچاقچیان قطعات را به خطر می‌اندازد

  یکی از مشکلات بازار و صنعت قطعه‌ در ماه‌های اخیر، عدم ثبت‌سفارش کالا به‌خصوص مواد اولیه تولیدکنندگان و قطعات خودرو بوده است. این عوامل منجربه ایجاد مشکلات عدیده‌ای در تولید و تامین قطعات خودرو در بازار شده است. ازاین‌رو برای بررسی مشکلات این بخش با مهندس علی‌اکبرشاکری، تولیدکننده قطعات خودرو و بنیانگذار کانون صنفی فروشندگان و تولیدکنندگان قطعات خودرو داشتیم که خلاصه آن در ادامه آورده شده است.

علت اصلی کاهش قطعات و لوازم یدکی خودرو در بازار چیست؟ چرا قیمت قطعات افزایش یافته است؟
مدتی است ثبت‌سفارش کالا در گمرکات کشور متوقف شده و از ترخیص کالاهای وارداتی بدون انتقال ارز هم جلوگیری می‌شود. این امر نه‌تنها باعث کمبود مواداولیه برای تولیدکنندگان شده بلکه بازار را نیز با کمبود قطعات یدکی مواجه کرده است. در کنار محدودیت - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - ثبت‌سفارش، کسانی هستند که با دریافت وجوه کلان از واردکنندگان به‌نوعی کار چاق‌کنی می‌کنند و از راه‌هایی که می‌شناسند پروسه را جلو می‌برند. از طرف دیگر عده‌ای به قاچاق قطعات - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - روی آورده‌اند و از راه‌های پرمخاطره مثلا - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - از طریق کشورهای امارات، عراق و ترکیه اقدام به واردات غیرقانونی می‌کنند. در پاسخ به قسمت دوم سوال شما باید گفت هر دو روش، هزینه‌های گزافی دارند که قیمت تمام‌شده کالا را بالا می‌برد و موجب کاهش حاشیه سود فروشنده و تحمیل جبران این هزینه‌ها به مصرف‌کننده می‌شود. کمبود مواد اولیه به روند کار تولیدکنندگان داخلی نیز صدمات ملموسی می‌زند.

آیا عدم واردات به‌دلیل - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - توان تولید قطعات در داخل کشور است؟
برای تمام‌ قطعات خودرو تولیدکننده داخلی نداریم و بعضی قطعات باید وارد شوند. دشواری واردات باعث کمبود و گرانی شدید برخی کالاهای وارداتی شده است. از سوی دیگر صنعت خودرو ما مقدم بر قطعه‌سازی - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - بوده و از ابتدا بر مبنای واردات اجزا و قطعات خودرو - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - از خارج و مونتاژ در داخل شکل گرفته است. هرچند قطعه‌سازان فراوانی در کشور وجود دارند و بخش بزرگی از قطعات، اکنون در داخل تولید می‌شود، ولی هنوز هم برای برخی قطعات - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - که در ایران تولید نمی‌شوند یا تولید آن با توجه به وضعیت کنونی کشور توجیه اقتصادی ندارد، نیاز به واردات داریم. - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - همچنین - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - برای ادامه کار و بقای همین قطعه‌سازان و تولیدکنندگان نیازمند واردات مواداولیه و تکنولوژی هستیم.

آیا عدم حمایت از تولیدکنندگان و واردات بی‌رویه منجربه ایجاد مشکلات عدیده بازار لوازم یدکی شده است؟
در طول حیات صنعت خودرو، دولت‌های وقت به‌صورت جدی مصمم به توسعه و گسترش صنعت خودرو نبوده‌اند چراکه هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب‌، همیشه تجار و واردکنندگان دست بالا را در تعیین سیاست‌های اقتصادی کشور داشته‌اند و مسلما تقویت و گسترش قطعه‌سازی با منافع - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - آنها همخوانی ندارد. در دهه‌های اخیر برخی از تجار با وارد کردن قطعات ارزان‌ در حجم وسیع و پخش آن‌ها در بازار، کمر به نابودی تولیدکنندگان و تعطیلی بنگاه‌های تولیدی بستند. دلیل عقب‌ماندگی صنعت خودرو ما، عدم پشتیبانی و توسعه قطعه‌سازی است و همان‌طور که شاهد هستیم با  کوچک‌ترین - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - ضربه، با مشکلات جدی برخورد می‌کنیم. پشتیبانی چند سال اخیر دولت از تولید داخلی نیز باعث شد عده‌ای اجزای منفصله قطعات خودرو را وارد کنند و با مونتاژ آن، اسم تولید داخلی روی کالای خود بگذارند. این بنگاه‌های به‌ظاهر تولیدی با برگشت تحریم‌ها و کاهش واردات در حال اضمحلال هستند، زیرا قصد بومی‌سازی قطعات را نداشته‌اند. زمانی‌که - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - برادران خیامی، تولید پیکان را با قطعات وارداتی شروع کردند، قطعه‌سازان داخلی به‌تدریج با تولید قطعات این خودرو در داخل‌، آن را به‌صورت یک خودرو تقریبا بومی تغییر دادند. ولی این امر به‌صورت جدی دوام نیافت و در مورد خودروهای بعدی که جایگزین پیکان شدند، شاهد اتکای کمتری به قطعه‌سازی داخلی بودیم؛ به غیر از اندک قطعاتی خاص که در کشور تولید می‌شود، مابقی همچنان وارداتی هستند.

عدم واردات مواداولیه سبب افزایش قیمت قطعات شده یا نبود زیرساخت و تکنولوژی مناسب نیز در آن دخیل بوده است؟
همان‌طور که - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - پیش‌تر اشاره کردم، می‌توان به روشنی دریافت چرا با عدم ثبت‌سفارش و ایجاد دشواری در واردات قطعات و مواد اولیه مورد نیاز بنگاه‌های تولیدی به چنین معضلی برخورد کرده‌ایم. نبود زیرساخت‌های تولید و عدم به‌روزرسانی تکنولوژی بنگاه‌های تولیدی، فقط منافع برخی از تجار را تامین می‌کند، در حالی‌که برای رشد و شکوفایی - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - اقتصاد کشور باید تولید ملی به لحاظ کمی و کیفی رشد کند. ضروری است زیرساخت‌های تولید درجهت تامین مواد - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - اولیه - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - از منابع داخلی کشور ایجاد شود و به‌جای واردات قطعات آماده، تکنولوژی و ماشین‌آلات مورد نیاز بنگاه‌های تولیدی به کشور وارد - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - شوند. مسلما هر کالایی که در داخل تولید شود، چنانچه از زیرساخت‌های مناسب تولیدی و تکنولوژی برخوردار باشد با قیمتی کمتر از قیمت وارداتی عرضه خواهد شد که این خود به نفع مصرف‌کننده نهایی است. البته رشد تولید ملی - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - تبعات دیگری ازجمله رشد اقتصادی، اشتغالزایی، رونق اقتصادی و  ... را نیز به همراه خواهد داشت. 

نظر شما در مورد عدم واردات لوازم یدکی و افزایش قیمت برخی قطعات خودرویی در بازار چیست؟
شاید دولت به‌دلیل کمبود منابع ارزی یا دلایل دیگری که اعلام نشده است از واردات جلوگیری می‌کند، ولی هر قانونی که مصوب و اجرا می‌شود، تعدادی رانتخوار - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - یا سوء‌استفاده‌گر تلاش می‌کنند - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - تا آن را دور بزنند و به‌گونه‌ای دیگر آن را عقیم می‌گذارند. افرادی از طریق لابی‌هایی که دارند، به‌عنوان کارچاق‌کن با اخذ مبالغ گزاف اقدام به مشاوره در این زمینه به واردکنندگان می‌کنند. این امر باعث می‌شود قیمت تمام‌شده - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - کالا، - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - بالاتر از حد معقول شود و در نهایت مصرف‌کننده متضرر شده و این هزینه‌ها را بپردازد که این خود، فشاری مضاعف به اقشار مختلف جامعه است. هزینه‌ها روزبه‌روز سنگین‌تر و مخارج بالاتر می‌رود - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - و این در حالی است که به‌دلیل استطاعت نداشتن مردم، بازار نیز رونق قبلی را ندارد و جبران افزایش مخارج، امکان‌پذیر نیست.

پیش‌تر اشاره کردید قاچاق قطعات انجام می‌شود. عمده قاچاق قطعات از کدام کشورهاست؟ 
 برخی قاچاقچیان، قطعات را از طریق دوبی به‌عنوان ته‌لنجی و سایر عناوین به کشور وارد می‌کنند یا از عراق - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - و ترکیه به‌صورت کولبری این کار انجام می‌دهند. روش‌های دیگر نیز برای قاچاق وجود دارد. این کار - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - نه‌تنها هزینه گزافی - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - بر دوش مصرف‌کننده می‌گذارد بلکه دولت را - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - نیز از دریافت حقوق گمرکی حقه، محروم می‌کند و همه این عوامل باعث آشفتگی بازار و غیرقابل کنترل بودن آن می‌شود. برخی تولیدکنندگان پیش‌بینی می‌کنند در ماه‌های آتی وضعیت تولید - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - بسیار وخیم‌تر خواهد شد. واردات بی‌رویه و قاچاق کالا دو لبه یک قیچی هستند که تولید ملی‌، اقتصاد ملی و منافع ملی را قربانی می‌کنند.

- مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو -

برای حل این معضل - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - چه باید کرد؟
مسئولان ذیربط باید در کنار تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های تولید، واردات تکنولوژی، ماشین‌آلات و ابزار تولید، تمهیداتی را نیز برای تسهیل واردات مواداولیه مورد نیاز بنگاه‌های تولیدی و همچنین قطعات آماده - مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو - مورد نیاز خودروسازان و بازار به‌کار ببرند تا نظم و روال عادی در صنف قطعات خودرو برقرار شود. 

اولين صفحه   -  تعرفه نیسان یدک کش اندرزگو   -   شماره تماس نیسان یدک کش اندرزگو   -   خدمات نیسان یدک کش اندرزگو   -   ماشین بر اندرزگو   -   کرایه ماشین بر اندرزگو   -   قیمت ماشین بر اندرزگو   -   مبلغ ماشین بر اندرزگو   -   تعرفه ماشین بر اندرزگو   -   شماره تماس ماشین بر اندرزگو   -   خدمات ماشین بر اندرزگو   -   خودرو سوار اندرزگو   -   کرایه خودرو سوار اندرزگو   -   قیمت خودرو سوار اندرزگو   -   مبلغ خودرو سوار اندرزگو   -   تعرفه خودرو سوار اندرزگو   -   شماره تماس خودرو سوار اندرزگو   -   خدمات خودرو سوار اندرزگو   -   جرثقیل یدک کش اندرزگو   -   کرایه جرثقیل یدک کش اندرزگو   -   قیمت جرثقیل یدک کش اندرزگو   -   مبلغ جرثقیل یدک کش اندرزگو   -   تعرفه جرثقیل یدک کش اندرزگو   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش اندرزگو   -   خدمات جرثقیل یدک کش اندرزگو   -   چرخگیر اندرزگو   -   کرایه چرخگیر اندرزگو   -   قیمت چرخگیر اندرزگو   -   مبلغ چرخگیر اندرزگو   -   تعرفه چرخگیر اندرزگو   -   شماره تماس چرخگیر اندرزگو   -   خدمات چرخگیر اندرزگو   -   امداد خودرو اوین   -   کرایه امداد خودرو اوین   -   قیمت امداد خودرو اوین   -   مبلغ امداد خودرو اوین   -   تعرفه امداد خودرو اوین   -   شماره تماس امداد خودرو اوین   -   خدمات امداد خودرو اوین   -   امداد خودرو سیار اوین   -   کرایه امداد خودرو سیار اوین   -   قیمت امداد خودرو سیار اوین   -  آخرين صفحه