مبلغ حمل ماشین جنوب تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04239.html
اتوبوس

تولید اتوبوس در سه‌ماه ابتدای سال در مقایسه با ماه‌های مشابه سال گذشته یا متوقف بود یا در برخی‌ خودروسازان با کاهش چشمگیری مواجه شد. فروردین‎ماه امسال تولید اتوبوس در مقایسه با فروردین96 با کاهش 22.5درصدی مواجه شد.

۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

ناتوانی سازندگان در برابر سفارش‎های انبوه فوری؛ بهانه واردات اتوبوس

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، گزارش وضعیت تولید خودروسازان داخلی در بخش‌های مختلف ازجمله سواری و تجاری هر ماه ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر می‌شود. این گزارش‌ها که براساس مقایسه آمار تولید خودروسازان با ماه‌های مشابه سال گذشته ارائه می‌شود، در سگمنت خودروهای کاروتجاری - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - نشانگر آن است که این تولیدکنندگان به ویژه در بخش مسافری و اتوبوس‌ها روزگار چندان مطلوبی را پشت سر نمی‌گذارند. با این که در ماه‌های اخیر خبرهای بسیاری در زمینه نوسازی شنیده شد و انتظار می‌رفت با آغاز این طرح، خودروسازان - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - داخلی افزایش تولید را تجربه کنند اما روند اجرای نوسازی طبق پیش‌بینی‌ها پیش نرفت و در سه‌ماه ابتدایی این طرح هنوز هم خبری از سفارش‌گذاری و افزایش تولید نیست. این در حالی است که اتوبوس‎سازان خود را آماده سفارش‎های کلان از سوی شهرداری‎ها و دولت کرده بودند تا برای پاسخگویی در کوتاه‎مدت هم توان ساخت داخل را به - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - قدر کفایت داشته باشند و از این بابت بهانه‎ای برای واردات توسط شهرداری‎ها و دولت باقی نماند. در ادامه این مطلب، پس از مروری بر آمار و وضعیت تولید اتوبوس در سه‌ماهه نخست سال جاری، در خصوص همین موضوعات گفت‎وگویی داریم با سعید مدنی، مشاور عالی گروه خودروسازی مدیرعامل سایپا که از نظرتان - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - خواهد گذشت.

  تولید اتوبوس در سه ماه نخست سال جاری
تولید اتوبوس در سه‌ماه ابتدای سال در مقایسه با ماه‌های مشابه سال گذشته یا متوقف بود یا در برخی‌ خودروسازان با کاهش چشمگیری مواجه - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - شد. فروردین‎ماه امسال تولید اتوبوس - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - در مقایسه - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - با فروردین96 با کاهش 22.5درصدی مواجه شد. تولید این بخش بین سه خودروساز داخلی از جمله ایران‌خودرودیزل، پیشرو‌دیزل آسیا و یاوران خودرو شرق متوقف شد و تولید در این خودروسازان به ترتیب از 10، 8 و یک دستگاه به صفر رسید. مقایسه آمار تولید اردیبهشت 97 با سال گذشته نیز نشان می‌دهد که تولید این سگمنت از 107دستگاه به 86دستگاه کاهش یافت و خودروسازانی مانند - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - ایران‌خودرو دیزل و یاوران‎خودرو شرق دوباره با توقف تولید روبه‌رو شدند؛ هرچند این دو خودروساز در اردیبهشت96 نیز تنها 16 و یک‌دستگاه اتوبوس تولید کرده بودند. گرچه پیشرودیزل در اردیبهشت‎ماه از توقف تولید دور ماند اما با کاهش مواجه شد و از تولید 7 دستگاهی به دو دستگاه در اردیبهشت سال جاری رسید. خرداد نیز ماه افت تولید در این خودروسازان بوده و کاهش - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - 46.1درصدی - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - را برای آن‌ها به همراه آورده است. ماه گذشته اتوبوس‌سازان داخلی موفق به - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - تولید تنها 76دستگاه شدند، در حالی که این آمار در ماه مشابه سال گذشته 141دستگاه بوده است. شرکت‌های پیشرودیزل آسیا، عقاب‌افشان و ایران‌خودرودیزل در این کاهش دخیل بوده‌اند و به ترتیب از - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - 8، 100 و 100 دستگاه در سال گذشته به یک، 75 و 32دستگاه در سال جاری رسیدند. شرکت یاوران‎خودرو شرق - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - نیز با توقف تولید روبه‌رو شد. در دو ماه ابتدای سال تنها شرکت عقاب‌افشان در میان تولیدکنندگان اتوبوس، وضعیت بهتری را تجربه کرده و با افزایش تولید همراه بوده است. این شرکت در فروردین‎ماه با افزایش سه دستگاهی تولید خود را به ۵۵دستگاه رساند. همچنین در اردیبهشت‎ماه نیز توانست تولید - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - خود را در مقایسه با اردیبهشت 96، تنها یک‌دستگاه افزایش دهد.

  واردات؛ میان‌بر - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - شهرداری و دولت
تولیدکنندگان اتوبوس چندسالی است که نتوانسته‌اند ظرفیت تولید خود را تکمیل کنند و هر ماه برخی از آن‌ها کار خود را با کمترین حجم از تولیدات یا بدون هیچ‌گونه تولیدی به پایان می‌رسانند. این در حالی است که این تولیدکنندگان معتقدند در‌صورتی‌که سفارش‌گذاری از سوی شهرداری‌ها انجام شود، توانایی تولید و تامین‌ نیاز بخش عمده‌ای از بازار توسط آن‌ها وجود - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - دارد. با این حال اما هر از گاهی شاهد رویکرد دولت و شهرداری‌ها به واردات هستیم که با اعتراض گسترده‌ای از سوی تولیدکنندگان مواجه می‌شود. نبود سفارش‌گذاری در حالی است که به‌گفته مدیرکل - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - دفتر حمل‌و‌نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تا پایان سال ۱۴۰۰، ۸۰درصد دیگر از ناوگان اتوبوس‎رانی کشور فرسوده می‌شود. مرضیه حصاری گفت: «در حال حاضر ۱۶هزار اتوبوس فرسوده در کل کشور داریم ‌و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ این تعداد به ۱۹هزار دستگاه برسد. یعنی در حال حاضر ۲۴هزار اتوبوس داریم که تا آخر ۱۴۰۰ حدود ۸۰درصد آن به سن فرسودگی می‌رسند.» شهرداری بر این باور است که خودروسازان داخلی ظرفیت تولید این تعداد اتوبوس و واگذاری آن به ناوگان را ندارند. سعید مدنی، مشاور عالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این خصوص معتقد است این عدم ناهماهنگی بین شهرداری و خودروسازان، به عدم برنامه‌ریزی از سوی دولت برمی‌گردد. وی در این خصوص به روزنامه «دنیای خودرو» گفت: «نبود برنامه‌ریزی صحیح باعث شده است همواره هم - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - در - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - خودروهای باری و هم در زمینه خودروهای مسافری و حمل‌ونقل بین‌شهری این مشکلات به وجود آید.» مدنی معتقد است؛ دولت هرگز زمان‌بندی مشخصی را به شرکت‌های خودروسازی داخلی اختصاص نداده و به‌عنوان مثال نیاز ناوگان کشور را - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - به خودروهای مسافری - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - دو یا سه‌سال قبل پیش‌بینی‌ - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - نکرده که زمان مناسب برای تولید داشته باشند.

  واردات به‎رغم خالی بودن ظرفیت تولید
همیشه هنگام وقوع موقعیت‌های اضطراری شاهد آن هستیم که دولت و شهرداری‌ها به‌دنبال راهی برای توسعه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه ناوگان اتوبوسرانی هستند و ضرب‌الاجلی را - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - به خودروسازان اعلام می‌کنند. مدت‌زمان اعلام‌شده به اندازه‌ای نیست که خودروسازان قادر به تامین تمام این نیاز باشند. از این رو طبیعی است که این سفارش را رد کرده و - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - مسئولان نیز به فکر واردات این خودروها بیفتند. مدنی در این زمینه بیان کرد: «به‌عنوان مثال زمانی که سیستم‌های شهری در ترافیک قفل می‌کند، سفارش 10هزار دستگاهی اتوبوس را به خودروسازان - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - داخلی می‌دهیم که معمولا با نبود ظرفیت برای تولید در کوتاه‌مدت مواجه می‌شویم. بنابراین به خرید از خودروسازان خارجی روی می‌آوریم.» وی همچنین بیان کرد: «در‌صورتی می‌توان خرید از خودروسازان خارجی را انجام داد که طی مدت در نظرگرفته‌شده برای تامین اتوبوس از سوی خودروسازان داخلی، خودرو از - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - آن‌ها خریداری کنیم و برای تامین کسری آن به خودروسازان خارجی روی آوریم.» مدنی افزود: «این زمان می‌تواند فرصتی باشد برای خودروسازان داخلی تا زیرساخت‌های - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - خود را اصلاح کرده و نیاز کشور به محصولات خارجی را به حداقل برسانند.»

  تجربه تانکرهای اشمیت
سال گذشته زمزمه‌هایی - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - در مورد واردات اتوبوس‌های ایکاروس - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - شنیده شد که بعد از آن با پیگیری‌های انجام‌شده ازسوی اتوبوس‌سازان و انجمن خودروسازان اعلام شد این اتوبوس‌ها توسط زرین‌خودرو داخلی‌سازی خواهند شد. نمی‌توان از - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - این نکته غافل شد که واردات فوری خودروهای مختلف  دردسرساز بوده است؛ واردکنندگانی که به‌منظور تامین نیاز کشور یک‌شبه دست به واردات زده‌اند و هیچ برنامه‌ای برای ارائه خدمات پس از فروش آن‌ها نداشته‌اند. مدنی در مورد واردات بدون برنامه گفت: «این موضوع تنها در مورد اتوبوس‌ها نیست بلکه در مورد کامیون‌ها و تریلر‌ها هم همین اتفاق می‌افتد. در یکی، دو دهه اخیر نیاز به تانکر، در زمان مناسب - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - به خودروسازان اعلام نشد و آن‌ها نتوانستند برای تولید تانکرها از پیش برنامه‌ریزی کنند. بنابراین تانکرهایی با نام اشمیت وارد ناوگان کشور شد. در‌حالی‌که اگر سفارش را در - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - زمان درستی اعلام می‌کردند، تولیدکنندگان داخلی توانایی تولید این تانکرها را در داخل کشور داشتند.»

  توسعه قطعه‌سازی و صادرات در صورت حمایت دولت
چنان‎چه خودروسازان داخلی از سوی دولت حمایت شوند، امکان توسعه فعالیت خود - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - را پیدا خواهند کرد و به‌طور‌قطع با گذشت زمان ظرفیت‌های خود را افزایش خواهند داد. ورود دولت به نوسازی ناوگان می‌تواند گام مهمی در این بخش باشد و در صورت اجرا - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - شرایط آن‌ها را دگرگون خواهد - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - کرد. مشاور عالی مدیرعامل سایپا در این خصوص بیان کرد: «دولت باید در زمینه خودروهای حمل‌ونقل شهری همین حالا برای خودروسازان داخلی برنامه‌ریزی کرده و توافق‌های لازم را پایش کند و زمان مناسب را در - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - نظر بگیرد. در این دوره می‌تواند اگر نیاز - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - فوری داشت، از طریق واردات تامین کند اما بعد از زمان مشخص‌شده اجازه واردات ندهد، چون ارزش افزوده تولید خودروهای تجاری بالاست.» - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - مدنی معتقد است چنان‎چه سفارش‌ها به جای واردات به سمت خودروسازان داخلی برود، این تولیدکنندگان امکان - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - صادرات به کشورهای در حال توسعه منطقه را نیز به‌دست - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - می‌آورند.» وی درخصوص توسعه قطعه‌سازی در صورت سفارش‌گذاری نیز گفت: «اگر تولید خودروهای تجاری را توسعه دهیم، به احتمال زیاد سرمایه‌گذاری روی قطعاتی مانند موتور و گیربکس هم - مبلغ حمل ماشین جنوب تهران - توجیه اقتصادی پیدا خواهد کرد.»
 

اولين صفحه   -  تعرفه خودروبر جنوب تهران   -   شماره تماس خودروبر جنوب تهران   -   خدمات خودروبر جنوب تهران   -   یدک کش جنوب تهران   -   کرایه یدک کش جنوب تهران   -   قیمت یدک کش جنوب تهران   -   مبلغ یدک کش جنوب تهران   -   تعرفه یدک کش جنوب تهران   -   شماره تماس یدک کش جنوب تهران   -   خدمات یدک کش جنوب تهران   -   حمل خودرو جنوب تهران   -   کرایه حمل خودرو جنوب تهران   -   قیمت حمل خودرو جنوب تهران   -   مبلغ حمل خودرو جنوب تهران   -   تعرفه حمل خودرو جنوب تهران   -   شماره تماس حمل خودرو جنوب تهران   -   خدمات حمل خودرو جنوب تهران   -   حمل ماشین جنوب تهران   -   کرایه حمل ماشین جنوب تهران   -   قیمت حمل ماشین جنوب تهران   -   مبلغ حمل ماشین جنوب تهران   -   تعرفه حمل ماشین جنوب تهران   -   شماره تماس حمل ماشین جنوب تهران   -   خدمات حمل ماشین جنوب تهران   -   کفی جنوب تهران   -   کرایه کفی جنوب تهران   -   قیمت کفی جنوب تهران   -   مبلغ کفی جنوب تهران   -   تعرفه کفی جنوب تهران   -   شماره تماس کفی جنوب تهران   -   خدمات کفی جنوب تهران   -   کفی خودروبر جنوب تهران   -   کرایه کفی خودروبر جنوب تهران   -   قیمت کفی خودروبر جنوب تهران   -   مبلغ کفی خودروبر جنوب تهران   -   تعرفه کفی خودروبر جنوب تهران   -   شماره تماس کفی خودروبر جنوب تهران   -   خدمات کفی خودروبر جنوب تهران   -   جرثقیل خودروبر جنوب تهران   -   کرایه جرثقیل خودروبر جنوب تهران   -   قیمت جرثقیل خودروبر جنوب تهران   -  آخرين صفحه