مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06787.html

امروزه با توجه به گسترش رقابت در بازار جهان و تأثیر آن در اقتصاد کشور و همچنین توجه شرکت‌های تولیدی و خدماتی به اهمیت ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحی و تولید سیستم‌های مکانیزه یکپارچه در رابطه با مدیریت خدمات پس از فروش دوچندان شده است.

۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱

مسیر موفقیت کارمانیا در حوزه خدمات پس از فروش

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، شرکت‌هایی که تا دیروز در فکر جذب مشتریان جدید بودند، امروزه به دنبال افزایش سطح رضایت مشتریان هستند، بااین‌وجود در شرایطی که خدمات پس از فروش به‌عنوان یکی از عوامل موفقیت شرکت‌ها شناخته می‌شود.

در کشور ما هنوز توجه زیادی به این مقوله نشده است.اما در این میان برخی شرکت‌ها سعی کرده‌اند تا با ارائه خدمات پس از فروش مناسب در جلب رضایت مشتریان خود خوب عمل کنند و در رتبه‌بندی‌های صورت گرفته در این زمینه از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط در - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - بالاترین رتبه قرار گیرند.

یکی از این شرکت‌ها ، خودروسازی کارمانیا - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - است که توانسته است در چند سال اخیر با ارائه خدمات مناسب در زمره شرکت‌های برتر در این زمینه قرار گیرد.

درزمینهٔ چگونگی رسیدن به این رتبه با حسین سرمد - مدیر خدمات پس - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا گفت‌وگو کرده‌ایم که حاصل آن را می‌خوانید:

[caption id="attachment_207985" align="aligncenter" width="623"]مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد حسین سرمد - مدیر خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا[/caption]

شرکت خودروسازی کارمانیا چند مدتی است که در بحث خدمات پس از فروش از رشد خوبی در بازه زمانی کوتاه‌مدت برخوردار بوده، چه اقداماتی در شرکت باعث این موضوع شده است؟

باید در  ابتدا تأکید کنم از فرمول جادویی برای رسیدن به رشد در ارائه خدمات پس از فروش در شرکت خودروسازی کارمانیا استفاده‌نشده است بلکه باید توجه داشت هر شرکت تولیدکننده یک اصولی تحت عنوان مدیریت خدمات پس از فروش دارد، در این شرکت نیز نیروهای باتجربه و کارآمد مشغول به فعالیت هستند که با کمک تجربیات آن‌ها در کنار استانداردهای تعریف‌شده توانسته‌ایم با ارائه خدمات مناسب رضایت مشتریان خود را - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - جلب کنیم.

از سوی دیگر آنچه - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - به‌عنوان نتیجه می‌بینید حاصل پیاده‌سازی تمام استاندارها است. اما  باید به این نکته توجه داشت نقطه عطف کاراین شرکت  ارتباط مستقیم با مشتریان است، چراکه مشتریان شرکت خودروسازی کارمانیا می‌توانند با - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - بالاترین سطح مدیریت ارتباط مستقیم داشته باشند و مشکلات و  شکایت‌های خود را دوستانه مطرح و  پیشنهادهای  سازنده‌ای را ارائه دهند.

شاید بتوان یکی از نقاط قوت شرکت خودروسازی کارمانیا را جلوگیری از رشد بی‌رویه شبکه نمایندگی‌ها است. نظرتان در این - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - مورد چیست؟

نکته‌ای که به آن توجه ویژه‌ای داشته‌ایم، جلوگیری از رشد بیش‌ازحد شبکه نمایندگی‌های بود به‌طوری‌که سعی کرده‌ایم این نمایندگی‌ها بر اساس میزان تولید به این شبکه بی افزاییم.

از سوی دیگر برای متقاضیان دریافت نمایندگی گزینش‌های خاصی صورت می‌گیرد و نتیجه آن در یک کمیته خاص در شرکت مطرح و پس از - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - آن مجوز ورود به شبکه نمایندگی صادر  می‌شود.

باید توجه داشت نمایندگی‌های شرکت خودروسازی کارمانیا مورد بازرسی‌های ادواری قرار می‌گیرند و استاندارهای عملکرد هرکدام از نمایندگی‌ها بر اساس ISQI و استانداردهایی که در خود شرکت تدوین‌شده مورد - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

این مسئله باعث می‌شود حتی در شهرهای دور که نمایندگی وجود ندارد هم مردم به این اطمینان دست پیدا کنند که شبکه خدمات پس از فروش ما همیشه در خدمت آن‌ها خواهد بود.

در ارتباط با طرح Home-Servise توضیحاتی بفرمایید که این طرح در چه مرحله قرار دارد؟

طرح Home-Servise را در چند منطقه خاص تهران به‌صورت آزمایشی پیاده‌سازی کردیم. از ویژگی‌های این طرح این‌گونه است که سرویس ویژه از راه دور را برای مشتریانی که در - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - شهرهایی ساکن هستند که نمایندگی در آن‌ها وجود ندارد خدمات ارائه - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - دهد.

همچنین  این شبکه به مشتری این اختیار را می‌دهد که برخلاف نبود شبکه نمایندگی در - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - شهر یا - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - مناطق تهران، مشکل گارانتی پیدا - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - نکند و فقط برای تعمیرات مهم - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - و سرویس‌های اصلی به نزدیک‌ترین نمایندگی مراجعه کند.

آیا برنامه‌ای برای افزایش نمایندگی‌های خوددارید؟

در آینده کار سخت‌تر خواهد بود - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - طیف گسترده محصولات، افزایش مشتریان، خدمات بیشتر را - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - می‌طلبد بر همین اساس تعداد نماینده‌ها تا آخر امسال به ۳۱ نمایندگی افزایش خواهد یافت. مدیران شرکت خودروسازی کارمانیا  تلاش می‌کنند که در راستای بهبود کیفیت و رشد مثبت بیشتر بکوشند.

استاندارهای خود شرکت BYD چقدر به این رشد کیفیت در طبقه‌بندی سازمان بازرسی - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - کشور کمک کرد؟ و اینکه آیا BYD در - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - مقایسه با شرکت‌های چینی دیگر درزمینهٔ استانداردهایش سخت‌گیرتر است؟

در بررسی‌های صورت گرفته از نمایندگان برندهای - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - چینی رقیب به این نتیجه رسیده‌ایم که درزمینهٔ استاندارد کیفیت و خدمات پس از فروش به‌اندازه BYD سختگیری ندارند- این باعث می‌شود ما خود را با برندهای معتبر مقایسه کنیم .

با توجه به اینکه تعداد محصولات این شرکت  در ایران خیلی زیاد نیست بنابراین وارد بازار ایران نشده‌ایم تا  استاندارهای پایین را برای نمایندگی‌ها اعمال کنیم، هر نمایندگی با حداقل - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - استاندارهای شرکت مادر و بعضاً با ۲ جایگاه تعمیر فعالیت می‌کند.

به بیان بهتر باید بگویم کیفیت را فدای کمیت نکردیم.با توجه به اینکه در آینده محصولات برقی و هایبرید را هم وارد بازار خواهیم کرد باید استاندارها بر این اساس هم‌تغییر کند. بر این اساس به نسبت میزان درآمد کیفیت را در نمایندگی‌ها ارتقا می‌دهیم.

با توجه به اینکه شما امسال در طبقه‌بندی - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - شرکت‌ها با کمتر از ۱۰ نمایندگی - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - مورد ارزیابی قرار گرفتید و با توجه به اینکه  قرار است تعداد نمایندگی‌ها تا آخر سال افزایش یابد، به‌طور یقین سال آینده با استانداردهای - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - جدید سنجیده خواهید شد و به‌تبع علاوه بر هزینه‌های زیادی که در بردارد، رقبا قدرتمندی هم با شما در یک طبقه‌بندی قرار خواهند گرفت. برنامه شرکت برای اینکه در آن طبقه‌بندی هم‌رتبه‌های بالا را از آن خود کنید، چیست؟

در بحث استانداردسازی در هر برند ما ۳ سطح مختلف داریم، سطح اول فراهم کردن حداقل تجهیزات و امکانات،  سطح دوم عملکرد مناسب،سطح سوم رضایتمندی مشتری است.

به‌طور یقین برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر از تجربیات دیگر آن در این زمینه استفاده خواهیم کرد و بامطالعه میدانی صحیح از شرکت‌های قدیمی‌تر راه درست را به ما نشان می‌دهد تا با خطای کمتر و در حداقل زمان ممکن بتوانیم به اهداف ترسیم‌شده شرکت دست‌یابیم. اما نباید انتظار معجزه داشت.

با این اوصاف یعنی - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - معتقدید که با همین روند - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - می‌توانید موفقیت حال حاضر را در استاندارهای بالاتر هم به دست آورد؟

بله؛ اما در این روند باید ظرفیت‌های - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - متناسب با نیاز مشتری افزایش پیدا کند. - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - این روند به دلیل اینکه بنیان درستی برای نهاده شده است انتظار می‌رود بتواند به موفقیت‌های بزرگ‌تر - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - هم دست‌یابیم.

هرچند به‌طور یقین رقبای قوی بازار کار را برای ما سخت می‌کند اما این مسئله که مشتریان به برند BYD به‌عنوان یک برند با کیفیت اعتماد دارند به ما در - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - این کار کمک می‌کند.

بزرگ‌ترین انتقاد مردم از شرکت‌های چینی بحث تأمین قطعه است. این مسئله فقط به قیمت  قطعه منتهی نمی‌شود بلکه تفاوت هزینه تعمیر و تعویض بین دو نمایندگی بزرگ و کوچک هم برای - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - مردم تا حد زیادی قابل‌درک نیست زیرا در بازار ایران سیستم ایران‌خودرو و سایپا به‌صورت جامع و با یک تعرفه ثابت کار می‌کند و به همین دلیل مردم تفاوت بین نمایندگی‌های بزرگ و کوچک را در مبلغ دریافتی نمی‌دانند. در این راستا چه برنامه‌ای دارید؟

مشکل تأمین قطعه در بازار بیشتر از خود شرکت تأمین‌کننده چینی و قوانین و محدودیت‌های قانونی ما سرچشمه می‌گیرد. در - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - سایر برند مجوزهای متفاوتی برای واردات قطعه خودروهای چینی وجود دارد که برای دیگر برندها وجود ندارد، یکی از اصلی‌ترین مشکلات همین است.

ما هم با این مشکل دست‌وپنجه نرم کرده‌ایم اما به دلیل اینکه مدیریت شرکت بر تسریع کار تعمیر در - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - نمایندگی‌ها تأکید فراوان دارد. ما معتقدیم که مشتری نباید معطل مسائل گمرکی و یا سایر مشکلات شود.

مشکل دیگر این است که سفارش قطعات در اکثر شرکت‌ها به‌صورت غیرعلمی - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - صورت می‌گیرد به همین دلیل خواب سرمایه و هدر رفت وقت زیاد می‌شود.

اما ما برای حل - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - این - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - مشکل از تعداد زیادی کارشناسان حرفه‌ای کمک گرفتیم و لیست تهیه‌شده توسط آن‌ها را با لیست پیشنهادی شرکت مادر تطبیق و سفارش گذاری‌های خود را بر اساس منطق و علم انجام دادیم.

قطعات به ۳ - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - دسته کلی کم‌مصرف،میان مصرف، پرمصرف تقسیم می‌شوند .اما هیچ‌وقت این پکیج را به‌صورت - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - کامل به نمایندگی‌ها تحمیل نمی‌دهیم.

معمولاً یک پکیج قطعات پرمصرف را به نمایندگی‌ها توصیه می‌کنیم زیرا انبار بزرگی در کرمان داریم که نمایندگی‌ها می‌توانند در صورت نیاز به هر قطعه آن - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - را به‌سرعت تهیه کنند. این باعث می‌شود که نمایندگی‌ها فقط هزینه حمل قطعه را پرداخت کنند اما در عوض خواب سرمایه نداشته باشند.

سطح بندی نمایندگی‌ها مسئله‌ای است که شاید در بازار کارمانیا برای مشتریان غریبه باشد اما یک مسئله رایج در جهان به‌حساب می‌آید. نمایندگی‌های سطح Aو B وC ازنظر کیفیت کار باهم یکسان هستند و تفاوت‌های آن‌ها به موارد کوچکی محدود می‌شود.

اگر هرکدام از این نمایندگی‌ها به هر دلیلی نتوانند استاندارهای سطح خود را رعایت کنند به‌سرعت کاهش درجه پیدا خواهند کرد و به‌تبع از تخفیف‌ها و مزایایی که برای نمایندگی‌های با سطح  بالاتر در نظر گرفته می‌شود هم محروم می‌شوند.

باید توجه داشت داشتن خدمات پس از فروش برای هر شرکتی هزینه‌بر است اما برای داشتن یک فروش مستمر باید خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه شود. خیلی - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - شرکت‌ها دقیقاً به دلیل اهمیت ندادن به همین قسمت بازار فروش خود را تحت‌الشعاع قرار داده‌اند.

در حوزه شما، جدا از امکانات بحث نیروی انسانی مطرح است. در شرکت‌های بزرگ خودروسازی این مسئله بسیار فراگیر است که شرکت نیروی انسانی تازه کار را جذب می‌کند و پرورش می‌دهد ولی به علت ناتوانی در پرداخت مبالغ - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - کافی به این افراد، عموماً بعد از کسب کردن تجربه کافی شرکت را رها - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - می‌کنند و به سراغ کارهای شخصی می‌روند. آیا در شرکت شما با توجه به محدود بودن تعداد افراد، برای این مسئله - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - فکری شده است؟

ما در حال حاضر شرکت جوانی هستیم و فعلاً با این مشکلات به‌صورت مستقیم برخورد نکرده‌ایم. اما اکثر این مشکلات از مسائل فرهنگی سرچشمه می‌گیرد.

مسئله اصلی مشکل امنیت شغلی است که نه‌تنها در ایران بلکه در تمام جهان مشکل‌ساز است. مسئله دوم بحث ارتقا شغلی است. در تمامی شرکت‌ها ازآن‌جهت که افراد باید افزایش درآمد داشته باشند، شرکت‌ها دائماً اقدام - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - به ارتقا موقعیت شغلی آن‌ها می‌کنند.

این مسئله باعث رسیدن به اصل بی‌کفایتی می‌شود به این معنی که افراد در پست‌های قرار می‌گیرند که توانایی انجام آن را ندارند و فقط به‌منظور افزایش درآمد در این مسند قرارگرفته‌اند.

راه درست برای رفع این مشکل این است که به‌جای ارتقا دان موقعیت شغلی، درآمد افراد را به نسبت تجربه و کیفیت کار آن‌ها بالا ببرند، به‌این‌ترتیب که به‌عنوان‌مثال یک فرد می‌تواند در مجموعه - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - تعمیرگاهی به مدت - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - ۳۰ سال یک کارشناس فنی باشد ولی میزان درآمدش در همان سمت رشد کند تا آن فرد انگیزه بیشتری برای ارتقاء تجربیات خود و ارائه خدمات بهتر پیدا کند.

من به‌شخصه به مسئله وفاداری کارکنان به‌عنوان یک معضل اصلی در هر سازمان و مجموعه نگاه می‌کنم.مدیریت می‌تواند به‌شدت در رفع این معضل مؤثر باشد.

در شرکت خودروسازی کارمانیا استراتژی‌های مدیریت بسیار خوب و منظم تدوین‌شده است و این مسئله باعث می‌شود که تمامی مدیران و کارمندان رشد کافی داشته باشند.

در - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - این چند سال در شرکت  ریزش نیروها کم بوده و این مسئله از مدیریت درست سررشته می‌گیرد. افرادی که در هر قسمتی از سازمان احساس موفقیت و درخشش کنند به‌شدت به کارشان متعهد خواهند بود و در راستای بهبود کیفیت کارشان نیز - مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد - خواهند کوشید.

اولين صفحه   -  تعرفه کفی عبدل آباد   -   شماره تماس کفی عبدل آباد   -   خدمات کفی عبدل آباد   -   کفی خودروبر عبدل آباد   -   کرایه کفی خودروبر عبدل آباد   -   قیمت کفی خودروبر عبدل آباد   -   مبلغ کفی خودروبر عبدل آباد   -   تعرفه کفی خودروبر عبدل آباد   -   شماره تماس کفی خودروبر عبدل آباد   -   خدمات کفی خودروبر عبدل آباد   -   جرثقیل خودروبر عبدل آباد   -   کرایه جرثقیل خودروبر عبدل آباد   -   قیمت جرثقیل خودروبر عبدل آباد   -   مبلغ جرثقیل خودروبر عبدل آباد   -   تعرفه جرثقیل خودروبر عبدل آباد   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر عبدل آباد   -   خدمات جرثقیل خودروبر عبدل آباد   -   نیسان خودروبر عبدل آباد   -   کرایه نیسان خودروبر عبدل آباد   -   قیمت نیسان خودروبر عبدل آباد   -   مبلغ نیسان خودروبر عبدل آباد   -   تعرفه نیسان خودروبر عبدل آباد   -   شماره تماس نیسان خودروبر عبدل آباد   -   خدمات نیسان خودروبر عبدل آباد   -   نیسان یدک کش عبدل آباد   -   کرایه نیسان یدک کش عبدل آباد   -   قیمت نیسان یدک کش عبدل آباد   -   مبلغ نیسان یدک کش عبدل آباد   -   تعرفه نیسان یدک کش عبدل آباد   -   شماره تماس نیسان یدک کش عبدل آباد   -   خدمات نیسان یدک کش عبدل آباد   -   ماشین بر عبدل آباد   -   کرایه ماشین بر عبدل آباد   -   قیمت ماشین بر عبدل آباد   -   مبلغ ماشین بر عبدل آباد   -   تعرفه ماشین بر عبدل آباد   -   شماره تماس ماشین بر عبدل آباد   -   خدمات ماشین بر عبدل آباد   -   خودرو سوار عبدل آباد   -   کرایه خودرو سوار عبدل آباد   -   قیمت خودرو سوار عبدل آباد   -  آخرين صفحه