مبلغ کفی خودروبر جویبار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04358.html

وزیر صنعت درخصوص اتمام مسکوت‎ماندن طرح ساماندهی بازار خودرو ابراز امیدواری کرده و گفته‌ است شرایط بر این منوال نخواهد ماند. در‌صورتی‌که سیاست دولت مبتنی‌بر ادامه‎دار بودن ممنوعیت واردات خودرو باشد، احتمال حذف واردات خودروی هیبرید از فهرست کالاهای ممنوعه زیاد است.

۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

هیبریدها در صورت تمدید ممنوعیت واردات خودرو، مستثنی خواهند شد

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، طبق‌عادت همواره انتظار آلودگی هوای کلان‎شهرها را در فصول سرد سال داریم اما این بار در روزهای گرم تابستان - مبلغ کفی خودروبر جویبار - نیز شاهد - مبلغ کفی خودروبر جویبار - قرار گرفتن شاخص آلودگی هوای تهران در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس هستیم. با نگاهی به کوه‌های شمال‌شهر تهران، - مبلغ کفی خودروبر جویبار - واقعیت تلخ آلودگی - مبلغ کفی خودروبر جویبار - هوا به روشنی قابل‌رؤیت است. این معضل که سلامت گروه‎های حساس را نیز نشانه رفته، شامل هزینه‎های بسیاری برای دارو و - مبلغ کفی خودروبر جویبار - درمان و بستری شدن بیمارانی است که بدون اطلاع از وضعیت هشدار یا با اطلاع و به‌ناچار در شهر تهران تردد می‌کنند. - مبلغ کفی خودروبر جویبار - مردم و مسئولان این آلودگی هوا - مبلغ کفی خودروبر جویبار - را با چشم می‌بینند و به اتفاق‌نظر رسیده‌اند که کاری باید انجام داد! اما چه کاری و از کجا؟ هادی احسنی، کارشناس آلاینده‎های محیط معتقد است برای حذف آلودگی هوا از چهره کلان‎شهرها باید از همین حالا شروع کرد و جلوی ورود خودروهای آلاینده به شهرها را گرفت. وی می‎گوید: «طرح‌ترافیک» نتوانسته است به‎تنهایی از پس مهار این آلودگی برآید و این قضیه باید ریشه‎ای درمان شود. خودروهای دارای موتور احتراقی با سوخت‎های فسیلی مانند بنزین و گازوئیل به‌علت خام‎سوزی بنزین، میزان قابل‌توجهی از آلودگی هوا را به‌خود اختصاص می‌دهند. احسنی معتقد است استانداردهای 85گانه تولید و واردات خودرو باید جدی گرفته شوند و تمرکز متولیان این صنعت و بازار آن، باید بر تولید و واردات خودروهایی باشد که کمترین آلایندگی را دارند و بیشترین سهم تردد شهری را به خود اختصاص می‌دهند. ناوگان حمل‎ونقل شهری و خودروهای مسافربری نیز باید زیر نظر شرکت‌های دانش‎بنیان به این - مبلغ کفی خودروبر جویبار - سمت حرکت کنند. وی می‎گوید: «شاید بتوان با کمک واردکنندگان به این شرکت‌های حمل‎ونقل، امکاناتی داده شود تا آن‎ها به استفاده از خودروهای پاک ترغیب شوند. مشروح گفت‎وگوی روزنامه «دنیای‌خودرو» را با این کارشناس بهداشت محیط را در ادامه می‎خوانید. بسته بودن سایت ثبت‌سفارش باعث افزایش قیمت خودروهای خارجی در بازار مصرف شده و این موضوع خودروهای هیبرید را نیز شامل شده است. - مبلغ کفی خودروبر جویبار - این امر چه تاثیری بر گرایش مصرف‌کنندگان به سمت خودروهای ارزان - مبلغ کفی خودروبر جویبار - که مصرف سوخت و آلایندگی بالایی دارند، خواهد داشت؟ سازمان‌ها و وزارتخانه‌هایی که در این تصمیم اثرگذار بوده‎اند، چگونه می‎توانند جلوی تبعات منفی آن را - مبلغ کفی خودروبر جویبار - بگیرند؟ وزیر صنعت درخصوص اتمام مسکوت‎ماندن طرح ساماندهی - مبلغ کفی خودروبر جویبار - بازار خودرو ابراز امیدواری کرده - مبلغ کفی خودروبر جویبار - و گفته‌ است شرایط بر این منوال نخواهد ماند. در‌صورتی‌که سیاست دولت - مبلغ کفی خودروبر جویبار - مبتنی‌بر ادامه‎دار بودن ممنوعیت واردات خودرو باشد، احتمال حذف واردات خودروی هیبرید از فهرست کالاهای ممنوعه زیاد است. این امر در راستای جلوگیری از هدررفت ارز درخصوص استفاده - مبلغ کفی خودروبر جویبار - از تکنولوژی‎های پاک و مقابله با آلودگی - مبلغ کفی خودروبر جویبار - هوا، در صحن مجلس قابل‌پیگیری است. درواقع این موضوع یک مطالبه مردمی است تا سیاسی و مجلس باید از این زاویه به آن - مبلغ کفی خودروبر جویبار - نگاه کند. برای جلوگیری از آلایندگی - مبلغ کفی خودروبر جویبار - هوا توسط خودروهایی که سوخت را به‎صورت ناقص مصرف می‎کنند، چه تدابیری در ستاد بحران کشور مورد بررسی قرار گرفته - مبلغ کفی خودروبر جویبار - است؟ بارها در زمان بحران آلودگی هوا این ستاد جلساتی را برگزار کرده اما خروجی این جلسات جز تعطیلی جزئی و کلی کلان‎شهرها چیزی را به ارمغان نیاورده است. تعطیلی کارخانه‌ها و ادارات دولتی در وجه خارجی هم تاثیراتی منفی دارد و زیان مالی آن هم کاملا - مبلغ کفی خودروبر جویبار - قابل محاسبه است. تا چه زمانی می‌توانیم در این جلسات دور هم جمع شویم و مدارس و کارخانه‎ها را تعطیل کنیم؟ البته زحمات این ستاد نباید نادیده گرفته شود - مبلغ کفی خودروبر جویبار - اما برای به‌دست آوردن راهکار باید تمام کسانی که مسئولیت و نقشی در این ماجرا دارند، مشارکت کنند. زیرا آلودگی هوا در کشور ما روند فزاینده‌ای دارد و اگر با همین فرمان پیش برویم باید در سال‎های آینده سراسر فصول سرد را تعطیل اعلام کنیم! چه سازمان‎هایی برای حل این معضل باید با ستاد بحران وزارت کشور مشارکت کنند؟ نقش کدام‌یک از آن‌ها - مبلغ کفی خودروبر جویبار - در حل بحران آلودگی هوا کلیدی‎تر از دیگران است؟ نام بردن از سازمان‌ها و انجمن‌های مردم‎نهاد دوای درد نیست. محیط‌زیست در‌خصوص آلودگی هوای کلان‎شهرها لب فرو بسته است و بعضی مدیران نیز خود را به خواب زده‌اند. دود این غفلت به چشم سلامت مردم می‎رود. وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‎های نفتی از جمله نهادهایی هستند که باید بدون درنگ وارد مساله هدررفت و ناقص‎سوزی - مبلغ کفی خودروبر جویبار - خودروها شوند. بنزین حتی اگر در داخل کشور هم تولید شود، باید برای مصرف استاندارد و پویایی جامعه به‌کار برده شود، نه - مبلغ کفی خودروبر جویبار - آن‌که با ناقص‎سوزی در خودروها، تبدیل به معضلی غول‎آسا مانند آلودگی هوا شود. این‎جا فقط - مبلغ کفی خودروبر جویبار - بحث هدررفت ارز به واسطه تامین دارو مطرح نیست بلکه بحث سلامت و جان همه شهروندان است که در تیررس این آلاینده‌ها قرار دارند. کارگروه آلودگی هوا در ستاد بحران، بارها جلساتی را درخصوص مشارکت‎جویی از همه سازمان‎های - مبلغ کفی خودروبر جویبار - ذی‌ربط برای - مبلغ کفی خودروبر جویبار - مقابله با آلودگی هوا برگزار کرده است اما این جلسات صرفا با آلودگی هوا در فصل‌های سرد سال تشکیل می‎شود. به نظر من، قبل از همه مدیران، وزیر بهداشت باید به این مساله بپردازد، وزارت بهداشت که داعیه‎دار سلامت شهروندان است، برای پیشگیری از بیماری‌های فراگیر دستورالعمل‎هایی دارد که در این خصوص باید اجرایی و عملیاتی شوند. نمونه‌هایی از خودروهای هیبرید در داخل با کمک خودروسازان خارجی تولید شده‌اند. با‌توجه به این‎که اولویت کلان کشور، حمایت از خودروسازان داخلی است آیا واردات خودروی هیبرید را نوعی شتابزدگی در تصمیم‌گیری برای - مبلغ کفی خودروبر جویبار - حل بحران آلودگی هوا نمی‌دانید؟ البته باید به سمت تولید داخلی رفت - مبلغ کفی خودروبر جویبار - اما حالا که توان تولید خودروهای - مبلغ کفی خودروبر جویبار - پاک را - مبلغ کفی خودروبر جویبار - نداریم، چه کار باید کرد؟ نمی‌‌توان منتظر ماند تا خودروسازان داخلی - مبلغ کفی خودروبر جویبار - راهی را که خارجی‎ها در بیست سال رفته‌اند، یک‎شبه طی کنند و از فردا خودروهایی با سوخت پاک تحویل مصرف‌کنندگان خود بدهند. خودروسازان با تمام محدودیت‌هایی که بر سر راه داشته‌اند، خود را به‌سختی به جایی که امروز درآن قرار دارند، رسانده‌اند و زحمات آنان را هم نادیده نباید گرفت. اما نیاز امروز جامعه فراتر از توان خودرو سازان داخلی است. قبلا - مبلغ کفی خودروبر جویبار - هم گفتم باید این مساله به‌طور ریشه‌ای بررسی و راه درمان قطعی برای آن پیدا شود. - مبلغ کفی خودروبر جویبار - راهکاری که کشورهای توسعه - مبلغ کفی خودروبر جویبار - به‌کار برده‌اند، بهترین الگو برای کشورهایی مثل ایران است تا با کمترین هزینه مطالعاتی به نتیجه‌ای در دسترس برسند. آینده خودروسازی جهان را چگونه بررسی می‌کنید؟ خودروهای هیبرید در آینده چه جایگاهی خواهند داشت؟ ما دقیقا در انتهای دوره سوخت‎های - مبلغ کفی خودروبر جویبار - فسیلی و دوره تولید و مصرف خودروهای بنزینی و دیزلی قرار داریم اما به‌خاطر تعصب حفظ یک یا دو شرکت خودروسازی خاص، از جهان عقب مانده‌ایم. خودروسازان در سراسر دنیا به‌سمت ساخت خودروهای برقی و هیبرید رفته‎اند، درحالی‌که هنوز بسیاری از مدیران ما تعریف درست و - مبلغ کفی خودروبر جویبار - شناخت کامل از هیبرید ندارند. به‎کارگیری هیبرید‌ها به حفظ ارز خارجی می‎انجامد و از هدررفت سرمایه‌های ملی جلوگیری می‌کند. برای حل بحران آلودگی هوا که این روزها به فصل گرم هم کشیده شده است، چه - مبلغ کفی خودروبر جویبار - راهکاری را پیشنهاد می‎کنید؟ راهکاری که به نظر من می‎رسد، به‎کارگیری صنایع پاک و کاهش تردد خودروهای آلاینده است. با به‎کارگیری صنعت هیبرید در خودروسازی و واردات خودروهای هیبرید می‌توانیم - مبلغ کفی خودروبر جویبار - بخش - مبلغ کفی خودروبر جویبار - عمده‌ای از تولیدکنندگان آلودگی در هوای کلان‎شهرها را حذف کنیم. به‎کارگیری خودروهای هیبرید سنگین، نیمه‎سنگین و سبک باری و مسافری در حمل‎ونقل عمومی می‌تواند فرصتی را ایجاد کند تا با سرعت بیشتری به سمت پاکسازی - مبلغ کفی خودروبر جویبار - هوا حرکت کنیم.
اولين صفحه   -  تعرفه حمل خودرو جویبار   -   شماره تماس حمل خودرو جویبار   -   خدمات حمل خودرو جویبار   -   حمل ماشین جویبار   -   کرایه حمل ماشین جویبار   -   قیمت حمل ماشین جویبار   -   مبلغ حمل ماشین جویبار   -   تعرفه حمل ماشین جویبار   -   شماره تماس حمل ماشین جویبار   -   خدمات حمل ماشین جویبار   -   کفی جویبار   -   کرایه کفی جویبار   -   قیمت کفی جویبار   -   مبلغ کفی جویبار   -   تعرفه کفی جویبار   -   شماره تماس کفی جویبار   -   خدمات کفی جویبار   -   کفی خودروبر جویبار   -   کرایه کفی خودروبر جویبار   -   قیمت کفی خودروبر جویبار   -   مبلغ کفی خودروبر جویبار   -   تعرفه کفی خودروبر جویبار   -   شماره تماس کفی خودروبر جویبار   -   خدمات کفی خودروبر جویبار   -   جرثقیل خودروبر جویبار   -   کرایه جرثقیل خودروبر جویبار   -   قیمت جرثقیل خودروبر جویبار   -   مبلغ جرثقیل خودروبر جویبار   -   تعرفه جرثقیل خودروبر جویبار   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر جویبار   -   خدمات جرثقیل خودروبر جویبار   -   نیسان خودروبر جویبار   -   کرایه نیسان خودروبر جویبار   -   قیمت نیسان خودروبر جویبار   -   مبلغ نیسان خودروبر جویبار   -   تعرفه نیسان خودروبر جویبار   -   شماره تماس نیسان خودروبر جویبار   -   خدمات نیسان خودروبر جویبار   -   نیسان یدک کش جویبار   -   کرایه نیسان یدک کش جویبار   -   قیمت نیسان یدک کش جویبار   -  آخرين صفحه