مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06248.html

اگر درباره مدیریت خارجی‌ها در ایران‌ نگران هستیم، باید خودمان را اصلاح و قوانین را محکم کنیم. قوانین خوب هستند اما چندان کنترل و پایش نمی‌شوند. خارجی‌ها اگر تصور می‌کنند می‌توانند با این قوانین مدیریت داشته باشند، در کشور حضور پیدا کنند و ما هم می‌توانیم از آن‌ها مدیریت را یاد بگیریم

۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

خودروسازان خارجی امنیتی در سوددهی از تولید با درصد ساخت داخل احساس نمی‌کنند

به گزارش« رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، خودروسازان کشور قراردادهای بسیاری را در چند سال گذشته امضا کرده‌اند یا همچنان برای انعقاد قرارداد با خارجی‌ها در حال مذاکره هستند. در سال‌های اخیر بر پایش و کنترل و همچنین اجرای بی‌چون‌و‌چرای بندهای مهمی از این نوع قراردادها تاکید شده است.

اینکه قرارداد با خارجی‌ها چگونه باید به‌صورت کامل اجرا شود و وظیفه خودروسازان، وزارتخانه و سازمان‌های مرتبط در این خصوص چیست، از‌جمله مواردی - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - هستند که با سعید مدنی، مدیرعامل سابق سایپا درمیان گذاشتیم.

[caption id="attachment_209929" align="aligncenter" width="451"]مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب صنعت خودرو[/caption]

یکی - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - از موارد بسیار مهمی که در قراردادها لحاظ شده اما در عمل دچار مشکل اجرایی بوده، بحث داخلی‌سازی خودروهای تولید مشترک است.

مدنی در این خصوص معتقد است از آنجا که خودروسازان خارجی امنیتی در سوددهی از تولید با درصد ساخت داخل احساس نمی‌کنند، در تلاشند سود را از فروش قطعات تامین کنند.

این موضوعی است که باید در شروع قرارداد و مذاکرات درنظر گرفته شود. آن‌ها با توجه - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - به اشرافی که بر قیمت‌ها - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - و بهره‌وری و نرخ ارز دارند، باید تشخیص دهند زیر بار این قرارداد بروند یا خیر؟

همچنین نظر این کارشناس صنعت خودرو را درخصوص بحث واگذاری سهام به خودروسازان خارجی، به‌کارگیری آن‌ها در مدیریت خودروسازی کشور و تاثیر واگذاری سهام خودرویی‌ها به قطعه‌سازان جویا شدیم.

 

به صورت کلی همکاری و قراردادهایی که خودروسازان داخلی با خارجی‌ها امضا کرده‌اند، چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - قراردادها مثبت بوده‌اند یا خیر؟

در‌حال‌حاضر قراردادهایی که با خارجی‌ها داریم، عمدتا با چینی‌ها و فرانسوی‌هاست. - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - با خودروسازان دیگر کشورها هم در حال مذاکره هستیم که بستگی به شرایط تحریم‌ها و نوع مذاکرات دارد. در‌رابطه‌با قراردادهای مربوط به رنو، پژو و سیتروئن باید بگویم با‌توجه به شرایط فعلی قراردادهای بدی نیستند.

اما آنچه همیشه مطرح بوده، بحث پایش قراردادهاست. باید آیتم‌ها و نکات کلیدی را که - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - معمولا در قراردادها دیده می‌شوند و طرف ایرانی‌هم بر آن اصرار دارد، پایش و اجرا شوند.

بعضی از این‌ها جزو الزاماتی هستند که از سوی دولت درخواست شده است، مانند صادرات ۲۰تا۳۰درصدی، شروع داخلی‌سازی با ۴۰درصد و - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - همچنین انتقال دانش‌فنی.

این سه مورد از‌جمله مواردی هستند که نه از سوی - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - خودروسازان - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - و نه از سوی سازمان‌های - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - نظارتی مانند سازمان گسترش و سایر ارگان‌های مربوط روی آن پایش مناسبی انجام نمی‌شود.

اگر بر اجرا و کنترل این سه مورد در ارتباط با خودروسازان خارجی نظارت دائمی وجود داشته باشد، می‌توان گفت قراردادهای خوبی هستند و باعث ارتقای صنعت خودروی کشور خواهند شد اما متاسفانه سال‌هاست که در حال درجا - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - زدن است.

[caption id="attachment_36261" align="alignleft" width="320"]مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب سعید مدنی[/caption]

در همکاری با خارجی‌ها چه نکاتی مغفول مانده‌اند؟

به‌نظرم از اصلی‌ترین نکاتی که معمولا در این همکاری‌ها مغفول باقی می‌مانند، بحث صادرات خودرو است. در قراردادها دیده شده خودروهایی که در اینجا تولید می‌شوند، باید - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - به صادرات برسند.

واقعیت این است اگر ما، برنامه صادرات و خارج کردن خودروهای فرسوده را در دستور کار خودروسازان قرار ندهیم، تولید ۳‌میلیون دستگاه خودرو در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ محقق نخواهد شد.

عدم تحقق تولید این ۳میلیون دستگاه خودرویی که در سند چشم‌انداز پیش‌بینی شده است، چه تاثیری بر - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - صنعت - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - خودرو خواهد داشت؟

اگر تولید ۳میلیون دستگاه خودرو محقق نشود و - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - بخواهیم در حد تولید یک‌میلیون‌و پانصد تا دو‌میلیون دستگاه باقی بمانیم، بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها در صنعت خودرو دارای توجیه اقتصادی نخواهند بود.

ما باید حداقل به این سه‌میلیون دستگاه تیراژ خودرو دست پیدا کنیم - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - تا بتوانیم در بعضی - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - بخش‌های قطعه‌سازی و تکنولوژی‌های پیشرفته سرمایه‌گذاری مناسب را انجام - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - دهیم. پس صادرات حتما باید - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - جزو برنامه اصلی خودروسازان باشد.

این صادرات چند مزیت دارد، یکی اینکه ظرفیت تولید خودرو در کشور را بالا خواهد برد. دوم‌آنکه وقتی خودروسازان خارجی ملزم باشند خودروها را از این منطقه صادر کنند، با توجه به شرایط خوبی که - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - در منطقه داریم و غیر از ما و ترکیه، کشور دیگری صنعت خودرو ندارد، خودروسازان خارجی عملا مجبور خواهند بود برای این بازار ۴۰۰، ۵۰۰میلیون نفری خودروهای به‌روزتر خود را بیاورند نه‌اینکه خودروهایی که انتهای - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - عمرشان است، تازه وارد ایران‌ شوند. صادرات این محاسن را دارد و ما را وارد بازارهای منطقه خواهد کرد.

این قراردادها چگونه منجر به ارتقای صنعت قطعه‌سازی کشور خواهند شد؟ آیا می‌توانند به این صنعت کمک کنند؟

ساخت داخل خودروها جزو - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - الزامات قانونی است و باید تولید این خودروها - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - با - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - ۴۰درصد ساخت داخل آغاز شود. با ۴۰درصد داخلی‌سازی قطعا خودروساز خارجی باید ارتقایی را در صنعت قطعه‌سازی - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - ما ایجاد - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - کند.

این ارتقا می‌تواند از طریق آن‌ها انجام شود یا از طریق قطعه‌سازان ما. یعنی باید ارتباط دوجانبه باشد. کل - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - ارزش افزوده خودروسازی ۱۵ یا ۱۶ درصد و مابقیه آن در صنعت قطعه است.

اگر قراردادی ببندیم که در آن قطعه‌سازان دیده نشوند و همچنین خودروسازان خارجی را مجبور به ایجاد ارتباط بین قطعه‌سازان آن‌ها با ایرانی‌ها نکنیم، این قراردادها درحد مونتاژ و سرهم‌بندی باقی - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - خواهند ماند.

خارجی‌ها معتقدند تولید محصولات در ایران، صرفه‌ اقتصادی برای صادرات ندارد. چرا این شرایط پیش از وضع قراردادها در نظر گرفته نمی‌شود؟

بخشی از این مساله به شرایط - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - داخلی کشور و بخشی به خارجی‌ها برمی‌گردد. قیمت تعیین‌شده خودرو شامل اقلام، دستمزد و نرخ ارز می‌شود و روی - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - یکدیگر تاثیر دارند.

نرخ ارز روی صادرات نقش دارد. اگر نرخ ارز واقعی نشود، قدرت صادرات کاهش می‌یابد. هر زمان ارز جهش پیدا می‌کند، وضع صادرات بهتر می‌شود. از‌سوی‌دیگر افزایش نرخ ارز یک‌سری ملاحظات دیگر دارد که دولت را در مورداقلام موردنیاز مردم دچار چالش می‌کند.

اما باید برای این موضوع راه‌حلی - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - پیدا شود. اگر قرار باشد خودرویی که در ایران تولید می‌شود با قیمت ارز پایین صادر شود، قیمت تمام‌شده آن به‌دلار بالا به‌نظر می‌رسد. البته این یک بهانه است.

مورد دوم بهره‌وری بوده که به نظر من در صنعت خودروسازی ما پایین است. پایین بودن بهره‌وری در خطوط تولید و سنگین عملیاتی نیست، بلکه نیروهای مازاد در بخش‌های ستادی خودروسازی زیاد هستند که باید آن‌ها را به سمت بخش‌های فعال، زاینده و دارای ارزش‌افزوده سوق دهیم.

مساله دیگر قیمت مواد‌اولیه است که هرسال افزایش می‌یابند. در‌حال‌حاضر بسیاری از خودروسازان خارجی که در ایران فعالیت می‌کنند، به‌دلیل آن‌که احساس امنیت بالایی ندارند، درصد ساخت داخل را کم می‌کنند.

به‌جز رنو که با درصد خوبی از ساخت داخل کارش را شروع کرد - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - اما در سال‌های بعد این درصد - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - را افزایش نداد. چون خودروسازان خارجی امنیتی در سوددهی از تولید با درصد ساخت داخل احساس نمی‌کنند، در تلاش هستند سود را از فروش قطعات تامین کنند.

این موضوع باید در شروع - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - قرارداد و مذاکرات در نظر گرفته شود. آن‌ها با‌توجه به اشرافی که بر قیمت‌ها، بهره‌وری و نرخ ارز دارند، باید تشخیص دهند زیر بار این قرارداد بروند یا خیر.

اگر احساس کنند پایش انجام می‌شود و این ۳۰درصد صادرات و ۴۰درصد - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - ساخت داخل تحت کنترل است و در غیر این صورت قرارداد منتفی خواهد شد، - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - تصمیم می‌گیرند در ایران حضور - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - داشته باشند یا نه.

در‌حال‌حاضر قراردادها بسته می‌شوند اما آن‌ها می‌دانند پایش نمی‌شوند، از این رو زیر بار صادرات نمی‌روند و همچنین افزایش ساخت داخل هم با سرعت انجام نمی‌شود.

به‌نظر شما واگذاری سهام به خارجی‌ها و دخیل‌کردن آن در تولید در کشور ما امکان‌پذیر است؟

وارد شدن خودروسازان - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - خارجی - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - در کنار طراحی و ایجاد مراکز تحقیق و توسعه ضروری است. معتقد نیستم با خودروسازان خارجی می‌توانیم یک خودروساز کامل - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - شویم بلکه می‌توانیم از آن‌ها یاد بگیریم.

در زمینه تولید در حد ایجاد خطوط مونتاژ و رنگ و تست‌های نهایی، برخی موارد را از آن‌ها یاد گرفته‌ایم اما در زمینه طراحی نهایی چیزی نیاموختیم. - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - برند، همیشه متعلق - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - به خارجی‌ها بوده است.

باید ۵۰درصد تولیدات با برندهای خودمان باشد. باید در این زمینه کار کنیم که تمرین‌ شده و - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - در گروه سایپا امیدواریم محصولات سایپا تا سال آینده وارد بازار شوند. ایران‌خودرو نیز در این زمینه کارهایی انجام داده است.

خارجی‌ها زمانی - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - که وارد کشور می‌شوند، - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - باید احساس کنند ایران از طراحی برخوردار است تا قدرت رقابت و چانه‌زنی ما با آن‌ها بالا برود.

از‌سوی‌دیگر ورود خارجی‌ها، مدیریت این مجموعه‌های بزرگ را به ما آموزش خواهد داد، به‌شرط آن‌که در قراردادها سه آیتم صادرات، انتقال دانش‌فنی و ساخت داخل دیده و پایش شوند.

آیا واگذاری مدیریت خودروسازی‌های داخلی به خارجی‌ها امکان‌پذیراست؟

نباید نگران این موضوع باشیم که مدیریت به خارجی‌ها - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - واگذار می‌شود. ما با قوانین، دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌هایی که داریم، - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - می‌توانیم این افراد را در چارچوب مدیریت خود بیاوریم.

اگر - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - درباره مدیریت خارجی‌ها در ایران‌ نگران - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - هستیم، باید خودمان را اصلاح و قوانین - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - را محکم کنیم. قوانین خوب هستند اما چندان کنترل و پایش نمی‌شوند.

خارجی‌ها اگر تصور می‌کنند می‌توانند با این قوانین مدیریت داشته باشند، در کشور - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - حضور پیدا کنند و ما هم می‌توانیم از آن‌ها مدیریت را یاد بگیریم. ولی این مدیریت باید در چارچوب قوانین و - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - ضوابط تدوین‌شده - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - باشد، در این‌صورت هم به - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - نفع ما خواهد بود و هم به نفع آن‌ها. اگر نمی‌توانند در این - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - چارچوب‌ها کار کنند، فرد دیگری این کار را انجام دهد. در‌حال‌حاضر در بازار رقابتی، فضا باز است.

واگذاری سهام خودروسازان را به قطعه‌سازان درست می‌دانید؟

همه جای دنیا سازمان‌هایی وجود دارند که مانند شورای رقابت ما عمل می‌کنند، در واقع - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - فضاهای ایجاد انحصار را از بین می‌برند. اگر بتوانیم قوانینی وضع کنیم که واگذاری خودروسازها به قطعه‌سازان باعث ایجاد انحصار نشود، مشکلی وجود نخواهد داشت اما این موضوع به شیوه کنترل دولت برمی‌گردد، آن‌هم در‌صورتی‌که دولت نظارت و کنترل را انجام دهد و نه مداخله در مدیریت و بنگاه‌داری. دولتی که به بنگاه‌داری بپردازد، در - مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب - بسیاری از موارد نمی‌تواند بر شرایط کنترل داشته باشد. اگر تنها بر اجرای قوانین نظارت کند، مشکلی ایجاد نمی‌شود.

اولين صفحه   -  تعرفه حمل خودرو شهرک غرب   -   شماره تماس حمل خودرو شهرک غرب   -   خدمات حمل خودرو شهرک غرب   -   حمل ماشین شهرک غرب   -   کرایه حمل ماشین شهرک غرب   -   قیمت حمل ماشین شهرک غرب   -   مبلغ حمل ماشین شهرک غرب   -   تعرفه حمل ماشین شهرک غرب   -   شماره تماس حمل ماشین شهرک غرب   -   خدمات حمل ماشین شهرک غرب   -   کفی شهرک غرب   -   کرایه کفی شهرک غرب   -   قیمت کفی شهرک غرب   -   مبلغ کفی شهرک غرب   -   تعرفه کفی شهرک غرب   -   شماره تماس کفی شهرک غرب   -   خدمات کفی شهرک غرب   -   کفی خودروبر شهرک غرب   -   کرایه کفی خودروبر شهرک غرب   -   قیمت کفی خودروبر شهرک غرب   -   مبلغ کفی خودروبر شهرک غرب   -   تعرفه کفی خودروبر شهرک غرب   -   شماره تماس کفی خودروبر شهرک غرب   -   خدمات کفی خودروبر شهرک غرب   -   جرثقیل خودروبر شهرک غرب   -   کرایه جرثقیل خودروبر شهرک غرب   -   قیمت جرثقیل خودروبر شهرک غرب   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک غرب   -   تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک غرب   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر شهرک غرب   -   خدمات جرثقیل خودروبر شهرک غرب   -   نیسان خودروبر شهرک غرب   -   کرایه نیسان خودروبر شهرک غرب   -   قیمت نیسان خودروبر شهرک غرب   -   مبلغ نیسان خودروبر شهرک غرب   -   تعرفه نیسان خودروبر شهرک غرب   -   شماره تماس نیسان خودروبر شهرک غرب   -   خدمات نیسان خودروبر شهرک غرب   -   نیسان یدک کش شهرک غرب   -   کرایه نیسان یدک کش شهرک غرب   -   قیمت نیسان یدک کش شهرک غرب   -  آخرين صفحه