مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00970.html
صنعت خودرو

الان وقت خصوصی‎سازی صنعت خودرو نیست افزایش قیمت‎ها، تقاضای دو میلیونی سال گذشته برای خودرو را به 800هزار دستگاه کاهش خواهد داد

۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

خـودرو نان شب مردم نیست که در اولویت باشد

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، مسئولیت شرکت‌های خودروسازی در وضعیت تحریم، - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - بسیار سنگین‌تر از سال‌های گذشته است. در مرحله نخست باید برای خنثی‎سازی تاثیرات این تحریم‌ها استراتژی مشخصی تهیه - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - و تنظیم شود تا بتوان درهمین ابتدا جلو بیشتر شدن زیان خودروسازان را بگیریم. در مرحله بعد می‌توانیم با حفظ اشتغال، آرامش نظام اجتماعی کشور و خانواده 800هزار نفری شاغل در صنعت خودرو را تضمین - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - کنیم.

به‌نظر برخی کارشناسان، در شرایط فعلی خصوصی‎سازی شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور یک جراحی - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - غیرضروری به‌نظر می‌رسد و بهتر است در راستای جلوگیری از زیان خودروسازان به آزادسازی قیمت‌گذاری محصولات پرداخته شود. حجم اقتصاد ایران درحال کوچک‎شدن است و هر صنعتی که بخواهد از این تغییر دچار گزند نشود، باید تحرک خود را در این شرایط کمتر از گذشته کند. تجربیات گذشته شرکت‌های تولید - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - و تامین‌کننده قطعات خودرو گواه این حقیقت است.

سعید لیلاز، کارشناس صنعت خودرو و عضو هیات‌علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران در این‌خصوص معتقد است: «به شرط تعیین قیمت خودروها در حاشیه بازار، حتی اگر میزان تولید کاهش یابد، قادر به حفظ اشتغال خواهیم بود و پس از آن به‌تدریج اصلاحات در این صنعت را آغاز خواهیم کرد.»

- مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش -

میزان حمایت‌های دولت از خودروسازی در کشور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا این حمایت‌ها برای حفظ اشتغال در این صنعت کافی است؟

خودرو جزو کالاهای اساسی - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - نظیر دارو و غذا نیست که به هر قیمتی بخواهیم برای آن‌ها 14میلیارد دلار ارز تهیه کنیم. من مخالف آن هستم - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - که منابع کشور به تولید و واردات خودرو سواری اختصاص یابد. در زمینه حفظ اشتغال موجود، یک تعهد اخلاقی و ملی داریم اما نمی‌توان هم قیمت خودرو را پایین نگه داشت و هم اشتغال 700هزار تا 800هزار نفری این صنعت را حفظ کرد.

 برای حفظ صنعت خودرو کشور باتوجه به وضعیت شرکت‌های بزرگ فعال در این عرصه چه راهکاری را پیشنهاد می‌کنید؟ آیا خصوصی‎سازی می‌تواند خودروسازان را - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - از مدیریت‌های ناصحیح دولتی در امان نگهدارد؟

فروش اموال مازاد و باقیمانده - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - سهام خودروسازان به‎طور حتم تدبیر خوبی است اما در شرایط فعلی که کیک اقتصاد ایران در حال کوچک‎شدن است، نمی‌توان با اطمینان از فروش حرف زد و شاید حتی محصول نیز ارزان فروخته شود. گزارش‌هایی که از حسابرسی شرکت‌های خودروساز منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند دو خودروساز بزرگ کشور در نیمه‌نخست امسال بیش‌از 5500میلیارد تومان زیان ثبت کرده‌اند. امروز زمان خوبی برای خصوصی‎سازی نیست. البته من با نحوه خصوصی‎سازی‌هایی که در سه‌دهه گذشته اتفاق افتاد، موافق نبودم.

در شرایط کنونی، با افزایش قیمت‎ها، تقاضای حدود دومیلیونی سال گذشته نیز برای خودرو به 800هزار دستگاه کاهش خواهد یافت. این موضوع گریزناپذیر است و نباید از آن بترسیم. ما ماموریت بزرگ‌تری داریم و باید با جلوگیری از زیان‌دهی صنعت - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - خودرو و - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - ممانعت از کاهش اشتغال در این صنعت، تحریم‎های آمریکا را خنثی کنیم. این مهم با اصلاح قیمت‌ها، بهبود صد درصدی بهره‌وری در داخل شرکت‌ها و داخلی‎سازی با کمترین سرمایه‌گذاری ممکن می‌شود اما دولت نیز باید قول بدهد اگر مشکل تحریم‌های آمریکا  مرتفع - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - شد، همه‌چیز دوباره فراموش نشود.

با توجه به شرایط تحریم‌های بین المللی آمریکا داخلی سازی قطعات - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ 

داخلی‌سازی قطعات شاید از نظر اقتصادی سخت باشد اما از نظر فنی ممکن است و اکنون جز یکی‎دو قطعه، هیچ مشکلی در ارتقای داخلی‎سازی ندارند، هرچند از نظر کیفیت و دستیابی به استانداردهای مورد نظر سازمان ملی استاندارد با مشکلاتی روبه‎رو هستیم. این یک واقعیت است که کشور درگیر بزرگ‌ترین جنگ اقتصادی تاریخ خود بوده و تاکنون هیچ قدرتی این‎چنین - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - همه قوای خود را برای فشار بر ایران متمرکز نکرده بود اما می‌توانیم از این بحران خارج شویم.

 سوءمدیریت در شرکت‌های بزرگ خودروساز کشور را چگونه بررسی می‌کنید؟

اگر خودروسازان جاده‌مخصوص را مد نظردارید که مدیر یکی از آن‎ها 35 سال و دیگری 20 سال سابقه در خودروسازی - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - دارد. همین افراد بودند که تولید سالانه خودرو را از 300هزار دستگاه به 720هزار دستگاه رساندند. مساله اصلی در ایران اصلاح ساختار سیاست‌هاست و باید در این مسیر گام برداریم. موضوع بالابودن هزینه‌های سربار خودروسازان صحت دارد ولی به‌شدت درحال کاهش است و همین‌که قیمت خودرو در پنج‌سال گذشته یک‎پنجم تا یک‎سوم نرخ تورم بوده، دلالت بر همین موضوع است.

 باتوجه به افزایش قیمت محصولات پرتیراژ خودروسازان، قدرت خرید مشتریان را چگونه بررسی می‌کنید؟ همچنین با در نظر گرفتن  جذب سرمایه‌های نقدی مشتریان ازسوی شرکت‌های خودروساز، نیاز افزایش سرمایه ‌اولیه این شرکت‌ها را چگونه بررسی می‌کنید؟

وقتی در سال‌های گذشته توانستیم شمارگان تولید را از سالانه 700هزار به بیش‌از یک‎میلیون و 600هزار دستگاه برسانیم، یعنی در مردم قدرت خرید ایجاد کرده‌ایم. زمانی که ثبت‌سفارش‌ها 44‌برابر شده - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - است، قطعا خودروسازان به سرمایه اولیه نیاز بیشتری نسبت‌به سال گذشته خواهند داشت. 30هزارمیلیاردتومان معادل 30‌روز رشد نقدینگی ایران است و این عدد 
وحشتناکی نیست.

 اعلام قیمت‌های جدید خودروها از سوی خودروسازان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

یک «بی‎تصمیمی» بزرگ در دولت مشاهده می‌شود که همواره به آن - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - اعتراض داشتم. اززمان روی کار آمدن وزیر - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - جدید صنعت، معدن و تجارت، بخشی - مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش - از مشکلات کم شده و ممکن است تکلیف قیمت خودروها تا پایان همین هفته نیز مشخص شود. 

این شرایط فقط به سود دلالان و زیان مشتریان است بنابراین باید حتی روی ثانیه‎ها برنامه‎ریزی کرد. باید ثابت کنیم این سیاست‌ها نمی‌توانند بر ما اثر تعیین‎کننده‌ای بگذارند، در این پیوند دولت را به تسریع در تصمیم‌گیری‌ها دعوت می‌کنیم.

اولين صفحه   -  تعرفه امداد خودرو بزرگراه ارتش   -   شماره تماس امداد خودرو بزرگراه ارتش   -   خدمات امداد خودرو بزرگراه ارتش   -   امداد خودرو سیار بزرگراه ارتش   -   کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه ارتش   -   قیمت امداد خودرو سیار بزرگراه ارتش   -   مبلغ امداد خودرو سیار بزرگراه ارتش   -   تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه ارتش   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بزرگراه ارتش   -   خدمات امداد خودرو سیار بزرگراه ارتش   -   خودروبر بزرگراه ارتش   -   کرایه خودروبر بزرگراه ارتش   -   قیمت خودروبر بزرگراه ارتش   -   مبلغ خودروبر بزرگراه ارتش   -   تعرفه خودروبر بزرگراه ارتش   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه ارتش   -   خدمات خودروبر بزرگراه ارتش   -   یدک کش بزرگراه ارتش   -   کرایه یدک کش بزرگراه ارتش   -   قیمت یدک کش بزرگراه ارتش   -   مبلغ یدک کش بزرگراه ارتش   -   تعرفه یدک کش بزرگراه ارتش   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه ارتش   -   خدمات یدک کش بزرگراه ارتش   -   حمل خودرو بزرگراه ارتش   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه ارتش   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه ارتش   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه ارتش   -   تعرفه حمل خودرو بزرگراه ارتش   -   شماره تماس حمل خودرو بزرگراه ارتش   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه ارتش   -   حمل ماشین بزرگراه ارتش   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه ارتش   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه ارتش   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه ارتش   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه ارتش   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه ارتش   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه ارتش   -   کفی بزرگراه ارتش   -   کرایه کفی بزرگراه ارتش   -   قیمت کفی بزرگراه ارتش   -  آخرين صفحه