نیسان خودروبر بومهن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09055.html

مدیرعامل ایساکو گفت: بنابرنتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ‌شاخص رضایت مشتریان ایساکو در سال ۹۵ رشد چشمگیری داشته، به گونه ای که در پایان سه ماه چهارم سال گذشته ۲۶ نمره ارتقای رضایت مشتریان نسبت به آخرین نتایج سال ۹۴ کسب شده است. از سوی دیگر تعداد شکایات نیز حدود ۷۰ درصد نسبت به آغاز سال ۹۵ کاهش داشته است.

۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

جهش ۹۶؛ ارتقا رضایت مشتری در پی نوآوری در ارایه خدمات

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،سیدرضا حسینی افزایش - نیسان خودروبر بومهن - شاخص رضایت مشتری را حاصل اجرای برنامه های بهبود در ایساکو دانست و گفت: مطابق مطالعات - نیسان خودروبر بومهن - صورت گرفته، ارایه خدمات پس از - نیسان خودروبر بومهن - فروش به شکل استاندارد و مرسوم، در بهترین شرایط حدود ۲۳درصد نرخ وفاداری ایجاد می‌کند. راهکار افزایش میزان وفاداری، طراحی و ارایه خدمات نوین بر اساس نیاز مشتریان است.   در مجموعه شرکت ایساکو به صورت متمرکز به نوآوری نحوه ارایه هر خدمت و طراحی خدمات مبدعانه پرداخته شده است.اتوکلیک، پذیرش شبانه‌روزی مشتریان ، ارایه خدمات در شیفت دوم؛ بهره‌برداری از فناوری الکترونیک در پذیرش مشتری، سیستم یکپارچه کسب و کار و خدماتی که مبتنی بر نیاز مشتری و - نیسان خودروبر بومهن - تکنولوژی‌های روز اعم از تکنولوژی‌های اطلاعات، عیب‌یابی، ردیابی و رهگیری و ... طراحی و ارایه می شوند.   وی درباره - نیسان خودروبر بومهن - طرح های نظارتی بر عملکرد نمایندگی های ایساکو اظهار کرد: طرح بازدید سرزده از نمایندگی‌ها و دفاتر منطقه‌ای به منظور تعامل بهتر بین ستاد و نمایندگی‌ها با رویکرد جدید، از ابتدای - نیسان خودروبر بومهن - سال ۹۶ آغاز شده و به دنبال شناسایی مشکلات اجرایی و گفت و گویی بی واسطه با مجریان فرآیندها برای رفع موانع خدمت رسانی مطلوب به مشتریان است. ما در مجموعه ایساکو موظف به - نیسان خودروبر بومهن - بررسی نحوه ارایه خدمات به مشتریان و پاسخگویی به مسائل نمایندگی و متعاقبا مشتریان هستیم و در این بازدیدها موارد مطرح شده با جدیت پیگیری و اصلاح می‌شود.   مدیرعامل ایساکو اجرای پروژه های زیرساختی را از دیگر اقدامات مهم اخیر در این - نیسان خودروبر بومهن - شرکت عنوان کرد و یادآور شد: تمرکز بر کسب - نیسان خودروبر بومهن - خروجی بیشتر به ازای منابع مصرف شده( افزایش بهره وری)  موجب افزایش سطح درآمد برای سازمان بوده و مانعی بر اتلاف مواد، انرژی و  زمان است و اما برقراری انضباط - نیسان خودروبر بومهن - مالی در تمامی ابعاد - نیسان خودروبر بومهن - از - نیسان خودروبر بومهن - اعتبارسنجی و نحوه تراکنش‌های مالی ایساکو با فروشگاه‌ها و نمایندگی‌ها، از بهینه‌سازی مصارف - نیسان خودروبر بومهن - عملیاتی، بهینه‌سازی و برقراری نظم در پرداخت‌های خرید قطعات و آورده نقدینگی به ازای فروش آن‌ها اصل مهم در تحقق اهداف ایساکو به شمار می‌آید.   وی از اجرای - نیسان خودروبر بومهن - سیستم جامع بازرگانی و خدمات در دست کم ۸۰ درصد شبکه خدمات تا پایان خرداد ۹۶ خبر داد و گفت: این سیستم برای مدیریت و بهینه سازی موجودی قطعه یدکی، زمان تعمیرات، جزئیات فرآیند پذیرش تا ترخیص، برگشتی و... با استفاده از اطلاعات آنلاین تا پایان آذرماه به صورت فراگیر در کلیه نمایندگی های ایساکو اجرا خواهد - نیسان خودروبر بومهن - شد.   حسینی آگاهی سازی جامعه و مشتریان از خدمات متفاوت و مبدعانه ایساکو را از دیگر برنامه های این شرکت عنوان کرد و - نیسان خودروبر بومهن - گفت: افزایش سطح آگاهی مشتریان محصولات ایران‌خودرو از تفاوت بین خدمات و قطعات ایساکویی - نیسان خودروبر بومهن - با سایرین و همچنین حقوق و مطالبات به حق ایشان از ایساکو از وظایف ماست. لذا در سال گذشته با اجرای طرح تبلیغات و اطلاع رسانی پر فشار به این وظیفه پرداخته شد. برای سال ۱۳۹۶ نیز درنظر داریم با تقویت محتوای اطلاعات و - نیسان خودروبر بومهن - تبلیغات، جامعه را - نیسان خودروبر بومهن - هر چه بیشتر نسبت به تمایز خدماتمان آگاه سازیم.
اولين صفحه   -  حمل خودرو بوشهر   -   حمل ماشین بوشهر   -   کفی بوشهر   -   کفی خودروبر بوشهر   -   جرثقیل خودروبر بوشهر   -   نیسان خودروبر بوشهر   -   نیسان یدک کش بوشهر   -   ماشین بر بوشهر   -   خودرو سوار بوشهر   -   جرثقیل یدک کش بوشهر   -   چرخگیر بوشهر   -   امداد خودرو بومهن   -   امداد خودرو سیار بومهن   -   خودروبر بومهن   -   یدک کش بومهن   -   حمل خودرو بومهن   -   حمل ماشین بومهن   -   کفی بومهن   -   کفی خودروبر بومهن   -   جرثقیل خودروبر بومهن   -   نیسان خودروبر بومهن   -   نیسان یدک کش بومهن   -   ماشین بر بومهن   -   خودرو سوار بومهن   -   جرثقیل یدک کش بومهن   -   چرخگیر بومهن   -   امداد خودرو بیرجند   -   امداد خودرو سیار بیرجند   -   خودروبر بیرجند   -   یدک کش بیرجند   -   حمل خودرو بیرجند   -   حمل ماشین بیرجند   -   کفی بیرجند   -   کفی خودروبر بیرجند   -   جرثقیل خودروبر بیرجند   -   نیسان خودروبر بیرجند   -   نیسان یدک کش بیرجند   -   ماشین بر بیرجند   -   خودرو سوار بیرجند   -   جرثقیل یدک کش بیرجند   -   چرخگیر بیرجند   -  آخرين صفحه