نیسان خودروبر شمال تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05629.html

عزیز اکبریان با ارزشمند خواندن کار دولت در راستای نوسازی ناوگان خودروهای سنگین بیان کرد: درخصوص اجرای طرح نوسازی ناوگان خودروهای سنگین ابهام وجود دارد و دولت تاکنون نتوانسته است ما را در‌خصوص فرمول اجرایی آن قانع کند.

۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

تامین منابع ؛ تنها ابهام طرح جدید نوسازی ناوگان سنگین

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، طرح نوسازی ناوگان خودروهای سنگین بعد از فراز و نشیب‌های بسیاری که طی سال‌های اخیر داشته است، در تازه‌ترین نسخه خود، قرار بود سالانه ۷۰ هزار خودروی سنگین را جایگزین کند. این طرح‌ که از سوی رئیس‌جمهور و در همایش طرح نوسازی ناوگان جاده‌ای کشور مطرح شده بود، بعدها از سوی مسئولان کشور و با ارقام مختلفی بیان شد.

داوود کشاورزیان، رئیس برکنار شده سازمان راهداری با بیان آن‌که در این طرح قرار است به ازای هر دو کامیون کهنه، یک کامیون نو جایگزین شود، عدد ۷۰ هزار خودرو را مربوط به خروج فرسوده‌ها دانسته و ورودی این طرح را ۳۵هزار دستگاه اعلام کرده بود.

در اظهارنظری دیگر اما محمد نهاوندیان، معاون رئیس‌جمهور - نیسان خودروبر شمال تهران - بیان کرد در این طرح قرار است تعداد خودروهای سنگین کاهش و در نتیجه پیمایش آن‌ها افزایش پیدا کند.

سیدمحمدعلی افشانی، معاون وزیرکشور نیز در مراسم آغاز این طرح که پنج روز پیش برگزار شد، اعلام کرد: در سال آینده ٢١هزارخودروی - نیسان خودروبر شمال تهران - بارى نوسازى خواهند شد - نیسان خودروبر شمال تهران - و تحویل داده می‌شوند. جدیدترین واکنش به این طرح اما مربوط به رئیس کمیسیون صنایع و معادن - نیسان خودروبر شمال تهران - مجلس است که می‌گوید درخصوص اجرای طرح نوسازی ناوگان خودروهای سنگین ابهام وجود دارد و دولت تاکنون نتوانسته است ما را درخصوص فرمول اجرایی آن قانع کند.

[caption - نیسان خودروبر شمال تهران - id="attachment_212084" align="aligncenter" width="520"]نیسان خودروبر شمال تهران طرح نوسازی ناوگان خودروهای سنگین[/caption]

ابهامات نوسازی از دید کمیسیون صنایع

عزیز اکبریان با ارزشمند خواندن کار دولت - نیسان خودروبر شمال تهران - در راستای نوسازی ناوگان خودروهای سنگین بیان کرد: - نیسان خودروبر شمال تهران - درخصوص اجرای طرح - نیسان خودروبر شمال تهران - نوسازی ناوگان خودروهای سنگین ابهام وجود دارد و دولت تاکنون نتوانسته است ما را در‌خصوص فرمول اجرایی آن قانع کند.

وی با اشاره به تسهیلات موردنیاز این طرح گفت: این تسهیلات را وزارت نفت پرداخت می‌کند و باید دید این تسهیلات از چه منبعی تامین می‌شود. از سوی دیگر گفته می‌شود بانک‌ها بخشی از این منابع را تامین می‌کنند، این در شرایطی است که تاکنون کمتر شاهد حرکت مثبتی از بانک‌ها در این زمینه بوده‌ایم، همچنین خودروسازان نیز بدهی فراوانی به قطعه‌سازان دارند، هر کدام از این موارد گره بخورد، طرح با مشکل مواجه می‌شود.

وی افزود: اشخاص متقاضی در این طرح حاضر به پرداخت سهم ۲۰درصدی - نیسان خودروبر شمال تهران - خود هستند اما این‌که منابع سهم ۵۰درصدی دولت که به‌صورت بلاعوض باید پرداخت شوند، مشخص نیستند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین گفت:‌ در ناوگان کشور خودروهایی از قبیل اتوبوس، کامیون، کامیونت و مینی‌بوس حتی با عمر بیش از ۹۰سال وجود دارد که در جاده‌ها درحال فعالیت هستند و جز آلودگی و از بین بردن محیط‌زیست اقدام دیگری نمی‌کنند.

اکبریان تصریح کرد: باید سقفی نیز برای تعداد خودروهایی که در اجرای این طرح اسقاط می‌شوند در نظر گرفت در غیر این صورت بخش‌هایی از طرح در ابهام باقی می‌ماند.

وی گفت: در - نیسان خودروبر شمال تهران - این زمینه جلساتی را کمیسیون صنایع و معادن برگزار کرده‌ایم که از توضیحات ارائه‌شده درخصوص کاراکتر اصلی طرح به‌عنوان منابع قانع نشده‌ایم. رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه بیان کرد: وزارت نفت باید ابتدا منابع را در اختیار داشته - نیسان خودروبر شمال تهران - باشد تا خودروهای فرسوده تعویض شوند و بعد از آن از محل صرفه‌جویی مصرف سوخت منابع خود را برگرداند.

فاینانس؛ شرط لازم برای نوسازی ناوگان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز مهم‌ترین موضوع در اجرای پروژه بزرگ نوسازی ناوگان خودروی سنگین کشور، تعیین تکلیف فاینانس مورد نیاز آن به میزان ۱۱میلیاردو۲۰۰میلیون‌دلار است که شرکای خارجی خودروسازان ایرانی آماده تامین آن در مدت سه‌سال هستند.

منصور معظمی افزود: ایده رئیس‌جمهوری درخصوص نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل سنگین کشور می‌تواند به رونق قابل‌‌توجهی در اقتصاد کشور منتهی - نیسان خودروبر شمال تهران - شود.

به‌گفته این مقام مسئول، ۲۰۲هزار‌و۵۰۰ دستگاه خودروی سنگین فرسوده مطابق این مگاپروژه قرار است طی سه‌سال نوسازی و جایگزین شود؛ به این منظور پس از دستور رئیس‌جمهوری ستادی در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) - نیسان خودروبر شمال تهران - تشکیل و مسئولیت اجرای این پروژه بزرگ به ایدرو سپرده شد.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی ایدرو و تقسیم‌بندی کارها، - نیسان خودروبر شمال تهران - سهمیه‌ای برای خودروسازان براساس توان آن‌ها مشخص شد که بر همین اساس مذاکره با شرکای خارجی خود را در دستور کار قرار داده‌اند.

معظمی ادامه داد: با دستور رئیس‌جمهوری و موافقت - نیسان خودروبر شمال تهران - وزارت نفت، مقرر شده است - نیسان خودروبر شمال تهران - منابع مالی مورد نیاز این - نیسان خودروبر شمال تهران - مگاپروژه از طریق شرکت ملی نفت ایران و بر اساس ماده۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر تامین شود.

رئیس هیات عامل ایدرو با اشاره به - نیسان خودروبر شمال تهران - رشد بالای خودروسازی سنگین کشور و اشتغال‌زایی با اجرایی شدن این پروژه، یادآوری کرد: صرفه‌جویی - نیسان خودروبر شمال تهران - در مصرف سوخت به میزان - نیسان خودروبر شمال تهران - روزانه دست‌کم ۹ میلیون لیتر، دیگر هدف مهم این پروژه است که مزایای زیست‌محیطی برای شهرها به‌ویژه کلانشهرها را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: اجرایی‌شدن موفقیت‌آمیز این مگاپروژه - نیسان خودروبر شمال تهران - در گرو کارجمعی، همکاری و هماهنگی وزارتخانه‌های کشور، راه و شهرسازی، نفت و صنعت، معدن - نیسان خودروبر شمال تهران - و تجارت است و امیدواریم تا پایان هفته - نیسان خودروبر شمال تهران - جاری بتوانیم موضوع فاینانس را با بانک مرکزی نهایی کنیم.

منابع ریالی طرح، آماده - نیسان خودروبر شمال تهران - است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: رئیس‌کل بانک‌مرکزی در نشست اخیر با رئیس‌جمهوری، برای تامین منابع ارزی و ریالی این پروژه اعلام آمادگی کرده و اکنون منابع ریالی ۱۷۰هزارمیلیاردریالی - نیسان خودروبر شمال تهران - آن آماده شده است.

به گفته معظمی، رئیس‌جمهوری بر نهایی شدن همکاری با شرکای خارجی خودروسازان تا پایان سال جاری و - نیسان خودروبر شمال تهران - گشایش اعتبار اسنادی (ال‌سی) برای تحقق - نیسان خودروبر شمال تهران - پروژه تا پایان سال تاکید دارد، هرچند کاری سخت و دشوار است.

رئیس هیات‌عامل ایدرو در پاسخ به پرسشی درخصوص ابراز نگرانی کامیون‌داران و صاحبان خودروهای سنگین فرسوده از بالا بودن مبالغ اقساط بانکی این پروژه و رکود نسبی حاکم بر بازار حمل‌و‌نقل، بیان کرد: تسهیلات بسیار خوبی در این پروژه از سوی دولت در نظر گرفته شده است، به طوری که فقط ۲۰درصد قیمت خودرو به‌صورت نقدی از سوی متقاضی پرداخت می‌شود، ۳۰درصد - نیسان خودروبر شمال تهران - قیمت آن تسهیلات بانکی خواهد بود و نیم دیگر قیمت از سوی دولت تامین خواهد شد.

وی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی - نیسان خودروبر شمال تهران - نیز طرحی را در این خصوص آماده کرده و در آن به اعداد و ارقامی رسیده که نشان می‌دهد رانندگان و متقاضیان خودروهای سنگین دغدغه‌ای بابت پرداخت اقساط تسهیلات نخواهند داشت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری ۹ جلسه طولانی در این زمینه در ۲ هفته اخیر، تصریح کرد: در آینده نزدیک و به‌ویژه پس از گشایش اعتباری اسنادی مورد نیاز پروژه، اطلاع‌رسانی‌های دقیق‌تری در این خصوص خواهیم داشت و به‌طور قطع استقبال بیشتری را از سوی رانندگان و متقاضیان شاهد خواهیم بود.

نیاز به هفت میلیارد دلار منابع ارزی

بر اساس آمار پلیس راهنمایی و رانندگی - نیسان خودروبر شمال تهران - و ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل سوخت بیش از ۲۱هزار اتوبوس درون‌شهری، بیش‌از ۱۳هزار اتوبوس برون‌شهری، ۱۹هزار کامیونت، ۵۷هزار مینی‌بوس و ون و ۲۴۰هزار کامیون و کشنده فرسوده در کشور وجود - نیسان خودروبر شمال تهران - دارد.

برنامه دولت برای بازسازی این ناوگان پرداخت تسهیلات بانکی به دارندگان - نیسان خودروبر شمال تهران - خودروهای فرسوده است، موضوعی که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بر آن تاکید داشت و به تازگی اعلام کرد: تعداد خودروهای جایگزین‌شده در سه سال اجرای طرح ۲۰۲هزار و ۵۰۰ دستگاه است که منابع مورد نیاز برای آن، معادل ارزش قطعات منفصله خودروهای لازم برای طرح - یعنی بیش از ۷میلیارددلار - نیسان خودروبر شمال تهران - - برآورد شده است و باید از سوی دولت اختصاص یابد.

به‌گفته محمد شریعتمداری، در این طرح سهم تسهیلات بانکی ۲۱۲ هزار‌و۶۰۰ میلیاردریال و آورده متقاضی ۱۸۳هزار میلیاردریال خواهد بود.

ناگزیر از - نیسان خودروبر شمال تهران - اجرا هستیم

وزیر راه و شهرسازی در همایش طرح‌های نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل و اشتغال‌زایی، اهمیت و مزایای بسیاری را برای نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای برشمرد.

به‌عقیده عباس‌آخوندی، نوسازی ناوگان از پنج منظر کاهش آلودگی هوا، توسعه حمل‌و‌نقل عمومی و روانی - نیسان خودروبر شمال تهران - ترافیک، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش توان رقابتی بین‌المللی ایران و ترانزیت و رفاه رانندگان و کمک‌کاران آنان قابل بررسی و با اهمیت است.

به‌گفته وی، بر اساس پیمایش انجام‌شده در شهر تهران، معلوم شد ۷۷درصد از منابع آلوده‌کننده‌ هوای تهران به وسایل متحرک تعلق دارد که از این میان ۲۵درصد آن سهم کامیون‌های درون‌شهری و ۳۰درصد آن نیز سهم اتوبوس‌های واحد و سرویس‌های اداری است - نیسان خودروبر شمال تهران - که نشان از - نیسان خودروبر شمال تهران - نقش - نیسان خودروبر شمال تهران - بسیار تعیین‌کننده آن در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه این موضوع گفت: سهم حمل‌و‌نقل عمومی در مسافرت‌های درون‌شهری بر اساس اعلام شهرداری تهران ۴۵درصد است که این نسبت برای حمل‌و‌نقل حومه‌ای کمتر از ۵درصد است.

این درصدها برای کلانشهری چون تهران رقم پایینی است که موجب تردد خودروهای خصوصی در ارقام بسیار بزرگ می‌شود. آخوندی افزود: فقط در پایتخت - نیسان خودروبر شمال تهران - شاهد تردد روزانه - نیسان خودروبر شمال تهران - بیش‌از ۵۵۰هزار خودرو شخصی از حومه به تهران و برعکس هستیم که هم مخاطرات ایمنی دارد، هم آثار آلوده‌کننده و همچنین کاهش سرعت ترافیک و توقف‌های طولانی. توجه به نوسازی ناوگان و افزایش سهم حمل‌و‌نقل عمومی می‌تواند نقش بسیار مهمی در همه‌ این موارد به ویژه روانی ترافیک داشته باشد.

به‌خصوص اگر با نوسازی و توسعه حمل‌و‌نقل ریلی اعم از حومه، مترو و تراموا همراه باشد . وزیر راه، صرفه‌جویی در مصرف انرژی را سومین موضوع بااهمیت در طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل دانست و افزود: براساس محاسبه انجام‌شده اجرای این طرح بستگی به میزان تحقق آن - نیسان خودروبر شمال تهران - می‌تواند روزانه تا ۱۳میلیون‌لیتر در کاهش مصرف سوخت فسیلی موثر باشد.

اولين صفحه   -  کرایه کفی شمال تهران   -   قیمت کفی شمال تهران   -   مبلغ کفی شمال تهران   -   تعرفه کفی شمال تهران   -   شماره تماس کفی شمال تهران   -   خدمات کفی شمال تهران   -   کفی خودروبر شمال تهران   -   کرایه کفی خودروبر شمال تهران   -   قیمت کفی خودروبر شمال تهران   -   مبلغ کفی خودروبر شمال تهران   -   تعرفه کفی خودروبر شمال تهران   -   شماره تماس کفی خودروبر شمال تهران   -   خدمات کفی خودروبر شمال تهران   -   جرثقیل خودروبر شمال تهران   -   کرایه جرثقیل خودروبر شمال تهران   -   قیمت جرثقیل خودروبر شمال تهران   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شمال تهران   -   تعرفه جرثقیل خودروبر شمال تهران   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر شمال تهران   -   خدمات جرثقیل خودروبر شمال تهران   -   نیسان خودروبر شمال تهران   -   کرایه نیسان خودروبر شمال تهران   -   قیمت نیسان خودروبر شمال تهران   -   مبلغ نیسان خودروبر شمال تهران   -   تعرفه نیسان خودروبر شمال تهران   -   شماره تماس نیسان خودروبر شمال تهران   -   خدمات نیسان خودروبر شمال تهران   -   نیسان یدک کش شمال تهران   -   کرایه نیسان یدک کش شمال تهران   -   قیمت نیسان یدک کش شمال تهران   -   مبلغ نیسان یدک کش شمال تهران   -   تعرفه نیسان یدک کش شمال تهران   -   شماره تماس نیسان یدک کش شمال تهران   -   خدمات نیسان یدک کش شمال تهران   -   ماشین بر شمال تهران   -   کرایه ماشین بر شمال تهران   -   قیمت ماشین بر شمال تهران   -   مبلغ ماشین بر شمال تهران   -   تعرفه ماشین بر شمال تهران   -   شماره تماس ماشین بر شمال تهران   -   خدمات ماشین بر شمال تهران   -  آخرين صفحه