نیسان خودروبر شهرک اندیشه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06154.html

حتی اگر قرار است تعرفه مواد اولیه بالا باشد، تعرفه واردات قطعات نباید انقدر پایین بماند که واردات قطعه راحت باشد

۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۳

تسهیل واردات مواد اولیه کمک به تقویت تولید داخل است / ارز چند نرخی رانت ایجاد می‌کند

به گزارش« رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، قطعه‌سازان برای تولید قطعات موردنیاز خودروسازی، خدمات پس‌از فروش و - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - تامین بازار لوازم و قطعات یدکی، نیاز به مواد اولیه دارند. بعضی از مواد اولیه موردنیاز در کشور تولید می‌شود و بخشی از آن هم باید وارد شود. اما در هر دو بخش، قطعه‌ُسازان برای تهیه این مواد با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

در بخش داخل مساله مهم این است که به دلیل افزایش نرخ ارز، بسیاری از تامین‌کنندگان ترجیح می‌دهند به‌جای فروش محصولات خود در بازار داخل، صادراتشان را افزایش دهند. اگرچه درمورد مواداولیه وارداتی نیز افزایش نرخ ارز و - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - البته بالارفتن تعرفه واردات مشکلات فراوانی ایجاد کرده است.

[caption id="attachment_210331" align="aligncenter" width="449"]نیسان خودروبر شهرک اندیشه قطعه‌سازان[/caption]

توجیه صادرات در نتیجه افزایش نرخ ارز

« تعرفه - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - واردات خودرو افزایش یافته اما تعرفه قطعات خودرو بالا - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - نرفته است.» این موضوعی است که نایب‌رئیس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازی در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» از آن گلایه می‌کند.

مهدی مطلب‌زاده با اشاره به اینکه این تغییرات و تصمیمات در حالی است که تعرفه واردات مواد اولیه مورد نیاز قطعه‌سازان با - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - ارز آزاد، ۲۶درصد است، گفت: «تعرفه واردات - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - قطعات خودرو هنوز ۱۲ الی ۱۵درصد است. حتی واردات برخی از - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - قطعات ۵درصد است و این فرایند یک استراتژی ضد تولید به‌شمار می‌رود و قطعه‌ساز را به این نتیجه می‌رساند که تولید داخل به‌صرفه نیست.»

وی با اشاره به اینکه درمورد افزایش نرخ ارز و واقعی‌شدن آن - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - هیچ مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: «من مخالف چند نرخی بودن قیمت ارز هستم، چراکه دو یا سه نرخی بودن قیمت ارز باعث ایجاد رانت برای افرادی خاص می‌شود. اما در عین حال باید توجه داشته باشیم این میزان تعرفه است که می‌تواند در حمایت از تولید داخل موثر باشد.»

به گفته مطلب‌زاده، - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - تک نرخی بودن قیمت ارز بهترین حالت - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - است. حتی این امکان وجود دارد که نرخ ارز به‌صورت شناور باشد. به‌طور خاص هرچه ارزش دلار در مقابل - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - سایر ارزهای خارجی بالا برود، صادرات توجیه پیداکرده و رونق می‌گیرد.

این فعال صنعت خودرو تاکید کرد: «این موضوع مشروط بر این است که ورود قطعات خودرو با تعرفه پایین سهل و آسان نباشد و درمقابل تعرفه - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - واردات مواد اولیه موردنیاز قطعه‌سازان که در کشور تولید نمی‌شود، - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - انقدر بالا باشد که تامین آن دشوار شود.»

وی با بیان اینکه درحال حاضر فولادی که - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - در - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - کشور ساخته نمی‌شود ازجمله مواداولیه موردنیاز است و با تعرفه ۲۶درصد وارد می‌شود، افزود: «حتی اگر قرار - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - است تعرفه - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - مواد اولیه بالا باشد، تعرفه واردات قطعات نباید انقدر پایین بماند که واردات قطعه راحت باشد.»

مطلب‌زاده همچنین خاطرنشان کرد: «تعرفه پایین واردات قطعات خودرو به این معنا است که کسی این قطعات را در - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - کشور تولید نکند.»

هزینه افزایش - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - قیمت مواد اولیه

هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواداولیه از عوامل موثری است که می‌تواند به افزایش بهای تمام‌شده قطعات منجر شود. به گفته فعالان این صنعت، از نیمه دوم سال گذشته قیمت مواداولیه روند افزایشی را درپیش گرفته - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - که این مساله مانع - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - بزرگی برای تولید و تامین هزینه در واحدهای قطعه‌سازی ایجاد کرده است و این جریان همچنان تداوم دارد.

در این رابطه یکی از اعضای هیات‌مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - اشاره به اینکه می‌توان گفت وضعیت تامین مواد اولیه برای - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - تولید توسط قطعه‌سازان نسبت‌به گذشته تا حدی بهبود یافته است، گفت: «درواقع در شرایط فعلی، کیفیت موادی که به دست تولیدکنندگان می‌رسد، نسبت - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - به زمان تحریم، بهتر شده است. بر - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - همین اساس کیفیت قطعات تولید داخل که مواد اولیه آن‌ها وارداتی است نیز بالا رفته است.»

احمدرضا رعنایی با بیان اینکه مواد اولیه‌ای که برای تولید قطعات وارد کشور می‌شود، در گروه‌های مختلفی قرار دارد، اظهار کرد: «یک گروه مواد پلیمری است که ما در داخل کشور آن‌ها را نداریم.

گروه دیگر پودرهای متالوژی هستند. همچنین اکثر آلیاژهای فلزی که در تولید قطعات ریخته‌گری مورداستفاده قرار می‌گیرند نیز وارداتی هستند. اکثر فولادهای - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - آلیاژی، فولادهای اندودشده و فولادهای روکش‌دار نیز همه وارداتی هستند. اگرچه تلاش می‌شود بخشی از این‌ها در داخل تولید شود.»

به‌گفته وی، فولادهای آلیاژی نیز از خارج - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - از کشور وارد می‌شوند.

ظرفیت تولید شرکت‌های - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - داخلی مساله‌ای است که نشان می‌دهد قطعه‌سازان برای تامین مواداولیه موردنیاز، چه میزان به واردات نیاز دارند. همچنین گفته می‌شود برخی از - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - این شرکت‌ها بر تصمیم‌گیری‌ها درمورد تعیین تعرفه واردات موادی که تولید می‌کنند نیز اثر می‌گذارند.

در این رابطه رعنایی درباره شرکت فولاد مبارکه اصفهان به‌عنوان عمده‌ترین تولیدکننده فولاد در - نیسان خودروبر شهرک اندیشه - کشور و تاثیرات احتمالی بر تعیین تعرفه واردات فولاد، گفت: «برای مثال تعرفه واردات ورق فولادی سال گذشته با نظر شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۲۶درصد تعیین شده بود. این در حالی است که تولیدات این شرکت جوابگوی نیاز داخل نیست و برای تولید قطعات فولادی ناچار به وارد کردن ورق فولاد هستیم.»

اولين صفحه   -  کرایه کفی شهرک اندیشه   -   قیمت کفی شهرک اندیشه   -   مبلغ کفی شهرک اندیشه   -   تعرفه کفی شهرک اندیشه   -   شماره تماس کفی شهرک اندیشه   -   خدمات کفی شهرک اندیشه   -   کفی خودروبر شهرک اندیشه   -   کرایه کفی خودروبر شهرک اندیشه   -   قیمت کفی خودروبر شهرک اندیشه   -   مبلغ کفی خودروبر شهرک اندیشه   -   تعرفه کفی خودروبر شهرک اندیشه   -   شماره تماس کفی خودروبر شهرک اندیشه   -   خدمات کفی خودروبر شهرک اندیشه   -   جرثقیل خودروبر شهرک اندیشه   -   کرایه جرثقیل خودروبر شهرک اندیشه   -   قیمت جرثقیل خودروبر شهرک اندیشه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک اندیشه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک اندیشه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر شهرک اندیشه   -   خدمات جرثقیل خودروبر شهرک اندیشه   -   نیسان خودروبر شهرک اندیشه   -   کرایه نیسان خودروبر شهرک اندیشه   -   قیمت نیسان خودروبر شهرک اندیشه   -   مبلغ نیسان خودروبر شهرک اندیشه   -   تعرفه نیسان خودروبر شهرک اندیشه   -   شماره تماس نیسان خودروبر شهرک اندیشه   -   خدمات نیسان خودروبر شهرک اندیشه   -   نیسان یدک کش شهرک اندیشه   -   کرایه نیسان یدک کش شهرک اندیشه   -   قیمت نیسان یدک کش شهرک اندیشه   -   مبلغ نیسان یدک کش شهرک اندیشه   -   تعرفه نیسان یدک کش شهرک اندیشه   -   شماره تماس نیسان یدک کش شهرک اندیشه   -   خدمات نیسان یدک کش شهرک اندیشه   -   ماشین بر شهرک اندیشه   -   کرایه ماشین بر شهرک اندیشه   -   قیمت ماشین بر شهرک اندیشه   -   مبلغ ماشین بر شهرک اندیشه   -   تعرفه ماشین بر شهرک اندیشه   -   شماره تماس ماشین بر شهرک اندیشه   -   خدمات ماشین بر شهرک اندیشه   -  آخرين صفحه