نیسان یدک کش یوسف آباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08576.html

به اعتقاد کارشناسان مهم‌ترین اصل اساسی که صادرات محصولات خودروسازان در پساتحریم را تضمین می‌کند، ارائه خودرو در کلاس جهانی و با قیمت رقابتی است.

۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

سه گام خودروسازان برای تحقق تولید صادرات محور

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،دولت حسن روحانی در حالی به مدت - نیسان یدک کش یوسف آباد - چهار سال دیگر فعالیت خود را ادامه - نیسان یدک کش یوسف آباد - خواهد داد که سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت پیشین او برای خودروسازان بد نبوده است. - نیسان یدک کش یوسف آباد - حالا در روزهای اخیر محمد شریعتمداری - نیسان یدک کش یوسف آباد - به‌عنوان گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شد. گرچه سابقه - نیسان یدک کش یوسف آباد - او بیشتر به حوزه بازرگانی برمی‌گردد اما صنعتگران امیدوارند او سیاست‌های خوب تصویب‌شده در حوزه صنعت را اجرایی کند. سه گام خودروسازان برای تحقق تولید صادرات محور سند راهبردی صنعت خودرو بخشی از این سیاست‌هاست که حدود - نیسان یدک کش یوسف آباد - سه سال پیش به تصویب رسید و در آن چشم‌انداز بسیار خوبی برای صنعت - نیسان یدک کش یوسف آباد - خودرو و صنایع وابسته‌اش دیده شده بود‌. البته در این بین شریعتمداری در رئوس برنامه‌های خود به تولیدصادرات‌محور تکیه بیشتری کرده است. این درحالی است که به‌دنبال اجرایی - نیسان یدک کش یوسف آباد - شدن قراردادهای خودرویی، مدیران صنعت خودروی کشور یکی از برنامه‌های جدی خود در شرایط پساتحریم بر صادرات ۳۰درصدی محصولات تولید مشترک قرار داده‌اند تا از این طریق بتوانند آرمان همیشگی خود در این صنعت را محقق کنند. در این بین شرکای صنعت خودرو نیز یکی از برنامه‌های خود برای تولیدات آتی را صادرات محصولات تولید مشترک قرار داده‌اند و براین اساس بارها تاکید کرده‌اند در دور جدید همکاری‌ها ایران را به پایگاه صادراتی بازارهای هدف خود تبدیل خواهند کرد. با وجود آنکه شرط وزارت صنعت، معدن و تجارت و قول شرکای صنعت خودرو حکایت از آن دارد که ایده تولید صادرات‌محور در پساتحریم احتمالا تحقق خواهد یافت اما به‌گفته کارشناسان شرط لازم برای تحقق این هدف، تولید محصولاتی - نیسان یدک کش یوسف آباد - به‌روز با قیمت رقابتی و کیفیت متناسب با خودروهای بازار جهانی است. براین اساس آنگونه که به‌نظر می‌رسد صادرات خودرو نیازمند شرایط و الزامات مشخصی هستند که خودروسازان و شرکایشان باید به آنها جامه عمل بپوشانند. به اعتقاد کارشناسان مهم‌ترین اصل اساسی که صادرات محصولات خودروسازان در پساتحریم را تضمین می‌کند، ارائه خودرو در کلاس جهانی و با قیمت رقابتی است. اگر صنعت خودروی ایران بتواند با استفاده از فرصت برجام، به تولید محصولات صادرات‌محور روی بیاورد، توانایی دستیابی به - نیسان یدک کش یوسف آباد - بازارهای خارجی را خواهدداشت، همچنین مشتریان تشنه خود را نیز سیراب خواهد کرد. برای رسیدن به چنین جایگاهی یعنی توانایی تولید محصولات صادرات‌محور، خودروسازی ایران بهتر است برای رسیدن به دو هدف ذیل برنامه‌ریزی کند؛ نخست، کسب دانش فنی و ارتقای سطح تکنولوژی ساخت قطعات و محصولات، برای ایجاد توانایی در تولید خودروهای رقابتی و صادرات‌محور. دوم، مجوز ورود به بازارهای هدف خارجی از طریق مشارکت در زنجیره ارزش برندهای بزرگ خودروسازی. روند توسعه درخودروسازی دنیا و اهمیت نقش اقتصادی این صنعت در درآمدهای تولیدی کشورها به‌گونه‌ای است که برندهای بزرگ خودروسازی برای دو هدف «ارزان‌سازی» و «بازارسازی» محصولات تولیدی خود برنامه‌ریزی در جهت جذب مشتری کرده‌اند‌. گام دوم برای تحقق تولید صادرات‌محور، ایجاد یک فضای مساعد کسب‌وکار - نیسان یدک کش یوسف آباد - که از قوانین پایدار و قابل‌اعتماد برخوردار باشد، مورد نیاز است. - نیسان یدک کش یوسف آباد - این فضا و قوانین آن باید به شکلی باشند که تغییر دولت‌ها نیز نتواند از اعتبار آنها بکاهد بنابراین - نیسان یدک کش یوسف آباد - باید این گام توسط متولی صنعت خودرو یعنی وزارت صنعت، معدن و تجارت برداشته شود. از طرف دیگر، تدوین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مرتبط با صنعت خودرو با خردجمعی، استفاده از جوانان - نیسان یدک کش یوسف آباد - تحصیلکرده و صاحب - نیسان یدک کش یوسف آباد - ایده در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک مرتبط با صنعت خودرو، اصلاح قوانین و شرایط کسب‌و‌کار و سرمایه‌گذاری خارجی در ایران در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گیرد. سومین گام، نیاز به توسعه محصول و - نیسان یدک کش یوسف آباد - خطوط تولید در سایه فناوری‌های - نیسان یدک کش یوسف آباد - جدید است. زمانی‌که شرایط اقتصادی موجب می‌شوند خودروسازان و قطعه‌سازان در - نیسان یدک کش یوسف آباد - فرآیند تولید زیان بدهند، نمی‌توانند روی خرید و توسعه فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری کنند. در این میان اتکا به مراکز تحقیق و توسعه - نیسان یدک کش یوسف آباد - دانشگاه‌ها و - نیسان یدک کش یوسف آباد - همکاری با شرکت‌های بین‌المللی راه گشاست. نکته مهم دیگر اینکه، چون نخستین سال شروع همکاری‌های جدید به ایجاد زیرساخت، بررسی بازار و چگونگی روند تولیدات می‌گذرد، بنابراین انتظار صدور محصولات در این سال چندان محتمل نیست اما در صورتی که شرایط براساس برنامه پیش برود و الزاماتی مانند تولید رقابتی یا به‌عبارت ساده‌تر تولید با قیمت تمام‌شده پایین محقق شود، صادرات خودروسازان از سال دوم به بعد عملی می‌شود. براین اساس انتظار آن است خودروسازان داخلی و - نیسان یدک کش یوسف آباد - شرکایشان بتوانند در - نیسان یدک کش یوسف آباد - سال ۱۳۹۷ صادرات محصولات خود را عملیاتی کنند تا از این طریق تغییرات جدی تراز تجارت خارجی صنعت خودرو کشور صورت بگیرد. صاحب‌نظران اقتصادی معتقدند، خودروسازان در صورتی می‌توانند تولیدات پساتحریمی خود را به بازارهای صادراتی ارسال و برنامه‌های خود در - نیسان یدک کش یوسف آباد - این بخش را محقق - نیسان یدک کش یوسف آباد - کنند که تولیدات آنها منطبق با کلاس جهانی باشد و از - نیسان یدک کش یوسف آباد - همه مهم‌تر مولفه رقابتی بودن را رعایت کنند. درصورتی‌که تولید خودروهای به‌روز و جدید در ایران صورت بگیرد، بنابراین نه‌تنها خودروسازان می‌توانند بازارهای بیشتری را کسب کنند بلکه شرکت‌های - نیسان یدک کش یوسف آباد - خارجی تمایل بیشتری برای ورود به - نیسان یدک کش یوسف آباد - ایران پیدا خواهند کرد.
اولين صفحه   -  کرایه کفی خودروبر یوسف آباد   -   قیمت کفی خودروبر یوسف آباد   -   مبلغ کفی خودروبر یوسف آباد   -   تعرفه کفی خودروبر یوسف آباد   -   شماره تماس کفی خودروبر یوسف آباد   -   خدمات کفی خودروبر یوسف آباد   -   جرثقیل خودروبر یوسف آباد   -   کرایه جرثقیل خودروبر یوسف آباد   -   قیمت جرثقیل خودروبر یوسف آباد   -   مبلغ جرثقیل خودروبر یوسف آباد   -   تعرفه جرثقیل خودروبر یوسف آباد   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر یوسف آباد   -   خدمات جرثقیل خودروبر یوسف آباد   -   نیسان خودروبر یوسف آباد   -   کرایه نیسان خودروبر یوسف آباد   -   قیمت نیسان خودروبر یوسف آباد   -   مبلغ نیسان خودروبر یوسف آباد   -   تعرفه نیسان خودروبر یوسف آباد   -   شماره تماس نیسان خودروبر یوسف آباد   -   خدمات نیسان خودروبر یوسف آباد   -   نیسان یدک کش یوسف آباد   -   کرایه نیسان یدک کش یوسف آباد   -   قیمت نیسان یدک کش یوسف آباد   -   مبلغ نیسان یدک کش یوسف آباد   -   تعرفه نیسان یدک کش یوسف آباد   -   شماره تماس نیسان یدک کش یوسف آباد   -   خدمات نیسان یدک کش یوسف آباد   -   ماشین بر یوسف آباد   -   کرایه ماشین بر یوسف آباد   -   قیمت ماشین بر یوسف آباد   -   مبلغ ماشین بر یوسف آباد   -   تعرفه ماشین بر یوسف آباد   -   شماره تماس ماشین بر یوسف آباد   -   خدمات ماشین بر یوسف آباد   -   خودرو سوار یوسف آباد   -   کرایه خودرو سوار یوسف آباد   -   قیمت خودرو سوار یوسف آباد   -   مبلغ خودرو سوار یوسف آباد   -   تعرفه خودرو سوار یوسف آباد   -   شماره تماس خودرو سوار یوسف آباد   -   خدمات خودرو سوار یوسف آباد   -  آخرين صفحه