کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01269.html
حسین سرمد، مدیر خدمات پس ازفروش شرکت خودروسازی کارمانیا

شبکه خدمات پس از فروش BYD در ایران برای یک‌سال آینده تامین قطعه می‎شود

۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

ورود 17 کانتینر از قطعات خودروهای BYD به کشور

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، خدمات پس از فروش یکی از مهم‎ترین مولفه‎های - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - اعتلای یک برند و کسب جایگاهی رقابتی برای آن در بازار است. سطح رضایت مشتریان از این خدمات - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - نه‎تنها در حفظ وفاداری آنان به یک برند بسیار موثر است، بلکه موجب جذب مشتریان تازه - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - برای آن می‎شود. در کشور ما - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - نیز کمیت و کیفیت خدمات پس‌از فروش در حوزه خودرو - اعم‌از خودروهای داخلی و خارجی مونتاژ داخل و نیز خودروهای وارداتی - همچنان جای کار بسیار دارد اما در میان خودروسازان و واردکنندگانی که در سال‎های اخیر وارد عرصه رقابت شده‎اند، هستند شرکت‎هایی که از ابتدای کار تلاش کرده‌اند با ارائه خدمات پس از فروش برخوردار از سطوح کمی و کیفی مناسب، در جلب رضایت مشتریان خود و ارتقای آن گام‎های موثری بردارند و رتبه‎‌بندی‎‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نیز گواه این مدعاست.

یکی از این شرکت‎‌ها، شرکت خودروسازی کارمانیا بوده که در سال‎های گذشته با ارائه خدمات مناسب در زمره شرکت‎‌های برتر در این زمینه قرار داشته است. اما در سال جاری، با بازگشت تحریم‎های زورگویانه آمریکا و برخی تصمیمات کلان شتاب‎زده‎ که از سوی برخی مسئولان داخلی برای مقابله با این تحریم‎ها گرفته شد، روند - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - تامین قطعات - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - برای خدمات پس از فروش همه شرکت‎های داخلی اعم‌از تولیدکننده و واردکننده به مشکلات جدی برخورد و مسائلی همچون دپو قطعات وارداتی در گمرک به‎واسطه اعلام دستورالعمل‎های دولتی پی‎درپی و گاه متناقض موجبات نارضایتی مشتریان برخی شرکت‎ها را فراهم آورد.

در این خصوص گفت‎وگویی با حسین سرمد، مدیر خدمات پس ازفروش شرکت خودروسازی کارمانیا داشته‎ایم که مشروح آن را در - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - ادامه می‎‌خوانید.

 وضعیت کلی بحث خدمات پس از فروش را در شرایطی که با تحریم‌ هم مواجه هستیم و مشکلاتی در این خصوص وجود دارد، چگونه ارزیابی می‌کنید؟

قطعا تحریم‌ها برنامه‌ریزی برای خدمات پس‌از فروش را دشوار - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - کرده - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - و در رسیدن سفارشات به کشور تاخیراتی را رقم زده است. - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - به‎رغم این مشکلات، ما در حوزه اختیارات خود سعی - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - کرده‎ایم با برنامه‌ریزی مناسب پیش برویم اما درخصوص سایر مواردی که دست ما نیست، ناگزیر به‎هم‌ریختگی‎هایی ایجاد - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - می‌شود. درحال‎حاضر 26 نمایندگی فروش - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - و خدمات - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - پس از فروش در سراسر ایران داریم.

آموزش‌های لازم برای کارکنان این نمایندگی‌ها، در سال گذشته و سال جاری انجام شده است. سال گذشته 60درصد تحقق برنامه‌های آموزشی را داشته‌ایم و امسال تا 85درصد این مورد را افزایش‌ داده‌ایم. این نشان‌دهنده جدیت شرکت در بحث آموزش است، آن‎هم در شرایطی که در بسیاری از شرکت‌ها بحث آموزش در شرایط بحرانی حذف می‌شود.

در مجموعه خودرویی «هزار کرمان» ما یک مرکز آموزش بسیارمجهز با سخت‌افزارهای آموزشی شرکت BYD در اختیار - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - داریم. این رویه به این خاطر است که تکنسین‌های جدید در کنار تکنسین‌های قدیم، همواره یک روال مشخص و یکسان آموزش را داشته باشند. ضمن این‎که در فضای مجازی هم گروه‌های مختلفی به‌وجود آورده‌ایم تا تمام تکنسین‌ها درخصوص قطعات و گارانتی به هم متصل باشند و تجارب یکدیگر را به دست آورند.

 تا چه میزان موفق - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - به تامین قطعات و لوازم یدکی براساس سفارش‎گذاری‎های قبلی و - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - نیز سفارش‎گذاری جدید شده‎اید؟

در بحث قطعات یدکی، سفارشات خیلی منظم و با محاسبات دقیق انجام شده است تا ضمن ارائه خدمات به‎موقع به مشتریان، هزینه اضافی به شرکت وارد نشود. در سال گذشته، سفارش قطعات برای خودرو S6 و خودرو  F3 داشتیم. اما متاسفانه این سفارش‌ها در مراحل مختلف و به‌دلیل خلق قوانین یک‎شبه در گمرک متوقف شد.

سفارش‌های بعدی ما هم که به‎صورت هوایی و برای رفع نیاز بود، با توقف روبه‎رو شد. این در حالی است که سفارش قطعات از شرکت BYD تا ورود به گمرک - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - کشور - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - اگر به‎صورت هوایی باشد تا 10 روز و اگر از طریق دریایی و زمینی باشد تا یک‌ماه به طول می‌انجامد. این قطعات چندماه در گمرک متوقف ماند. در این مدت نه اجازه ترخیص به ما داده می‎شد و نه محموله‎های ما را تعیین تکلیف می‌کردند. فقط گفته شد باید مابه‌التفاوت ارزی پرداخت شود، اما میزان آن مشخص نبود.

درحال‎حاضر 17 کانتینر از قطعات S6 و F3 وارد کشور شده است که تا یک سال آینده تمام نیاز شبکه خدمات پس از فروش ما را پوشش خواهد داد. البته ما به این مورد بسنده نمی‌کنیم و هر سه‌ماه یک‎بار سفارش‌گذاری قطعات پرمصرف را ادامه خواهیم داد.

 در این مدت - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - برای مدیریت شرایط ایجادشده و جلب رضایت مشتریان چه اقداماتی انجام دادید؟

برای برخی مشتریان ما نارضایتی‎هایی ایجاد شد و انتظار برخی مشتریان نیز نسبت‌به خدماتی که در سال گذشته به آن‌ها داده شده بود، برآورده نشد. اما با ارتباط مستقیمی که با مشتریان خود داریم، این اطمینان به آن‎ها داده شد که قطعات مورد نیاز تهیه شده است.

طرح «سرویس از راه دور کارمانیا» نیز جزو طرح‌هایی است که برای اولین بار - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - در کشور اجرا می‌شود. چراکه حدود 250 نفر از مشتریان ما در شهرهایی هستند که اصلا نمایندگی در - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - آن‎جا نداریم. از - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - این رو، اجرای این طرح باعث رضایت‎مندی - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - فراوانی شد.

در این طرح، پس از ارسال مدارک از سوی مشتری و انجام پذیرش برای هر سرویس، قطعه مورد نظر برای مشتری ارسال می‌شود تا بتواند با مراجعه به یکی از مراکز معتبر شهر خودش سرویس لازم را انجام دهد.

 به بحث فاصله دور برخی مشتریان شما با نمایندگی‌های کارمانیا اشاره کردید. رئیس اتحادیه تعمیرکاران معتقد است برخی خودروسازان چندان علاقه‎مند نیستند دانش‌فنی تعمیر - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - خودرو را به تعمیرکاران خارج از شبکه نمایندگی آموزش دهند و به‎نوعی انحصار در تعمیر برخی خودروها ایجاد شده است. رویکرد کارمانیا به این مساله چیست؟ اگر - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - کسی خارج از شبکه شما علاقه‎مند به دریافت آموزش باشد شما استقبال می‌کنید؟

من تربیت‎شده مکتب کاری شرکت تویوتا هستم و در نمایندگی این شرکت در ایران فعالیت - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - کرده‌ام. - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - یکی از نکاتی که در تویوتا - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - مطرح است، از میان برداشتن انحصار و هر - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - عاملی است که در مشتری ایجاد نارضایتی می‌کند. این رویکرد مبتنی بر شعار «صدای مشتری» است.

به مرور این فرهنگ در بقیه خودروسازان دنیا نیز شکل گرفته است. ما نمی‌توانیم جلو فعالیت تعمیرکاران متفرقه را بگیریم، پس چه بهتر که آن‌ها را با علم روز آشنا کنیم. البته فعلا محدودیت‌هایی در این خصوص وجود دارد - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - اما در آینده نزدیک این برنامه را خواهیم داشت و دوره‎های آموزشی را برای شرکت «امدادخودرو رفاه ایرانیان» که وظیفه حمل رایگان خودروهای BYD در سراسر کشور را دارد، برگزار خواهیم کرد.

با افزایش تعداد خودروها، ما نیز تمایل به برگزاری کلاس‌های آموزشی در واحدهای - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - فنی‌وحرفه‌ای داریم که تربیت‌کننده همکاران ما در سیستم تعمیر خودرو هستند. البته - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - این بحث متفاوت از خدمات فنی برای کارهای تخصصی خودرو است؛ خودرویی که دارای - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - گارانتی است، باید زیر نظر شخصی که مجوز کار - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - کردن با سیستم را دارد - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - تعمیر و عیب‌یابی - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - شود تا سوابق خودرو در دسترس باشد.

 ما گزارش‌های متفاوتی از مشتریان شما داشتیم که بحث کمبود قطعه در شرق و غرب کشور را مطرح کرده بودند. آیا در این نواحی مشکلات بیشتر است؟ 

ما - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - در بحث قطعات مصرفی غیر از فیلتر سوخت کسری نداشته‎ایم. علت هم این بود - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - که از ابتدا قطعات مصرفی را از تامین‌کنندگان داخلی دریافت می‌کردیم. اما در دو، سه ماه - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - گذشته با این تامین‌کنندگان به‌مشکل خورده‌ایم.

در بحث تامین قطعات مصرفی مانند فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر کابین و روغن موتور نیز که در - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - شرایط فعلی موارد تقلبی بسیاری از آن وجود داشته، تاکنون حتی یک مورد خرابی موتور ناشی‌از روغن - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - نامرغوب به ما گزارش نشده است. به طورکلی، قطعات به سه بخش پرمصرف، میان‌مصرف و کم‎مصرف تقسیم می‌شوند.

بسته‎ای که برای نمایندگی‌های ما در نظر گرفته می‌شود، - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - شامل قطعات پرمصرف و میان‌مصرف است. قطعات کم‎مصرف در انبار مرکزی ما در کرمان نگهداری می‌شود و در - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - صورت نیاز توزیع می‌شود. این‎که ما در شرق و غرب در این خصوص مشکل داشته‌ایم، قطعا در بحث قطعات مصرفی نبوده است. البته مشکلات جزیی مانند ارسال قطعه وجود دارد که ما به مشتری منتقل نمی‌کنیم. اما قطعه‌ای که عمدتا برای تامین آن مشکل وجود داشت، چراغ مه‌شکن عقب بود.

قطعه‌ دیگر نیز فیلتر سوخت بود که باتوجه به نوع خاص آن امکان جایگزین‎کردن با نمونه داخلی وجود نداشت. سایر قطعات کم و بیش تامین شده است و ما خودرویی نداشته‌ایم که به‎واسطه عدم وجود قطعه، خواب طولانی داشته باشد. 

 باتوجه به این‎که کارمانیا خودروساز است چرا به سمت داخلی‌سازی موارد ساده‌ای مانند چراغ مه‌شکن حرکت نکرده است؟ آیا تولید چنین قطعاتی توجیه اقتصادی ندارد؟

این مساله به - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - تیراژ تولید بازمی‌گردد. در قطعات مصرفی برای ما توجیه اقتصادی وجود دارد، مانند باتری یا انواع فیلترهایی - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - که در خودرو به کار گرفته می‌شود. 

البته به‎جز فیلتر گیربکس که توان ساخت داخل آن وجود ندارد. اما در - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - بحث داخلی‌سازی که در قوانین داخلی گنجانده شده است، قطعه‎سازان ابعاد فعالیت ایران‌خودرو و سایپا را در نظر می‌گیرند. وقتی سراغ داخلی‌سازی سپر یا مه‌شکن - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - می‌روید، متوجه می‌شوید برای قطعه‌ساز تولید زیر 50هزار قطعه توجیه اقتصادی ندارد.

وقتی قطعه آلمانی یا آمریکایی باشد و وارد کردن آن بسیار گران - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - تمام شود، به - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - هر قیمتی سعی در داخلی‌سازی آن می‌شود اما وقتی قطعه‌ای با قیمت ارزان از چین تامین می‌شود، داخلی‌سازی آن تنها به شرط افزایش تیراژ و تولید منطقی است. یعنی تیراژ تولید باید بیش از 10هزار دستگاه باشد تا داخلی‌سازی امکان‌پذیر شود.

 توافق نانوشته‎ای میان کشورهای صاحب فناوری خودروهای الکتریکی و هیبرید درخصوص عدم انتقال تکنولوژی این خودروها به کشورهای دارنده سوخت‎های فسیلی وجود دارد و گفته می‎شود BYD هم این تضمین را به آمریکا داده که تکنولوژی این خودروها به ایران منتقل نخواهد شد. علاوه بر این، - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - BYD فناوری باتری خودروهای الکتریکی خود را نیز در اختیار آمریکایی‎ها گذاشته و درمجموع موافقت آن‎ها - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - را برای ادامه فعالیتش در ایران جلب کرده است. آیا این گزارش‎ها را تایید می‌کنید؟

من اطلاعات دقیقی در این خصوص ندارم، اما - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - درباره همکاری با ایران و قرارداد شرکت کارمانیا و BYD باید بگویم بحث انتقال تکنولوژی مطرح بوده و شرکت کارمانیا از ابتدا در مورد داخلی‌سازی محصولات BYD در ایران - اعم‌از بنزینی، برقی و هیبرید - تاکید و اصرار داشته است.

همان‎طور که اشاره شد BYD صاحب تکنولوژی باتری است و این موضوع جزو مفاد قرارداد ما بوده که تکنولوژی ساخت باتری به ایران منتقل شود. صحبت‌هایی نیز در این - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - خصوص با ایدرو و شرکت‌های باتری‌سازی داخلی داشتیم، اما - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - شرط - کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان - اولیه آن رسیدن تیراژ تولید به حدی است که بتوان تکنولوژی را وارد کرد.

قرار بر این بود که خودرو تانگ که برخوردار از تکنولوژی پلاگین‎هیبرید است، قبل از کشورهای دیگر وارد ایران شود اما متاسفانه به‌دلیل شرایط خاص بین‎المللی و تحریم‎ها و نیز حفظ بازارهای جهانی BYD  این برنامه‌ محقق نشد.

اولين صفحه   -  قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آبشناسان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه آبشناسان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه آبشناسان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه آبشناسان   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه آبشناسان   -   چرخگیر بزرگراه آبشناسان   -   کرایه چرخگیر بزرگراه آبشناسان   -   قیمت چرخگیر بزرگراه آبشناسان   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه آبشناسان   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه آبشناسان   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه آبشناسان   -   خدمات چرخگیر بزرگراه آبشناسان   -   امداد خودرو بزرگراه آزادگان   -   کرایه امداد خودرو بزرگراه آزادگان   -   قیمت امداد خودرو بزرگراه آزادگان   -   مبلغ امداد خودرو بزرگراه آزادگان   -   تعرفه امداد خودرو بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس امداد خودرو بزرگراه آزادگان   -   خدمات امداد خودرو بزرگراه آزادگان   -   امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان   -   کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان   -   قیمت امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان   -   مبلغ امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان   -   تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان   -   خدمات امداد خودرو سیار بزرگراه آزادگان   -   خودروبر بزرگراه آزادگان   -   کرایه خودروبر بزرگراه آزادگان   -   قیمت خودروبر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ خودروبر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه خودروبر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه آزادگان   -   خدمات خودروبر بزرگراه آزادگان   -   یدک کش بزرگراه آزادگان   -   کرایه یدک کش بزرگراه آزادگان   -   قیمت یدک کش بزرگراه آزادگان   -   مبلغ یدک کش بزرگراه آزادگان   -   تعرفه یدک کش بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه آزادگان   -   خدمات یدک کش بزرگراه آزادگان   -   حمل خودرو بزرگراه آزادگان   -  آخرين صفحه