کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05343.html

در حال حاضر فاصله کیفی میان خودروسازان بین‌المللی و خودروسازان محلی چینی به سرعت در حال برطرف‌شدن است و همین حالا بسیاری از کمپانی‌ها خود را به چنین ظرفیت‌هایی رسانده‌اند. در حال حاضر گاک از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که احتمال حضور آن را در بازار آمریکا پررنگ می‌کند.

۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

نگاهی به تلاش خودروسازان چینی برای ورود به بازار ایالات متحده

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، سال گذشته کمپانی گاک موتور، یکی از بخش‌های جانبی گروه خودروسازی گوانجو (گاک)، اعلام کرد قصد دارد فروش خودروهای خود را از سال ۲۰۱۹ - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - در بازار ایالات متحده آغاز کند. اگر این کمپانی موفق شود، نخستین خودروساز چینی خواهد - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - بود که پا جای پای خودروسازان آلمانی، ژاپنی و کره‌ای می‌گذارد و به بازار بزرگ ایالات‌متحده نفوذ می‌کند که طی ۷۰ سال گذشته همواره یکی از بزرگ‌ترین بازارهای - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - خودروی جهان بوده است. هرچند هیچ ضمانتی برای موفقیت گاک در آمریکا وجود ندارد، خصوصا با توجه به تلاش‌های گسترده سازندگان تجهیزات اصلی چینی که همواره برای فروش به آمریکایی‌ها با در بسته مواجه شده‌اند.

[caption id="attachment_213298" align="aligncenter" width="700"]کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه گاک موتور[/caption]

تاریخچه واردات خودرو به آمریکا

در اواسط دهه ۱۹۵۰ بازار ایالات متحده مکان بسیار ساده‌تری بود. جنرال موتورز، فورد و کرایسلر که اصطلاحا «سه خودروساز بزرگ» خوانده می‌شدند، بر خودروسازی غالب بودند و ۹۴درصد از کل ۸-۷میلیون خودرو و کامیونی را که در آمریکا به فروش می‌رسید، تولید می‌کردند. کمپانی‌هایی مانند تاینی آمریکن موتورز و شرکت استادبیکر پکرد که با مشکلات زیادی مواجه بود، باقی خودروها را برای مصرف‌کنندگان آمریکایی تولید می‌کردند.

آن زمان عملا چیزی به اسم خودروی وارداتی در بازار آمریکا وجود نداشت. تنها خودروی خارجی که آن زمان در - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - ایالات‌متحده به فروش می‌رسید، فولکس‌واگن بیتل بود که نخستین - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - بار در سال ۱۹۴۹ به بازار معرفی شد و شروع بسیار کندی داشت اما به مرور و در دهه - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - ۶۰ طرفدارانی در آمریکا پیدا کرد.

وقتی در دهه ۱۹۷۰ سه خودروساز بزرگ - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - آمریکایی با مشکلاتی کیفی مواجه شدند، خودروسازان ژاپنی وارد گود شدند و در سال ۱۹۸۶ هم هیوندای به‌عنوان نخستین خودروساز کره‌ای وارد بازار آمریکا شد.

تازه‌واردان - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - به بازار آمریکا - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - از طریق تلاش و توجه به خدمات و کیفیت موفق شدند بر مسائلی که در ابتدای ورودشان به خاطر کیفیت بد با آن‌ها مواجه شده بودند، غالب شوند و تا جایی پیش بیایند که امروزه به‌عنوان پیشتازان بازار - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - خودرو به لحاظ کیفیت محسوب شوند.

توجه به کیفیت، به افزایش حجم فروش - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - و بیشتر شدن سهم بازار این خودروسازان منجر شد. تا جایی که - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - امروزه سهم بازار - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - سه‌خودروساز بزرگ آمریکایی به زیر ۴۵درصد رسیده و - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - هم‌طراز با سهم بازار خودروسازانی از ژاپن و کره است. باقی بازار نیز در دست کمپانی‌هایی مانند فولکس‌واگن، دایملر و سایر سازندگان تجهیزات اصلی (OEM) اروپایی است.

 

تلاش خودروسازان چینی

به‌‌رغم اندازه بازار خودروی چین که حالا - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - تقریبا دوبرابر بازار ایالات متحده است، هیچ سازنده تجهیزات اصلی چینی موفق - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - نشده است به بازار آمریکا - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - راه - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - پیدا کند. هرچند این غیبت به این معنی نیست که خودروسازان چینی برای رسیدن به این بازار تلاشی نکرده‌اند. در سال ۲۰۰۵ کمپانی خودروسازی چری اعلام کرد فروش ۲۵۰هزاردستگاه خودروی شاسی‌بلند، سدان و کوپه اسپرت را در ایالات متحده آغاز خواهد کرد.

تحلیل‌گران خودرویی آن زمان این اظهارات را «جسورانه، بی‌باکانه و کمی - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - دیوانه‌وار» توصیف کردند. هر چه باشد چری نزد مشتریان آمریکایی دارای ارزش برند - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - نبود و همه به توانایی این خودروساز در برآمدن از پس استانداردهای مربوط‌به آلایندگی و ایمنی و تجهیزات کیفی موردنظر مشتریان دشوارپسند - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - آمریکایی، شک داشتند.

گروه هلدینگ ژجیانگ جیلی دیگر خودروساز چینی بود که رویای ورود به بازار آمریکا را در سرمی‌پروراند. در سال ۲۰۰۶ جیلی اعلام کرد که قصد دارد از سال ۲۰۰۸ صادرات خودرو به آمریکا را آغاز کند و برای شروع، خودرویی ۷هزارو۵۰۰دلاری را در نمایندگی‌‌های فروش خود عرضه خواهد کرد. اما جیلی هم مانند چری با شکست مواجه شد.

هرچند ظرف ۱۰سال گذشته خیلی چیزها تغییر کرده و تجربه چری و جیلی نمی‌تواند برای پیش‌بینی شکست گاک در بازار ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ چندان مفید باشد.

امروزه خودروسازی چین بسیار بزرگ‌تر از یک دهه پیش - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - است و خودروسازانی همچون گروه خودروسازی گوانجو از شرکای بین‌المللی خود درس‌های بسیاری آموخته‌اند. در حال حاضر گاک بسیار پخته‌تر و آماده‌تر از چری و جیلی در یک دهه گذشته است.

در سال ۲۰۰۵ کمتر از ۶میلیون‌دستگاه خودرو در چین تولید شد. این تعداد امروزه به - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - بیش از ۲۹میلیون‌دستگاه رسیده و ۴۰درصد از این میزان توسط کمپانی‌هایی محلی ساخته می‌شوند که در - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - آغاز هزاره جدید اصلا وجود خارجی نداشتند.

سازندگان چینی از - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - رشد در بازار، سودآوری‌های کلانی داشته‌اند و حالا برای خرید تجهیزات - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - پیشرفته به سرمایه مورد نیاز دسترسی دارند. علاوه‌بر - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - این خودروسازان محلی به منظور - کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه - بقا در بازار در حال رشد و رقابتی چین، مجبورند توانایی و ظرفیت کیفی خود را افزایش دهند. در نتیجه فاصله کیفی میان خودروسازان بین‌المللی و خودروسازان محلی چینی به سرعت در حال برطرف‌شدن است و همین حالا بسیاری از کمپانی‌ها خود را به چنین ظرفیت‌هایی رسانده‌اند. در حال حاضر گاک از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که احتمال حضور آن را در بازار آمریکا پررنگ می‌کند.

اولين صفحه   -  قیمت نیسان یدک کش زعفرانیه   -   مبلغ نیسان یدک کش زعفرانیه   -   تعرفه نیسان یدک کش زعفرانیه   -   شماره تماس نیسان یدک کش زعفرانیه   -   خدمات نیسان یدک کش زعفرانیه   -   ماشین بر زعفرانیه   -   کرایه ماشین بر زعفرانیه   -   قیمت ماشین بر زعفرانیه   -   مبلغ ماشین بر زعفرانیه   -   تعرفه ماشین بر زعفرانیه   -   شماره تماس ماشین بر زعفرانیه   -   خدمات ماشین بر زعفرانیه   -   خودرو سوار زعفرانیه   -   کرایه خودرو سوار زعفرانیه   -   قیمت خودرو سوار زعفرانیه   -   مبلغ خودرو سوار زعفرانیه   -   تعرفه خودرو سوار زعفرانیه   -   شماره تماس خودرو سوار زعفرانیه   -   خدمات خودرو سوار زعفرانیه   -   جرثقیل یدک کش زعفرانیه   -   کرایه جرثقیل یدک کش زعفرانیه   -   قیمت جرثقیل یدک کش زعفرانیه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش زعفرانیه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش زعفرانیه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش زعفرانیه   -   خدمات جرثقیل یدک کش زعفرانیه   -   چرخگیر زعفرانیه   -   کرایه چرخگیر زعفرانیه   -   قیمت چرخگیر زعفرانیه   -   مبلغ چرخگیر زعفرانیه   -   تعرفه چرخگیر زعفرانیه   -   شماره تماس چرخگیر زعفرانیه   -   خدمات چرخگیر زعفرانیه   -   امداد خودرو سعادت آباد   -   کرایه امداد خودرو سعادت آباد   -   قیمت امداد خودرو سعادت آباد   -   مبلغ امداد خودرو سعادت آباد   -   تعرفه امداد خودرو سعادت آباد   -   شماره تماس امداد خودرو سعادت آباد   -   خدمات امداد خودرو سعادت آباد   -   امداد خودرو سیار سعادت آباد   -  آخرين صفحه