کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01031.html
صنعت خودرو

اگر رعایت حداقل استانداردها امکان‌پذیرنباشد، تولید متوقف می‌شود

۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۱

مسیرهای توسعه صنعت خودرو مسدود شده است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، قیمت شرکتی خودروهای داخلی در حال افزایش یا به قول خودروسازان «واقعی‎شدن» است و در هر پیش‎فروش قیمت تعدادی از خودروها تغییر می‎کند. اما همچنان اصلی‌ترین مشکل پیش‌روی خودروسازان، عرضه خودرو و انجام تعهدات معوق مشتریان است. زیرا تولید خودرو به شدت افت کرده و این امر می‌تواند خودروسازان را با مشکل بزرگی روبه‌رو کند. در این شرایط، خودروسازان چگونه می‌توانند به ادامه تولید امیدوار باشند؟

در همین زمینه با حسن‌کریمی‎سنجری، کارشناس صنعت خودرو به گفت‌وگو پرداختیم. وی معتقد است تا زمانی که شرایط سیاسی و اقتصادی حاکم بر خودروسازی همین شکل بماند، قطعا بحران توقف تولید در - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - شرکت‌های خودروسازی ادامه خواهد یافت و به مرور شرایط بحرانی‌تر هم می‌شود. 

 با افزایش قیمت خودرو - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - و - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - فروش در حاشیه بازار مشکل - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - این صنعت مرتفع می‌شودیا خیر؟

افزایش قیمت خودرو باعث می‌شود شرکت‌های خودروساز از حاشیه زیان خارج شوند. به‎هرحال باید پذیرفت قیمت تمام نهاده‌های تولید خودرو از مواد اولیه‌ای چون فولاد، مس، موادشیمیایی و پلیمری  که مستقیم در افزایش نرخ قطعات خودرو موثر هستند گرفته تا هزینه‌های - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - ثابت و سربار شرکت‌های خودروساز افزایش یافته است. اما نکته مهم روش تعیین قیمت خودرو است.

قیمت‌گذاری خودرو به عوامل متعددی در کنار یکدیگر بستگی دارد. به‌عبارت بهتر قیمت‌گذاری خودرو باید به‌گونه‌ای باشد که نخست انگیزه‌های - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - دلالی در خرید به قیمت کارخانه و فروش به قیمت بازار را از بین ببرد.

دوم آن‎که بالارفتن نرخ باید در حد قدرت خرید متقاضیان خودرو در بازار راکد این روزها بوده و درنهایت باید از بهای تمام‎شده خودرو بالاتر باشد تا شرکت‌های خودروساز را از حاشیه زیان خارج کند.

اگر به قیمت خودرو صرفا درصدی اضافه شود، ممکن است واکنش بازار این باشد که بلافاصله به‌همان نسبت یا اندکی متفاوت قیمت‌های خورو در کف بازار را افزایش دهد هرچند این امر نمی‌تواند به حذف‎شدن جریان دلالی در خرید از کارخانه منتج شود.

البته نکته بسیار مهم در تعیین قیمت به روش حاشیه بازار اهمیت استمرار عرضه خودرو متناسب با نیاز بازار و تقاضا توسط شرکت‌های خودروساز است. چراکه اگر جریان عرضه کندتر از نیاز بازار باشد، بازهم نمی‌توان به حذف جریان دلالی امیدوار بود.

بنابراین بهتر است روش قیمت‌گذاری براساس حاشیه بازار ابتدا در مورد خودروهایی اتفاق بیفتد که امکان تولید و عرضه آن‎ها به بازار فراهم است، ازجمله خودروهایی که وابستگی کمتری به تامین قطعه از خارج دارند.

 خودروسازان در 9ماه سال جاری نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته با کاهش تولید 342هزار دستگاهی روبه‌رو شدند. ادامه - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - این روند به‌نظر شما چه تاثیری - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - بر فروش خودرو در حاشیه بازار خواهد گذاشت؟ آیا مشکل بیشتری را برای ادامه فعالیت خودروسازان به‌وجود خواهد آورد؟

روند - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - کاهش تولید ناشی‌از پارامترهایی است که خارج - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - از کنترل خودروسازان بوده، به‌عبارتی شرایط بد - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - اقتصادی و تحریم‌ها باعث شده‌اند چرخه تولید در شرکت‌های خودروسازی کند شود. درحال‎حاضر خودروسازان هم در تامین قطعات مشکل دارند و هم جریان نقدینگی آن‌ها متناسب با نیازشان نیست و به‎شدت افت کرده، بنابراین طبیعی است با افت تولید روبه‌رو شوند. با هر شرایطی و از هر - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - روشی که برای قیمت‌گذاری استفاده شود، این افت تولید تاثیر خود را در بحران قیمت می‌گذارد.

تفاوتی نمی‌کند که در حاشیه بازار قیمت‌گذاری شده یا براساس بهای تمام‎شده تعیین شود. به هرحال عرضه خودرو این روزها متناسب با نیاز بازار نیست و به‌همین دلیل بین قیمت بازار و قیمت فروش کارخانه شکاف افتاده است.

با این حال در روش قیمت براساس حاشیه بازار، از آن‎جاکه - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - افزایش قیمت بازار و کارخانه با هم اتفاق می‎افتد، - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - لااقل سود ناشی‌از افزایش قیمت خودرو به‎جای آن‎که به جیب جریان دلال برود، به - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - جیب تولیدکننده می‌رود.

در آن‌صورت شرکت‌های خودروساز ترغیب می‌شوند برای - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - جلوگیری از افت تقاضا بخشی از سود خود را به فروش‌های اعتباری تخصیص دهند. البته در تعیین‌قیمت به روش حاشیه بازار اتفاق دیگری هم می‌افتد، زمانی‌که قیمت کارخانه و بازار یکسان و واقعی شود، تقاضاهای کاذب ریزش می‌کنند و در آن‌صورت، تقاضا در بخشی از مدل‌های خودرویی نمی‌تواند مثل امروز از عرضه پیشی بگیرد و باعث افزایش کاذب قیمت‌ها - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - شود. ضمن آن‎که افزایش قیمتی که در بازار اتفاق می‌افتد، به‎جای آن‎که نصیب دلالان شود، به شرکت - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - خودروساز و تولیدکننده می‌رسد.

 خودروسازان به فروش در حاشیه بازار تمایل داشتند که - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - درحال‎حاضر به آن نزدیک شده‌اند. این - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - موضوع چگونه مدیریت خواهد شد تا - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - هم عرضه بالا برود و هم قیمت‎گذاری در حاشیه بازار را از دست ندهند؟

البته قیمت‌هایی که درحال‎حاضر اعلام شده است، ربطی به حاشیه بازار ندارد. اما به‌فرض آن‎که قیمت در حاشیه بازار تعیین شود، به دو دلیل امیدوارم بین عرضه و تقاضای خودرو تعادل برقرار - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - شود. نخست آن‎که شرکت‌های خودروساز برای توقف ارائه سود مشارکت و جرایم تاخیر در تحویل خودرو تمایل دارند هرچه سریع‎تر خودروهای دارای - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - تعهد معوق خود را - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - تحویل دهند. به‌عبارتی تحویل خودروهای دارای‌تعهد برای شرکت خودروساز مهم‌تر از ایجاد تعهدات جدید است.

از - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - سوی دیگر همان‎طور که پیش‎تر نیز اشاره کردم، برابری قیمت کارخانه و - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - بازار باعث می‎شود حجم زیادی از تقاضا که صرفا به‌دلیل بهره‌مندی از فاصله قیمت دو نقطه یعنی کارخانه و بازار - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - به ثبت‌نام و خرید خودرو انجام می‌شد، حذف شود و تنها تقاضاهای واقعی باقی بماند.

این امر به تعدیل طرف تقاضا و درنهایت به متعادل شدن - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - قیمت در بازار کمک می‌کند. البته از این موضوع نیز نباید گذشت - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - که دلایل اصلی افزایش قیمت، ریشه در موضوعاتی خارج از حوزه - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - خودروسازی دارد که هنوز پابرجا هستند.

یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش قیمت خودرو را باید - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - در افت تولید جست‎وجو کرد که این امر به تحریم و کاهش توان نقدینگی شرکت‌ها - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - برمی‌گردد. هزینه‌های سربار و ثابت در شرکت‌های خودروساز حتی در صورت توقف تولید نیز وجود دارند و این موضوع باعث کاهش توان مالی این شرکت‌ها شده است.

به‌نظر شما این افت تولید در - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - سال آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد؟

تا زمانی که شرایط سیاسی و اقتصادی حاکم‌بر خودروسازی همین گونه بمانند، قطعا بحران کاهش تولید - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - در شرکت‌های خودروسازی ادامه خواهد یافت و به مرور شرایط بحرانی‌تر هم می‌شود، مگر آن‎که در عرصه سیاسی و تعامل با شرکت‌های خارجی اعم‌از چینی و اروپایی و در حوزه بانک و تبادلات پولی تحولی ایجاد شود یا اتفاق جدیدی بیفتد.

درحال‎حاضر مسیرهای توسعه - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - صنعت خودرو تقریبا مسدود شده است. هرچند فعالیت تولیدی در شرکت‌های خودروساز براساس پلت‌فرم‌های وارداتی بوده و ادامه این - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - روند تنها بدون لحاظ‎کردن رشد و توسعه امکان‎پذیر است - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - اما برای افزایش کیفیت و ایجاد توسعه در صنعت خودرو بازشدن مسیرهای مسدودشده ضروری - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - است و در صورت ادامه - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - بی‎توجهی به این صنعت بحران در سال آینده تازه شروع خواهد شد.

با ادامه این شرایط آیا توقف تولید - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - خواهیم داشت؟

احتمال رسیدن به نقطه توقف تولید - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - وجود دارد. البته این‌امر در شرایطی خواهد بود که خودروساز قطعه‌ای برای تولید نداشته باشد. اما این همه ماجرا نیست. درواقع باید به این موضوع توجه داشت که توقف تولید مساوی با بحران‌های مختلف است.

به‎هرحال خودرو کالایی است که طیف وسیعی از طبقات اجتماعی جامعه را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.  اگر خودرو افت - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - تولید داشته باشد، افزایش قیمت خواهد داشت و تاثیر منفی بر ذی‌نفعان این شرکت‌ها نظیر مشتریان، کارکنان و حتی سهامداران می‌گذارد. بحران بیکاری کارکنان خودروسازی و - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - قطعه‎سازی‌ها را باید جدی گرفت.

در بحث کیفیت هم - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - ممکن است مجبور به تامین قطعه از مسیرهای دیگر شویم که در برخی قطعات با افت کیفیت مواجه خواهیم شد. البته تاکنون این اتفاق نیفتاده و هنوز خودروسازان با معیارهای گذشته خود، قطعه را - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - تامین می‎کنند - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - و تولید را ادامه می‌دهند. از این رو، هنوز در این معیارها تغییری ایجاد نشده است.

 آیا به نقطه‌ای - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - خواهیم رسید که با هر کیفیت و - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - به هر قیمت تولید را ادامه دهیم؟

خودرو یک محصول مبتنی‌بر ساختار ایمنی است. ایمنی در خودرو اولویت دارد. ممکن است سطح ایمنی و کیفیت در جوامع گوناگون، متفاوت باشد اما استانداردها از یک کف و سقفی برخوردارند. اگر کیفیت از کف استانداردها پایین بیاید، امکان تولید وجود نخواهد داشت. بنابراین یا تولید با رعایت حداقل استانداردها ادامه می‌یابد - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - یا در صورتی که رعایت این میزان حداقلی از استانداردها ممکن نباشد در آن‌صورت تولید کلا  متوقف می‎شود.

 آیا - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - درست است تا زمانی که تحریم‌ها وجود دارند، امکان افزایش - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - استانداردها را نخواهیم داشت؟

تمام این موارد درواقع یک مجموعه و پروتکل به‌هم وابسته هستند. نمی‌توان توقع داشت استانداردهای روز اروپا در خودروهایی لحاظ شود که عملا در یک شرایط بحرانی تحت‌عنوان تحریم تولید می‌شود. تمام موضوعات مرتبط با تولید یک خودرو باکیفیت باید با هم هماهنگ و همزمان باشند. طبیعتا تولید باکیفیت نیاز به تامین مجموعه‌ها، آپشن‌ها و قطعاتی دارد که کف - کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش - استاندارد آن‌ها بالاتر است.

- کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش -
اولين صفحه   -  قیمت نیسان خودروبر بزرگراه ارتش   -   مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه ارتش   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه ارتش   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه ارتش   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه ارتش   -   نیسان یدک کش بزرگراه ارتش   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه ارتش   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه ارتش   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه ارتش   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه ارتش   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه ارتش   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه ارتش   -   ماشین بر بزرگراه ارتش   -   کرایه ماشین بر بزرگراه ارتش   -   قیمت ماشین بر بزرگراه ارتش   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه ارتش   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه ارتش   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه ارتش   -   خدمات ماشین بر بزرگراه ارتش   -   خودرو سوار بزرگراه ارتش   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه ارتش   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه ارتش   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه ارتش   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه ارتش   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه ارتش   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه ارتش   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه ارتش   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه ارتش   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه ارتش   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه ارتش   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه ارتش   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه ارتش   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه ارتش   -   چرخگیر بزرگراه ارتش   -   کرایه چرخگیر بزرگراه ارتش   -   قیمت چرخگیر بزرگراه ارتش   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه ارتش   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه ارتش   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه ارتش   -   خدمات چرخگیر بزرگراه ارتش   -   امداد خودرو بزرگراه امام علی   -  آخرين صفحه