کرایه ماشین بر ورامین

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08269.html

در‌حال‌حاضر در کشور ما خودروسازان بزرگ با مشکلات بیشتری دست‌وپنجه نرم می‌کنند و این اتفاق در بخش دیزلی پررنگ‌تر است. زمانی که بازار وجود ندارد، هرچه هزینه‌های ثابت بیشتر باشد، حجم مشکلات نیز بزرگ‌تر خواهد بود.

۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۸

احتمال حرکت خودروسازان به سمت ادغام وجود دارد

به - کرایه ماشین بر ورامین - گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، اگر لوکوموتیو و کشنده واگن‌ها یا قطار صنعت و بازار خودروهای کاروتجاری کشور را پروژه‌های عمرانی - کرایه ماشین بر ورامین - بدانیم، باید گفت هنوز این لوکوموتیو آن‌چنان که باید و شاید - کرایه ماشین بر ورامین - به حرکت در نیامده تا بتواند رونق‌بخش این صنعت و بازار آن باشد. از این رو، بخش تولید خودروهای سنگین، بیش از بخش‌های دیگر در - کرایه ماشین بر ورامین - صنعت خودرو نیازمند حمایت برای بازگشت رونق است. بیوک علی‌ مرادلو، مشاور وزیر صنعت نیز با اشاره به همین موضوع در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» از موانع و مشکلات تولیدکنندگان خودروهای کاروتجاری و دلایل رونق نگرفتن بازار آن‌ها سخن به میان آورده است.

[caption id="attachment_202543" align="aligncenter" width="700"]کرایه ماشین بر ورامین بیوک علی‌ مرادلو، مشاور وزیر صنعت[/caption]

او - کرایه ماشین بر ورامین - با بیان این‌که وقتی بازار وجود ندارد، هرچه هزینه‌های ثابت بیشتر باشد، حجم مشکلات نیز بزرگ‌تر خواهد بود، می‌گوید: بعد از برداشته شدن تحریم‌ها، تولید نفت افزایش پیدا کرده است اما - کرایه ماشین بر ورامین - قیمت آن نسبت به دوران تحریم - کرایه ماشین بر ورامین - کاهش یافته است. از این رو نمی‌توان مانند گذشته از درآمدهای نفتی انتظار داشت. به عقیده وی، در چنین شرایطی باید به‌موازات تلاش برای جبران - کرایه ماشین بر ورامین - عقب‌ماندگی رشد اقتصادی کشور و بازگشت رونق به پروژه‌ها، در پی سرمایه‌گذاری‌های مشترک بود و از خودروسازان بزرگ تجاری خواست تا در قالب این سرمایه‌گذاری‌ها، امکان فاینانس - کرایه ماشین بر ورامین - و - کرایه ماشین بر ورامین - لیزینگ را نیز برای فروش تولیدات مشترک - کرایه ماشین بر ورامین - خود در ایران فراهم کنند.

این راه حل، تا حدودی حلال مشکل کمبود منابع مالی هم برای تولیدکننده و هم برای خریداران خودروهای سنگین خواهد بود.

مشروح گفت‌وگوی ما با مشاور وزیر صنعت - کرایه ماشین بر ورامین - در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

بسیاری از کارشناسان حوزه خودروهای سنگین پیش‌بینی کرده بودند که بازار خودروهای سنگین و - کرایه ماشین بر ورامین - وضعیت تولید خودروسازان در این بخش بعد از گذشت مدتی از برداشته شدن تحریم‌ها رونق می‌گیرد. به نظر شما بعد از گذشت حدود یک سال و نیم از برجام آیا به سمتی رفته‌ایم که در این بخش شاهد رونق باشیم؟ بازار خودروهای سنگین رابطه مستقیمی با وضعیت اقتصادی کشور دارد. با توجه به این‌که رشد اقتصادی کشور به دلایلی اتفاقاتی که در گذشته افتاده است، به کندی پیش می‌رود، در بازار خودروهای کاروتجاری نیز - کرایه ماشین بر ورامین - دچار مشکل هستیم.

از سوی دیگر دو اهرم پروژه های عمرانی و مسکن نیز در این صنعت مطرح است که این دو مورد به‌ویژه مسکن با رکود روبه‌رو هستند.

مجموع این عوامل که همگی عوامل اقتصادی هستند، باعث می شوند بازار کار برای خودروهای کاروتجاری شفاف و روشن نباشد. از سوی دیگر بودجه‌هایی که در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده باید از سوی دولت تامین شود، دچار افت‌وخیزهایی بوده و عملا به‌صورت روان پیش نرفته است.

چنین عواملی سبب می‌شوند بازار خودروهای سنگین با رونق روبه‌رو نشود. برجام مساله تحریم‌ها را حذف کرد اما واقعیت این است که خراب کردن همیشه بسیار راحت‌تر از درست‌ کردن است.

تحریم را می‌توان یک‌شبه اعمال کرد اما حذف آن فرآیند سخت و زمان‌بری است. بعد از - کرایه ماشین بر ورامین - حذف تحریم‌ها به زمان زیادی نیاز است تا دوباره اعتمادسازی شود و شرکت‌ها بتوانند شرکای خود را پیدا کنند.

همچنین نمی‌توان انتظار داشت یک‌شبه وضعیت اقتصادی کشور روبه‌راه شود. بعد از برجام شرایط آرام‌آرام در حال برگشت به وضعیت قبلی است اما هنوز نرمال نیست.

این عوامل تاثیر خود را روی اقتصاد کشور گذاشته‌اند. به‌عنوان مثال بعد از برداشته - کرایه ماشین بر ورامین - شدن تحریم‌ها، تولید نفت افزایش پیدا کرده است و در‌حال‌حاضر به سمت یک نُرم حرکت می‌کند، اما از سوی دیگر قیمت نفت کاهش پیدا کرده است. از این رو نمی‌توان مانند گذشته از درآمدهای نفتی هم انتظار داشت.

برخی کارشناسان معتقدند یکی از مشکلات تولیدی بخش خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین تنوع بدون تیراژ محصولات و نادیده‌ گرفته شدن - کرایه ماشین بر ورامین - راه حل ادغام خودروسازان برای بالا بردن شمارگان تولید محصولات و افزایش داخلی‌سازی آن‌هاست. آیا در کشور ما چنین ظرفیتی ایجاد شده که خودروسازی‌های بزرگ و کوچک در یکدیگر ادغام شوند؟ در‌حال‌حاضر در کشور ما خودروسازان بزرگ با مشکلات بیشتری دست‌وپنجه نرم می‌کنند و این اتفاق در بخش دیزلی - کرایه ماشین بر ورامین - پررنگ‌تر است. زمانی که بازار وجود ندارد، هرچه هزینه‌های ثابت بیشتر باشد، حجم مشکلات نیز بزرگ‌تر خواهد بود.

با این موضوع که تعداد خودروسازان در کشور زیاد است، موافق هستم اما نمی‌توان این‌ها را با پاک‌کن پاک کرد. اگر بازار رونق داشته باشد این خودروسازان به سمت عملکرد بهتر و شرایط مناسب‌تر کشیده می‌شوند و این احتمال وجود دارد که به سمت ادغام - کرایه ماشین بر ورامین - شدن پیش بروند.

هرچند ادغام در شرایط سخت اتفاق می‌افتد و مستلزم وجود یک دورنماست.

در شرایط فعلی مقرراتی در زمینه میزان داخلی‌سازی خودروهای سنگین در نظر گرفته شد که شامل حداقل ۴۰ درصد داخلی‌سازی می‌شود. آیا چنین قوانینی به صنعت راکد خودروهای سنگین کمک خواهد کرد؟ در شرایط فعلی خودروسازان کاروتجاری که تیراژ تولید پایین است، طبیعتا اینچنین قوانینی خود مشکل‌ساز است. از طرف دیگر اگر خودروسازان به سمت ادغام بروند و حداقل از پلتفرم‌های مشترک استفاده کنند، حتما چنین قوانینی برای آن‌ها بهتر - کرایه ماشین بر ورامین - خواهد بود. در غیر این صورت - کرایه ماشین بر ورامین - اگر تصمیم به فعالیت مستقل بگیرند، قطعا - کرایه ماشین بر ورامین - مشکلاتی پیش پای آن‌ها قرار خواهد داشت.

در قراردادهای سواری سعی شده قطعه‌سازان داخلی را هم درگیر کنند و به سمت توسعه بازار پیش بروند. آیا در قراردادهای مربوط به خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین هم چنین مواردی در نظر گرفته می‌شود تا این صنعت هم گسترش پیدا کرده و در حد مونتاژکار باقی نماند؟ درگیر کردن قطعه‌سازان داخلی در چنین قراردادهایی کار بسیار سختی است. با توجه به حجم تیراژ تولید این خودروها در کشور، امضای قراردادهایی با چنین شرایطی سخت خواهد بود.

به عقیده من باید در این زمینه تلاش کنیم ابتدا بحث سرمایه‌گذاری مشترک را گسترش دهیم. اگر سرمایه‌گذاری مشترک وجود داشته باشد، می‌توان چنین شرایطی را ضمن این سرمایه‌گذاری‌ها در نظر گرفت.

خودروسازی در ایران تقریبا هم‌زمان با کشورهای همسایه‌ مانند ترکیه بود. به نظر شما چه اتفاقی رخ داد که خودروسازان ما به ویژه در بخش کاروتجاری به سمت مونتاژ حرکت کردند و کشوری مانند ترکیه پیشرفت کرد و سایت‌های تولیدی خودروسازان بین‌المللی را در کشور راه‌اندازی کرد؟ دوران تحریم‌ها این امکان را برای ترکیه فراهم آورد تا - کرایه ماشین بر ورامین - صنعت حمل‌ونقل خود را گسترش دهد و باید در نظر گرفت که صنعت حمل‌ونقل ترکیه در مقایسه با ایران بسیار پیشرفته‌تر و گسترده‌تر است. حتی در‌حال‌حاضر بسیاری از شرکت‌های حمل‌ونقل ترکیه وظیفه حمل بارهای ایران را برعهده گرفته است.

باید این واقعیت را هم در نظر گرفت که کشور ترکیه دو، سه اقدام مناسب انجام داد؛ با توجه به این که حمل‌ونقل در این کشور از گستردگی بسیاری برخوردار است و - کرایه ماشین بر ورامین - اقتصاد حاکم بر این کشور یک اقتصاد برون‌گرا و صادراتی است، در نتیجه حجم کار، بار و - کرایه ماشین بر ورامین - حمل‌ونقل در این کشور - کرایه ماشین بر ورامین - به دلیل حضور توریست‌ها و دلایل دیگری از این دست، - کرایه ماشین بر ورامین - افزایش یافت و بازار - کرایه ماشین بر ورامین - داخلی این کشور گسترده شد و امکانات بیشتری در زمینه تولید خودروهای سنگین در این کشور - کرایه ماشین بر ورامین - فراهم آمد.

بنابراین بسیاری از سایت‌ها از اروپا به سمت ترکیه آمدند. ترکیه نیز - کرایه ماشین بر ورامین - در زمینه حمل‌ونقل مسافری کارهای بسیاری اجام داده است. شرکت‌هایی را ایجاد کردند که توان مهندسی و طراحی داشته‌اند.

زمانی می‌توان نقش خود را در صنعت پررنگ کرد که به توان مهندسی بها داد و این حلقه‌ای است که در کشور ما با فقدان مواجه شده است. تا زمانی که مهندسی و طراحی قوی - کرایه ماشین بر ورامین - در کشور نداشته باشیم، در هیچ صنعتی به موفقیت دست پیدا نمی‌کنیم. در سیاست‌هایی که در برخی سال‌ها اعمال می‌شد، مهندسی و طراحی کمتر دیده شد.

پیش‌بینی شما از - کرایه ماشین بر ورامین - وضعیت خودروسازی در بخش کاروتجاری چیست و این صنعت چه زمانی رونق را به خود می‌بیند؟ وضعیت این صنعت زمانی بهتر می‌شود که وضعیت اقتصادی و پروژه‌های عمرانی در سطح کشور بهبود یابند. اما وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز باید به‌موقع و آگاهانه در مسیر توسعه این صنعت اقدامات شایسته و بایسته را انجام دهد و - کرایه ماشین بر ورامین - با سیاست‌های - کرایه ماشین بر ورامین - درست این صنعت را به سمتی ببرد که در کشور شاهد حضور - کرایه ماشین بر ورامین - خودروسازان باشیم نه مونتاژکاران.

اولين صفحه   -  قیمت جرثقیل خودروبر ورامین   -   مبلغ جرثقیل خودروبر ورامین   -   تعرفه جرثقیل خودروبر ورامین   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر ورامین   -   خدمات جرثقیل خودروبر ورامین   -   نیسان خودروبر ورامین   -   کرایه نیسان خودروبر ورامین   -   قیمت نیسان خودروبر ورامین   -   مبلغ نیسان خودروبر ورامین   -   تعرفه نیسان خودروبر ورامین   -   شماره تماس نیسان خودروبر ورامین   -   خدمات نیسان خودروبر ورامین   -   نیسان یدک کش ورامین   -   کرایه نیسان یدک کش ورامین   -   قیمت نیسان یدک کش ورامین   -   مبلغ نیسان یدک کش ورامین   -   تعرفه نیسان یدک کش ورامین   -   شماره تماس نیسان یدک کش ورامین   -   خدمات نیسان یدک کش ورامین   -   ماشین بر ورامین   -   کرایه ماشین بر ورامین   -   قیمت ماشین بر ورامین   -   مبلغ ماشین بر ورامین   -   تعرفه ماشین بر ورامین   -   شماره تماس ماشین بر ورامین   -   خدمات ماشین بر ورامین   -   خودرو سوار ورامین   -   کرایه خودرو سوار ورامین   -   قیمت خودرو سوار ورامین   -   مبلغ خودرو سوار ورامین   -   تعرفه خودرو سوار ورامین   -   شماره تماس خودرو سوار ورامین   -   خدمات خودرو سوار ورامین   -   جرثقیل یدک کش ورامین   -   کرایه جرثقیل یدک کش ورامین   -   قیمت جرثقیل یدک کش ورامین   -   مبلغ جرثقیل یدک کش ورامین   -   تعرفه جرثقیل یدک کش ورامین   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش ورامین   -   خدمات جرثقیل یدک کش ورامین   -   چرخگیر ورامین   -  آخرين صفحه