کرایه یدک کش شهرک غرب

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06218.html

با وجود فرارسیدن دهمین ماه سال هنوز طرح خروج ۱۵هزار دستگاه وانت ‏بار در کشور اجرایی نشده است

۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۹

چالش‏های روند اسقاط ؛ از وانت و سواری تا تراکتور و مینی ‏بوس

به - کرایه یدک کش شهرک غرب - گزارش« رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، نبود شرط اسقاط در طرح‏های نوسازی برخی ناوگان‏ها مانند خودروهای کشاورزی و همچنین خروج دولت از مسئولیت اسقاط نه ‏تنها در بخش خودروهای سواری بلکه در بخش خودروهای باری سبک موجب شده است که روند نوسازی در این بخش‏ها کند شود - کرایه یدک کش شهرک غرب - و - کرایه یدک کش شهرک غرب - این طرح‏ها نیز از هدف اصلی خود که جایگزینی خودروهای نو با خودروهای فرسوده هستند، دور شوند.

هرچند در برخی طرح‏ها مانند طرح - کرایه یدک کش شهرک غرب - نوسازی ناوگان سنگین و نیمه ‏سنگین، شرط اسقاط و - کرایه یدک کش شهرک غرب - ارزش گواهی آن دیده شده است اما در دیگر بخش‏ها ما به‏ جای جایگزینی شاهد جابه‏ جایی خودروهای فرسوده از یک مالک به مالکی دیگر و از محلی به محل دیگر هستیم اما درنهایت این خودروهای آلاینده، پرمصرف و ناایمن چه سواری باشند و چه خودروی تخصصی، از خیابان‏ها، جاده ‏ها و محیط ‏های کار همچون مزارع، معادن و... حذف نمی‏شوند.

در این میان کارشناسان لحاظ شدن ارزش گواهی اسقاط - کرایه یدک کش شهرک غرب - را حلقه گمشده نوسازی خودروها در بخش‏هایی ازجمله خودروهای کشاورزی - کرایه یدک کش شهرک غرب - و خودروهای باری سبک می‏دانند و از سوی دیگر با هشدار نسبت‏ به پیامدهای اقتصادی و زیست ‏محیطی کُندی و توقف روند اسقاط در این بخش‏ها و نیز اکتفا به شرط اسقاط برای واردات خودرو - کرایه یدک کش شهرک غرب - در بخش سواری را ناکافی می‏دانند و معتقدند دولت نباید در این بخش‏ها از مسئولیت اسقاط به‏ کلی شانه خالی کند.

[caption - کرایه یدک کش شهرک غرب - id="attachment_210045" align="aligncenter" width="548"]کرایه یدک کش شهرک غرب اسقاط خودروهای فرسوده[/caption]

اسقاط مینی ‏بوس‏ها - کرایه یدک کش شهرک غرب - کُند ، وانت ‏بارها متوقف

ازحدود ۴۶هزار دستگاه مینی ‏بوسی که در ناوگان برون‏ شهری ایران تردد می‏کنند، ۹۰درصد فرسوده - کرایه یدک کش شهرک غرب - ‏اند و اگر روند فعلی اسقاط و جایگزینی آن‏ها سرعت نگیرد، نوسازی آن‏ها بیش از دو قرن به ‏طول خواهد انجامید!

رئیس هیات‏ مدیره انجمن صنفی مراکز - کرایه یدک کش شهرک غرب - اسقاط و بازیافت کشور در این باره می‏گوید: با توجه به آمار بسیار کم اسقاط در این بخش، مشخص نیست با روند کنونی فرایند اسقاط، جریان نوسازی و اسقاط مینی‏ بوس‏های فرسوده به کجا خواهد انجامید.

مصطفی‌جودی می ‏افزاید: البته روند اسقاط مینی ‏بوس فرسوده در جریان است و ادامه دارد و - کرایه یدک کش شهرک غرب - تاکنون مشکلی در این زمینه ایجاد نشده اما تنها حدود ۲۰۰دستگاه مینی‏ بوس فرسوده تحت نظارت مینی ‏بوس‏رانی تهران از رده خارج و اسقاط شده است.

به گفته وی، سازماندهی، تقسیم و توزیع و عملیات اجرایی در حوزه نوسازی و اسقاط مینی بوس‏ها بدون هیچ‏گونه - کرایه یدک کش شهرک غرب - مشکلی در حال اجراست اما متاسفانه روند کار و تعداد اسقاط بسیار محدود است.

وی همچنین درخصوص روند اسقاط وانت ‏بارها می‏گوید: با وجود گفت‏ وگو‏های انجام‏ شده در این زمینه تاکنون گام - کرایه یدک کش شهرک غرب - اجرایی در ارتباط با اسقاط در این بخش برداشته نشده است.

وی با اشاره به طرح خروج ۱۵هزار دستگاه وانت‏ بار در کشور تصریح کرد: تاکنون اقدامی در زمینه - کرایه یدک کش شهرک غرب - نوسازی و اسقاط وانت‏ بارها انجام نشده است.

رئیس هیات ‏مدیره انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت کشور در ادامه با اشاره به مهم‏ترین اقدام دولت در حوزه اسقاط می‏ افزاید: صنعت اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده بیش از گذشته نیاز دارد به این‏که ستاد مدیریت حمل‏ ونقل و - کرایه یدک کش شهرک غرب - سوخت به عنوان نهاد حاکمیتی، مسئول و قانون‏گذار و ناظر با قدرت بیش‏ از پیش اهتمام خود را به اجرا و اعمال قانون در این بخش متمرکز کند.

جودی تاکید دارد: چنانچه به این صنعت بی ‏توجهی شده و سلیقه ‏ای برخورد شود با مدیریت نوسازی ناوگان نه ‏تنها مشکلات حل نخواهد شد بلکه مشکلات در این بخش بیش از گذشته خواهد بود.

وی با اشاره به نقش تعیین ‏کننده ستاد مدیریت برای خروج از بحران در صنعت اسقاط و بازیافت، می‏گوید: باید با پرهیز از فرصت‏ سوزی طرح‏های مختلفی را که در زمینه ساماندهی، اعمال و اجرای قانون در ابعاد مختلف برای رفع مشکلات و نواقص و اشکالات و خلأهای قانونی وجود دارد این صنف را شرایط موجود خارج کنند.

تراکتورهای فرسوده ؛ جابه‏ جایی به‏ جای جایگزینی!

براساس آمارها حدود ۵۰درصد از ماشین ‏آلات و خودروهای کشاورزی مورد استفاده در کشور، بیش از ۱۳سال (عمر مفید خودروهای کشاورزی) سن دارند که این رقم مرز فرسودگی این دسته از خودروها محسوب می‏شود.

اکثر این خودروها با مشکلات فنی بسیاری مواجه هستند و - کرایه یدک کش شهرک غرب - باید از رده خارج شوند اما از آن‏جا شرط اسقاط و ارزش و مبلغی برای - کرایه یدک کش شهرک غرب - گواهی آن در طرح نوسازی تعیین و لحاظ نشده است، متاسفانه وقتی یک کشاورز اقدام به نوسازی ماشین ‏آلات مزرعه می‏کند، خودروهای فرسوده‏ از چرخه خارج نشده و از مکانی به مکان - کرایه یدک کش شهرک غرب - دیگر منقل می ‏شوند.

این موضوع نشان‏ دهنده آن است که در بسیاری از موارد اضافه‏ شدن خودروها و ماشین‏ آلات نو، کمکی به خروج فرسوده‏ ها از چرخه کشت و تولید نمی‏کند.

صرفه ‏جویی در سوخت ؛ مهم‏ترین اولویت اقتصادی

در همین راستا، - کرایه یدک کش شهرک غرب - یک نشست تخصصی با - کرایه یدک کش شهرک غرب - عنوان « اسقاط خودروهای فرسوده ، پیامدهای اقتصادی و زیست محیطی » به میزبانی «مرکز پژوهشی آرا» با حضور - کرایه یدک کش شهرک غرب - متخصصان و - کرایه یدک کش شهرک غرب - صاحب ‏نظران این حوزه برگزار شد.

مدیریت شرکت سما - کرایه یدک کش شهرک غرب - در این نشست با - کرایه یدک کش شهرک غرب - اشاره به وضعیت فعلی اسقاط خودروهای فرسوده اظهار داشت: متاسفانه باید گفت که وضعیت فعلی از آن چیزی که برنامه ‏ریزی شده و ایده ‏آل‏ ماست، فاصله بسیاری دارد.

نصرالهی‏ زاده با بیان این‏که از نظر اقتصادی مهم‏ترین اولویت، صرفه‏ جویی در مصرف سوخت است، افزود:‏ سالانه حدود یک‏ میلیون ‏و۳۵۰هزار خودرو به جمع خودروهای فرسوده ما افزوده می‏شود که هر کدام از آن‏ها - کرایه یدک کش شهرک غرب - بین ۶۰ تا صددرصد نسبت به یک خودروی صفر کیلومتر مصرف سوخت بیش‏تری دارند.

وی با اشاره به ضرورت در نظر گرفتن تنبیهات بازدارنده در این خصوص ادامه داد: به‏ عنوان مثال باید اعلام شود که خودروهای فرسوده - کرایه یدک کش شهرک غرب - بیمه و معاینه فنی نخواهند شد و درصورت تردد در خیابان جریمه می‏شوند.

این کارشناس با تاکید بر این‏که دولت باید تسهیلاتی را در این مورد به مردم ارائه بدهد، گفت: برخی معتقدند تمام زندگی‏شان با همان خودروی فرسوده اعم ‏از سواری و وانت می‏گذرد و درصورت فروش خودرو مبلغ اندکی را به دست خواهند آورد و نمی‏توانند خودروی دیگری خریداری کنند. در این رابطه دولت باید ورود کند و یک‏سری تسهیلات ارائه دهد تا فرد تمایل به تعویض خودرو و استفاده از خودروی جدید داشته باشد.

وی با اعلام این‏که از ابتدای سال جاری باید ۴۸۰هزار خودرو از رده خارج می‏شد اما متاسفانه این برنامه عملیاتی نشد، ادامه داد: زمانی‏که یک خودرو اسقاط می‏شود، داشته‏ های خودرو، پتانسیلی برای مواد اولیه صنایع مختلف به ‏حساب می‏ آید که می‏توان از - کرایه یدک کش شهرک غرب - آن‏ها به بهترین شکل - کرایه یدک کش شهرک غرب - استفاده - کرایه یدک کش شهرک غرب - کرد.

در - کرایه یدک کش شهرک غرب - اقتصاد مقاومتی باید از همه منابع‏ استفاده کنیم و این حوزه می‏تواند یکی از حوزه‏ های تامین ‏کننده اصلی باشد. همچنین ما این پتانسیل را داریم که سالانه ۴۰۰هزار - کرایه یدک کش شهرک غرب - خودرو را به‏ واسطه فرسودگی - کرایه یدک کش شهرک غرب - اسقاط کنیم و جایگزین ارائه ‏دهیم، به این معنا که - کرایه یدک کش شهرک غرب - تولید جدید - کرایه یدک کش شهرک غرب - داشته باشیم. این اتفاق مشاغل جدیدی را ایجاد می‏کند و موجب می‏شود طرح‏های نوسازی توجیه اقتصادی پیدا می‏کند.

به ‏گفته نصراللهی‏ زاده در‏حال‏ حاضر مراکز اسقاط برای حدود ۲۰هزار نفر به ‏صورت مستقیم و برای نزدیک ۷۰هزار نفر به ‏صورت غیرمستقیم درآمدزایی - کرایه یدک کش شهرک غرب - دارند.

دولت به بخش خصوصی میدان دهد

در ادامه این نشست، مدیر گروه خودرو و اندیشکده سیاست‏گذاری امیرکبیر اظهار کرد: در وضعیت فعلی که دولت در بحث بودجه با مشکل مواجه است، این‏که ما انتظار داشته باشیم بار اسقاط خودرو بر دوش دولت بیفتد و دولت بخواهد اعتبار هنگفتی را هزینه کند - کرایه یدک کش شهرک غرب - و بحث برنامه اسقاط - کرایه یدک کش شهرک غرب - را پیش ببرد، انتظار دور از واقع است و - کرایه یدک کش شهرک غرب - قطعا محقق نمی‏شود، کما این‏که در برنامه‏ های - کرایه یدک کش شهرک غرب - قبلی نیز به مشکل خوردند.

میلاد بیگی افزود: ما از دولت می‏خواهیم در این حوزه ورود نکند، بخش خصوصی سرمایه‏ گذاری‏های مورد نیاز را انجام می‏دهد اما بدین شرط که دولت برنامه بخش خصوصی را به رسمیت بشناسد و تغییراتی در آن ایجاد نکند.

نصرالهی‏ زاده نیز در این خصوص گفت: ورود دولت - کرایه یدک کش شهرک غرب - باید به‏ صورت تنظیم‏ گری باشد اما سوال اینجاست باید چه چیزی را تنظیم - کرایه یدک کش شهرک غرب - کند؟ از نگاه ما، دولت باید چرخه اقتصادی اسقاط را تنظیم کند، یعنی تعاملات بازیگران مختلفی که در اسقاط وجود دارند، ازجمله مرکز اسقاط، خریدار گواهی اسقاط و فروشنده خودروی فرسوده.

این روابط باید به نحوی - کرایه یدک کش شهرک غرب - تنظیم شوند که اسقاط خودرو اقتصادی باشد. بخش مهمی از بحث خودروی فرسوده را گواهی اسقاط و گواهی خودرو تشکیل می‏دهند و بدیهی - کرایه یدک کش شهرک غرب - است اگر قیمت گواهی اسقاط بالا برود، عرضه‏ کننده تمایل بیشتری برای اسقاط خودروی خود خواهد داشت اما باید تقاضایش بیشتر شود و ما باید نگاه کنیم که راهکارهای افزایش تقاضا برای گواهی اسقاط چیست؟

روند اسقاط - کرایه یدک کش شهرک غرب - فرسوده ‏ها در دولت‏های مختلف

بیگی نیز با اشاره به چگونگی باز شدن مبحث خودروهای فرسوده اظهار کرد: در سال ۸۲، دولت وقت اولین آیین‏نامه اسقاط خودروهای فرسوده را تصویب می‏ کند و در - کرایه یدک کش شهرک غرب - هیات دولت، یک آیین ‏نامه نیز برای آن شکل می‏دهد و اولین بحث حمایتی از اسقاط خودروهای فرسوده در آن‏جا مطرح می‏شود.

پس از آن مشاهده می‏کنیم دائما دولت به‏ واسطه مواجه با کسری بودجه در رابطه با بحث‏های این‏ چنینی از‏جمله بحث - کرایه یدک کش شهرک غرب - خودروهای فرسوده با سکته مواجه می‏شود.

پس از تغییر دولت، دوباره در سال ۸۷، آیین ‏نامه دیگری را دولت تصویب می‏کند، در این آیین - کرایه یدک کش شهرک غرب - ‏نامه نیز بحث‏های حمایتی وجود داشت اما با نگاهی گذرا متوجه می‏شویم این طرح‏ها به‏ واسطه مواجه دولت با کسری بودجه ناقص می‏ ماند.

وی افزود: از طرف دیگر دولت نمی‏ توانست طرح جایگزینی خودروهای فرسوده - کرایه یدک کش شهرک غرب - را توسعه دهد، به ‏این‏ معنا که اگر لازم بود به‏ طور مثال سالانه ۲۰۰هزار یا ۳۰۰هزار خودرو از چرخه خارج شوند، طرح‏های حمایتی دولت به هیچ وجه این - کرایه یدک کش شهرک غرب - ظرفیت را نداشت.

در سال ۹۰ دولت تصویب کرد که هر واردکننده خودرو لازم است گواهی اسقاط ارائه دهد و - کرایه یدک کش شهرک غرب - قرار شد برای این گواهی ارزشی تعیین و لحاظ شود. بدین ترتیب که مرکز - کرایه یدک کش شهرک غرب - اسقاط وقتی خودرو را می‏گیرد و از رده خارج می‏کند، گواهی - کرایه یدک کش شهرک غرب - آن را به واردکننده خودرو می‏فروشد و - کرایه یدک کش شهرک غرب - واردکننده نیز گواهی خریداری ‏شده - کرایه یدک کش شهرک غرب - را برای شماره ‏گذاری خودروی وارداتی‏ ارائه می‏دهد.

این مصوبه در سال ۹۳ تقویت شد. زیرا در مصوبه سال ۹۰ مقرر شده بود به ازای هر خودروی وارداتی باید دو دستگاه خودروی فرسوده اسقاط شود اما در سال ۹۳ مقرر شد به ازای هر خودروی وارداتی، باید ۴ خودروی فرسوده اسقاط شود.

اسقاط نباید تنها وابسته به - کرایه یدک کش شهرک غرب - واردات باشد

مدیر گروه خودرو و اندیشکده سیاست‏گذاری امیرکبیر ادامه داد: در چند ماهه گذشته نیز دولت مصوب کرد به ‏ازای هر خودروی وارداتی، باید ۶ گواهی اسقاط ارائه شود. این مساله موجب شد - کرایه یدک کش شهرک غرب - بحث اسقاط خودروهای فرسوده به ‏طورکلی از فضای دولتی خارج شود.

بدین ترتیب دولت در آن جایگاهی که باید می‏ بود، قرار گرفت و بحث تنظیم‏ گری نیز از سوی دولت اتفاق افتاد و روند اقتصادی برای مراکز اسقاط شکل گرفت.

واردکنندگان پس از این مصوبه ‏ها خودروهای فرسوده را از مردم خریداری کردند و این روند برای مراکز اسقاط که عمدتا خصوصی هستند، سودده شد.

به این معناکه آن‏ها توانستند خودرو را از مردم - کرایه یدک کش شهرک غرب - بخرند و گواهی‏ هایی را که در ازای این خریدها صادر می‏شود، بفروشند. این اتفاق عملا موجب شد دولت از چرخه اسقاط خارج شود و خوشبختانه ظرفیت این موضوع نیز بیشتر از آن چیزی بود که قبلا اتفاق افتاد، یعنی ما - کرایه یدک کش شهرک غرب - اگر سال ۸۶، ۱۶۰هزار خودرو اسقاط می‏کردیم، سال۹۳ این آمار به بالای ۳۰۰هزار دستگاه و - کرایه یدک کش شهرک غرب - در سال ۹۵ به ۳۵۰هزار دستگاه رسید.

اما مشکل این‏جاست این روند تنها وابسته به واردات خودرو است. یعنی اگر واردات با مشکل مواجه شود، درواقع اسقاط خودروهای فرسوده نیز - کرایه یدک کش شهرک غرب - با - کرایه یدک کش شهرک غرب - مشکل مواجه - کرایه یدک کش شهرک غرب - خواهد شد - کرایه یدک کش شهرک غرب - و وقتی با هدف جلوگیری از خروج ارز به یک‏باره سایت ثبت سفارش - کرایه یدک کش شهرک غرب - بسته می‏شود، دیگر خودرویی نیز اسقاط نمی ‏شود.

اولين صفحه   -  قیمت امداد خودرو شهرک غرب   -   مبلغ امداد خودرو شهرک غرب   -   تعرفه امداد خودرو شهرک غرب   -   شماره تماس امداد خودرو شهرک غرب   -   خدمات امداد خودرو شهرک غرب   -   امداد خودرو سیار شهرک غرب   -   کرایه امداد خودرو سیار شهرک غرب   -   قیمت امداد خودرو سیار شهرک غرب   -   مبلغ امداد خودرو سیار شهرک غرب   -   تعرفه امداد خودرو سیار شهرک غرب   -   شماره تماس امداد خودرو سیار شهرک غرب   -   خدمات امداد خودرو سیار شهرک غرب   -   خودروبر شهرک غرب   -   کرایه خودروبر شهرک غرب   -   قیمت خودروبر شهرک غرب   -   مبلغ خودروبر شهرک غرب   -   تعرفه خودروبر شهرک غرب   -   شماره تماس خودروبر شهرک غرب   -   خدمات خودروبر شهرک غرب   -   یدک کش شهرک غرب   -   کرایه یدک کش شهرک غرب   -   قیمت یدک کش شهرک غرب   -   مبلغ یدک کش شهرک غرب   -   تعرفه یدک کش شهرک غرب   -   شماره تماس یدک کش شهرک غرب   -   خدمات یدک کش شهرک غرب   -   حمل خودرو شهرک غرب   -   کرایه حمل خودرو شهرک غرب   -   قیمت حمل خودرو شهرک غرب   -   مبلغ حمل خودرو شهرک غرب   -   تعرفه حمل خودرو شهرک غرب   -   شماره تماس حمل خودرو شهرک غرب   -   خدمات حمل خودرو شهرک غرب   -   حمل ماشین شهرک غرب   -   کرایه حمل ماشین شهرک غرب   -   قیمت حمل ماشین شهرک غرب   -   مبلغ حمل ماشین شهرک غرب   -   تعرفه حمل ماشین شهرک غرب   -   شماره تماس حمل ماشین شهرک غرب   -   خدمات حمل ماشین شهرک غرب   -   کفی شهرک غرب   -  آخرين صفحه