کرایه یدک کش پونک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03488.html
حمل‌ونقل

کاهش ارزش ریال، برخلاف این که مشکلات ریز ودرشت بسیاری به دنبال دارد، در مقابل می‌تواند عاملی مثبت برای تحریک صادرات غیرنفتی باشد.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

سهمی که به جیب حمل‌ونقل ریلی نرفت

بنا به گفته کارشناسان، در زنجیره ارزش کالاهای صادراتی، منفعت حاصل از صادرات باید نصیب تمامی حلقه‌های زنجیره شود، چرا‌که در غیر این صورت، منافع صادراتی نمی‌تواند برای صادرکننده به شکلی پایدار ادامه یابد. بخش حمل‌ونقل یکی از حلقه‌های مهم در زنجیره ارزش‌آفرینی کالاهای صادراتی، به‌ویژه صادرات موادمعدنی نظیر سنگ آهن و محصولات - کرایه یدک کش پونک - فولادی است. به عقیده آن‌ها، - کرایه یدک کش پونک - بدون بهره‌مندی از یک نظام حمل‌ونقل پایدار، سریع، ایمن و در دسترس، - کرایه یدک کش پونک - این منافع صادراتی مستمرنخواهد بود. در این زمینه با علی محمودی، کارشناس ارشد ریلی به بحث و گفت‌وگو نشسته‌ایم.

کاهش ارزش ریال چه تاثیری بر صنعت حمل‌ونقل می‌گذارد؟

کاهش ارزش ریال، برخلاف این که مشکلات ریز ودرشت بسیاری به دنبال دارد، در مقابل می‌تواند عاملی مثبت برای تحریک صادرات غیر‌نفتی باشد. جدا از اینکه صادرات تولید‌محور مبنای توسعه‌یافتگی است و نه صادرات مواد خام و معدنی و یا حتی - کرایه یدک کش پونک - صادرات برخی محصولات کشاورزی که مغایر با اهداف توسعه پایدار است و صرفا منابع حیاتی کشور را بدون ایجاد ارزش افزوده بالا به بهایی اندک می‌فروشد، به هر - کرایه یدک کش پونک - حال از این محل منافعی نصیب صادرکننده می‌شود - کرایه یدک کش پونک - که در شرایط امروز کشور معادل ریالی آن تقریبا به دو برابر سال گذشته رسیده است.

حال این سوال مطرح می‌شود که آیا عوامل ذینفع در زنجیره ارزش صادرات نباید به یک نسبت عادلانه درمنافع آن - کرایه یدک کش پونک - شریک شوند؟

قطعا همین‌طور است. سوالات بسیاری در این زمینه مطرح است. به عنوان مثال، بخش حمل‌ونقل - کرایه یدک کش پونک - کشور که اتفاقا مهم‌ترین عامل در زنجیره ارزش صادرات موادمعدنی و محصولات فولادی است و اتفاقا از نگاه اقتصادی بسیار متلاطم و بحران‌زده هم به حساب می‌آید، نباید از این منافع در جهت بازسازی و نوسازی شبکه‌ها و ناوگان خود استفاده کند؟ آیا وقتی منافع صادرکننده به یک‌باره حداقل دو برابر شده، درآمد بخش حمل‌ونقل باید با همان تعرفه‌های قبلی محاسبه شود؟ این در حالی است که با افزایش 2 برابری نرخ ارز، هزینه‌های سرمایه‌گذاری به منظور توسعه و نگهداری شبکه حمل‌ونقل توسط دولت و اداره بنگاه‌های اقتصادی حمل‌ونقل و تامین ناوگان توسط بخش - کرایه یدک کش پونک - غیر دولتی، افزایش چشمگیری داشته است. در - کرایه یدک کش پونک - این وضعیت آیا ثابت ماندن تعرفه‌های قبلی حمل‌ونقل به ویژه در بخش ریلی و جاده‌ای منطقی است؟

آیا حمل‌ونقل ریلی - کرایه یدک کش پونک - می‌تواند از پس حمل 55 میلیون تن فولاد، از پس تحقق برنامه آن برآید؟

تحقق برنامه تولید 55 میلیون تنی فولاد - کرایه یدک کش پونک - کشور در - کرایه یدک کش پونک - افق 1404 که بخش مهمی از آن - کرایه یدک کش پونک - مبتنی بر صادرات است، مستلزم حمل قریب به 200 میلیون تن موادمعدنی به محل صنایع تولید فولاد است واین امر مستلزم تقبل حداقل نیمی از این میزان توسط بخش ریلی است. برای رسیدن به این هدف، توسعه در هر دو بخش زیرساخت و ناوگان ریلی ضروری است. غیر از - کرایه یدک کش پونک - این باشد، - کرایه یدک کش پونک - باید منتظر تبعات زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی انتقال - کرایه یدک کش پونک - این حجم از جابه‌جایی به جاده‌ها باشیم و باید منتظر وقوع سونامی سوانح و کشته‌های جاده‌ای بود.

با - کرایه یدک کش پونک - افزایش دوبرابری نرخ ارز، واحدهای اقتصادی حمل‌ونقلی چگونه از پس هزینه‌ها برمی‌آیند؟

بدون تردید با افزایش دو برابری نرخ ارز هزینه تامین نهاده‌های مورد نیاز بخش - کرایه یدک کش پونک - حمل‌ونقل افزایش چشمگیری خواهد داشت. شرایط دولت هم به‌گونه‌ای نیست که بتواند به کمک بخش حمل‌ونقل بیاید و یا با بسته‌های حمایتی مالی بخشی از نیازهای بنگاه‌های دولتی و غیردولتی را تامین کند. دراین شرایط، واقعی‌سازی نرخ حمل‌ونقل، به‌ویژه در بخش حمل مواد معدنی و محصولات فولادی که تولیدکنندگان آن این روزها از منافع صادراتی آن بسیار خرسند هستند، ضروری است. از طرفی ادامه وضعیت فعلی علاوه‌بر توقف فرایند توسعه در زیرساخت‌ها و نوسازی ناوگان، ادامه فعالیت اقتصادی بنگاه‌های غیردولتی - کرایه یدک کش پونک - ریلی - کرایه یدک کش پونک - و جاده‌ای را با مخاطره فراوان مواجه خواهد کرد.

اولين صفحه   -  قیمت امداد خودرو پونک   -   مبلغ امداد خودرو پونک   -   تعرفه امداد خودرو پونک   -   شماره تماس امداد خودرو پونک   -   خدمات امداد خودرو پونک   -   امداد خودرو سیار پونک   -   کرایه امداد خودرو سیار پونک   -   قیمت امداد خودرو سیار پونک   -   مبلغ امداد خودرو سیار پونک   -   تعرفه امداد خودرو سیار پونک   -   شماره تماس امداد خودرو سیار پونک   -   خدمات امداد خودرو سیار پونک   -   خودروبر پونک   -   کرایه خودروبر پونک   -   قیمت خودروبر پونک   -   مبلغ خودروبر پونک   -   تعرفه خودروبر پونک   -   شماره تماس خودروبر پونک   -   خدمات خودروبر پونک   -   یدک کش پونک   -   کرایه یدک کش پونک   -   قیمت یدک کش پونک   -   مبلغ یدک کش پونک   -   تعرفه یدک کش پونک   -   شماره تماس یدک کش پونک   -   خدمات یدک کش پونک   -   حمل خودرو پونک   -   کرایه حمل خودرو پونک   -   قیمت حمل خودرو پونک   -   مبلغ حمل خودرو پونک   -   تعرفه حمل خودرو پونک   -   شماره تماس حمل خودرو پونک   -   خدمات حمل خودرو پونک   -   حمل ماشین پونک   -   کرایه حمل ماشین پونک   -   قیمت حمل ماشین پونک   -   مبلغ حمل ماشین پونک   -   تعرفه حمل ماشین پونک   -   شماره تماس حمل ماشین پونک   -   خدمات حمل ماشین پونک   -   کفی پونک   -  آخرين صفحه