کفی اردجان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08662.html

GC6 یک خودروی سدان است که فروش آن توسط شرکت خودروسازان بم آغاز شده و چند ماهی است تولید آن با تیراژ مناسبی انجام می‌شود. خودروسازان بم قیمت این خودروی اتوماتیک را ۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرده و همچنین طرح‌های فروش متنوعی را برای آن در نظر گرفته است.

۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

مفهوم سدان اقتصادی به زبان جیلی

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،شرکت خودروسازان بم به‌عنوان یکی از زیر‌مجموعه‌های کرمان‌خودرو شناخته می‌شود. این کمپانی در سال‌های گذشته توانسته بود همکاری - کفی اردجان - خوبی را با فولکس‌واگن آلمان داشته باشد و فولکس‌گل هاچ‌بک را در سال ۸۴ وارد بازار ایران کند. این خودرو در آن زمان با موتور ۸/۱ لیتری ۱۰۰ - کفی اردجان - اسب‌بخار عرضه می‌شد، به‌خاطر کیفیت بالای ساخت، امکانات خوب و ایمنی بالا مورد استقبال قرار گرفت و گاهی ۲۰۶ - کفی اردجان - تیپ ۵ ایران خودرو را در بحث جذابیت پشت سر می‌گذاشت. بعد از آن هافی‌ لوبو چین بود که محصول - کفی اردجان - لوبو را به خط تولید خودروسازان بم فرستاد اما نتوانست چندان موفق ظاهر شود.کمی آن طرف‌تر جیلی به‌عنوان نخستین خودروی چینی باکیفیت و با قیمت به‌نسبت مناسب راهی بازار ایران - کفی اردجان - شد و در ابتدا با مدل‌های امگراند۷ سدان و هاچ‌بک دنده‌ای توانست بازار خوبی را به‌دست آورد. بعد از آن نسخه X7، کراس‌اوور تک‌دیفرانسیل جیلی به بازار ایران - کفی اردجان - معرفی شد و سپس امگراند۷ در نسخه اتوماتیک به جاده‌های ایران - کفی اردجان - راه یافت. پس از مدتی و اوج‌گیری این چینی از برخی مدل‌های کره‌ای و فرانسوی با آنکه واردات این برند متوقف شد اما تا چند وقت پیش نماینده واردات این خودروها، یعنی جیلران مدل‌های ۲۰۱۴ جیلی را در ایران به فروش - کفی اردجان - می‌رساند! در این میان با آنکه جیلی طرفدارانی در ایران پیدا کرده بود اما خبرهای خوشی از شرکت واردکننده به گوش نمی‌رسید و در پی آن اتفاقات دیگری در خودروسازان بم روی داد. اما در - کفی اردجان - کنار این اتفاقات که با - کفی اردجان - سکوت خبری به‌نسبت طولانی همراه بودند، نخستین محصول مونتاژی جیلی در ایران به روی خط تولید خودروسازان بم رفت. GC6 یک خودروی سدان است که فروش آن توسط شرکت خودروسازان بم آغاز شده و چند ماهی است تولید آن با تیراژ مناسبی انجام می‌شود. خودروسازان بم - کفی اردجان - قیمت این خودروی اتوماتیک را ۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرده و همچنین طرح‌های فروش متنوعی را برای آن در نظر گرفته است.

کفی اردجان

ظاهر متناسب با قیمت خوب جیلی GC6 خودرویی سدان است که با توجه به فاصله محوری ۲۵۰۲ - کفی اردجان - میلی‌متری ابعاد چندان بزرگی ندارد. ولی با توجه به سلیقه چینی‌ها قطعا کابین خودرو به‌نسبت سایر رقبا جادارتر طراحی شده است. این خودرو با نام SC6 در سال ۲۰۱۲ در چین و بازار صادراتی آن معرفی شده و تا امروز توانسته است در فهرست پرفروش‌ترین خودروهای چین قرار بگیرد.که GC6 در بازار چین به کینگ‌کنگ یا جیلی MK نیز معروف است، در مِی ۲۰۱۶ این خودرو توانست ۴۳۵۲ دستگاه برای کارخانه جیلی فروش داشته باشد. در این چند سال GC6 بیش‌از ۶۰۰هزار دستگاه برای جیلی فروش داشته و این مساله باعث شده است این خودرو به‌عنوان - کفی اردجان - یک محصول محبوب و کم‌استهلاک - کفی اردجان - در بازارهای هدف جیلی شناخته شود. با نگاه به ظاهر این خودرو، اصول طراحی اقتصادی در آن دیده می‌شود اما می‌توان گفت این اصول کمی با خلاقیت جیلی همراه بوده و ظاهر - کفی اردجان - GC6 را از حالت یک خودروی اقتصادی به سمت یک خودرو معمولی سوق داده و از کلاس اکونومی خارج کرده است. طراحی عقب GC6 - کفی اردجان - خطوط طراحی جیلی را دنبال می‌کند و با کمی دقت، این خودرو در بازار ایران بسیاری را به یاد جیلی می‌اندازد. هرچند لوگوی GC6 متفاوت از جیلی‌های وارداتی و به شکل دایره‌ای طراحی شده است. کاسه چراغ‌های این خودروی سدان طراحی خاصی دارد و نور آن در فضایی آینه‌‌شکل و عدسی‌دار به جلوی خودرو پرتاب می‌شود. در نمونه‌های بررسی‌شده، یک ابروی نارنجی‌رنگ هم بالای قاب چراغ به چشم می‌خورد که در کنار برخی رنگ‌ها - کفی اردجان - از زیبایی خاصی برخوردار است اما در گروهی دیگر، چندان جالب به نظر نمی‌رسد. از نمای بغل و سه‌کنج، ظاهر خودرو معمولی است ولی به‌نظر برخی دوستان و همکاران چیزی در آن به چشم نمی‌خورد که باعث - کفی اردجان - ناراحتی بیننده شود و گاهی احساس بدی را به - کفی اردجان - مخاطب منتقل کند، بلکه استفاده از خطوط ساده و رعایت برخی نکات عمومی - کفی اردجان - در GC6، ظاهری متناسب با قیمت آن را برای این - کفی اردجان - چینی تازه‌وارد رقم زده است. وقتی درِ خودرو را باز و به طراحی داخلی نگاه می‌کنید، هم‌چنان حس سادگی با - کفی اردجان - رعایت قوانین طراحی جدید در آن دیده می‌شود. سادگی از آن جهت که در داخل کابین GC6 خبری از دکمه‌های زیاد و گیج کننده نیست، بلکه منظور از رعایت قوانین طراحی جدید، رنگ مناسب پشت - کفی اردجان - آمپر و طراحی اصولی داشبورد و رودری‌هاست که با ارگونومی بدن سرنشینان هماهنگ بوده و از طرفی امکانات به‌نسبت متعادل و خوبی را در کابین جای داده است. استارت و حرکت وقت آن رسیده در گرمای هوای تهران برای نخستین‌بار پشت فرمان این خودروها بنشینیم. هر دو خودرو به‌موتور ۵/۱ لیتری مجهز بودند و توان تولید قدرت ۵/۱۰۴ اسب‌بخار با گشتاور ۱۴۶ نیوتون‌متر را دارند. این خودرو در بازار ایران با گیربکس ۴ دنده اتوماتیک عرضه می‌شود و قدرت را به چرخ‌های جلو می‌رساند. زمانی که داخل کابین GC6 می‌شویم، پیش‌از هر چیز کیفیت متریال داخلی خودرو است که باید به آن اشاره کنیم. در جیلی GC6 با توجه - کفی اردجان - به قیمت ۴۰ - کفی اردجان - تا ۵۰ میلیون تومانی آن، شاهد کیفیت به‌نسبت خوبی هستیم. به‌طوری که در مورد جنس پلاستیک داشبورد و رودری‌ها می‌توان گفت این چینی نورسیده از برخی خودروهای چینی تا رده قیمتی۷۰ میلیون تومان باکیفیت‌تر ظاهر شده است. همچنین جنس چرم مصنوعی صندلی‌ها و تودوزی‌ها به‌نسبت خوب بود و ما را یاد جیلی امگراند۷ که این روزها با قیمتی بیش از ۷۰ میلیون تومان با مدل ۲۰۱۴ در بازار صفر کیلومتر عرضه می‌شود، می‌اندازد تنظیم صندلی راننده به خوبی انجام می‌شد و زمانی - کفی اردجان - که پشت فرمان می نشینید دید مناسبی نسبت به طرفین دارید. - کفی اردجان - تنها این ستون خودرو است که به‌خاطر کشیدگی، گاهی نقاط کوری را در سمت راننده ایجاد می‌کند. هنگام روشن کردن خودرو، در ابتدا لرزش و صدایی در اتاق احساس نشد. ولی در حین رانندگی در دور موتور بیش از ۴۰۰۰، گاهی غرش موتور بیش از حد انتظار در اتاق شنیده می‌شد. به همین دلیل می‌توان گفت صدای آن - کفی اردجان - مانند تندر۹۰ در اتاق نفوذ می‌کند. در مدل اتوماتیک، گیربکس قابلیت تعویض دنده تیپ‌ترونیک ندارد و برای تعویض دنده دستی، باید به صورت مرحله‌ای (استپ‌گیت)به خودرو دنده بدهید. با این کار تنها می‌توانید دور موتور - کفی اردجان - را تا مرز کاتاف ببرید و آن را روی یک دنده خاص محدود کنید اما این امکان وجود ندارد تعویض دنده‌ای سریع‌تر از حالت D باشد. وقتی - کفی اردجان - خودرو - کفی اردجان - در حالت معمولی برای حرکت قرار می‌گیرد، عملکرد - کفی اردجان - گیربکس به‌مراتب بهتر از برخی رقبای هم‌قیمت است زیرا گیربکس با شرایط - کفی اردجان - خودرو هماهنگ است. در حالت تخت‌گاز، دور موتور به لطف گشتاور به‌نسبت مناسب، پر می‌شود و - کفی اردجان - در حالت ایده‌آل، گیربکس معکوس می‌کشد. ولی با این حال نباید توقع شتاب خاصی از این سدان کوچک داشته باشید. زیرا ترکیب موتور ۵/۱ لیتری - کفی اردجان - و گیربکس چهار دنده اتوماتیک کار خاصی را انجام نمی‌دهند. می‌توان روند شتاب‌گیری GC6 را مانند برلیانس H320 دانست. سیستم تعلیق این خودرو از نوع مک‌فرسون و در عقب Trailing arm از ضربه‌گیر استفاده شده است. با اینکه سیستم تعلیق عقب خودرو چندان جدید نیست و تا حدی قدیمی به نظر می‌رسد ولی کیفیت سواری خودرو را در حدی قرار داده است که در برخورد اول راننده و سرنشینان توقع نداشتند با توجه به دست‌اندازهایی که GC6 را تست کردیم این چنین نرم و قابل‌قبول ظاهر شود و کمترین ضربه را به اتاق وارد کند. البته جیلی GC6 از رنو تندر۹۰ نرم‌تر ظاهر می‌شود. چون فرمان - کفی اردجان - خودرو از - کفی اردجان - نوع هیدرولیکی است. نرمی خوبی را در پیچ‌ها احساس کردیم و همین موضوع باعث شد از رانندگی با این خودرو کمتر خسته بشویم. ولی یک نکته‌ مهم در‌خصوص هندلینگ GC6 وجود دارد، باید قبول کرد این خودرو به‌عنوان محصول اقتصادی در بازار جهانی شناخته می‌شود و مالک آن قرار نیست با GC6 کار خاص و پیچیده‌ای انجام دهد. به همین دلیل با توجه به قیمت آن را تا حدی منطقی می‌دانیم. هنگامی که سواری یک خودرو با نرمی به نسبت زیاد احساس می‌شود، بدیهی است حرکت‌های عرضی آن در جاده‌ها بیشتر است و سواری به نسبت خشکی دارد، یعنی GC6 از هندلینگ معمولی برخوردار است و مانند سایر رقبا در بازار ایران عمل می‌کند. بنابراین نباید - کفی اردجان - توقع بالاتری نسبت به خودروهای ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومانی از آن داشت. البته این نکته تا حدی با - کفی اردجان - نحوه رانندگی قابل‌کنترل است و خوشبختانه سیستم ترمز - کفی اردجان - GC6 در چنین مواقعی عملکرد - کفی اردجان - خوبی را - کفی اردجان - از خود نشان می‌دهد. ترمزهای دیسکی با سیستم‌های کنترلی ABS و EBD - کفی اردجان - در این خودرو به‌نسبت خوب ظاهر می‌شوند و در زمان ترمزگیری - کفی اردجان - ناگهانی با فرمان دادن، شاهد کمترین گیجی در عقب خودرو هستیم. همچنین دو کیسه هوا و تغییر طراحی پلت‌فرم این خودرو باعث شده‌اند GC6 مدل ۲۰۱۴، چهار ستاره ایمنی از مراکز تست چین دریافت کند و - کفی اردجان - در مرکز تست استرالیا (ANCAP) مدل ۲۰۱۳ سه ستاره ایمنی بگیرد. سیستم کولر و تهویه این خودرو به نسبت خوب عمل می‌کند و پرتاب باد خوبی دارد. کولر GF6 کمی بهتر از - کفی اردجان - تندر۹۰ است و خنکی بیشتری را دارد. در مورد امکانات رفاهی این خودرو باید گفت امکانات معمولی در این خودرو به چشم می‌خورند. به‌عنوان مثال سیستم تهویه به‌صورت دستی در آن کار شده است و از طرفی مانیتور خودرو قابلیت اتصال با USB و بلوتوث دارد. دی‌لایت خودرو روی مه‌شکن جلو نصب شده است و در مدل‌های نمونه خبری از کیسه هوای جانبی یا دوربین عقب و کروزکنترل نیست. برای همین می‌توان گفت GC6 در بحث امکانات متوسط - کفی اردجان - ظاهر شده است. به گزارش سایت جیلی مصرف سوخت ترکیبی نسخه - کفی اردجان - اتوماتیک ۱/۶ لیتر بوده و حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

کفی اردجان

نتیجه‌گیری واقعیت آن است اگر بخواهید با بودجه‌ای حدود ۴۸میلیون تومان سراغ یک خودروی اتوماتیک و خانوادگی بروید، با گزینه‌های چندانی روبه‌رو نخواهید بود. بهترین گزینه اتوماتیک در این رده قیمتی، رنو تندر۹۰ - کفی اردجان - پلاس است ولی هنوز کسانی هستند - کفی اردجان - که علاقه چندانی نسبت به ظاهر آن - کفی اردجان - ندارند اما در بحث کیفیت مثال‌زدنی است اما جیلی GC6 - کفی اردجان - را می‌توان تا حدی گزینه قابل‌قبولی برای - کفی اردجان - افرادی دانست که نمی‌توانند با ظاهر تندر۹۰ کنار بیایند. با اینکه اصالت محصول جدید خودروسازان بم، چینی است - کفی اردجان - ولی تیراژ تولید و نظر کارشناسان چینی، روس، آمریکای‌لاتین و... نشان می‌دهد GC6 با توجه به قیمت آن - کفی اردجان - از کیفیت مناسب برخوردار است.

کفی اردجان کفی اردجان

اولين صفحه   -  امداد خودرو سیار اردبیل   -   خودروبر اردبیل   -   یدک کش اردبیل   -   حمل خودرو اردبیل   -   حمل ماشین اردبیل   -   کفی اردبیل   -   کفی خودروبر اردبیل   -   جرثقیل خودروبر اردبیل   -   نیسان خودروبر اردبیل   -   نیسان یدک کش اردبیل   -   ماشین بر اردبیل   -   خودرو سوار اردبیل   -   جرثقیل یدک کش اردبیل   -   چرخگیر اردبیل   -   امداد خودرو اردجان   -   امداد خودرو سیار اردجان   -   خودروبر اردجان   -   یدک کش اردجان   -   حمل خودرو اردجان   -   حمل ماشین اردجان   -   کفی اردجان   -   کفی خودروبر اردجان   -   جرثقیل خودروبر اردجان   -   نیسان خودروبر اردجان   -   نیسان یدک کش اردجان   -   ماشین بر اردجان   -   خودرو سوار اردجان   -   جرثقیل یدک کش اردجان   -   چرخگیر اردجان   -   امداد خودرو ارومیه   -   امداد خودرو سیار ارومیه   -   خودروبر ارومیه   -   یدک کش ارومیه   -   حمل خودرو ارومیه   -   حمل ماشین ارومیه   -   کفی ارومیه   -   کفی خودروبر ارومیه   -   جرثقیل خودروبر ارومیه   -   نیسان خودروبر ارومیه   -   نیسان یدک کش ارومیه   -   ماشین بر ارومیه   -  آخرين صفحه