کفی خودروبر شرق تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05510.html

آخرین نشست خبری انجمن قطعه‌ سازان خودروی کشور روز گذشته با حضور رئیس و تعدادی از اعضای هیات‌مدیره این انجمن برگزار شد.

۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

رشد تکنولوژیک از طریق انتقال الزامات فنی قطعات

به - کفی خودروبر شرق تهران - گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، مشاور خودرویی وزیر نیز به‌عنوان مهمان در این نشست حضور یافت. مطالبات قطعه‌سازان، قیمت خودرو، جوینت‌ونچر با شرکت‌های خارجی و... از محورهای اصلی مطرح‌شده در این نشست خبری به شمار می‌روند.

حسین نجاری - مدیرعامل ساپکو :

مشکل مهم؛ تکنولوژی قدیمی قطعه‌ سازان

قطعه‌سازان باید تغییرات اساسی در روند تولید خود ایجاد کنند. مشکلات مربوط به مطالبات و بدهی‌ها و... به شکلی قابل‌حل هستند. اما وجود تکنولوژی قدیمی در شرکت‌های قطعه‌ساز ایرانی مشکل مهمی است که باید برطرف شود.

تکنولوژی این صنعت در دنیا به سرعت در حال تغییر است و قطعه‌سازان ایرانی هم باید در فرایندهای تولید خود تغییرات اساسی ایجاد کنند. در‌حال‌حاضر تکنولوژی تولید خودرو در دنیا به سمت تولید محصولات برقی درحال حرکت است که باتوجه به - کفی خودروبر شرق تهران - اوضاع تولیدکنندگان قطعات خودرو در کشور، طی سال‌های آینده مشکلات زیادی در این - کفی خودروبر شرق تهران - زمینه خواهیم داشت. به این ترتیب قطعه‌سازان باید توجه بیشتری به طراحی، مهندسی و تحقیق و توسعه داشته باشند.

البته مشخص است پرداخت مطالبات قطعه‌سازان موضوع بسیار مهمی است اما این مشکل به هر حال حل می‌شود و نباید درگیر - کفی خودروبر شرق تهران - آن شویم. موضوع اصلی و حیاتی امروز صنعت، این است که قطعه‌سازی از بین نرود. دستگاه‌ها - کفی خودروبر شرق تهران - و - کفی خودروبر شرق تهران - ماشین‌آلات عمر مشخصی دارند و با تجهیزات ۲۰سال پیش قطعه‌سازان نمی‌توانند پاسخگوی نیاز امروز - کفی خودروبر شرق تهران - صنعت خودرو باشند.

بحث مواد اولیه، قالب و ابزار - کفی خودروبر شرق تهران - نیز موضوع مهمی - کفی خودروبر شرق تهران - است. در این زمینه کار زیادی انجام شده است. حدود ۸۰درصد نیاز ما در این رابطه از داخل کشور تامین می‌شود. الان قالب‌های ریخته‌گری در کارخانه‌ای که در تبریز ایجاد شده، با ماشین‌آلات به‌روز - کفی خودروبر شرق تهران - تولید - کفی خودروبر شرق تهران - می‌شود.

صنعت خودرو اگر قرار باشد پایدار بماند، باید به سمت صادرات برود. به‌همین دلیل ۳سال است برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا قطعه‌سازان به سمت جذب تکنولوژی روز بروند.

البته نه اینکه این تکنولوژی را کامل خریداری کنند. اگر قرار باشد محصولی با قابلیت صادراتی تولید کنیم، باید - کفی خودروبر شرق تهران - تمام این تغییرات و اصلاحات انجام شوند.

در مورد قراردادهای امضاشده با قطعه‌سازان برای تولید قطعات محصولاتی مانند پژو۲۰۰۸، پژو ۳۰۱ و پژو ۲۰۸ معادل ۲۵۰۰میلیاردتومان قرارداد - کفی خودروبر شرق تهران - با ۷۰قطعه‌ساز به امضا رسیده است.

پیش‌از این حدود ۹۰‌درصد قطعات خودرو توسط ایران‌خودرو تولید می‌شد، در‌حالی‌که هم‌اکنون ۸۰درصد قطعات توسط تامین‌کنندگان تولید می‌شود.

سید مرتضی مرتضوی رئیس هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان خودرو :

بانک‌ها و شورای رقابت؛ مشکل - کفی خودروبر شرق تهران - مشترک خودروساز و قطعه‌ساز

می‌توان گفت مشکلات قطعه‌سازان و خودروسازان از - کفی خودروبر شرق تهران - یک جنس هستند. اگر مشکل - کفی خودروبر شرق تهران - هرکدام مرتفع نشود، دیگری نیز مشکل خواهد داشت. دو مشکل اصلی - کفی خودروبر شرق تهران - این دو بخش، اول بانک‌ها و بعد شورای رقابت است.

در تمام دنیا بانک‌ها به ارتقای تکنولوژی و قدرت - کفی خودروبر شرق تهران - تولیدکنندگان کمک می‌کنند اما در کشور ما با وجود رشد ۷۰درصدی تولید خودرو، بانک‌ها هنوز برنامه‌ای در این زمینه ندارند.

باوجود همه این مشکلات، قطعه‌سازان طی ۲۰ سال گذشته توانسته‌اند دامنه دانش‌فنی خود را همزمان با کشورهای فنی دنیا ارتقا دهند. مانند اتفاقی که در همکاری با بوش و زیمنس و... افتاده است.

قطعه‌سازان ایرانی به‌دلیل توان و تفکر، ارتباطات خود با خارجی‌ها را ایجاد و تقویت کرده‌اند. اما - کفی خودروبر شرق تهران - مشکل سرمایه‌گذاری دارند و نیازمند - کفی خودروبر شرق تهران - نقدینگی هستند. بانک‌ها هم سقف اعتباری را افزایش نمی‌دهند.

اینکه گفته می‌شود با پرداخت‌های روز، نمی‌توان برای ارتقای - کفی خودروبر شرق تهران - تکنولوژی سرمایه‌گذاری کرد، صحبت درستی است. در تمام دنیا بانک‌ها باتوجه به سابقه و فعالیت شرکت‌ها به آنها برنامه می‌دهند و کنترل می‌کنند تا مشخص شود تولیدکننده این هزینه را طی چند سال مستهلک کرده است.

دغدغه سرمایه‌گذاری و کمبود پول را تولیدکننده به‌تنهایی حل نمی‌کند. آنچه می‌تواند در امر سرمایه‌گذاری - کفی خودروبر شرق تهران - برای ارتقای سیستم فنی و تکنولوژیکی موثر باشد، کمک سیستم بانکی و مصوبه دولتی است.

قطعه‌سازان امروز با وام‌های بالای ۲۵درصد نمی‌توانند ادامه دهند. قیمت - کفی خودروبر شرق تهران - تمام مواد اولیه که بر پایه ارز تعیین می‌شود، امروز چهار برابر شده، درحالی‌که قیمت خودرو این میزان افزایش نداشته است.

این موضوع آسیب جدی به صنعتی می‌زند که بعد - کفی خودروبر شرق تهران - از صنعت نفت، بیشترین رشد اقتصادی را باعث شده است.

بحث صادرات - کفی خودروبر شرق تهران - نیز موضوع مهمی است که باید به آن - کفی خودروبر شرق تهران - اشاره شود و باید بگوییم امروز قطعه‌سازان زیادی محصولات خود را به - کفی خودروبر شرق تهران - کشورهای مختلف صادر می‌کنند. ما پتانسیل کافی از لحاظ توان و دانش لازم داریم.

فرهاد بهنیا، سخنگوی انجمن قطعه‌سازان ایران :

قطعه‌سازان ۸ هزارمیلیاردتومان طلب دارند

عدم مدیریت صحیح قیمت مواد اولیه یکی از مشکلات مهم قطعه‌سازان است. قیمت فولاد، آلومینیوم، مس، مواد پتروشیمی در‌حال بالا رفتن است در‌حالی‌که شورای رقابت هیچ دخالتی نمی‌کند، - کفی خودروبر شرق تهران - بلکه - کفی خودروبر شرق تهران - دست شرکت‌های - کفی خودروبر شرق تهران - تولیدکننده مواد اولیه را باز گذاشته است. با‌این‌حال برای بقای قطعه‌سازی، دولت باید از افزایش قیمت مواد اولیه تولید جلوگیری کند.

چنانچه وزارت صنعت و شورای - کفی خودروبر شرق تهران - رقابت نمی‌توانند راهکاری برای مدیریت قیمت مواد‌اولیه داشته باشند، اجازه - کفی خودروبر شرق تهران - بدهند قیمت خودرو نیز آزاد شود. همچنین مباحث مربوط به ارز - کفی خودروبر شرق تهران - ازجمله نوسانات نرخ ارز و حذف ارز مبادله‌ای، تاثیر شدیدی بر قیمت تمام‌شده تولید قطعه‌سازان داشته است.

شورای رقابت باید قیمت‌گذاری خودرو را آزاد کند. این - کفی خودروبر شرق تهران - اتفاق به‌معنی - کفی خودروبر شرق تهران - افزایش قطعی قیمت نیست، بلکه در مواردی شاید قیمت‌ها کاهش یابد. چرا‌که در این شرایط قیمت رقابتی خواهد بود و در بازار و با‌توجه به میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

در زمینه پرداخت مطالبات هم مشکلاتی وجود دارد. در‌حال‌حاضر ایران‌خودرو طلب قطعه‌سازان را حداکثر ۴ماهه پرداخت می‌کند اما - کفی خودروبر شرق تهران - این مدت برای سایپا بیشتر از ۴ ماه و کل مطالبات هم در‌حال‌حاضر حدود ۸هزارمیلیاردتومان است.

محدود بودن سقف اعتبارات پرداختی به قطعه‌‌سازان داخلی نیز ازجمله مشکلات این صنف است. البته تاکنون برای حل این موضوع اقداماتی انجام شده و متاسفانه باید بگویم از مسیر شورای پول و اعتبار هم در این‌خصوص به نتیجه‌‌ای نرسیده‌ایم.

مازیار بیگلو، دبیر انجمن قطعه‌سازان - کفی خودروبر شرق تهران - ایران :

برای حل مشکلات اصلی به درهای بسته دولتی بر می‌خوریم

تمرکز ما همچنان بر دو مشکل عمده قطعه‌سازان است. مشکل اول مربوط به افزایش قیمت مواد اولیه است که از ابتدای امسال تا امروز اتفاق افتاد.

قیمت مواد اولیه حدود ۳۵درصد افزایش داشت - کفی خودروبر شرق تهران - و شرایط به‌گونه‌ای شده که تولید برای قطعه‌سازان صرفه اقتصادی ندارد و با زیان همراه است. در این رابطه جلساتی با شورای رقابت و خودروسازان برگزار شده است.

خودروسازان با افزایش قیمت قطعات موافق هستند اما شورای رقابت در این زمینه همکاری نمی‌کند و این امر تبدیل به یک مشکل بزرگ برای تولیدکنندگان قطعه شده است.

موضوع دیگر به مطالبات معوقه قطعه‌سازان مربوط است که آن را پیگیری کرده‌ایم. اما دست خودروسازان در - کفی خودروبر شرق تهران - این زمینه هم بسته است. چراکه در این زمینه شورای پول و اعتبار همکاری لازم با خودروسازان و قطعه‌سازان را - کفی خودروبر شرق تهران - ندارد.

در‌حالی‌که خودروسازان از سال ۹۴ تا امروز حدود ۷۰درصد افزایش تیراژ تولید داشته‌اند اما حد اعتبار مربوط به آنها به‌همان سال ۹۴ باز می‌گردد و - کفی خودروبر شرق تهران - شورای - کفی خودروبر شرق تهران - پول و اعتبار با افزایش حدود اعتباری خودروسازان موافقت نمی‌کند.

انجمن قطعه‌سازان از طریق مجلس شورای اسلامی و وزارت صنعت‌،‌معدن‌و‌تجارت پیگیر این مشکلات است تا از یک‌سو قیمت‌گذاری آزاد شود و خودروساز قدرت تعیین قیمت داشته باشد و از سوی دیگر با حمایت شورای پول و اعتبار روند پرداخت مطالبات قطعه‌سازان درست شود.

انتقال تکنولوژی به معنی ایجاد تکنولوژی توسط یک شرکت خارجی به‌طور مستقیم نیست. بلکه به معنی این است که مثلا شرکتی مانند پژو، الزامات فنی قطعات موردنیاز خود را به سازندگان ایرانی منتقل می‌کند.

اولين صفحه   -  کرایه حمل خودرو شرق تهران   -   قیمت حمل خودرو شرق تهران   -   مبلغ حمل خودرو شرق تهران   -   تعرفه حمل خودرو شرق تهران   -   شماره تماس حمل خودرو شرق تهران   -   خدمات حمل خودرو شرق تهران   -   حمل ماشین شرق تهران   -   کرایه حمل ماشین شرق تهران   -   قیمت حمل ماشین شرق تهران   -   مبلغ حمل ماشین شرق تهران   -   تعرفه حمل ماشین شرق تهران   -   شماره تماس حمل ماشین شرق تهران   -   خدمات حمل ماشین شرق تهران   -   کفی شرق تهران   -   کرایه کفی شرق تهران   -   قیمت کفی شرق تهران   -   مبلغ کفی شرق تهران   -   تعرفه کفی شرق تهران   -   شماره تماس کفی شرق تهران   -   خدمات کفی شرق تهران   -   کفی خودروبر شرق تهران   -   کرایه کفی خودروبر شرق تهران   -   قیمت کفی خودروبر شرق تهران   -   مبلغ کفی خودروبر شرق تهران   -   تعرفه کفی خودروبر شرق تهران   -   شماره تماس کفی خودروبر شرق تهران   -   خدمات کفی خودروبر شرق تهران   -   جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   کرایه جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   قیمت جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   تعرفه جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   خدمات جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   نیسان خودروبر شرق تهران   -   کرایه نیسان خودروبر شرق تهران   -   قیمت نیسان خودروبر شرق تهران   -   مبلغ نیسان خودروبر شرق تهران   -   تعرفه نیسان خودروبر شرق تهران   -   شماره تماس نیسان خودروبر شرق تهران   -   خدمات نیسان خودروبر شرق تهران   -  آخرين صفحه