کفی خودروبر قائمشهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10178.html

ما تنها جلب نظر مالکان خودروهای فرسوده به این طرح، متضمن توسعه و تسریع آن نخواهد بود، زیرا نارضایتی کسانی که از این طرح استقبال کرده‌اند و انعکاس این نارضایتی به دیگر کامیون‌داران می‌تواند پاشنه آشیلی برای تداوم نوسازی ناوگان باشد.

۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

بدبینی کامیون‌داران بازدارنده اصلی طرح نوسازی

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،اوایل بهمن‌ماه سال گذشته، مراسم امضای قرارداد - کفی خودروبر قائمشهر - نوسازی ۵ هزار دستگاه کامیون فرسوده با حضور مدیران وزارتخانه‌های راه، نفت و صنعت و نمایندگان شرکت‌های سازنده خودروهای سنگین برگزار شد. از آن تاریخ تا امروز - کفی خودروبر قائمشهر - مالکان تنها ۳۸۰ دستگاه کامیون فرسوده یعنی کمتر از ۱۰ درصد مشمولان برای دریافت - کفی خودروبر قائمشهر - تسهیلات این طرح به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مراجعه کرده‌اند. این در حالی است که کامیون‌داران می‌توانند با توجه به نصف شدن هزینه سوخت با استفاده از کامیون نو، سود خوبی نصیب خود کنند. اما تنها جلب نظر مالکان خودروهای فرسوده به این طرح، متضمن توسعه و تسریع آن نخواهد بود، زیرا نارضایتی کسانی که از این طرح استقبال - کفی خودروبر قائمشهر - کرده‌اند و انعکاس این نارضایتی به دیگر کامیون‌داران می‌تواند پاشنه آشیلی برای تداوم نوسازی ناوگان باشد. ارزانی سوخت؛ عامل بی‌انگیزگی در‌حال‌حاضر بر اساس آمار اعلامی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، بیش از ۱۲۰ هزار - کفی خودروبر قائمشهر - دستگاه کامیون با عمر بالای ۳۵ سال در کشور فعالیت می‌کنند که با توجه به مصرف بسیار بالای سوخت آن‌ها، میزان بهره‌وری این ناوگان بسیار پایین است. سازمان‌های حمل‌و‌نقل دولتی و خصوصی - کفی خودروبر قائمشهر - اعداد متفاوتی از آمار کامیون‌های فرسوده ذکر کرده و گاه میزان آن‌ها را تا ۱۹۰ - کفی خودروبر قائمشهر - هزار دستگاه هم عنوان کرده اند. ضمن آن‌که وزیر راه و شهرسازی نیز این آمار را ۱۲۷ هزار دستگاه اعلام کرده است. به گفته عباس آخوندی، کارشناسان معاونت حمل‌و نقل این وزارتخانه، میانگین میزان مصرف سوخت این تعداد دستگاه کامیون‌های فرسوده را ۶۰ لیتر گازوئیل در هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان کرده اند که رقم بسیار بالایی - کفی خودروبر قائمشهر - است؛ این در حالی است که میانگین مصرف گازوئیل خودروهای باری سنگین در اتحادیه اروپا ۳۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. - کفی خودروبر قائمشهر - از سوی دیگر نرخ - کفی خودروبر قائمشهر - گازوئیل در ایران در هر لیتر ۳۰۰ تومان به ازای ارائه کارت سوخت و قرار گرفتن در طرح سوخت به ازای پیمایش و ۶۰۰ تومان در هر لیتر به نرخ آزاد است که در مقایسه با - کفی خودروبر قائمشهر - نرخ جهانی آن (یک دلار در هر لیتر) تفاوت بسیار آشکاری دارد. همین ارزانی سوخت یکی از علل بی‌میلی کامیون داران به نوسازی کامیون فرسوده خود است؛ چراکه در هر حال میزان درآمدهای آن‌ها را از هزینه‌هایشان بیشتر می‌کند. منابع طرح از سال ۹۴ که طرح - کفی خودروبر قائمشهر - پایش مصرف سوخت ناوگان حمل‌و‌نقل - کفی خودروبر قائمشهر - جاده ای - طرح ارائه سوخت به ازای پیمایش - در کشور اجرا شده، روزانه ۷ میلیون لیتر گازوئیل در کشور صرفه جویی می‌شود که می‌توان با استفاده از ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید که وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت را مکلف به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل اعم از جاده‌ای ریلی و دریایی از محل صرفه‌جویی در مصرف سوخت کرده است، از درآمد حاصل از صرفه جویی در مصرف گازوئیل به نوسازی ناوگان باری - کفی خودروبر قائمشهر - جاده‌ای پرداخت. همه این‌ها نشان‌دهنده لزوم نوسازی ناوگان فرسوده‌ جاده‌ای است. اما طرح نوسازی ناوگان در عمل موفق نبوده است. بازپرداخت اقساط در بازار راکد مالک یک کامیون فرسوده در این باره می‌گوید: وامی که به کامیون‌داران داده می‌شود، تنها ۸۰ درصد قیمت کامیون است؛ یعنی یک وام ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومانی برای کامیونی که - کفی خودروبر قائمشهر - ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و مابقی - کفی خودروبر قائمشهر - قیمت کامیون را خودمان باید پرداخت کنیم؛ ضمن این‌که به هر کامیون فرسوده هم فقط ۷ میلیون تومان تعلق می‌گیرد. وی در گفت‌وگو با یکی از - کفی خودروبر قائمشهر - خبرگزاری‌ها به مشکل دومی هم اشاره کرده و توضیح داده است: سود این وام ۱۸ - کفی خودروبر قائمشهر - درصد است که ۹ درصد آن را مالک کامیون، یک درصد را سازمان راهداری و ۸ درصد از محل صرفه‌جویی سوخت پرداخت می‌شود. با این حساب، اقساط پرداختی مالک کامیون صفر، ماهانه ۵٫۵ میلیون تومان است که با توجه به افت شدید سفارش جابه‌جایی کالا در - کفی خودروبر قائمشهر - سال‌های اخیر به دلیل رکود حاکم بر بازار به خصوص در بخش تولید، کسب چنین مبلغی از کسب‌وکار حمل بار عملا امکان‌پذیر نیست. واسطه‌گری باربری‌ها یکی دیگر از دلایل عدم مراجعه کامیون‌داران - کفی خودروبر قائمشهر - به راهداری برای تعویض کامیون‌های فرسوده، اجبار آن‌ها به نوسازی از طریق شرکت‌های باربری است؛ به این معنی که مالکان کامیون برای نوسازی باید حتما از طریق شرکت‌های باربری اقدام کنند و بانک‌ها هم وام را به شرکت‌های باربری می‌دهند، نه خود مالک؛ این روند چندان به مذاق مالکان کامیون‌های فرسوده خوش نیامده است. محمد خان بلوکی، رئیس اتحادیه حمل‌ونقل بار کشور با بیان اینکه طرح نوسازی ناوگان باری جاده‌ای کلاهبرداری قانونی است، می‌گوید: ۹ درصد یارانه‌ای که بابت تسهیلات خرید کامیون صفر در این طرح پرداخت می‌شود، به شرکت‌های باربری می‌رسد و نفعی برای کامیون‌داران ندارد، چرا که شرکت‌ها کامیون‌های صفر را - کفی خودروبر قائمشهر - به قیمت بیش‌تری به کامیون‌داران تحویل می‌دهند. وی با بیان این‌که مبلغ ۷ میلیون تومانی هم که از محل صرفه‌جویی در سوخت به دارنده کامیون فرسوده می‌دهند، از سوی سازمان راهداری به‌عنوان قیمت خودروی - کفی خودروبر قائمشهر - اسقاطی محسوب می‌شود، ادامه داد: این در حالی است که اگر کامیون‌داران بخواهند همین خودروی فرسوده را بفروشند، تا چند برابر قیمت مورد نظر سازمان راهداری مشتری دارند. بنابراین تا زمانی که خودروهای اسقاطی از سوی دولت خریداری نشود، همین روند عدم استقبال از نوسازی ناوگان جاده‌ای ادامه خواهد داشت.
اولين صفحه   -  خودروبر فیروزکوه   -   یدک کش فیروزکوه   -   حمل خودرو فیروزکوه   -   حمل ماشین فیروزکوه   -   کفی فیروزکوه   -   کفی خودروبر فیروزکوه   -   جرثقیل خودروبر فیروزکوه   -   نیسان خودروبر فیروزکوه   -   نیسان یدک کش فیروزکوه   -   ماشین بر فیروزکوه   -   خودرو سوار فیروزکوه   -   جرثقیل یدک کش فیروزکوه   -   چرخگیر فیروزکوه   -   امداد خودرو قائمشهر   -   امداد خودرو سیار قائمشهر   -   خودروبر قائمشهر   -   یدک کش قائمشهر   -   حمل خودرو قائمشهر   -   حمل ماشین قائمشهر   -   کفی قائمشهر   -   کفی خودروبر قائمشهر   -   جرثقیل خودروبر قائمشهر   -   نیسان خودروبر قائمشهر   -   نیسان یدک کش قائمشهر   -   ماشین بر قائمشهر   -   خودرو سوار قائمشهر   -   جرثقیل یدک کش قائمشهر   -   چرخگیر قائمشهر   -   امداد خودرو قرچک   -   امداد خودرو سیار قرچک   -   خودروبر قرچک   -   یدک کش قرچک   -   حمل خودرو قرچک   -   حمل ماشین قرچک   -   کفی قرچک   -   کفی خودروبر قرچک   -   جرثقیل خودروبر قرچک   -   نیسان خودروبر قرچک   -   نیسان یدک کش قرچک   -   ماشین بر قرچک   -   خودرو سوار قرچک   -  آخرين صفحه