کفی درازشیب

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04873.html

در دوره گذشته تحریم‌ها، یکی از موتورهایی که کمترین اثرپذیری را از تحریم‌ها داشت، همین موتور ملی بود. وقتی تولید خودرو با همه موتورها با مشکل مواجه شده بود، موتور EF7 کمترین مشکل را داشت و تولید آن ادامه یافت. همان زمان ارزش داخلی‌سازی به‌خوبی مشخص شد.

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

برنامه‌های «ایپکو» برای تولید موتورهای کم‌مصرف در زمان تحریم

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،شرایط صنعت خودروی کشور در دوره گذشته تحریم‌ها به‌گونه‌ای بود که خودروسازان ناچار به تولید خودروهایی شدند که تقاضا برای آنها در بازار وجود داشت، در‌حالی‌که خودروساز اصلی بدون درنظر گرفتن تعهدات خود، - کفی درازشیب - ناگهان کشور را ترک کرده - کفی درازشیب - بود. در این زمان برنامه‌ریزی‌های مرکز تحقیقات و طراحی موتور ایران‌خودرو (ایپکو) تاثیر قابل‌توجهی در این فرایند داشت. پس‌از برجام نیز این بخش با امضای قرارداد تولید و طراحی خودروی سه‌سیلندر و تفاهم‌نامه‌های دیگری در این زمینه با شرکت‌های اروپایی، سعی در ارتقای سطح دانش فنی دارد این روزها که بار دیگر بحث بازگشت تحریم‌های اقتصادی علیه کشور مطرح است و خودروسازان فرانسوی در‌حال تعلیق سرمایه‌گذاری خود هستند، نقش و برنامه این مرکز برای جلوگیری از توقف چرخ تولید صنعت خودرو پررنگ می‌شود. بر این اساس در بخش نخست - کفی درازشیب - این گفت‌وگو، علی - کفی درازشیب - مشیری‌موحد، رئیس سامانه و روش‌ها و مجید کرباس‌فروش‌ها، معاونت تحقیقات‌و‌توسعه شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو در گفت‌وگوی اختصاصی با روزنامه «دنیای خودرو» توضیحاتی دادند. با توجه به اینکه به نظر می‌رسد بار دیگر در شرایط تحریم اقتصادی قرار گرفته‌ایم، نیاز به برنامه‌ریزی مناسب برای عبور از این شرایط احساس می‌شود. دراین زمینه برنامه‌ریزی و اقدامات آتی مرکز تحقیقات موتور ایران‌خودرو چگونه خواهد بود؟ مشیری: ایران‌خودرو از سال‌های 91 و 92 تجربه مواجهه با تحریم‌ها را دارد. ما معتقدیم اتفاقا قرارگرفتن در شرایط تحریم‌های اقتصادی، باعث می‌شود رویکرد خودروسازی به سمت تولید ملی برود و بحث تولید خودرو - کفی درازشیب - به شکل سی‌کی‌دی تا حد زیادی در حاشیه قرار گیرد. درواقع باتوجه به فعالیت گذشته ایپکو در حوزه خودکفایی، داخلی‌سازی، طراحی داخل و... برای ایران‌خودرو شرکت قابل‌اطمینانی است و دیگر اینکه قراردادهایی برای پروژه‌های تولید خودروی سه سیلندر و طراحی پلت فرم بسته شده‌اند. قرارداد پروژه خودروی سه‌سیلندر با شرکت ماهله آلمان بسته شده و درحال پیشرفت است و هنوز این شرکت اروپایی برای ادامه همکاری اعلام مشکل نکرده است. کرباس‌فروش‌ها: در دوره گذشته تحریم‌ها، یکی از موتورهایی که کمترین اثرپذیری را از تحریم‌ها داشت، همین موتور ملی بود. وقتی تولید خودرو با همه - کفی درازشیب - موتورها با مشکل مواجه شده بود، موتور - کفی درازشیب - EF7 کمترین مشکل را داشت و تولید آن ادامه یافت. همان زمان ارزش داخلی‌سازی به‌خوبی مشخص شد. در این زمینه پیش‌از این با شرکت FVV آلمان همکاری داشتید، چرا الان این همکاری با شرکت ماهله شکل گرفته است؟ مشیری: اینها به سیاست‌گذاری ایران‌خودرو ارتباط دارد. کرباس‌فروش‌ها: ماهله تقریبا به همان اندازه اف‌ای‌وی قوی است و این شرکت فعالیت گسترده‌ای دارد. از - کفی درازشیب - ساخت قطعات گرفته تا طراحی موتور، ازجمله فعالیت‌های شرکت ماهله به شمار می‌روند و در این راستا یک شرکت طراح موتور را خریداری کرده است و از تجربیات موجود در این زمینه بهره می‌برد. آنچه از ظاهر فرایند جاری در خودروسازی مشخص می‌شود، این - کفی درازشیب - است ما دوره‌ای با - کفی درازشیب - تحریم‌های شدید مواجه بودیم، سپس به سال‌های پسابرجام رسیدیم که امکان ارتباط با خارجی‌ها فراهم بود و حالا بار دیگر با تحریم‌های اقتصادی مواجه می‌شویم. چرا در روزهایی‌که شرایط انتقال تکنولوژی و دانش روز وجود دارد، این اتفاق به‌درستی نمی‌افتد و در ظاهر همه‌چیز در حد اضافه شدن چند محصول جدید به بازار خودرو خاتمه می‌یابد؟ کرباس‌فروش‌ها: رفتار طبیعی یک کشور، تعامل مداوم و همیشگی با سایر کشورهاست. نمی‌توان گفت یک کشور مثلا چهار سال با - کفی درازشیب - دنیا در ارتباط باشد و بعد از آن بتواند در شرایط قطع رابطه، بدون نیاز به این کشورها فعالیت خود را ادامه دهد. چراکه همه قابلیت‌ها یک‌جا جمع نمی‌شوند. به این ترتیب باید گفت تعامل - کفی درازشیب - با دنیا حق طبیعی یک کشور بوده و اعمال تحریم علیه کشورها بسیار ظالمانه است. بنابراین نمی‌توان در دوره‌ای کوتاه همه قابلیت‌ها را از دنیا جذب کرد تا در دوران تحریم بدون نیاز به دنیا کار را ادامه داد. با این حال شرایط کشور - کفی درازشیب - ما اینگونه است و با‌توجه به جریان‌های موجود در دنیا، اعمال دوباره تحریم‌ها نیز قابل - کفی درازشیب - پیش‌بینی بود. اما چرا برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه - کفی درازشیب - انجام نشد تا در چنین موقعیتی، میزان آسیب وارده به حداقل برسد؟ کرباس‌فروش‌ها: من - کفی درازشیب - این - کفی درازشیب - موضوع را با یک مثال توضیح می‌دهم. اعتقاد ما این بود توان تولید موتور سه‌استوانه - کفی درازشیب - یا همان موتور سه‌سیلندر را داریم و می‌توانیم مدیریت طراحی آن را طبق عرف دنیا، انجام دهیم. اینها مصادف - کفی درازشیب - شد با دوره امضای توافق برجام و تلاش بر این بود روابط را با دنیا متناسب کنیم. اما واقعیت این است چنین اتفاقی به‌طورکامل نیفتاد. از سوی‌دیگر باتوجه به اینکه مشخص نبود این توافق - کفی درازشیب - چقدر طول بکشد، اکثر شرکت‌ها با احتیاط با ما همکاری می‌کردند. به همین دلیل تلاش بر این بود از فرصتی که به آن اشاره کردید، به‌بهترین شکل استفاده شود اما طبیعتا صددرصد تعامل از سوی ما انجام نمی‌شد و طرف مقابل همکاری لازم را نداشت. مشیری: بعد از به نتیجه رسیدن توافق برجام، مردادماه قرار شد ایپکو با ماهله آلمان قرارداد امضا کند، حدود شهریورماه همان سال ایران‌خودرو و پژو ایکاپ را ایجاد کردند تا 2008 و 301 را در کشور تولید کنند. اما با پشت سر گذاشتن شرایط ابتدایی توافق برجام و روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا، موضوعات تازه‌ای پیش آمد و امروز به بحث بازگشت تحریم‌ها برگشته‌ایم که البته در این شرایط، تجربه - کفی درازشیب - گذشته - کفی درازشیب - به ما کمک خواهد کرد. اگرچه همان‌طور که اشاره شد، قطعا تحریم‌ها تاثیراتی در این صنعت خواهد داشت. - کفی درازشیب - خصوصا در بخش قطعه‌سازی تاثیر خواهد گذاشت. چه‌بسا در دوره قبل تحریم‌ها، تولید EF7 بیشترین ضربه را از بخش قطعه‌سازی خورد و مشکلاتی در زمینه تولید واشر سرسیلندر پیش آمد که - کفی درازشیب - باعث - کفی درازشیب - شدند تصویر این مدل در بازار کمی مخدوش شود. اگر نه تا پیش از آن، EF7 از استقبال خوبی برخوردار بود و - کفی درازشیب - با کیفیت خوب و خدمات پس‌از‌فروش - کفی درازشیب - بسیار مناسب در بازار عرضه می‌شد. البته امروز حتی قطعه‌سازان نیز از آن تجربه برخوردارند و حتی با ایجاد جوینت‌ونچرها و ارتقای سطح تکنولوژی تولید و - کفی درازشیب - توسعه طراحی قطعات، شاید زنجیره تامین نیز با مشکل مواجه نشود. در‌حا‌ل‌حاضر موتور دیزل ما (EFD) نیز آماده است. اگر قطعه‌سازان و خطوط تولید آماده باشند، می‌توانند به تولید انبوه برسند. چراکه الان حدود 50دستگاه از این مدل تولید شده و فرایند تست را طی می‌کنند. همچنین مساله سوخت و ایجاد جایگاه سوخت هم تقریبا موانع برطرف شده و همه‌چیز آماده است. سال‌های 91 و 92 یکی از بحران‌هایی که ایجاد شد، در مورد تامین ECU بود. در این زمینه یک - کفی درازشیب - تیم تشکیل شد و هر هفته جلساتی برای حل این بحران برگزار می‌شد - کفی درازشیب - که - کفی درازشیب - درنهایت شرکت کروز این قطعه را از کشورکره‌جنوبی وارد کرد و به صورت فاز‌به‌فاز طی شش ماه موتور جمع شد.  
اولين صفحه   -  کرایه یدک کش درازشیب   -   قیمت یدک کش درازشیب   -   مبلغ یدک کش درازشیب   -   تعرفه یدک کش درازشیب   -   شماره تماس یدک کش درازشیب   -   خدمات یدک کش درازشیب   -   حمل خودرو درازشیب   -   کرایه حمل خودرو درازشیب   -   قیمت حمل خودرو درازشیب   -   مبلغ حمل خودرو درازشیب   -   تعرفه حمل خودرو درازشیب   -   شماره تماس حمل خودرو درازشیب   -   خدمات حمل خودرو درازشیب   -   حمل ماشین درازشیب   -   کرایه حمل ماشین درازشیب   -   قیمت حمل ماشین درازشیب   -   مبلغ حمل ماشین درازشیب   -   تعرفه حمل ماشین درازشیب   -   شماره تماس حمل ماشین درازشیب   -   خدمات حمل ماشین درازشیب   -   کفی درازشیب   -   کرایه کفی درازشیب   -   قیمت کفی درازشیب   -   مبلغ کفی درازشیب   -   تعرفه کفی درازشیب   -   شماره تماس کفی درازشیب   -   خدمات کفی درازشیب   -   کفی خودروبر درازشیب   -   کرایه کفی خودروبر درازشیب   -   قیمت کفی خودروبر درازشیب   -   مبلغ کفی خودروبر درازشیب   -   تعرفه کفی خودروبر درازشیب   -   شماره تماس کفی خودروبر درازشیب   -   خدمات کفی خودروبر درازشیب   -   جرثقیل خودروبر درازشیب   -   کرایه جرثقیل خودروبر درازشیب   -   قیمت جرثقیل خودروبر درازشیب   -   مبلغ جرثقیل خودروبر درازشیب   -   تعرفه جرثقیل خودروبر درازشیب   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر درازشیب   -   خدمات جرثقیل خودروبر درازشیب   -  آخرين صفحه