یدک کش اسلامشهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00337.html
بازار خودرو

آن کسی که دستور داد ثبت‌نام کنند، یا فردی که دستور داد ثبت‌سفارش بسته شود و همچنین کسی که دستور تثبیت قیمت‎ها را داد، یا از صنعت رفته‌اند یا در جای دیگری مشغول به‌کار هستند و اصلا پاسخگوی کارهای خود نیستند. واقعیت این است چنین تصمیماتی اشتباه آن‌ها بوده که خودروسازان را به این وضعیت کشانده است

۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

آمدند، دستور دادند، رفتند!

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، صنعت خودرو از ابتدای سال جاری با چالش‌های بسیاری - یدک کش اسلامشهر - روبه‌رو شده است، چالش‌هایی که به‌گفته کارشناسان، به‎درستی ازسوی وزارت صمت مدیریت نشدند. در شرایطی که خودروسازان در تامین نقدینگی و تامین قطعات با مشکلات بسیاری - یدک کش اسلامشهر - مواجه بودند، به‎صورت تکلیفی و برای تنظیم بازار یا به‎شکل اختیاری و برای تامین نقدینگی تعداد بسیار قابل توجهی پیش‎فروش انجام دادند.

البته این‎که مسئولیت این پیش‌فروش‌ها تا چه‎اندازه متوجه دولت یا خودروسازان بوده، مورد بحث و اختلاف است. افزایش تعداد پیش‎فروش‌ها و عدم اجازه به خودروسازان برای افزایش قیمت آن‎ها باعث شده است در بحرانی‌ترین شرایط خود طی دهه‌های گذشته قرار بگیرند. قیمت خودرو به‎شدت افزایش پیدا کرده است و حتی فرمول فروش خودرو براساس حاشیه - یدک کش اسلامشهر - بازار نیز فعلا کارایی ندارد، گرچه وزیر صمت دلیل آن را پایین‎بودن تولید خودرو در کشور می‌داند.

در این شرایط، به دستور وزیر صمت وجوه تسویه خودروهایی که موعد تحویل آن پیش‌از دی‎ماه سال جاری بوده، براساس قیمت قبلی محاسبه خواهد شد و - یدک کش اسلامشهر - این مورد سبب افزایش قیمت خودروها - یدک کش اسلامشهر - در روزهای اخیر شده اما این‎که وزارت صمت و وزیر جدید در این مدت عملکرد مناسبی داشته‌اند یا خیر و - یدک کش اسلامشهر - برای حل بحران حدود یک‌میلیون ثبت‌نام خرید خودرو و تحویل خودروها چه راهی وجود دارد، موضوعی است که در گفت‌وگو با فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو بحث گذاشتیم.

زاوه معتقد - یدک کش اسلامشهر - است باید قیمت خودرو برای یک‌میلیون نفری که خودرو ثبت‌نام کرده‌اند با 5‌درصد زیر حاشیه بازار عرضه شود تا موج انصراف بتواند - یدک کش اسلامشهر - صنعت خودرو - یدک کش اسلامشهر - را از نابودی نجات دهد.

به‎طور کلی عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت و تیم جدید این وزارتخانه - یدک کش اسلامشهر - را در چند ماهی که عهده‌دار مسئولیت شده‌اند، چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا توانسته‌اند عملکرد مثبتی داشته باشند یا خیر؟

البته هنوز برای بررسی عملکرد زود است و باید - یدک کش اسلامشهر - چندماه دیگر نیز بگذرد، اما واقعیت این است که به وزیر جدید یک سیستمی به ارث رسیده‌ که این سیستم بسیار آشفته و به‎هم‎ریخته بوده است. تصمیماتی که در تابستان امسال اتخاذ شد، تصمیمات صحیحی نبودند. برای پیش‌فروش‌ها یک میلیون نفر ثبت‌نام کرده‌اند و ایشان وارث این یک‌میلیون نفر است و مقصر نیست. البته وزیر فعلی اقدامات خوبی انجام داده است. به‌عنوان‌مثال قضیه فروش خودرو 5درصد زیر حاشیه بازار تصمیم درستی بوده. اما هنوز زمان لازم است تا نتیجه کار و عملکرد وزیر سنجیده شود.

 در روزهای اخیر شاهد افزایش مجدد قیمت خودرو در بازار بودیم. وزیر صمت اظهار نظر کرده است این افزایش قیمت ربطی به فرمول قیمت‌گذاری وزارت صمت ندارد. این مساله را چگونه می‌بینید؟

درواقع این فرمول می‌توانست به صنعت خودرو کمک کند اما وقتی - یدک کش اسلامشهر - یک‌میلیون خودرو را از شمول آن خارج کردند و مابقی پیش‎شرط‌ها را نیز انجام ندادند، فرمول موثری واقع نشد. من با حرف ایشان موافق هستم. چراکه این فرمول نه‌تنها تاثیر منفی نداشته - یدک کش اسلامشهر - است، بلکه می‌توانست اثر مثبت هم داشته باشد.

اگر تاثیر مثبتی نداشته، به این دلیل است که یک‌میلیون نفری که به دستور دولت برای تنظیم بازار خودرو ثبت‌نام کرده‌ بودند، از این بحث جدا شدند. از طرف دیگر زیرساخت‌هایی که در بانک‌مرکزی و وزارت صمت به‎صورت استانی در بخش مجوزها و... اجرا می‌شود، کار را تسهیل کرد و تا یک حدی مشکلات کمتر شد، اما هنوز تا نقطه ایده‌آل فاصله بسیاری وجود دارد. واقعیت این است که کل روند تاییدیه‌ها،  صدور آن‌ها و عدم تغییر در بانک‌مرکزی در این خصوص مانع - یدک کش اسلامشهر - از به روال افتادن فرآیند تولید می‌شود.

خودروسازان غیر از 10‌روز اخیر، افزایش - یدک کش اسلامشهر - تولید چندانی نداشته‌اند. قیمت‌ها چگونه قرار است - یدک کش اسلامشهر - روند کاهشی به خود بگیرند؟

چگونه باید افزایش تولید داشته‌ باشیم، وقتی روند عرضه و تخصیص ارز و تامین و خرید - یدک کش اسلامشهر - آن به‌سختی انجام می‌شود و بسیار پیچیده است؟ چگونه باید افزایش تولید داشته‌ باشیم، وقتی سیستم نپذیرفته که مدل تجارت خارجی ایراد دارد؟

کل مشکل این است که ما میزان پول محدودی در اختیار داریم - یدک کش اسلامشهر - و به‌جای‌این‌که آن را به شرکت‌های مادر بدهیم تا در این زمینه تصمیم بگیرند، وزارت صنعت درباره آن تصمیم می‌گیرد. این شیوه تصمیم‌گیری ایراد دارد و باعث ایجاد مشکلات شده است. از سوی‌دیگر، - یدک کش اسلامشهر - افرادی هم که ثبت‌سفارش را انجام می‌دهند، در تخصیص ارز گیر می‌کنند.

مسائل و مشکلات این‎چنینی حل نشده - یدک کش اسلامشهر - است که تیراژ افزایش پیدا کند. اثر هر تصمیمی در تجارت خارجی، شش‌ماه بعد در - یدک کش اسلامشهر - بازار مشخص می‌شود. یعنی وزیر صمت درحال‎حاضر هر - یدک کش اسلامشهر - تصمیمی بگیرد، در بهترین حالت اثر آن را تابستان سال آینده می‌توان دید.
 
یک‌میلیون پیش‌فروش خودرویی که اشاره کردید و مورد اشاره وزیر هم بوده، چگونه قرار است به مشتریان تحویل داده شود؟ ضمن این‎که پیش‌فروش‌ها همچنان انجام شده و موعد تحویل به تابستان سال 99 رسیده است. چه راهکاری برای تحویل خودروها وجود دارد؟

تنها - یدک کش اسلامشهر - راهکار این است که هم قیمت این یک‌میلیون خودرو پیش‎فروش‌شده را واقعی کرد و هم ارزش پیش‎پرداخت‎های مشتریان را. یعنی خودروها را با - یدک کش اسلامشهر - قیمت 5درصد حاشیه بازار به مشتری تحویل دهند و کسانی که مشتری واقعی هستند یا توان خرید دارند، باقی بمانند و آن‌هایی که توان خرید ندارند یا دلال هستند از بازار بیرون بروند تا تقاضا واقعی شود و این تعداد یک‌میلیون به 100هزار نفر برسد تا بتوان خودروها را تحویل داد.

اصرار بر قیمت‌گذاری دستوری که از شورای رقابت آمد و نتیجه، آن می‌شود که اگر - یدک کش اسلامشهر - بخواهند خودرو این یک‌میلیون نفر را به نرخ قبل حساب کنند، از بین می‌روند و ورشکست می‌شوند اما اگر این کار را نکنند، تبعات اجتماعی خواهد داشت.

این وضعیت ناشی‌از یک تصمیم‌گیری اشتباه است که در تابستان اتفاق افتاد، مانند اشتباهی که دولت درخصوص دلار 4200تومانی انجام داد و بعدا اندکی آن را تصحیح و مابه‌التفاوت را دریافت کرد. البته در آن‎جا طرف دولت تجار بودند و توانست مابه‌التفاوت دریافت کند، بدون این‎که تبعات اجتماعی داشته باشد اما اینجا طرف دولت مردم عادی هستند و مردم عادی به‎راحتی زیر بار چنین موضوعی نمی‌روند. 

درحال‎حاضر خودروساز مابه‌التفاوت نرخ ارز را روی قطعه می‌دهد اما از مشتری نمی‌تواند این مابه‌التفاوت را دریافت کند. کجای این سیستم درست است؟ کجای این کار عاقلانه است؟ چرا اصرار داریم تمام زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی خودمان را نابود کنیم؟ آیا حاصل آن - یدک کش اسلامشهر - کمک به مردم فقیر بوده - یدک کش اسلامشهر - یا این رویه‌های مدیریتی به صنعت کمک کرده است؟ باید بپذیریم روش‌های ما اشتباه - یدک کش اسلامشهر - بوده‌اند و باید آن‌ها را تصحیح کنیم. اما همچنان بر همان مدار حرکت می‌کنیم. با یک فرض غلط چگونه می‌توان به نتیجه درست رسید؟

 خودروهایی را که قرار بوده تا پیش از دی‎ماه به مشتریان تحویل داده شود، به دستور وزیر با نرخ سابق قیمت‌گذاری کردند، آیا به نظر شما اقدام صحیحی است و باید انجام می‌شد یا خیر؟ با توجه به نوع قراردادها و مفادی که در قرارداد خودروساز با مشتری وجود دارد، چه اقدامی در این خصوص باید انجام می‌شد؟

قطعا این تصمیم صحیح نبود. اثر مستقیم این تصمیم، از بین بردن نقدینگی خودروساز و زیان - یدک کش اسلامشهر - در صورتحساب‌های مالی خودروسازان بوده است. حاصل این زیان را سهام‌دار خودروسازی باید پرداخت کند، اما پولی ندارد که بخواهد پرداخت - یدک کش اسلامشهر - کند! درنتیجه، این شرکت‌ها با خطر ورشکستگی مواجه - یدک کش اسلامشهر - می‌شوند. 

از طرفی خودروسازان مجبور هستند پیش‌فروش‌های - یدک کش اسلامشهر - طولانی‎مدت انجام دهند به این امید که از این ستون به آن ستون فرج است. این‌ها درمان نیست و مسکن است. باید این یک‌میلیون نفر را شامل فروش با قیمت 5درصد حاشیه  بازار کرد. 

موج انصراف به راه می‌افتد که کاملا صحیح است. کسانی که به قصد سرمایه‌گذاری آمدند و - یدک کش اسلامشهر - کسانی که پول ندارند، هر دو از بازار خارج شوند. در این صورت تقاضا در خودروسازی پایین بیاید و زیان انباشته‌تر از این که هست، نشود. این تصمیم دردناک است. یعنی چنین تصمیمی بدون تبعات اجتماعی نیست اما دیگر چاره‌ای نیست و نباید اجازه داده می‌شد - یدک کش اسلامشهر - که به این نقطه برسیم.

آن کسی که دستور داد ثبت‌نام کنند یا فردی که دستور داد ثبت‌سفارش بسته شود و همچنین کسی که دستور تثبیت قیمت‎ها را داد، یا از صنعت رفته‌اند یا در جای دیگری مشغول به - یدک کش اسلامشهر - کار هستند و اصلا پاسخگوی کارهای خود نیستند. واقعیت این است - یدک کش اسلامشهر - که چنین تصمیماتی اشتباه آن‌ها بوده که خودروسازان را به این - یدک کش اسلامشهر - وضعیت کشانده است. 

 به‎هرحال این یک‌میلیون نفر پول - یدک کش اسلامشهر - پرداخت کرده‌اند و بابت انصراف هم خودروسازان باید سودی پرداخت کنند. در هر صورت به - یدک کش اسلامشهر - نظر - یدک کش اسلامشهر - می‌رسد خودروسازان با زیان مواجه شوند.

سود بانکی هم باید پرداخت شود. پرداخت این سود به‎مراتب ضرر کمتری برای خودروسازان دارد تا بخواهند خودرو تحویل دهند.
 
 اگر این اتفاق رخ دهد و موج انصراف - یدک کش اسلامشهر - کسانی که در پیش‌فروش‌ها شرکت‌ کرده‌اند به‌راه بیفتد، تا چه زمانی شاهد بهبود وضعیت خودروسازان خواهیم بود؟

در این صورت دو تا سه سال آینده وضعیت خودروسازان رو به بهبود خواهد گذاشت.

 یعنی اگر این - یدک کش اسلامشهر - موج انصراف آغاز شود نیز سه‌سال زمان برای بهبود صنعت خودرو نیاز است؟

اگر این انصراف انجام شود و شرایط یک مقدار عادی شود، می‌توانیم امیدوار باشیم صنعت خودرو از بین نمی‌رود و - یدک کش اسلامشهر - برای درست‎شدن آن مجبور هستیم فرمول‌های جدیدی به کار ببندیم. اگر این کار را نکنیم این خطر - یدک کش اسلامشهر - وجود دارد که کل این صنعت از بین برود. 

اولين صفحه   -  کرایه امداد خودرو اسلامشهر   -   قیمت امداد خودرو اسلامشهر   -   مبلغ امداد خودرو اسلامشهر   -   تعرفه امداد خودرو اسلامشهر   -   شماره تماس امداد خودرو اسلامشهر   -   خدمات امداد خودرو اسلامشهر   -   امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   کرایه امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   قیمت امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   مبلغ امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   تعرفه امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   شماره تماس امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   خدمات امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   خودروبر اسلامشهر   -   کرایه خودروبر اسلامشهر   -   قیمت خودروبر اسلامشهر   -   مبلغ خودروبر اسلامشهر   -   تعرفه خودروبر اسلامشهر   -   شماره تماس خودروبر اسلامشهر   -   خدمات خودروبر اسلامشهر   -   یدک کش اسلامشهر   -   کرایه یدک کش اسلامشهر   -   قیمت یدک کش اسلامشهر   -   مبلغ یدک کش اسلامشهر   -   تعرفه یدک کش اسلامشهر   -   شماره تماس یدک کش اسلامشهر   -   خدمات یدک کش اسلامشهر   -   حمل خودرو اسلامشهر   -   کرایه حمل خودرو اسلامشهر   -   قیمت حمل خودرو اسلامشهر   -   مبلغ حمل خودرو اسلامشهر   -   تعرفه حمل خودرو اسلامشهر   -   شماره تماس حمل خودرو اسلامشهر   -   خدمات حمل خودرو اسلامشهر   -   حمل ماشین اسلامشهر   -   کرایه حمل ماشین اسلامشهر   -   قیمت حمل ماشین اسلامشهر   -   مبلغ حمل ماشین اسلامشهر   -   تعرفه حمل ماشین اسلامشهر   -   شماره تماس حمل ماشین اسلامشهر   -   خدمات حمل ماشین اسلامشهر   -  آخرين صفحه