یدک کش بزرگراه یادگار امام

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02962.html
قطعه سازان

ابلاغ و ارسال پشت‌سرهم نامه، ابلاغیه و بخشنامه‌ها از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به بخش‌ها و ارگان‌های مختلف در حالی که خبری از اجرا و عمل نیست، صدای بیشتر تولیدکنندگان و فعالان صنعت خودرو را درآورده است.

۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان از 15هزار میلیارد تومان گذشت

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  مخاطب گسترده این بخشنامه‌ها که طیف متنوع موضوعات را در بر می‌گیرد، از بانک‌مرکزی، گمرک کشور، سازمان حمایت است تا وزارت اقتصاد، شورای پول و اعتبار، شورای رقابت و... در حالی که کمتر نتیجه‌ای از این دست نامه‌نگاری‌ها حاصل شده و به ندرت مشکلی از بخشی از تولید حل می‌شود. سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» ضمن توضیح درباره بی‌نتیجه بودن - یدک کش بزرگراه یادگار امام - این مجموعه بخشنامه‌هایی که تعدادشان تقریبا از شمارش خارج شده، به مشکلات و - یدک کش بزرگراه یادگار امام - موانع جدی تولید قطعات خودرو اشاره کرد. فرهاد بهنیا همچنین پیشنهادها و راه‌حل‌های ارائه‎شده برای حل این مسائل را نیز تشریح کرد.

 بخشنامه‌هایی که - یدک کش بزرگراه یادگار امام - با موضوعات مختلف و با هدف رفع مشکلات تولید - یدک کش بزرگراه یادگار امام - از سوی وزارت صنعت منتشر می‌شود. تاثیرشان در اجرا تا چه - یدک کش بزرگراه یادگار امام - حد قابل لمس و مشاهده است؟
یکی از مشخص‌ترین بخشنامه‌ها طی مدت اخیر در زمینه ترخیص قطعات و مواد اولیه مانده در گمرک بود. بحث پرداخت مابه‌التفاوت نرخ ارز دولتی و ارز بازار ثانویه هم مطرح بود و در این زمینه 2 - یدک کش بزرگراه یادگار امام - نامه هم ارسال شداما در - یدک کش بزرگراه یادگار امام - عمل هنوز بیشتر قطعه‌سازان موفق به ترخیص کالای خود - یدک کش بزرگراه یادگار امام - از گمرک نشده‌اند. غیر از این به نظر من بیشترین مشکل قطعه‌سازان مربوط به افزایش قابل‌توجه قیمت مواداولیه داخلی است. فرض کنید تمام قطعات گمرک ترخیص شد و دست قطعه‌ساز و خودروساز رسید. اما باید - یدک کش بزرگراه یادگار امام - توجه داشت همه قطعه‌سازان واردکننده نیستند و - یدک کش بزرگراه یادگار امام - بخشی از قطعه‌سازان برای تولید نیاز به مواد اولیه خارجی یا قطعات نیم‌ساخته دارند. اما این بخش کوچکی از مشکل است. درحال‌حاضر قیمت مواد اولیه داخلی - یدک کش بزرگراه یادگار امام - وضعیت بسیار نامناسبی را برای اکثر قطعه‌سازانی که برای تولید به این مواد نیاز دارند، ایجاد کرده است. 

 مشکل تامین مواداولیه به افزایش قیمت تمام‎شده می‌انجامد. این موضوع ادامه فعالیت قطعه‌سازان را با چه تغییراتی همراه می‌کند؟
ضرورت تعدیل قیمت‌ها وجود دارد. - یدک کش بزرگراه یادگار امام - در حالی که امروز چالش عمیقی میان شورای رقابت، سازمان حمایت، وزارت صمت، خودروساز و قطعه‌ساز به‌وجود آمده است. هیچ‌کس مسئولیت تعدیل قیمت‌ها - یدک کش بزرگراه یادگار امام - را نمی‌پذیرد. در این شرایط مشخص نیست سرانجامِ قطعه‌سازان در این شرایط، چه خواهد بود. قطعه‌سازان با وجود تمام مشکلات، به‌خاطر - یدک کش بزرگراه یادگار امام - حفظ نیروهایی که سال‌ها برای آنها هزینه کرده و سرمایه‌ای که برای آموزش نیروی متخصص صرف کرده‌اند، به - یدک کش بزرگراه یادگار امام - هر طریق تا امروز تولید را ادامه داده‌اند و امیدوار بوده‌اند خودروساز برای افزایش قیمت‌های به وجود آمده در تولید که منشا و دلیل آن قطعه‌ساز نبوده، تصمیم منطقی و درست بگیرد. اما می‌بینیم این طرح بین شورای رقابت و خودروساز ردوبدل می‌شود و هنوز تصمیم قاطعی در مورد بهبود شرایط قطعه‌ساز گرفته نشده است. 

به مشکلات تامین مواداولیه - یدک کش بزرگراه یادگار امام - داخل اشاره کردید. بخشی از این مواد در بورس کالا عرضه می‌شود و در این - یدک کش بزرگراه یادگار امام - راستا به‌نظر می‌رسد در حوزه قیمت‌گذاری و - یدک کش بزرگراه یادگار امام - عرضه مواد پتروشیمی و فولاد، اقداماتی برای ساماندهی این بخش انجام - یدک کش بزرگراه یادگار امام - گرفته است. تاثیر این اقدامات چقدر بوده است؟
نتیجه این اقدام هنوز در قیمت مواد اولیه مشخص نشده است. اما فرض کنید دولت با جدیت این موضوع را پیگیری کند و مواد پتروشیمی و فولاد - یدک کش بزرگراه یادگار امام - در بورس فروخته شود. حتی در این شرایط برای خرید مواد اولیه که الان جهش قیمتی آن بالای 200درصد است، قطعه‌ساز باید پولی داشته باشد تا بتواند مواداولیه را بخرد، در حالی که مطالبات نزد خودروساز بلوکه شده است.

 درواقع شکل عرضه و اصلاح قیمت‌گذاری این مواد در بورس هیچ کمکی - یدک کش بزرگراه یادگار امام - به قطعه‌ساز نمی‌کند؟
تاثیر این موضوع خیلی کم و در حد 10 تا 12درصد است. چون دلالان به هر حال مواد اولیه را - یدک کش بزرگراه یادگار امام - از بورس یا هر جای دیگر می‌خرند و آن را با سود 10 تا 15درصد جابه‌جا کرده و می‌فروشند. بنابراین این اقدام در همین حد و آن هم درمورد مواد اولیه‌ای - یدک کش بزرگراه یادگار امام - که در بورس عرضه می‌شود، می‌تواند موثر باشد. اما صحبت اصلی ما در مورد افزایش قیمت بالای 200درصد است. مثلا - یدک کش بزرگراه یادگار امام - جدول مقایسه قیمت فولاد از دی‌ماه سال گذشته تا به حال، رقم حدود 250درصد افزایش را نشان می‌دهد. این درصد ممکن - یدک کش بزرگراه یادگار امام - است در مورد مس بیشتر یا - یدک کش بزرگراه یادگار امام - در مورد آلومینیوم کمتر باشد. در نتیجه این اقدام دولت مثبت تلقی می‌شود اما به‌هیچ‌عنوان برای حل مشکلات اصلی قطعه‌سازی و صنعت خودرو کافی نیست.

 نتیجه جلسات اخیر خودروسازان با مسئولان کشور نشان می‌دهد بخش قابل‌توجهی از مشکلات به‌وجودآمده در زمینه تولید خودرو به‌دلیل عملکرد نامناسب قطعه‌سازان است تا جایی که - یدک کش بزرگراه یادگار امام - دادستان تهران هفته گذشته اعلام کرد قطعه‌سازی که نیاز خودروساز را تامین نکند، مجرم است.
بی‌شک اطلاعات اشتباهی به دادستان تهران داده شده است. باید توجه داشت پرداخت نشدن مطالبات قطعه‌سازان توسط خودروساز، فشار نقدینگی قطعه‌سازان را زیاد کرده است. همچنین عدم افزایش قیمت‌ها حداقل طی سه، چهارماه اخیر که با جهش قیمت عجیبی روبه‌رو بوده‌ایم، باعث شد قطعه‌سازان از تمام منابع نقدینگی خود استفاده کنند و تا امروز خطوط تولید خودروسازان را تامین کرده‌اند. آن دسته از قطعه‌سازانی که نتوانسته‌اند خطوط تولید را تامین کنند، یا مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند یا افزایش قیمت‌ها باعث شده است از ادامه تولید بازمانده‌اند. بنابراین - یدک کش بزرگراه یادگار امام - مسبب شرایط فعلی امروز را باید خودروساز دانست. این - یدک کش بزرگراه یادگار امام - در حالی است که در ظاهر، موضوع به این شکل نشان داده می‌شود یک سری خودرو در پارکینگ خودروساز دپو می‌شوند. در پاسخ - یدک کش بزرگراه یادگار امام - به این سوال که چرا این تعداد خودرو تجاری نشده‌اند، گفته می‌شود قطعه‌ساز تامین نمی‌کند. اینجا انگشت اتهام به سمت قطعه‌ساز گرفته می‌شود. این ظاهر اتفاق است و حقیقت موضوع نیست.

 در - یدک کش بزرگراه یادگار امام - این صورت حقیقت چیست؟
خودروساز به دلایل متعددی که همه می‌دانند، از پرداخت بدهی خود و تعدیل قیمت قرارداد خود با قطعه‌ساز سرباز زده است. درحال‌حاضر میزان مطالبات - یدک کش بزرگراه یادگار امام - قطعه‌سازان بیش از 15هزارمیلیاردتومان است. از طرفی قیمت انواع مواد اولیه مورد نیاز تولید بین 80 تا 250درصد افزایش داشته است. حالا باید پرسید خودروساز چه اقدامی برای کمک به بهبود شرایط انجام داده - یدک کش بزرگراه یادگار امام - است؟ در واقع هیچ کاری نکرده، فقط در مواردی قیمت قرارداد خود با قطعه‌سازان - یدک کش بزرگراه یادگار امام - را تا - یدک کش بزرگراه یادگار امام - 9درصد افزایش داده است که آن تعداد بسیار کمی از قطعه‌سازان که قدرت بیشتری داشته‌اند، توانسته‌اند تا 20درصد قیمت قرارداد خود با خودروساز را بالا ببرند. اما این موضوع اصلا با شرایط بازار همخوانی ندارد. بنابراین اگر به دادستان تهران اطلاعات واقعی داده می‌شد، او هم نظر دیگری ارائه می‌کرد.
مساله دیگر اینکه چندسال - یدک کش بزرگراه یادگار امام - است افزایش قیمت قرارداد قطعه‌سازان را منوط به افزایش قیمت خودرو کرده‌اند. درحالی که این موضوع از لحاظ استراتژی اشتباه است. چه‎بسا وقتی قیمت محصول خودروساز در سال‌های قبل که بین 6.5 تا 9درصد افزایش یافته بود، هیچ وقت این افزایش قیمت در قرارداد خودروساز با قطعه‌ساز اعمال نشد. بر این اساس امروز هم اگر خودروساز نمی‌تواند قیمت محصول خود را به میزان مدنظر افزایش دهد، این مشکل متوجه شورای رقابت و وزارت صمت است، مشکل قطعه‌ساز نیست که افزایش قیمت در این بخش - یدک کش بزرگراه یادگار امام - به افزایش قیمت خودرو موکول شود. به بیان - یدک کش بزرگراه یادگار امام - ساده، عملکرد خودروساز می‌تواند سودآور یا زیان‌ده باشد اما این - یدک کش بزرگراه یادگار امام - روند هیچ ارتباطی به قیمت تمام‌شده قطعه‌سازان و قرارداد فی‌مابین نداشته و نباید داشته باشد. بنابراین بهتر است یک‌بار هم شده این دو مطلب از هم - یدک کش بزرگراه یادگار امام - جدا شده و افزایش قیمت تمام‌شده تولید قطعه‌سازان اعلام شود و اگر قطعه‌سازی نمی‌تواند تولید کند (نه این‎که نمی‌خواهد تولید داشته باشد)، مشکلات تولید خودرو را بر گردنش نیاندازند. - یدک کش بزرگراه یادگار امام - آن هم در شرایطی که اگر قیمت قراردادها تعدیل می‌شد و مطالبات به موقع پرداخت می‌شد، هیچ قطعه‌سازی با مشکل توقف تولید روبه‌رو نمی‌شد. 

مدتی قبل پیشنهادی مطرح شد مبنی‌بر این‎که خودروساز به جای مطالبات خود، به قطعه‌ساز خودرو تحویل دهد تا - یدک کش بزرگراه یادگار امام - در حاشیه بازار بفروشد. این موضوع آیا با خودروسازان مطرح شد و نتیجه آن چه بود؟
مدیران عامل ساپکو و سازه‌گستر در ترکیب هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان کشور حضور دارند. براین اساس در یکی از جلسات هیات‌مدیره این پیشنهاد مطرح و ازسوی - یدک کش بزرگراه یادگار امام - هر دو مدیرعامل با مخالفت جدی روبه‌رو شد. هرچند علت مخالفت به‌طور واضح مشخص نیست اما موضع‌گیری آنها به شدت منفی بود. البته یک دلیل این - یدک کش بزرگراه یادگار امام - بود که گفتند در این صورت امکان پاسخگویی به ارگان‌های دیگر - یدک کش بزرگراه یادگار امام - وجود ندارد. ما حتی درخواست کردیم این موضوع با وزارتخانه مطرح شود، وزیر صمت موضوع را بررسی کند و در مورد آن تصمیم بگیرد. اگر در - یدک کش بزرگراه یادگار امام - این سطح با این پیشنهاد موافقت شود، این رانت به جیب دلال نمی‌رود و حتی کاهش - یدک کش بزرگراه یادگار امام - قیمت را هم درپیش خواهد داشت. اما این درخواست نیز با مخالفت روبه‌رو شد.

به نظر شما راه‌حل قطعی برای مشکلات موجود در - یدک کش بزرگراه یادگار امام - صنعت خودرو چیست؟
دلیل اصلی مشکلات ایجادشده در همه بخش‌های صنعت خودرو، قیمت‌گذاری دستوری است. انجمن قطعه‌سازان معتقد است نباید افزایش قیمت قطعه را منوط به بالا رفتن قیمت خودرو کرد. اما واقعیت این است اگر شورای رقابت از عرصه تصمیم‌گیری در مورد قیمت خودرو کنار برود و سرکوب قیمت‌ها متوقف شود، نه‌تنها در مورد محصولات امروز ایران‌خودرو و سایپا شاهد کاهش قیمت خواهیم بود، بلکه قیمت - یدک کش بزرگراه یادگار امام - بیش از 14میلیون دستگاه خودرو که در سطح کشور تردد می‌کنند نیز تعدیل خواهد شد. نمی‌دانم چرا هیچ - یدک کش بزرگراه یادگار امام - مرجعی جدی و با عزم قوی به این موضوع ورود پیدا نمی‌کند؟ در حالی که با قاطعیت می‌توان گفت در صورت - یدک کش بزرگراه یادگار امام - اعمال آزادسازی، شاهد کاهش قیمت و متعاقب آن رونق و افزایش تولید قطعه و خودرو خواهیم بود. بر این اساس - یدک کش بزرگراه یادگار امام - هرچه تولید و عرضه - یدک کش بزرگراه یادگار امام - بیشتر شود، قیمت‌ها نیز متعادل می‌شود. این تنها - یدک کش بزرگراه یادگار امام - اقدامی است که می‌تواند به - یدک کش بزرگراه یادگار امام - بهبود حال عمومی صنعت خودرو بینجامد.

اولين صفحه   -  کرایه امداد خودرو بزرگراه یادگار امام   -   قیمت امداد خودرو بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ امداد خودرو بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه امداد خودرو بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس امداد خودرو بزرگراه یادگار امام   -   خدمات امداد خودرو بزرگراه یادگار امام   -   امداد خودرو سیار بزرگراه یادگار امام   -   کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه یادگار امام   -   قیمت امداد خودرو سیار بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ امداد خودرو سیار بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بزرگراه یادگار امام   -   خدمات امداد خودرو سیار بزرگراه یادگار امام   -   خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   کرایه خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   قیمت خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   خدمات خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   کرایه یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   قیمت یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   خدمات یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   حمل خودرو بزرگراه یادگار امام   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه یادگار امام   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه حمل خودرو بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس حمل خودرو بزرگراه یادگار امام   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه یادگار امام   -   حمل ماشین بزرگراه یادگار امام   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه یادگار امام   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه یادگار امام   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه یادگار امام   -  آخرين صفحه