تعرفه جرثقیل خودروبر استخر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05731.html

امروزه برای طراحی یک خودرو آیرودینامیک، سه مرحله طی می‌‌شود. در مرحله اول يك مدل ساده اوليه در اندازه يك‌چهارم نهایی، با یک طرح كلي از خودرو مورد نظر ساخته مي‌شود. در مرحله دوم يك مدل كامل‌تر در اندازه‌های واقعي تولید می‌شود كه به مدل نهايي نزديك‌ و شبيه‌تر است.

۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

آیا تونل باد برای تست خودرو در ایران وجود دارد؟

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،در صنعت خودرو، بخش آکادمیک نقش مهمی دارد و - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - امروزه بر کسی پوشیده نیست که تولید خودرو، علم و حتی هنر محسوب می‌شود و از فضای کاملا صنعتی فاصله گرفته است. در این خصوص، اساتید دانشگاه و مولفان کتاب‌های علمی در زمینه مکانیک و علوم مختلف صنعتی، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. مهندس محمدرضا زرین، از آن‌دسته مولفان دانشگاهی است که کتاب‌هایی - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - در حوزه تخصصی آیرودینامیک تالیف کرده و کتاب‌های وی در دانشگاه‌های معتبر تدریس می‌شود و - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - به‌عنوان منبع و - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - مرجع به‌کار می‌رود. مشخصا آیرودینامیک یکی از علوم‌ مهم در طراحی و تولید خودرو محسوب شده و امروز به‌عنوان یک دانش استراتژیک برای صنایع خودرویی توصیف می‌شود. پیرامون علم آیرودینامیک و تاثیر این مهم در تولید خودرو با مهندس - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - زرین گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید. یک تعریف جامع از آیرودینامیک و تاثیر آن در روند تولید خودرو بیان کنید. معادل فارسی در نظر - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - گرفته‌شده برای این واژه، هواسر یا هواپویا است. اما در اصل، آیرودینامیک از دو واژه یونانی «آئريوس» به معناي هوايي يا مربوط به هوا و - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - «دايناميس» به معني پویایی تشکیل شده است. در حوزه خودرو آیرودینامیک را می‌توان به این شکل تعریف کرد: «دانش بررسی فرآيندهاي فيزيكي كه هنگام عبور جريان هوا از اطراف بدنه و سطوح بیرونی خودرو، داخل اتاق و فضای سرنشینان و هم‌چنین درون و بیرون موتور و اجزای آن روي مي‌دهد.». این مساله لزوما نه‌تنها روی شتاب - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - و سرعت اثرگذار است، بلکه - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - تاثیرات بسیاری روی میزان مصرف سوخت خودرو نیز دارد. بحث آیرودینامیک خودروها از چه زمانی مطرح شد؟ با بهبود طراحی و مهندسي خودروها که منجر به افزایش - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - سرعت آنها شد، مسابقات اتومبیلرانی هم مرسوم شد. پس نياز به كاهش مقاومت و - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - بازدارندگي هوا در برابر حركت اتومبيل، به‌طور جدي احساس می‌شد. اما به‌طور دقیق می‌توان ورود - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - این علم به صنعت خودرو را منتسب به دهه 1920میلادی دانست، یعنی هنگامی‌که تونل باد اولین‌بار برای بررسی ویژگی‌های آیرودینامیکی خودروها به‌کار گرفته شد. در دهه 20 و 30میلادی دوران طلایی را شاهد بودیم و پس از جنگ‎جهانی دوم، رویه فراگیر این ماجرا در تولید خودرو باقی ماند که منجر به طراحی متفاوت خودروها شد. همچنین از دهه 60‌میلادی به بعد، پیشرفته‌ترین تونل‌های باد کمپانی‌های خودروسازی تاسیس شدند. البته بحران نفت و كمبود سوخت در میانه دهه 70میلادی باعث شد اهمیت - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - این موضوع بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و مسائلی چون کاهش مصرف سوخت به میان آید. یک خودرو آیرودینامیک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ ضريب مقاومت یک خودرو در برابر باد رابطه مستقيمي با فرم كلي آن دارد. هر چه نمای کلی خودرو به فرم نيم‌‌قطره آب یا ایده‌آل‌ترین حالت آیرودینامیک - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - نزديك‌تر باشد، یعنی سطوح بیرونی خودرو، هموار و با خط‌های هم‌سطح، گرد، - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - انحنادار یا تند و - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - شکسته با گوشه‌های زاویه‌دار همراه باشد، جریان‌های گردابی و آشفته کم‌تری در سطح خودرو ایجاد می‌شود که در نتیجه ضریب آیرودینامکی کم‌تری خواهد داشت. هنگام طراحی خودرو، برای بهبود آیرودینامیک چه کارهایی انجام می‌شود؟ امروزه برای طراحی یک خودرو آیرودینامیک، سه مرحله طی می‌‌شود. در مرحله اول يك مدل ساده اوليه در اندازه يك‌چهارم نهایی، با یک طرح كلي از خودرو مورد نظر ساخته مي‌شود. در - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - مرحله دوم يك مدل كامل‌تر در اندازه‌های واقعي تولید می‌شود كه به مدل نهايي نزديك‌ و شبيه‌تر است. در این قسمت جزئيات بيش‌تري گنجانده - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - می‌شود تا براي اصلاح و بهينه‌سازي طرح کلی خودرو، زوایای کاپوت، شیشه جلو و... مورد استفاده قرار گيرد. در مرحله سوم، يك مدل كامل تمام‌قد با تمام جزئيات ساخته مي‌شود تا بازنگري نهايي - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - روي جزئيات آن انجام شده و اقدامات لازم جهت سازگار کردن آن‌ها با محدوديت‌هاي فني - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - و مهندسي انجام شود. در پايان اين مرحله، با انجام تغييرات به منظور برآوردن نياز‌هاي بخش توليد، - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - ضريب پساي مدل نهايي به‌دست می‌آید. آیا در کشور ما، تونل باد برای تست خودرو وجود دارد؟ بله. در دانشگاه‌های علم‌وصنعت، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، دانشگاه امام حسین(ع) و... تونل باد برای مدل آزمایشی ماکت‌های کوچک خودرو وجود دارد. ولی تونل باد تمام استانداردی که مجهز به کفی متحرک و توانایی کنترل شرایط محیطی ازجمله دما و رطوبت هوا برای انجام آزمایش‌ و پژوهش‌های آیرودینامیکی خودرو را داشته باشد، تاکنون در کشور راه‌اندازی نشده است. با توجه به مهم بودن تست خودرو در تونل باد، چه راه جایگزینی برای این تست وجود دارد؟ در سال‌های پایانی دهه 80 میلادی، همه خودروسازان بزرگ و معتبر دنیا دارای دستکم یک تونل باد تمام‌قد و پیشرفته‌، شده بودند اما در سال‌های میانی این دوره، با پيشرفت سريع، فراگير شدن كامپيوترها و افزايش توانايي انجام محاسبات پيچيده و گسترده، نرم‌افزارهايي براي شبيه‌سازي و كاربردهاي طراحي و مهندسي ارائه شد. به همین منظور با گسترش و فراگير شدن - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - اين نرم‌افزارها و افزايش روز‌افزون توانايي‌ و قابليت‌هاي محاسباتي كامپيوترها، شبيه‌سازي آزمايش‌هاي تونل باد نيز رفته‌رفته جايگزين آزمايش‌هاي اوليه و عملي كه بعضا پرهزينه و زمان‌بر بودند، شدند. امروزه مهندسان و طراحان پيش از ساخت و توليد يك خودرو، به كمك نرم‌افزارهاي مهندسي و شبيه‌سازي مي‌توانند مدل خودرو - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - را در تونل باد مجازي مورد آزمايش و ارزيابي قرار داده و اصلاحات و بهبودهاي لازم را روي آن انجام - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - دهند. به اين ترتيب اين آزمايش‌ها بسيار سريع‌تر و كم‌هزينه‌تر از گذشته انجام مي‌شوند. کدام خودرو ساخت داخل بهترین حالت آیرودینامیک را دارد؟ تا - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - جایی‌که اطلاع دارم، هیچ‌یک از خودروهای ایرانی در یک تونل باد تمام قد آزمایش نشده‌اند اما خودرو سمند با توجه به شباهت آن به فولکس‌واگن پاسات بی5 و - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - دارا بودن سطوح ملایم قوس‌دار، ضریب پسای به نسبت قابل قبولی دارد. بر اساس گفته‌های شما، اگر قرار باشد کمپانی‌های داخلی، خودرو جدیدی را طراحی کنند، برای بهبود آیرودینامیک چه مواردی را باید رعایت کنند؟ مهم‌ترین عامل تاثیرگذار، طرح و شکل کلی خودرو است که باید تا حد امکان به فرم کنونی خودروهای آیرودینامیک رایج نزدیک باشد. سپس توجه به قوانین پایه‌ای و اساسی موثر در طراحی مهندسی و بعد از آن دقت به - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - نکات ریز و جزئیات کوچک دیگری است که در تمام این خودروها کاملا رعایت می‌شوند. از این طریق می‌توان ضریب مقاومت آیرودینامیکی را تا حد ممکن - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - پایین آورد. آیا صحت دارد خودروهای داخلی دارای ضعف آیرودینامیکی هستند، - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - دلیل - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - آن چیست؟ اگر بنا بر مقایسه تولیدات داخل با محصولات روز جهان باشد، قطعا خودروهای داخلی دارای نواقص آیرودینامیکی بسیاری هستند اما برای قضاوت عادلانه باید موارد مهمی را در نظر - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - گرفت. بخشی از این کاستی‌ها باید در زمان طراحی و شکل‌دهی (استایل) در نظر گرفته و رعایت می‌شدند. بنابر این اگر بخواهیم - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - طراحی محصولات قدیمی‌تر را تغییر دهیم و - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - امروزی کنیم، - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - بسیار هزینه‌بر و کاملا غیراقتصادی می‌شود. اما یک - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - نکته دیگر وجود دارد و آن‌هم این است که در - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - خودروهای - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - تولیدی جدید نیز شاهد فقدان آیرودینامیک اساسی هستیم. این امر - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - نشان - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - می‌دهد طراحان و مهندسان شرکت‌های داخلی نگرش آیرودینامیکی نداشته باشند - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - یا چندان به اهمیت نکات و قوانین آیرودینامیک خودرو آگاه نباشند. آیا حالت آیرودینامیکی خودروها، تاثیری در کاهش یا افزایش ایمنی دارد؟ بله. برای مثال هر چه شیب شیشه جلو کم‌تر شود، یعنی - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - هرچه شیشه خوابیده‌تر باشد از نظر آیرودینامیکی بهتر است اما - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - چنین طرحی، هم فضای سر سرنشینان جلو - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - را کاهش می‌دهد و هم سبب بازتاب نور در شیشه جلو و کاهش دید راننده می‌شود. درباره نصب باله روی خودرو هم نظرات متفاوتی وجود دارد. از نظر علمی، تاثیر نصب باله بر آیرودینامیک خودرو چیست؟ در نصب باله - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - با دو مقوله کاملا جدا از هم مواجهیم. نخست کسانی هستند که از باله روی خودروهای سواری معمولی استفاده می‌کنند که بیشتر جنبه نمایشی دارد و باعث افزایش جذابیت ظاهری خودرو می‌شود. در اینگونه خودروها، باله تاثیری در سرعت‌های کم یا پیمایش‌های درون شهری ندارد و حتی باعث افزایش ضریب پسای خودرو نیز می‌شود. گروه دوم خودروهای ریس و مسابقه هستند که باله نقش بسیار موثری - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - روی سرعت و عملکرد این - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - دسته از خودروها - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - دارد. به‌طور کلی برای افزایش چسبندگی و پایداری در سرعت‌های بالا و مقابله با سبک شدن فرمان که به‌دلیل کاهش وزن یا اثر نیروی برا، رخ می‌دهد، روی خودروهای مسابقه‌ای یا اسپرت، باله‌ها نصب مي‌کنند که اصطلاحا به آنها «براگير» می‌گویند. اين باله‌‌ها با توليد نيروي فشارنده عمودي در سرعت‌هاي زياد (معمولا بالاتر از 160 کیلومتربرساعت) نقش موثري - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - در كاهش نيروي برا (نیرویی که در سرعت‌های بالا منجر به سنگین یا سبک شدن می‌شود و پايداري خودرو را حفظ می‌کند) ایفا مي‌كنند. بد نیست بدانید گاهی اوقات میزان این نیرو در سرعت‌های بالاتر از 250کیلومتربرساعت، به بیش از 700 کیلوگرم نیز می‌رسد. به همین دلیل نصب باله در سرعت‌های پایین تاثیری ندارد. در میان سگمنت‌های مختلف خودرویی، کدام‌یک بهترین عملکرد آیرودینامیکی را دارد؟ عموما خودروهای کراس‌اوور به‌دلیل - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - طراحی خاص‌، می‌توانند ضریب مقاومت کم‌تری در برابر جریان هوا داشته باشند. هم‌چنین با نزدیک کردن هرچه بیشتر شکل خودروهای چهاردر سواری به فرم نیم‌قطره آب که به آن طرح «کام» گفته - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - می‌شود، می‌توان ضریب پسای آیرودینامیکی این خودروها را تا حد زیادی پایین آورد. آیا محدودیتی برای رعایت حالت آیرودینامیکی وجود دارد؟ بله. اگر‌چه متخصصان آیرودینامیک ترجیح می‌دهند جریان هوا با کم‌ترین میزان آشفتگی از اطراف بدنه خودرو عبور کند، ولی به هر حال باید هوای لازم برای خنک شدن ترمزها، سیستم خنک‌کننده موتور و تهویه درون اتاق که هر کدام افزایش‌دهنده مقاومت آیرودینامیکی خودرو هستند، تامین شود. همچنین از دیدگاه آیرودینامیک، آینه‌های بغل، افزایش‌‌دهنده ضریب پسا هستند - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - اما نمی‌توان آن‌ها را حذف کرد. آیرودینامیک خودروهای سنگین مانند اتوبوس‌ها به چه صورت است؟ اتوبوس‌ها و کامیون‌ها معمولا نیاز به حرکت با سرعت‌های بالا ندارند اما در عوض پیمایش خیلی بیش‌تری نسبت به خودروهای سواری دارند. ضمن - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - اینکه به‌دلیل کاربرد حمل بار یا مسافر، شکل‌های مکعبی دارند پس بحث کاملا متفاوت می‌شود. در سال‌های اخیر توجه زیادی به آیرودینامیک خودروهای سنگین شده است، به‌گونه‌ای که طراحی و چهره کامیون‌ها و اتوبوس‌های جدید - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - کاملا دگرگون شده - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - است. امروزه نصب بادگیر سقفی و اضافه‌های آیرودینامیکی (صفحات پوششی و هدایت‌کننده‌های جریان باد) تقریبا برای تمام کامیون‌ها، استاندارد شده است. و اما حرف آخر فرم و طراحی آیرودینامیکی می‌تواند سبب موفقیت و فروش بیش‌تر یا شکست یک خودرو در بازار شود. بر اساس بررسی‌های انجام‌شده، پس از فاکتور قیمت، طرح ظاهری یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده در تصمیم‌گیری و انتخاب مشتریان - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - است. این‌جاست که نقش و اهمیت آیرودینامیک یک خودرو به خوبی نمایان می‌شود زیرا یک طرح آیرودینامیکی خوب، القا‌کننده حس لذت‌بخش درونی به خریدار خودرو و نشاندهنده قدرت، سرعت، برتری و ارزش یک خودرو است و می‌تواند سبب موفقیت یک مدل شود. پس می‌توان دریافت که چرا کمپانی‌هایی مانند مرسدس‌بنز، آئودی، ب‌ام‌و و... به فرم طراحی آیرودینامیکی خودروهای خود بسیار اهمیت می‌دهند. در این میان حتی خودروسازان چینی نیز که سابقه چندانی در صنعت خودرو ندارند، به اهمیت این موضوع پی برده‌اند و با کمک گرفتن از مشاوران و متخصصان برجسته آیرودینامیک از سراسر - تعرفه جرثقیل خودروبر استخر - دنیا و راه‌اندازی و استفاده از تونل‌های باد، طراحی خودروهای‌شان را به‌طور چشم‌گیری بهبود داده‌اند. طبعا می‌توان گفت به چه میزان جای این مهم در تولیدات داخلی خالی است و کاری در این زمینه انجام نمی‌گیرد.
اولين صفحه   -  شماره تماس حمل ماشین استخر   -   خدمات حمل ماشین استخر   -   کفی استخر   -   کرایه کفی استخر   -   قیمت کفی استخر   -   مبلغ کفی استخر   -   تعرفه کفی استخر   -   شماره تماس کفی استخر   -   خدمات کفی استخر   -   کفی خودروبر استخر   -   کرایه کفی خودروبر استخر   -   قیمت کفی خودروبر استخر   -   مبلغ کفی خودروبر استخر   -   تعرفه کفی خودروبر استخر   -   شماره تماس کفی خودروبر استخر   -   خدمات کفی خودروبر استخر   -   جرثقیل خودروبر استخر   -   کرایه جرثقیل خودروبر استخر   -   قیمت جرثقیل خودروبر استخر   -   مبلغ جرثقیل خودروبر استخر   -   تعرفه جرثقیل خودروبر استخر   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر استخر   -   خدمات جرثقیل خودروبر استخر   -   نیسان خودروبر استخر   -   کرایه نیسان خودروبر استخر   -   قیمت نیسان خودروبر استخر   -   مبلغ نیسان خودروبر استخر   -   تعرفه نیسان خودروبر استخر   -   شماره تماس نیسان خودروبر استخر   -   خدمات نیسان خودروبر استخر   -   نیسان یدک کش استخر   -   کرایه نیسان یدک کش استخر   -   قیمت نیسان یدک کش استخر   -   مبلغ نیسان یدک کش استخر   -   تعرفه نیسان یدک کش استخر   -   شماره تماس نیسان یدک کش استخر   -   خدمات نیسان یدک کش استخر   -   ماشین بر استخر   -   کرایه ماشین بر استخر   -   قیمت ماشین بر استخر   -   مبلغ ماشین بر استخر   -  آخرين صفحه