چرخگیر قرچک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09300.html

سهم قطعه‌سازان داخلی از تولید خودرو و همچنین همکاری با خودروسازان خارجی موضوعی است که با ورود خودروسازان خارجی و همچنین امضای قراردادهای خارجی و میزان داخلی‌سازی مورد بحث قرارگرفته است.

۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

افزایش کیفیت قطعات ؛ افزایش صادرات خودرو

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، افزایش داخلی‌سازی منجر به افزایش استفاده و همکاری با قطعه‌سازان داخلی می‌شود. قطعه‌سازان خواهان مشارکت - چرخگیر قرچک - بیشتر با خودروسازان هستند، در صورتی که داخلی‌سازی خودروهای جدید با ۲۰ درصد شروع شده است.

برخی کارشناسان آماده نبودن - چرخگیر قرچک - قطعه‌سازان داخلی و نیاز به ارتقای تجهیزات - چرخگیر قرچک - و تکنولوژی را دلیل آغاز ۲۰درصدی تولیدات مشترک می‌دانند.

در همین زمینه عزیز اکبریان، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» به بیان این موضوع پرداخت.

[caption id="attachment_195605" - چرخگیر قرچک - align="alignleft" width="283"]چرخگیر قرچک عزیز اکبریان[/caption]

در حال‌حاضر وضعیت قطعه‌سازان درخصوص قرادادهای سی‌کی‌دی را چگونه ارزیابی می کنید؟ سهم قطعه‌سازان داخلی باید در تولید خودرو افزایش یابد. ضمن اینکه باید در قرارداهای سی‌کی‌دی با برندهای معتبر نیز سهم قطعه‌سازان داخلی از ۱۰درصد به مرور زمان و در فازهای مختلف - چرخگیر قرچک - عملیاتی باید به حدود ۷۵درصد برسد، البته نمی‌توان گفت به صورت صددرصد باید قطعات در داخل تولید شوند، زیرا مقرون به صرفه نیست.

در حال‌حاضر شاهد حضور قطعات خارجی در بازار هستیم. آیا نیازی - چرخگیر قرچک - به واردات قطعه به‌این‌ میزان وجود دارد یا خیر؟ بیش از ۸۰درصد قطعات خودروی پراید و پژو ۴۰۵ و ۵۰درصد خودروی پژو ۲۰۶ تولید - چرخگیر قرچک - داخل است، بنابراین نباید تلاش شود که سهم قطعه‌سازان خارجی در تولید خودرو افزایش یابد.

ضمن اینکه قطعه‌سازان داخلی نیز باید به منظور بی‌نیاز کردن کشور از قطعات خارجی باید کیفیت قطعات را افزایش دهند.

قطعه‌سازان داخلی نیز باید هم‌زمان دانش طراحی‌شان را ارتقا دهند و در سطحی قرار گیرند که - چرخگیر قرچک - ظرفیت طراحی و تولید قطعات خودروهای جدید در این بخش از صنعت فراهم شود.

آینده خودروسازی و قطعه‌سازی را با توجه به قراردادهای جدید خودرویی - چرخگیر قرچک - چگونه می‌بینید؟ در قراردادهای جدید قطعه‌سازان داخلی باید در کنار قطعه‌سازان و خودروسازان خارجی به صورت مشترک فعالیت کنند. صنعت خودرو و قطعه‌سازی ایران ظرفیت - چرخگیر قرچک - خوبی برای اشتغال‌زایی در کشور دارد، بنابراین اگر از این ظرفیت استفاده شود، می‌تواند به رشد - چرخگیر قرچک - تولید در صنعت خودرو ایران کمک فراوانی کند.