تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05101.html
خط تولید ساندرو استپ وی

سرمایه‌گذاری رنو در ایران برای راه‎اندازی کارخانه‎ای مستقل نه به دلیل موانع خارجی بلکه با وقت‌کشی‎های داخلی به سرانجام نرسید

۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۲

چرا دوست داریم «رنو» بماند؟

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»، رنو به‌عنوان یک شرکت خودروساز فرانسوی طی سال‌های اخیر توانسته بازار خوبی را در کشورمان به‌دست آورد. این شرکت در سال‌های گذشته به‌واسطه برخی محصولات اقتصادی - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - و البته باکیفیت همچون تندر۹۰ و در چند سال اخیر با خودرویی مانند ساندرو، سهم - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - خوبی از بازار به‌دست آورد و شاید به‌جرات بتوان‌گفت که اگر بدشانسی‌های این شرکت در رویارویی با تحریم‌های غرب علیه ایران وجود نداشت، رنو یکه‌تاز بازار - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - کشورمان می‌شد.

بدون شک رنو یکی از مهم‌ترین شرکت‌های خودرویی است که در ایران سرمایه‌گذاری کرده و با دیدن اوضاع صنعت خودرو خواهان سرمایه‌گذاری مستقل در ایران بود. این سرمایه‌گذاری نه به دلیل موانع خارجی - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - بلکه با وقت‌کشی‎های داخلی به سرانجام نرسید. حالا اما خروج کامل رنو در جریان است و حتی به‌صورت همکاری با خودروسازان نیز نمی‌توان امیدوار به حضورش بود.

هرچند به رنو نیز انتقادات بسیاری درباره مقاومت در برابر فیس‎لیفت تندر90 و سخت‎گیری‎های کیفی همراه با وسواس در مسیر افزایش داخلی‌سازی این خودرو در ایران مطرح است، اما درصورت اجرایی شدن جوینت‎ونچر رنو-ایدرو می‎توانستیم شاهد تحولی جدی در راستای رقابتی‎تر شدن صنعت خودرو ایران باشیم.

چرا رنو در بازار کشورمان گل کرد؟

تنوع خودرو در بازار کشور ما تا اوایل - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - دهه ۸۰ بسیار کم بود و این کمبود تنوع تا اوایل دهه ۹۰ وضعیت بهتری پیدا کرد. طی این سال‌ها محصولات پژو یکه‌تاز بازار کشور - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - بودند و از اواخر دهه ۸۰ و با ورود خودرو تندر۹۰ بازار رنگ دیگری گرفت. در این میان نکته - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - بسیار بااهمیت، بحث کیفیت تولید و نظارت بر تولید قطعات خودروها است. یکی از دلایل محبوبیت محصولات رنو در کشورمان نظارت بی‌قید و شرط این خودروساز فرانسوی بر تولید قطعات در داخل ایران و همچنین نظارت بر خط تولید این محصولات است‌.


کیفیتی که هرگز کاهش پیدا نکرد

شاید به جرات بتوان‌ گفت که در طول ۱۱ سال تولید محصولات رنو در کشور، برخلاف دیگر محصولات که دستخوش تغییرات و کاهش کیفیت شده‌اند، تغییری در کیفیت محصولات رنو دیده نشده است. رنو همواره در - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - سطح کیفی مناسبی قرار داشته و توانسته - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - مشتریان را راضی نگه دارد. قطعاتی که از سوی قطعه‌سازان داخلی برای محصولات رنو استفاده می‌شد، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. ضمن اینکه قطعات وارداتی برای خودروهای رنو نیز قطعاتی اورجینال بودند. همین مساله باعث شده تا کیفیت این خودروها در طول این سال‌ها ثابت بماند.

ایمنی، کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب 

کیفیت، ایمنی و دوام و خدمات پس‌از فروش مناسب، همواره خواسته‎های مهم مشتریان از خودروسازان داخلی ما بوده‎اند و محصولات رنو همه این موارد را در حد قیمتی که پرداخت - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - می‌شد، دارا بودند. قیمت تندر90 تا - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - پیش از جهش ارز در - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - سال‎های نخست دهه 90 به قیمت خودروهایی همچون خانواده سمند، برخی محصولات پژو و ریو نزدیک بود اما - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - کیفیت - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - این خودرو در مقایسه با این خودروها بسیار بالاتر بود. این موارد در کنار هم سبب مقبولیت بالای رنو در کشورمان شد. زیرا مولفه‌های کیفی هم در بحث خودروهایی در سگمنت قیمتی پایین و هم در سگمنت قیمتی بالاتر و لوکس، به‌خوبی از سوی خریداران حس می‌شود.

داخلی‌سازی در سطح محدود

یکی از مواردی که بحق در خصوص عملکرد رنو موردانتقاد - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - است، بحث داخلی‌سازی حداقلی محصولات آن‌هاست که در طول این‌ سال‌ها درخصوص محصولات خانواده لوگان - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - به زحمت به 60‌درصد رسیده است. برای خودرویی با تیراژ بالا این مقدار داخلی‌سازی پایین است. همین مورد باعث شد تا با شروع دوباره تحریم‌ها - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - تولید این خودروها دچار مشکل شود. درحال‎حاضر ظاهرا تولید محصولات رنو تنها برای تامین تعهدات جوابگو بوده و تاکنون برنامه‌ای برای ادامه تولید خودروهای پرفروش رنو در ایران از سوی خودروسازان ارائه نشده است.

تغییر نیافتن چهره خودرو با وجود تولید یک‌دهه‌ای

خودرو تندر90 طی این سال‌های هیچ تغییری به خود ندید. این هم یکی از مواردی بوده که موردانتقاد قرار گرفته است. البته مسئولان رنو قصد داشتند تا با قرارداد جدیدی که - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - با صنعت خودرو ایران منعقد می‌شود، خودروهای به‌روز خود را جایگزین محصولات قدیمی‌تر کنند.

فرصت بزرگی به اسم رنو

خروج رنو از کشور قطعا هم برای این خودروساز و هم برای صنعت خودرو - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - ایران گران تمام - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - خواهد شد. رنو با دیگر شرکت‌های خودرویی حاضر در کشور - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - تفاوت‌های عمده‌ای داشته و دارد. این کمپانی با صداقت بیشتری با - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - خودروسازان کشورمان همکاری داشته است. در طول تحریم‎های پیشین نیز رنو مانند پژو به کلی پشت خودروسازان داخلی را خالی نکرد و به حضور محدود در ایران ادامه داد.

بدین ترتیب، نظارت رنو بر محصولاتی که با برند این شرکت در ایران عرضه می‎شد ادامه یافت و بلایی که بر سر کیفیت - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - محصولات پژو - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - در ایران آمد، بر - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - سر محصولات رنو نازل نشد و این محصولات از داخلی‎سازی به قیمت قربانی‎شدن کیفیت و چینی‎سازی تحت عنوان داخلی‎سازی مصون ماندند. قطعا اگر تعلل مسئولین در انعقاد قرارداد با این شرکت نبود و اگر مساله تحریم‌ها پیش نمی‌آمد، با توجه به تجربه همکاری‌ها، رنو - تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر - تبدیل به بهترین شریک صنعت خودرو ایران می‌شد.

اولين صفحه   -  شماره تماس حمل ماشین شهرک فجر   -   خدمات حمل ماشین شهرک فجر   -   کفی شهرک فجر   -   کرایه کفی شهرک فجر   -   قیمت کفی شهرک فجر   -   مبلغ کفی شهرک فجر   -   تعرفه کفی شهرک فجر   -   شماره تماس کفی شهرک فجر   -   خدمات کفی شهرک فجر   -   کفی خودروبر شهرک فجر   -   کرایه کفی خودروبر شهرک فجر   -   قیمت کفی خودروبر شهرک فجر   -   مبلغ کفی خودروبر شهرک فجر   -   تعرفه کفی خودروبر شهرک فجر   -   شماره تماس کفی خودروبر شهرک فجر   -   خدمات کفی خودروبر شهرک فجر   -   جرثقیل خودروبر شهرک فجر   -   کرایه جرثقیل خودروبر شهرک فجر   -   قیمت جرثقیل خودروبر شهرک فجر   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک فجر   -   تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک فجر   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر شهرک فجر   -   خدمات جرثقیل خودروبر شهرک فجر   -   نیسان خودروبر شهرک فجر   -   کرایه نیسان خودروبر شهرک فجر   -   قیمت نیسان خودروبر شهرک فجر   -   مبلغ نیسان خودروبر شهرک فجر   -   تعرفه نیسان خودروبر شهرک فجر   -   شماره تماس نیسان خودروبر شهرک فجر   -   خدمات نیسان خودروبر شهرک فجر   -   نیسان یدک کش شهرک فجر   -   کرایه نیسان یدک کش شهرک فجر   -   قیمت نیسان یدک کش شهرک فجر   -   مبلغ نیسان یدک کش شهرک فجر   -   تعرفه نیسان یدک کش شهرک فجر   -   شماره تماس نیسان یدک کش شهرک فجر   -   خدمات نیسان یدک کش شهرک فجر   -   ماشین بر شهرک فجر   -   کرایه ماشین بر شهرک فجر   -   قیمت ماشین بر شهرک فجر   -   مبلغ ماشین بر شهرک فجر   -  آخرين صفحه