تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07551.html

یک فعال صنعت قطعه سازی با انتقاد از هجمه های اخیر برخی افراد و رسانه ها در باره مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا و خودرو پراید اعلام کرد: در شرایطی که بسیاری از کشورهای دنیا تلاش می کنند تا در مسیر پیشرفت ایران سنگ اندازی کنند، این نوع انتقادات جفا به تولید ملی است و مانع پیشرفت صنعت خودرو می شود.

۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

دفاع یک قطعه ساز از مدیرعامل سایپا و پراید

به گزارش« رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - » ، - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - سعید - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - صبوری عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی ایران، در خصوص صنعت خودرو و قطعه‌سازی اظهار کرد: صنعت خودروسازی کشور با تمام ضعف‌هایی که دارد، فرصت‌های شغلی زیادی را ایجاد کرده است و افراد زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این حوزه، کسب درآمد می‌کنند، بنابراین نباید صنعت خودروی کشور را تخریب کرد و کاری کرد تا خودروهای خارجی، جای خودروهای تولید داخل را در سطح خیابان‌ها پر کنند. وی بیان کرد: - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - چندی پیش در یکی از شبکه‌های تلویزیونی، یکی از طنزپردازان مطرح کشور، از خودروهای ملی و تولید داخل انتقاد می‌کرد و با این انتقاد مدیران ارشد خودروسازان داخلی را زیر - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - سوال‌ می‌برد که این موضوع باعث تنفر مشتریان از خودروهای تولید داخل می‌شود و درصورتی که خودروسازان داخلی تعطیل شوند، افراد زیادی بی‌کار می‌شوند. صبوری در مورد قیمت فعلی پراید بیان کرد: حدود ۱۰ سال گذشته، پراید حدود شش میلیون تومان قیمت داشت که با درنظر گرفتن نرخ دلار، در آن زمان حدود ۷۸۰۰ دلار قیمت داشت، ولی حال این خودرو با برچسب - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - قیمت ۲۱ میلیون تومانی و نرخ فعلی دلار، حدود ۵۰۰۰ - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - دلار قیمت دارد، افزون بر - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - این‌که، نسخه امروزی پراید در مقایسه با مدل ۱۰ سال پیش، به‌روزرسانی‌هایی همانند اضافه شدن سیستم ترمز ضد قفل، دو کیسه ایمنی هوا، فرمان هیدرولیک را به خود دیده است. بنابراین افزایش قیمت پراید، به دلیل - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - بالارفتن نرخ ارز بوده است و در واقع حدود ۲۰۰۰ دلار کاهش قیمت نیز - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - داشته است. وی در مورد دلیل اصلی سوانح رانندگی و تلفات ناشی از - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - آن افزود: دلیل اصلی سوانح رانندگی در کشور، فرهنگ پایین رانندگی و ایمن نبودن جاده‌ها است، چراکه خودروهای تولید داخل، به خودی خود باعث تلفات و ایجاد سانحه نمی‌شوند، بلکه ناامن بودن جاده‌ها و پایین بودن فرهنگ رانندگی باعث ایجاد سانحه‌های رانندگی می‌شود و به جای فشار آوردن به خودروساز، کمی باید به فکر اصلاح فرهنگ رانندگی و افزایش ایمنی جاده‌ها بود، چراکه ایمن‌ترین خودروهای دنیا هم در سوانح رانندگی مشابه، نتایج دلخراشی دارند، حال از یک - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - خودروی پنج هزار دلاری انتظاری بیش از این - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - را نباید داشت. وی افزود: دلیل تاثیرگذار دیگر در سوانح رانندگی، قطعات یدکی تقلبی و وارداتی قاچاق است که به وفور و با قیمت ارزان‌تر از قطعات یدکی اصلی، - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - در بازار یافت می‌شود که استفاده از این قطعات به دلیل عدم آزمایش‌های فنی، باعث بروز خسارات خبران ناپذیری می‌شود، حال افراد نا‌آگاه، این موضوع را به خودروساز نسبت می‌دهند. صبوری درخصوص توقف تولید پراید بیان کرد: قشر زیادی از جامعه، - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - درآمد ماهانه‌ای بین یک تا دو میلیون تومان دارند، بنابراین باید خودرویی متناسب - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - با درآمد افراد جامعه برروی خط تولید خودروسازان داخلی باشد تا افراد برای خرید خودرو مجبور به دریافت وام‌های سنگین نشوند. پراید خودرویی است که برای حذف آن، باید جایزگین مناسبی درنظر گرفت. وی خطاب به صدا و سیما گفت: حیف است که از تریبونی که در اختیار شما قرار گرفته است به جای حمایت - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - از تولید داخلی برای تخریب صنعت و مدیران زحمتکش این خطه استفاده شود و کاش به جای هزینه کرد برای ساخت برنامه های بی مایه طنز، برای بالا بردن فرهنگ رانندگی مردم، اصلاح جاده ها و مسائل فرهنگی کمی هزینه بیشتر انجام شود. سعید صبوری عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور گفت: در یک برنامه طنز گونه مجری برنامه بدنه پراید را با بدنه یک حیوان مقایسه می کند و سپس مدیرعامل تازه وارد - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - سایپا که از معدود مدیرانی است که از ابتدا در بدنه صنعت خودرو رشد کرده است را مورد خطاب سخنانش قرار می دهد و فکر می کند به این نوع حرف زدن می گویند طنازی! وی ادامه داد: دوستان - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - در این برنامه، فرق بی - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - فرهنگی و بی ادبی را با طنازی هنوز تشخیص نمی دهند و همان کاری را کلید زده اند که یک شبکه انگلیسی برای تخریب صنعت خودروی ایران و با سمند آغاز کرده است. فرق شما با آن شبکه ضد ایرانی چیست؟ صبوری حمایت از تولید ملی و بها دادن به ساخت داخل را از برکات اقتصاد مقاومتی و از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و افزود: هنوز نمی دانم که صدا و سیما که باید حامی صنعت ایرانی و پیرو بیانات مقام معظم رهبری باشد چرا شمشیر را - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - برای صنعت کشور از رو بسته است؟ این قطعه ساز داخی - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - با انتقاد از اتفاقت اخیر گفت: دوستان غیر کارشناس به - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - خود این اجازه را می دهند که در مورد خودروی بومی شده پراید و یا حتی سمند و پژو که حداقل ۳ میلیون نفر در صنعت خودرو و میلیون ها ایرانی در زندگی روزمره از آن کسب درآمد می - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - کنند هر چه می خواهند بگویند البته بدون سند و مدرک و این اشتباه است. وی افزود: می گویند پراید موجب تصادف است و قاتل جان ایرانیان! سوال من این است که پراید، سمند، پژو چگونه قاتل هستند و چگونه باعث مرگ افراد می شوند؟ آیا پراید فرهنگ رانندگی ندارد؟ آیا سمند مسوول جاده های خراب کشور ما است؟ آیا پژو مسوول تصحیح گردنه ها و جاده های پر پیچ و خم کشور - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - است؟ آیا پراید ویراژ می دهد و سبقت می گیرد؟ آیا پراید مسوول واردات قطعات و لوازم یدکی قاچاق و تقلبی به کشور است؟ وی تاکید کرد: خودروهای داخلی ساز مانند پراید، پژو و سمند دیگر مشکلی به نام کمبود قطعات ندارند و تعمیرگاه های بسیاری برای تعمیر خودروی ایرانی در کشور سامان دهی شده و قطعات نیز به وفور در دسترس است اما اگر شما به جای پرداخت هزینه یک قطعه اصلی و برای ارزان - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - خریدن از لنت تقلبی استفاده می کنید و بعد همان لنت موجب تصادف می شود؛ دیگر به پراید چه ربطی دارد و مصرف کنندگان باید دقت بیشتری در - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - خصوص تهیه قطعات یدکی استاندارد داشته باشند و از خرید قطعات غیراستاندارد خودداری کنند. وی خاطرنشان کرد: پراید به خودی خود آدم‌کش نیست، در‌حال‌حاضر حدود ۶ میلیون پراید در جاده‌های کشور با کاربری‌های مختلف در‌حال‌ ترددند، طبیعی است که نسبت آمار تصادفات این محصول بالا باشد، شاید اگر همین خودرو با تعداد کمتر در جاده‌های کشور در حال تردد بود چنین آماری وجود نداشت و مورد تمسخر عده‌ای قرار نمی‌گرفت. صبوری گران بودن پراید - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - در مقایسه با سایر خودروها را نیز قبول ندارد و به پرشین خودرو - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - گفت: ارزانترین خودرو در هند به نام «تاتا» هیچ آپشنی ندارد و خودروی ملی هندی ها نیز به حساب می آید و قیمت فعلی آن نیز ۶ هزار دلار است اما هیچکس به خود اجازه نمی دهد که - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - هر روز توی سر این خودروی کوچک بزند زیرا این خودرو امید قشر کم درآمد هندوستان و البته یک خودروی داخلی است. صبوری بیان کرد: پراید به نسبت چند سال پیش از لحاظ کیفی و - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - ظاهری تغییرات محسوسی داشته است اما چون جاده‌ها با استانداردهای روز دنیا فاصله و مشکل فنی دارند، کار و تمرکز بیشتری بر روی فرهنگ رانندگی حمل‌ونقل نیاز است و تردد پراید به نسبت سایر خودروهای خارجی بسیار بیشتر است، لذا تعداد تصادفاتش هم به نسبت بالا است. صبوری خاطرنشان کرد: برای رشد صنعت و توان اقتصاد کشور در راستای اقتصاد مقاومتی باید همه کمک کنیم تا روزبه‌روز شاهد پیشرفت و ارتقای تمامی صنایع کشور باشیم. اگر همکاری، - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - همدلی و یکپارچگی نباشد، صنایع داخلی روزبه‌روز جای خود را به محصولات و صنایع خارجی خواهد داد. عضو هیات‌مدیره انجمن - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - صنایع همگن تاکید کرد: امیدورام مدیران رسانه ملی با حساسیت و دلسوزی بیشتری اجازه ندهند که تریبون به دست افرادی داده شود تا بدون آگاهی و شناخت اقدام به تخریب - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - کنند چرا که درشرایط کنونی - تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا - در کشور نیاز به آرامش، وحدت، تقویت صنعت و اشتعال‌زایی داریم.
اولين صفحه   -  شماره تماس نیسان یدک کش آپادانا   -   خدمات نیسان یدک کش آپادانا   -   ماشین بر آپادانا   -   کرایه ماشین بر آپادانا   -   قیمت ماشین بر آپادانا   -   مبلغ ماشین بر آپادانا   -   تعرفه ماشین بر آپادانا   -   شماره تماس ماشین بر آپادانا   -   خدمات ماشین بر آپادانا   -   خودرو سوار آپادانا   -   کرایه خودرو سوار آپادانا   -   قیمت خودرو سوار آپادانا   -   مبلغ خودرو سوار آپادانا   -   تعرفه خودرو سوار آپادانا   -   شماره تماس خودرو سوار آپادانا   -   خدمات خودرو سوار آپادانا   -   جرثقیل یدک کش آپادانا   -   کرایه جرثقیل یدک کش آپادانا   -   قیمت جرثقیل یدک کش آپادانا   -   مبلغ جرثقیل یدک کش آپادانا   -   تعرفه جرثقیل یدک کش آپادانا   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش آپادانا   -   خدمات جرثقیل یدک کش آپادانا   -   چرخگیر آپادانا   -   کرایه چرخگیر آپادانا   -   قیمت چرخگیر آپادانا   -   مبلغ چرخگیر آپادانا   -   تعرفه چرخگیر آپادانا   -   شماره تماس چرخگیر آپادانا   -   خدمات چرخگیر آپادانا   -   امداد خودرو شریعتی   -   کرایه امداد خودرو شریعتی   -   قیمت امداد خودرو شریعتی   -   مبلغ امداد خودرو شریعتی   -   تعرفه امداد خودرو شریعتی   -   شماره تماس امداد خودرو شریعتی   -   خدمات امداد خودرو شریعتی   -   امداد خودرو سیار شریعتی   -   کرایه امداد خودرو سیار شریعتی   -   قیمت امداد خودرو سیار شریعتی   -   مبلغ امداد خودرو سیار شریعتی   -  آخرين صفحه