تعرفه خودروبر علامه جعفری

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04534.html
5000 دوچرخه اشتراکی

تهران ازجمله‌ شهرهای جهان است که با ترافیک سنگین، طولانی و آلودگی‌ هوا در جهان شناخته می‌شود و استفاده از دوچرخه برای حل این مشکل باتوجه به محدودیت‌های بسیار زیاد، شبیه رویاست که در کوتاه‌مدت محقق نخواهد شد. 

۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

آرزوی دوردست حل مشکل ترافیک تهران با دوچرخه

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»، در روزهایی که کشور با - تعرفه خودروبر علامه جعفری - مشکلات اقتصادی روبه‌رو است و افزایش قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی بر جامعه سایه افکنده اما مدیریت شهری و مسئولان ترافیک پایتخت همچنان در حال آزمودن مسیرها و راهکارهای مختلف برای کاهش ترافیک و عوارض ناشی‌از آن هستند. به هرحال ترافیک - تعرفه خودروبر علامه جعفری - تهران روزهای بحرانی و غیربحرانی نمی‌شناسد اما آیا امکان حل این مشکل با گسترش دوچرخه‌سواری وجود دارد؟

در تازه‌ترین تلاش،‌ محسن پورسیدآقایی، معاون ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری تهران اعلام کرد قرار است 5000 دوچرخه اشتراکی وارد پایتخت ‌شود. به‌گفته وی این دوچرخه‌ها نسل جدیدی از دوچرخه‌های اشتراکی هستند و تهرانی‎ها می‌توانند پس از استفاده آنها را در هر خیابانی رها کنند.

گویا این دوچرخه‌ها در مسیرهای شرقی - غربی دوچرخه‌سواری پایتخت استفاده خواهند شد.  درراستای گسترش این طرح در آینده - تعرفه خودروبر علامه جعفری - قرار است از دوچرخه‌های برقی که با رکاب زدن سیستم موتور آنها فعال می‌شود نیز در مسیرهای شمالی- جنوبی استفاده شود.

کمبود مسیرهای دوچرخه‌سواری 

بسیاری از کارشناسان باتوجه به چالش‌های جدی در مسیر دوچرخه‌سواری در تهران با دیده تردید به این تلاش‌ها - تعرفه خودروبر علامه جعفری - می‌نگرند. یکی از جدی‌ترین این چالش‌ها، نبود مسیرهای مناسب برای دوچرخه‌سواری در پایتخت آن هم در مسیرها و شاهراه‌های حیاتی است.

امروز در کشوری مانند هلند 35هزارو400کیلومتر - تعرفه خودروبر علامه جعفری - مسیر اختصاصی دوچرخه وجود دارد که در مقایسه با آن، مسیر 300 تا 400 کیلومتری دوچرخه‌سواری در تهران اصلا به‌چشم نمی‌آید.

تنها در آمستردام به‌واسطه مسیرهای مناسب دوچرخه‌سواری حدود 38درصد سفرهای - تعرفه خودروبر علامه جعفری - شهری با دوچرخه و در هلند - تعرفه خودروبر علامه جعفری - حدود یک‌چهارم این سفرها با دوچرخه انجام - تعرفه خودروبر علامه جعفری - می‌شود، همچنین اتحادیه دوچرخه‌سواران این کشور  با بیش‌از 34 هزار عضو فعال، از حقوق دوچرخه‌سواران حفاظت می‌کند.

در شهر کپنهاگ پایتخت دانمارک هم با مساحتی به‌مراتب کمتر از تهران بیش‌از 390کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه‌سواران وجود دارد،نیمی از افراد این شهر دوچرخه دارند و 35درصد افرادی که شاغل هستند با دوچرخه به سرکار می‌روند.

مسیرهای محدود و بدون استفاده دوچرخه در تهران 

در تهران  فارغ ‌از تلاش‌های پراکنده مانند آنچه در منطقه - تعرفه خودروبر علامه جعفری - 22 در حال انجام است که ازجمله آنها می‌توان به احداث مسیرهای دوچرخه‌رو اشاره کرد اما درمجموع هیچ طرح راهبردی برای ایجاد این مسیرها تاکنون اعلام نشده یا جزئیات دقیق آن به افکار عمومی - تعرفه خودروبر علامه جعفری - اعلام نشده است.

ازطرف‌دیگر محمدعلیخانی، عضو شورای شهر تهران می‌گوید دوچرخه تنها در محلات تهران می‌تواند رونق داشته باشد و امکان استفاده از آن در سفرهای شهری تهران تقریبا غیرممکن است، به همین‌دلیل از 313کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه خط‌کشی و حفاظ‌گذاری‌شده - تعرفه خودروبر علامه جعفری - استفاده چندانی نشده و این مسیرها درحال از بین رفتن هستند.

 از سوی دیگر تعداد سفرهای روزانه در - تعرفه خودروبر علامه جعفری - شهر تهران 18میلیون‌و600هزار سفر است که سهم - تعرفه خودروبر علامه جعفری - مدل‌های حمل‌ونقل شهر تهران برای اتوبوس 21درصد، مترو 18‌درصد، تاکسی 22درصد، خودروهای شخصی 26درصد، مینی‌بوس 6درصد و سایر مدل‌های حمل‌ونقلی نیز 7درصد برآورد شده است.

همین آمار نشان می‌دهد در عمل امکان استفاده از دوچرخه در تهران چندان وجود ندارد و شاید حل کردن مشکل حمل‌ونقل تهران با رواج دوچرخه‌سواری یک - تعرفه خودروبر علامه جعفری - آرزوی نسبتا محال یا دوردست باشد.

اولين صفحه   -  شماره تماس چرخگیر باکری   -   خدمات چرخگیر باکری   -   امداد خودرو علامه جعفری   -   کرایه امداد خودرو علامه جعفری   -   قیمت امداد خودرو علامه جعفری   -   مبلغ امداد خودرو علامه جعفری   -   تعرفه امداد خودرو علامه جعفری   -   شماره تماس امداد خودرو علامه جعفری   -   خدمات امداد خودرو علامه جعفری   -   امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   کرایه امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   قیمت امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   مبلغ امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   تعرفه امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   شماره تماس امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   خدمات امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   خودروبر علامه جعفری   -   کرایه خودروبر علامه جعفری   -   قیمت خودروبر علامه جعفری   -   مبلغ خودروبر علامه جعفری   -   تعرفه خودروبر علامه جعفری   -   شماره تماس خودروبر علامه جعفری   -   خدمات خودروبر علامه جعفری   -   یدک کش علامه جعفری   -   کرایه یدک کش علامه جعفری   -   قیمت یدک کش علامه جعفری   -   مبلغ یدک کش علامه جعفری   -   تعرفه یدک کش علامه جعفری   -   شماره تماس یدک کش علامه جعفری   -   خدمات یدک کش علامه جعفری   -   حمل خودرو علامه جعفری   -   کرایه حمل خودرو علامه جعفری   -   قیمت حمل خودرو علامه جعفری   -   مبلغ حمل خودرو علامه جعفری   -   تعرفه حمل خودرو علامه جعفری   -   شماره تماس حمل خودرو علامه جعفری   -   خدمات حمل خودرو علامه جعفری   -   حمل ماشین علامه جعفری   -   کرایه حمل ماشین علامه جعفری   -   قیمت حمل ماشین علامه جعفری   -   مبلغ حمل ماشین علامه جعفری   -  آخرين صفحه