تعرفه ماشین بر چیذر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03967.html
حمل‌ونقل ریلی

پیشنهاد می‌شود برای حل موضوعات و اختلاف‌نظرها با نمایندگان بخش خصوصی که هر کدام در حوزه فعالیت خود از جمله واگن‌های لبه‌بلند، لبه‌کوتاه، واگن‌های مسافری، لوکوموتیو و غیره مشغول به فعالیت هستند، کارگروه‌های مشترکی ایجاد شود تا موضوعات از نظر قوانین و مقررات و بودجه بررسی شود و در نهایت به درکی مشترک رسید

۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

اتحاد؛ رمز عبور از مشکلات ریلی

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، اگر بخواهیم نگاهی به آمار منابع تخصیص‌یافته به نوسازی بخش‌های مختلف حمل‌ونقل داشته باشیم، به این نتیجه می‌رسیم که جز در موارد خاص و جزئی (از‌جمله اقدام برای خرید هواپیماهای بوئینگ، ایرباس و ای‌تی‌آر) که آن هم تقریبا بی‌نتیجه تلقی می‌شود، اقدام خاصی صورت نگرفته است. به‌طور مثال، در بخش جاده‌ای وعده‌هایی مبنی بر اختصاص مبالغی تحت عنوان صرفه‌جویی در مصرف سوخت در صورت - تعرفه ماشین بر چیذر - نوسازی ناوگان - تعرفه ماشین بر چیذر - توسط مالکان داده شده بود که آن هم عملی نشد. همین موضوع باعث شده بخش - تعرفه ماشین بر چیذر - مسافری حمل‌ونقل، به خصوص - تعرفه ماشین بر چیذر - در بخش ریلی که از هیچ‌گونه حمایت توسعه‌ای برخوردار نیست و سال‌هاست در همان سطح دست و پا می‌زند، به دور از فضای رقابتی به فعالیت بپردازد. البته در این میان، - تعرفه ماشین بر چیذر - مباحث مربوط‌به کشمکش‌های بخش خصوصی و شرکت راه‌آهن - تعرفه ماشین بر چیذر - چندان بی‌تاثیر نبوده است.

آدرس غلط بخش ریلی

هرگاه بحث حمل‌ونقل و مشکلات و معضلات پیرامون آن به میان می‌آید، اکثر کسانی که در صف اول دیده می‌شوند در صنعت ریلی به فعالیت مشغولند! اکثر مشکلاتشان هم با شرکت راه‌آهن است و شکایت پشت شکایت؛ گله پشت گله. اما به عقیده بسیاری از کارشناسان، این نوع واکنش‌ها در برابر مشکلات این بخش، آدرس غلطی‌است که راه به ناکجاآباد دارد، زیرا در نهایت دردی از بخش ریلی دوا نخواهد کرد. به عقیده آن‌ها، مشکلات بخش ریلی آن‌قدر گسترده و - تعرفه ماشین بر چیذر - متعدد هستند که بدون شک، پشت به پشت ایستادن این دو نهاد - تعرفه ماشین بر چیذر - (بخش خصوصی ریلی و شرکت راه‌آهن) و حمایت‌های بی‌دریغ آن‌ها را می‌طلبد.

سال‌هاست که مجلس و دولت دم از حمایت از صنعت ریلی می‌زنند اما باید دید چقدر از این حمایت‌ها عملی شده‌اند و - تعرفه ماشین بر چیذر - چه میزان از آن‌ها به لیست شعارها و وعده‌های عملیاتی‌نشده پیوسته‌اند. با این که در دنیا صنعت حمل‌ونقل ریلی بسیار مقبول است، در ایران با صنعت ریلی غیراقتصادی مواجه هستیم. این شرایط در بخش مسافری حادتر است و در بخش باری هم شرایط چندان مطلوب نیست. بخشی از این کاستی مربوط به نبود حمایت از سمت قوا و بخش کوچک‌تر هم مربوط به عملکرد بخش خصوصی و شرکت راه‌آهن است. بسیاری از فعالان ریلی مایل هستند بخش خصوصی ریلی و شرکت راه‌آهن را کنار یکدیگر ببینند، زیرا معتقدند اگر این دو نهاد - تعرفه ماشین بر چیذر - با گفتمان یکدیگر را درک می‌کردند، شرایط بهتر از امروز ‌بود.

حمایت شعاری

بسیاری از فعالان ریلی بر این باورند که - تعرفه ماشین بر چیذر - با وجود شعارهای مسئولان در حمایت از بخش ریلی، این بخش جاده‌ایست که از اکثر امتیازات موجود برخوردار است. به عنوان مثال، - تعرفه ماشین بر چیذر - آن‌ها می‌گویند حق دسترسی از شرکت‌های حمل‌ونقل و در نهایت از صاحبان کالایی که می‌خواهند بار خود را به‌واسطه ریل حمل کنند دریافت می‌شود. این مبلغ جهت نگهداری خطوط ریلی دریافت می‌شود، اما این پرسش برای آن‌ها مطرح است که مگر هم ریل و هم جاده توسط وزارت راه احداث - تعرفه ماشین بر چیذر - نمی‌شوند، پس چرا مبلغی - تعرفه ماشین بر چیذر - جهت نگهداری جاده‌ها از کامیونداران دریافت نمی‌شود؟ البته، اگرچه راه‌آهن مدعی‌است در بخش مسافری چیزی به‌عنوان حق دسترسی دریافت نمی‌شود، اما - تعرفه ماشین بر چیذر - هزینه‌ای به‌عنوان حق ایستگاهی و روی قیمت بلیت - تعرفه ماشین بر چیذر - از مسافران اخذ می‌شود که طبیعتا تفاوت چندانی با حق دسترسی ندارد.

کاهش حق‌دسترسی؛ شعار یا عمل؟

به گواه بسیاری از فعالان این صنعت، میزان حق‌دسترسی از ابتدای دولت روحانی در دولت یازدهم کاهش یافت و این موضع همگام با سیاست راه‌آهن مبنی بر اقتصادی کردن این صنعت - تعرفه ماشین بر چیذر - بود اما با این حال، آن‌ها معتقدند این کاهش - تعرفه ماشین بر چیذر - به‌طور واقعی - تعرفه ماشین بر چیذر - صورت نپذیرفته زیرا چند سالی‌است شرکت راه‌آهن هزینه‌ای تحت - تعرفه ماشین بر چیذر - عنوان «هزینه نیروی کشش» را از حق دسترسی جدا کرده و به‌صورت مستقل اخذ می‌کند. همچنین بین سال‌های 1396 و 1397 دو افزایش خاص در حق دسترسی اتفاق افتاد. در سال 1396، 6درصد و در 1397 حدود 15درصد افزایش روی داد؛ یعنی حق دسترسی که 20درصد بود به حدود 25درصد افزایش یافته است.

از سوی دیگر، با این که راه‌آهن گفته حق دسترسی را افزایش - تعرفه ماشین بر چیذر - نداده طی چهار تا پنج سال گذشته در برهه‌های زمانی مختلف، هزینه اجاره لوکوموتیو را بالا برده و باتوجه‌به این که بیش‌از 70درصد لوکوموتیوها در اختیار دولت است، به نوعی درآمد خود را از این محل افزایش داده‌اند.

 اصرار بر تصدی‌گری

مروری بر قانون، نشان از صراحت درباره واگذاری - تعرفه ماشین بر چیذر - ناوگان و امور تصدی‌گری به بخش خصوصی دارد. اما به‌نظر می‌رسد شرکت راه‌آهن قصد دارد در امور تصدی‌گری باقی بماند و حتی در مقطعی با بیان این که بخش خصوصی توانایی سرمایه‌گذاری و توسعه حمل‌ونقل ریلی را ندارد، با ایجاد هلدینگ کمپانی قصد داشت در خصوص تامین واگن نیز ورود کند که این موضوع با اعتراض بسیاری از - تعرفه ماشین بر چیذر - فعالان صنعت همراه بود. این اقدامات از اصرار شرکت راه‌آهن بر تصدی‌گری خبر می‌دهد.

پیشنهاد می‌شود برای حل موضوعات و اختلاف‌نظرها با نمایندگان بخش خصوصی که هر کدام در حوزه فعالیت خود از جمله واگن‌های لبه‌بلند، لبه‌کوتاه، واگن‌های مسافری، لوکوموتیو و غیره مشغول به فعالیت هستند، کارگروه‌های مشترکی ایجاد شود تا موضوعات - تعرفه ماشین بر چیذر - از نظر قوانین و مقررات و بودجه بررسی شود و در نهایت - تعرفه ماشین بر چیذر - به درکی - تعرفه ماشین بر چیذر - مشترک رسید.

اولين صفحه   -  شماره تماس جرثقیل خودروبر چیذر   -   خدمات جرثقیل خودروبر چیذر   -   نیسان خودروبر چیذر   -   کرایه نیسان خودروبر چیذر   -   قیمت نیسان خودروبر چیذر   -   مبلغ نیسان خودروبر چیذر   -   تعرفه نیسان خودروبر چیذر   -   شماره تماس نیسان خودروبر چیذر   -   خدمات نیسان خودروبر چیذر   -   نیسان یدک کش چیذر   -   کرایه نیسان یدک کش چیذر   -   قیمت نیسان یدک کش چیذر   -   مبلغ نیسان یدک کش چیذر   -   تعرفه نیسان یدک کش چیذر   -   شماره تماس نیسان یدک کش چیذر   -   خدمات نیسان یدک کش چیذر   -   ماشین بر چیذر   -   کرایه ماشین بر چیذر   -   قیمت ماشین بر چیذر   -   مبلغ ماشین بر چیذر   -   تعرفه ماشین بر چیذر   -   شماره تماس ماشین بر چیذر   -   خدمات ماشین بر چیذر   -   خودرو سوار چیذر   -   کرایه خودرو سوار چیذر   -   قیمت خودرو سوار چیذر   -   مبلغ خودرو سوار چیذر   -   تعرفه خودرو سوار چیذر   -   شماره تماس خودرو سوار چیذر   -   خدمات خودرو سوار چیذر   -   جرثقیل یدک کش چیذر   -   کرایه جرثقیل یدک کش چیذر   -   قیمت جرثقیل یدک کش چیذر   -   مبلغ جرثقیل یدک کش چیذر   -   تعرفه جرثقیل یدک کش چیذر   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش چیذر   -   خدمات جرثقیل یدک کش چیذر   -   چرخگیر چیذر   -   کرایه چرخگیر چیذر   -   قیمت چرخگیر چیذر   -   مبلغ چرخگیر چیذر   -  آخرين صفحه