حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
کد مطلب: 03225.html
در دور جدید خروج برندهای چینی از ایران شاهد خروج برندهایی هستیم که فروش فوقالعادهای را در کشور ما تجربه کرده بودند و سهم مناسبی از بازار را بهدست آوردهاند.
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
آیا چینیها در بازار ایران میمانند؟
به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، سال ١٣٩٠، با آغاز تحریمها تنها شریک صنعت خودرو ایران که بازار کشور را ترک کرد، گروه PSA بود که خروج آن از - تعرفه نیسان یدک کش ازگل - کشور منجر به توقف تولید زانتیا و همچنین بروز مشکلات در تولید خانواده پژو٢٠٦ - تعرفه نیسان یدک کش ازگل - شد. اما در دور جدید تحریمها علاوهبر پژو- سیتروئن، رنو نیز بازار ایران را ترک کرد تا تولید خودروهای فرانسوی در آینده نهچندان دور محدود به مدلهای قدیمی همانند پژو٤٠٥، پارس و ٢٠٦ شود. درنتیجه بازار برای تقویت برندهای چینی مهیا شده اما وضعیت خودروسازان چینی در - تعرفه نیسان یدک کش ازگل - سال ٢٠١٨ با ٢٠١١ بسیار متفاوت است. زیرا در آن زمان، چینیها به فکر توسعه محصولات خود بودند، اما حال به فکر توسعه بازار خود و رفتن به بازارهای تراز اول جهانی یعنی اروپا و آمریکای شمالی هستند. بنابراین تحریمها برای آنها همانند یک شمشیر دو لبه است، همانقدر که خالیشدن بازار ایران از رقبا میتواند برای آنها مفید باشد، ماندن در این بازار نیز میتوانند برای آنها عواقب نافرجامی داشته باشد. از اینرو، برخی از چینیهای تازهوارد در بخش تولید، - تعرفه نیسان یدک کش ازگل - بازار ایران را ترک کردهاند. از میان آنها میتوان به برندهایی همانند جیلی یا امجی اشاره کرد که بهدلیل داشتن شرکای آمریکایی یا برنامه حضور - تعرفه نیسان یدک کش ازگل - در بازار آمریکا قید حضور در بازار ایران را زدهاند. از سوی دیگر در دور جدید خروج برندهای - تعرفه نیسان یدک کش ازگل - چینی از ایران شاهد خروج برندهایی - تعرفه نیسان یدک کش ازگل - هستیم که فروش فوقالعادهای را در کشور ما تجربه کرده بودند و سهم مناسبی از - تعرفه نیسان یدک کش ازگل - بازار را بهدست آوردهاند.