تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06165.html

در حوزه واردات نیز متاسفانه به شرایط قبل ازبرجام باز خواهیم گشت. اکثر شرکت‌های صاحب‌نام علاقه‌ای به‌حضور مستقیم در بازار ایران نخواهند داشت و بیشتر شرکت‌های واردکننده نیز مجبور خواهند شد خودروهای خود را از طریق نمایندگان دیگر کشورها وارد کشور کنند

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

افزایش قیمت همراه با کوچک‌شدن بازار خودروهای وارداتی

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» ، ماندن یا نماندن خودروسازان خارجی که بعد از برجام به ایران آمدند و حالا با تصمیم آمریکا احتمالا از کشور می‌روند، مساله‌ای است که این - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - روزها بازار بسیار - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - ملتهب و پریشان خودروی کشور با آن روبه‌رو است. زمزمه‌های رفتن خودروسازان خارجی و قطع همکاری با ایران باعث شده است نه‌تنها قیمت خودروهای صفرکیلومتر در این بازار افزایش پیدا کند بلکه بازار خودروهای دست‌دوم نیز با افزایش حبابی قیمت مواجه شده است.

اما موضوعی که درباره آن بسیار بحث می‌شود، این است آینده واردات و صنعت - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - خودرو در این شرایط چه خواهد شد و با خروج این خودروسازان از کشور چه شرکت‌هایی جایگزین آن‌ها می‌شوند؟ وضعیت واردکنندگان پس‌از تحریم‌ها و اینکه چه شرایطی پیدا می‌کنند، از‌جمله مسائلی هستند که با رضا مزینانی ، کارشناس صنعت - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - خودرو در میان گذاشتیم. این کارشناس صنعت خودرو درخصوص طرح ساماندهی بازار نیز معتقد است هر طرحی‌که بدون - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - مشورت با صاحب‌نظران انجام شود، امیدوار کننده نخواهد بود.

[caption id="attachment_214500" - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - align="aligncenter" width="700"]تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر اساسا در سال‌های اخیر، - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - به‌جهت عدم تولید خودروهایی در کلاس خودروهای وارداتی، فعالان بازار خودروی ایران، بازار واردکنندگان را از بازار تولیدی خودرو جدا می‌دانند[/caption]

در‌حال‌حاضر باتوجه به رفتار ترامپ درقبال برجام، احتمال بازگشت تحریم‌ها در صنعت خودرو وجود دارد. شما سابقه - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - فعالیت در بخش دولتی و خصوصی این صنعت را تجربه کرده‌اید، ازآنجاکه هر تهدید یک فرصت نیز به شمار می‌رود، چرا تهدیدهای قبلی به‌فرصت تبدیل نشدند؟ این‌بار در قبال تحریم چگونه باید عمل کنیم؟ اولین‌شرط حضور هر برند در بازار، علاقه آنها به سرمایه‌گذاری در کشورها، ایجاد و تضمین امنیت سرمایه‌گذاری در آن کشور است. شرکت‌ها و اشخاص در کشوری سرمایه‌گذاری خواهند کرد که حداقل ریسک را احساس کنند. همان‌طور که می‌دانید امنیت سرمایه‌گذاری و مدیریت ریسک موضوع بسیار پیچیده‌ای بوده و از حوصله این بحث خارج است. فقط به این نکته بسنده ‌می‌کنم هر سرمایه‌گذاری در جایی سرمایه خود را منتقل می‌کند که حداقل 5سال شرایط باثباتی را تجربه کند. آیا ما - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - پس از برجام شرایط با - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - ثباتی را در کشور تجربه کرده‌ایم که شرکتی بخواهد در ایران سرمایه‌گذاری کند؟ با - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - این‌حال انجام توافق برجام فرصت بسیار مناسبی بود که اگر به ثبات بازار و ثبات تصمیمات دولت منتهی می‌شد، می‌توانست فرصت‌های بسیار مناسبی را برای کشور در حوزه صنعت خودرو ایجاد کند. - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - کمااینکه شرکت‌هایی که شناخت عمیق‌تری نسبت‌به - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - بازار ایران داشتند، شروع به ارزیابی بازار، تحلیل و - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - درمواردی سرمایه‌گذاری هم کرده‌اند. بنابراین بازگشت تحریم، این فرصت‌ها را تبدیل به چالش بزرگی برای شرکت‌های طرف قرارداد، کارکنان و مصرف‌کنندگان آن‌ها خواهد کرد.

هرچند هنوز تصمیم نهایی برخی شرکای خارجی صنعت خودروی ایران اعلام نشده و رفتن - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - و ماندن آنها مشخص نشده است،این شرکت‌ها چه تصمیمی - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - خواهند گرفت؟ پیش‌بینی شما چیست؟ باید با واقعیت کنار بیاییم و خود را برای آن آماده کنیم. متاسفانه اکثر برندهای بنام کره‌ای ، ژاپنی و آلمانی که به‌طور مستقیم با ‌شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید فعالیت می‌کرده‌اند، پاپس خواهند کشید. برندهای فرانسوی که سابقه حضور بیشتری در ایران و همچنین سهم بزرگی از بازار را دارند، در مرحله اول سعی می کنند حضور خود را تداوم بخشند اما در صورت سخت‌تر شدن تحریم‌ها بر اساس تجربه قبلی آنها نیز به‌تدریج ایران را ترک خواهند کرد .

فعالیت واردکنندگان و به‌طور‌کلی این بخش از - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - بازار و صنعت به چه شکل خواهد شد؟ در حوزه واردات نیز متاسفانه به شرایط قبل ازبرجام باز خواهیم گشت. اکثر شرکت‌های صاحب‌نام علاقه‌ای به‌حضور مستقیم در بازار ایران نخواهند داشت و بیشتر شرکت‌های واردکننده نیز مجبور خواهند شد خودروهای خود را از طریق نمایندگان دیگر کشورها وارد کشور کنند که با‌توجه به حاکم شدن استانداردهای جدید، این فرایند بسیار پیچیده خواهد بود. درنهایت اینکه قیمت تمام‌شده کالا به‌جهت پرداخت هزینه‌های حمل، بیمه و دیگر موارد قطعا افزایش خواهد یافت.

باتوجه به اینکه واردات سهم اندکی از بازار خودرورا در اختیار دارند، آیا عدم واردات به‌صورت مستقیم می‌تواند باعث رکود در این بازار شود؟ اساسا در سال‌های اخیر، به‌جهت عدم تولید خودروهایی در کلاس خودروهای وارداتی، فعالان بازار خودروی ایران، بازار واردکنندگان - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - را از بازار تولیدی خودرو جدا می‌دانند. بازار خودروهای وارداتی به‌همان دلایلی که قبلا گفته شد، قطعا با افزایش قیمت روبه‌رو می‌شود. باتوجه به کاهش قدرت خرید، - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - این بازار به احتمال قریب‌به یقین کوچک‌تر خواهد شد. کمااینکه باتوجه به شرایط جدید، برخی برندها نیز به‌سختی بتوانند به واردات خود در این شرایط ادامه - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - دهند.

در شرایط فعلی، آیا وارد کنندگانی که از پیش قصد تولید در داخل - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - داشتند، می‌توانند به مسیر خود در این زمینه ادامه بدهند؟ چه موانع و تسهیلاتی در این راه دارند؟ این موضوع بستگی به این دارد شما با کدام کشور و برند طرف قراداد هستید. همان‌طور که گفتم برندهای کره‌ای ، ژاپنی و آلمانی - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - به احتمال غریب‌به‌یقین به جهت سهم بازار مناسبی که در آمریکا دارند، وارد کارزار تولید در ایران در این برهه زمانی نخواهند شد اما درخصوص - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - برندهای چینی بعید است مشکل چندانی ایجاد شود.

کمی هم به بحث تولید بپردازیم، به‌نظر شما چرا تولیدکنندگان بخش خصوصی به‌رغم تمام تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها همچنان سهم بالایی در تولید و بازار ندارند؟ اساسا افزایش سهم بازار فرایند بسیار پیچیده‌ای است و چگونگی افزایش، نیاز به مولفه‌های بسیاری دارد که - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - در این مقال نمی‌گنجد. - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - اما - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - اگر بخواهیم فقط به یک بعد از ابعاد آن بپردازیم، می‌توان گفت بازار 20تا55میلیون‌تومان به‌طور تمام‌و‌کمال تحت‌کنترل 2 شرکت بزرگ و دولتی سایپا و ایران‌خودرو است که حمایت کامل دولت را نیز پشتوانه خود می‌بیند. در این شرایط طبعا هیچ شرکتی در این بازه قیمتی (که بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است) با این شرکت‌ها (بخوانید دولت) رقابت نمی‌کند. در نتیجه سهم بازار این بازه‌قیمت دست‌نخورده در - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - اختیار دولتی‌ها باقی می‌ماند. به‌طور کل شرکت‌های تولیدی خصوصی در بازه 50تا100 و 100تا150‌میلیون‌تومان ورود کرده‌اند و به رغم رقابت بسیار شدید در این بازه، سهم بازار قابل‌ملاحظه‌ای نیز به‌دست آورده‌اند. متاسفانه قشر متوسط جامعه که اکثرا کارمندان، صاحبان صنایع و بنگاه‌های کوچک را تشکیل می‌دهند در این برهه از زمان، بیشترین فشار رکود بازار را تحمل می‌کنند و درنتیجه تمایل ایشان به خرید خودرو در اولویت‌های بعدی قرار گرفته است. درنتیجه کار برای این دسته از شرکت‌ها سخت‌تر می‌شود. درنهایت رقابت در بازار قیمتی در بازه 50 تا150‌میلیون‌تومان بسیار - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - سخت است و بازار محدودی دارد و همچنین این رقابت با شرکت‌های دولتی نیز کار را سخت‌تر و افزایش سهم بازار را با کندی مواجه می‌کند .

در شرایط سیاسی - اقتصادی پیش‌رو احتمال حمایت از خودروسازان بزرگ وجود دارد. برای تقویت بخش خصوصی تولیدکننده بهترین کمک و حمایت چه می‌تواند باشد؟ بهترین تصمیم در خودروسازی ایران، سپردن - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - این صنعت به بخش خصوصی است. تنها راه افزایش بهره‌وری، کیفیت، - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - کاهش قیمت تمام‌شده و مدیریت صحیح بر این صنعت، همین تصمیم خصوصی‌سازی است. مادامی‌که دولت در این صنعت حضور داشته باشد، شما - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - هرگز محصول با قیمت مناسب، رقابتی - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - و باکیفیت را - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - در این صنعت نخواهید دید. صنعت دولتی یعنی رانت، یعنی زیاندهی، عدم بهره‌وری و حیف و میل بیت‌المال و... من به شما اطمینان - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - می‌دهم در شرایط سیاسی و اقتصادی پیش‌رو دولت نه‌تنها به شرکت‌های خصوصی کمکی نخواهد کرد بلکه مشکل به وجود می‌آید (بخش بزرگی از این فرایند به‌طور ناخداگاه و - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - به جهت لزوم حمایت از شرکت‌های دولتی و خصولتی در بدنه دولت اتفاق میفتد ) .

به‌عنوان سوال آخر، آیا طرح جامع ساماندهی بازار خودرو می‌تواند به این وضعیت کمک کرده و هر دو بخش تولید - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - و واردات را راضی - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - کند؟ من به‌عنوان کارشناس صنعت خودرو به این طرح و هر طرح دیگری که با عدم مشورت با خردمندان و صاحب‌نظران این صنعت تهیه شده باشد، امیدوار نیستم. ضمن اینکه مگر ما در این - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - مملکت قانون و تبصره - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - و طرح مصوب‌شده کم داریم که به‌درستی اجرا نمی‌شوند؟ مگر ما سند چشم انداز 1404 را در این کشور تدوین نکرده‌ایم که در آن کاملا - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - تکلیف صنعت خودرو چه در حوزه واردات چه در حوزه تولید روشن است؟ اما متاسفانه در مقام اجرا تمام دستگاه های اجرایی کشور، صنعت را با سیاست در هم آمیخته و براساس مسائل روز و بدون ‌وجه به تصمیمات و قوانین کلان و بالادستی کشورکار - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - خود را انجام می‌دهند و تصمیمات ناگهانی می‌گیرند که این معضل بلای جان صنعت کشور و علت اصلی عدم سرمایه‌گذاری در - تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر - صنعت شده است.

اولين صفحه   -  شماره تماس کفی خودروبر شهرک والفجر   -   خدمات کفی خودروبر شهرک والفجر   -   جرثقیل خودروبر شهرک والفجر   -   کرایه جرثقیل خودروبر شهرک والفجر   -   قیمت جرثقیل خودروبر شهرک والفجر   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک والفجر   -   تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک والفجر   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر شهرک والفجر   -   خدمات جرثقیل خودروبر شهرک والفجر   -   نیسان خودروبر شهرک والفجر   -   کرایه نیسان خودروبر شهرک والفجر   -   قیمت نیسان خودروبر شهرک والفجر   -   مبلغ نیسان خودروبر شهرک والفجر   -   تعرفه نیسان خودروبر شهرک والفجر   -   شماره تماس نیسان خودروبر شهرک والفجر   -   خدمات نیسان خودروبر شهرک والفجر   -   نیسان یدک کش شهرک والفجر   -   کرایه نیسان یدک کش شهرک والفجر   -   قیمت نیسان یدک کش شهرک والفجر   -   مبلغ نیسان یدک کش شهرک والفجر   -   تعرفه نیسان یدک کش شهرک والفجر   -   شماره تماس نیسان یدک کش شهرک والفجر   -   خدمات نیسان یدک کش شهرک والفجر   -   ماشین بر شهرک والفجر   -   کرایه ماشین بر شهرک والفجر   -   قیمت ماشین بر شهرک والفجر   -   مبلغ ماشین بر شهرک والفجر   -   تعرفه ماشین بر شهرک والفجر   -   شماره تماس ماشین بر شهرک والفجر   -   خدمات ماشین بر شهرک والفجر   -   خودرو سوار شهرک والفجر   -   کرایه خودرو سوار شهرک والفجر   -   قیمت خودرو سوار شهرک والفجر   -   مبلغ خودرو سوار شهرک والفجر   -   تعرفه خودرو سوار شهرک والفجر   -   شماره تماس خودرو سوار شهرک والفجر   -   خدمات خودرو سوار شهرک والفجر   -   جرثقیل یدک کش شهرک والفجر   -   کرایه جرثقیل یدک کش شهرک والفجر   -   قیمت جرثقیل یدک کش شهرک والفجر   -   مبلغ جرثقیل یدک کش شهرک والفجر   -  آخرين صفحه