به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، سعید تخته چیان با بیان - تعرفه کفی خودروبر جماران - این مطلب افزود: سایپایدک در زمینه بهبود شاخصهای افزایش دهنده رضایت مشتری پیشرفتهای مناسبی داشته است که از مهمترین آنها میتوان به نحوه نوبت دهی، مدت زمان صرف شده جهت پذیرش، سهولت دسترسی به نمایندگیها، کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی و... اشاره کرد.
آخرین قیمت های تعرفه کفی خودروبر جماران
وی گفت: سایپایدک - تعرفه کفی خودروبر جماران - در سال 97 در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواستهای مشتریان، توانسته است گامهای مهمی در این مسیر بردارد و به اهداف پیشبینی شده دست یابد.
اطلاعات تعرفه کفی خودروبر جماران را از ما بخواهید
وی یادآور شد: این حرکت رو به - تعرفه کفی خودروبر جماران - جلو و رشد صعودی که از سال گذشته آغاز شده، مدیون تلاش کارکنان - تعرفه کفی خودروبر جماران - و همراهی شبکه نمایندگیها در اجرای سیاستها و برنامههای سازمان است. نظارت بر حسن اجرای برنامههای - تعرفه کفی خودروبر جماران - خدمات پس از فروش و پیگیری خواستهها و سلایق - تعرفه کفی خودروبر جماران - مشتریان در ارائه خدمات و همچنین - تعرفه کفی خودروبر جماران - ارائه خدمات نوین مبتنی بر انتظارات مشتری، در کسب این موفقیت تاثیرگذار بوده و در کنار آن از آموزش کارکنان نمایندگیها و به کارگیری نیروهای متخصص نیز بهره بردهایم.
مناسبترین خدمات تعرفه کفی خودروبر جماران را از ما بخواهید
معاون خدمات پس از فروش سایپایدک تاکید کرد: این افزایش امتیاز که برآیند - تعرفه کفی خودروبر جماران - نظرات مشتریان از نحوه دریافت در خدمات شبکه گسترده نمایندگیها است برای ما بسیار ارزشمند و قابل تحسین است و تلاش خواهیم کرد که این روند رو به رشد را در ماه ها و سال های آینده ادامه دهیم.