تعرفه یدک کش جماران

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02336.html
خودروهای دوگانه‌سوز

مشکل تامین قطعات، فناوری به‎کاررفته و تیراژ پایین دوگانه‎سوزها موجب کاهش 50درصدی آن‌ها شده است

۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴

تولید خودروهای دوگانه‌سوز از اولویت خارج شد

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، زمزمه‌های افزایش قیمت‌ بنزین و سهمیه‌بندی آن درحالی مطرح است که دولت عملا برنامه‌ای برای سوخت‌های جایگزین ندارد. هرچند دولت و مجلس نسبت‌به افزایش قیمت بنزین بی‌علاقه نیستند اما به‎هرحال این موضوع را تکذیب - تعرفه یدک کش جماران - و اظهار کرده‌اند برنامه‌ای در این زمینه - تعرفه یدک کش جماران - ندارند. در این بین، تولید خودروهای دوگانه‌سوز که در سال‌های گذشته و هم‌زمان با افزایش قیمت بنزین - تعرفه یدک کش جماران - افزایش یافت، در یکی، دو سال اخیر به‌شدت افت کرده است، - تعرفه یدک کش جماران - تا حدی که - تعرفه یدک کش جماران - در نیمه‌نخست امسال تولید خودروهای دوگانه‌سوز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نصف شده است.

تحریم‌ها تامین قطعات را در همه بخش‌ها و به‌خصوص در زمینه تولید خودروهای دوگانه‌سوز با مشکل روبه‌رو کرده، عدم تامین قطعات توسط خودروسازان باعث شده است تیراژ تولید به‎واسطه ناقص‎بودن خودروها به‎شدت کاهش یابد و به‌همین صورت عرضه خودرو به مشتریان نیز روند کاهشی پیدا کند. اما برای حل این مشکلات چه راهکاری پیش روی خودروسازان وجود دارد و چگونه می‌توان بین این موارد تعادل برقرار کرد؟

در - تعرفه یدک کش جماران - همین زمینه با آرش محبی‌نژاد، کارشناس صنعت خودرو و دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‎ساز به گفت‎وگو پرداختیم. وی معتقد - تعرفه یدک کش جماران - است در شرایطی که تولید خودروهای - تعرفه یدک کش جماران - بنزینی با مشکل روبه‌رو است، تولید خودروهای دوگانه‌سوز از اولویت دولت خارج شده و دولت تمرکز خود را بیشتر روی تامین کالاهای اساسی مردم گذاشته است تا سرمایه‌گذاری برای زیرساخت‌ها. دور زدن تحریم‌ها و وضعیت تولید موضوعات دیگری هستند که در این مصاحبه به آن اشاره شده است.

با ‌توجه به زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین و نیاز به خودروهایی با سوخت‌های جایگزین، چرا تولید خودروهای دوگانه‌سوز در ماه‌های گذشته نصف شده است؟ دلیل عدم استقبال مشتریان از خودروهای دوگانه‌سوز را چه می‌دانید؟

در مورد خودروهای دوگانه‌سوز دو مطلب مهم را باید عنوان کنیم. مورد نخست بحث تولید قطعات و درواقع تولید این خودروهاست. با‌توجه به تحریم‌های اخیر تولید خودروهای عادی بنزینی نیز فعلا با - تعرفه یدک کش جماران - مشکل روبه‌رو است. به‌نظر می‌رسد تولید - تعرفه یدک کش جماران - خودروهای دوگانه‌سوز به‎نوعی از اولویت خارج شده؛ چراکه مشکل تامین قطعات، تکنولوژی به‎کاررفته در خودروهای دوگانه‌سوز و همچنین تیراژ پایین آن باعث می‌شود رغبت چندان بالایی برای تولیدکننده درراستای تولید این‌گونه خودروها وجود نداشته باشد. بنابراین بحث نخست تولید این خودروهاست که در شرایط - تعرفه یدک کش جماران - تحریم‌ از اولویت اصلی تا حدی خارج شده اما مطلب دوم در این - تعرفه یدک کش جماران - رابطه، موضوع زیرساخت‌های کشور برای تامین سوخت خودروهای دوگانه‌سوز است. ایستگاه‌های سی‌ان‌جی یا ال‌پی‌جی در کشور وجود دارند. در ایران به‌واسطه ذخایر - تعرفه یدک کش جماران - فراوان گاز طبیعی فراوان، ایستگاه سی‌ان‌جی مسلما مقرون‌به‌صرفه‌تر و توجیه‌پذیرتر است. گاز ال‌پی‌جی توجیه چندانی ندارد. برای همین نیز برنامه دولت توسعه خودروهای سی‌ان‌جی‌سوز است.

 چه مشکلی در زمینه استفاده و توسعه خودروهای دوگانه‌سوز در کشور وجود - تعرفه یدک کش جماران - دارد؟

درواقع تعداد جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی بسیار اندک است. در شهرهای کوچک اصلا چنین جایگاه‌هایی را نمی‌بینیم. در جاده‌ها هم تعداد بسیار کمی از این ایستگاه سوخت را می‌بینیم. ضمن این‎که احداث و ایجاد چنین جایگاه‌هایی نیازمند سرمایه‌گذاری‌های سنگین است. فعلا دولت و شهرداری‌ها و بضاعت مالی و اقتصادی کشور اجازه سرمایه‌گذاری‌های توسعه‌ای و به‎صورت آپشنال در این حوزه‌ها را ندارد. بنابراین هم نبود زیرساخت‌های گاز سی‌ان‌جی و هم امکان‌پذیر نبودن سرمایه‌گذاری - تعرفه یدک کش جماران - در توسعه آن باعث می‌شود کسانی که خودروهای دوگانه‌سوز - تعرفه یدک کش جماران - خریداری می‌کنند، ساعت‌ها در صف گاز بمانند و ایستگاه‌ها، گاز برای عرضه نداشته باشند. ضمن این‎که اگر این افراد بخواهند مسافرت کنند، در مسیر و در شهرهای کوچک ایستگاه گاز پیدا نمی‌کنند و در هر صورت مجبور به استفاده از سوخت بنزین هستند. درواقع یعنی هزینه‌ بالایی پرداخت می‌کنند، در‌صورتی‌که استفاده درستی هم نمی‌توانند از این خودروها داشته باشند.

 آیا از - تعرفه یدک کش جماران - اولویت خارج‎شدن دوگانه‌سوزها باعث افزایش مصرف سوخت و آلودگی هوا نخواهد شد؟

به‌هرحال خودروهای گازسوز در‌ مقایسه با - تعرفه یدک کش جماران - خودروهای بنزینی آلودگی کمتری ایجاد می‌کنند. در مقایسه، بنزین سوختی است که در‌همه‌جا می‌توان آن‌را پیدا کرد. مورد دیگر بحث تجهیزات بیشتری است که برای خودروهای دوگانه‌سوز در خودرو باید به‌کار برد که خودرو را سنگین‌تر می‌کند. اما درمجموع اگر بخواهیم تحلیل صحیح‌تری در مورد - تعرفه یدک کش جماران - استفاده از این خودروها - تعرفه یدک کش جماران - داشته باشیم، باید اذعان کنیم شاید در شرایط فعلی که گرفتار تحریم‎ها هستیم، زمان چندان مناسبی برای پرداختن به - تعرفه یدک کش جماران - بحث خودروهای - تعرفه یدک کش جماران - دوگانه‌سوز نباشد. چراکه تمام تمرکز دولت روی بحث تامین مایحتاج اصلی مردم است و چندان - تعرفه یدک کش جماران - نمی‌تواند در بحث زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری کند.

 در حال ‎حاضر خودروسازان برای تامین قطعات با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده‌اند. چه راهکاری برای دور زدن تحریم‌ها در شرایط فعلی که تحریم‌ها هم نسبت‌به قبل سخت‌تر شده است، وجود دارد؟

یکی از راهکارهایی که می‎تواند ثبت‌سفارش را تسهیل کند، استفاده از ارز صرافی‌هاست. البته دولت به‌دلیل آن‎که از آثار تورمی نرخ ارز هراس دارد، فعلا این امکان را به واردکنندگان و همچنین قطعه‎سازان نداده است. اما اگر گزینه «بدون انتقال ارز» در ثبت‌سفارش باز باشد، کمک بزرگی به صنعت خودرو خواهد شد زیرا قطعه‎سازان می‌توانند پول‎های خود را به خارج کشور حواله کنند.

در شرایط فعلی که کونلون‎بانک - تعرفه یدک کش جماران - چین نمی‌تواند مانند زمان تحریم‌های قبلی مساعدت قابل‌توجهی در راستای تسهیل مراودات بانکی داشته باشد، ادامه فعالیت صنعت خودرو تا چه اندازه ممکن خواهد بود؟ 

کونلون‎بانک یک فرصت بود که اگر به نتیجه می‌رسید، می‌توانست وضعیت را در این شرایط سخت بهبود بخشد اما متاسفانه این همکاری محقق نشد. البته کونلون‎بانک تنها راه چاره نیست و راه‎های دیگری در این زمینه وجود دارد. 

یکی از این راه‎ها، مبادله کالا‌به‌کالاست که در این دوره می‎تواند اثربخش باشد. «واردات در مقابل صادرات» راهکاری است که بدون هیچ تراکنش مالی که شامل تحریم شود، می‌تواند کالاهای مورد‌نیاز را تامین کند. همچنین توسعه ناوگان حمل‎ونقل به‎خصوص با کشورهای همسایه از‌جمله مواردی است که - تعرفه یدک کش جماران - می‎تواند به اقتصاد کشور کمک کند. به‌طور کلی استفاده از آنچه گفته شد، در بهبود وضعیت قطعه‎سازی و تمام - تعرفه یدک کش جماران - صنایع موثر خواهد بود.

 درحال‎حاضر که - تعرفه یدک کش جماران - این راهکارها عملی نشده‌اند، وضعیت فعالان صنعت خودرو - تعرفه یدک کش جماران - چگونه است؟

تا - تعرفه یدک کش جماران - این لحظه به‎رغم پیگیری‎های ما و قول‎های مساعد مسئولان هیچ گشایشی در مسیر رفع مشکلات مشاهده نشده، این در حالی است که طی 2ماه اخیر بیش‌از - تعرفه یدک کش جماران - 40 جلسه مختلف در مجلس شورای اسلامی و دولت با حضور وزرای اقتصاد، صنعت، کار، رئیس‎کل بانک‌مرکزی و رئیس مجلس داشته‎ایم اما عملا هیچ اتفاقی نیفتاده است.

 وضعیت تولید را در این شرایط چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تولید در محاصره مشکلاتی همچون قیمت قطعات، تامین نقدینگی و سرمایه در گردش، مطالبات معوق و تامین مواد‌اولیه است. به‌تمام این مشکلات باید کاهش چشمگیر تیراژ خودرو را هم اضافه کرد. درحال‎حاضر - تعرفه یدک کش جماران - تقریبا تولید - تعرفه یدک کش جماران - در خودروسازان رو به توقف بوده و برنامه تولید روزانه 6هزار دستگاه خودرو، - تعرفه یدک کش جماران - افت 50‌درصدی داشته است.

اولين صفحه   -  شماره تماس امداد خودرو جماران   -   خدمات امداد خودرو جماران   -   امداد خودرو سیار جماران   -   کرایه امداد خودرو سیار جماران   -   قیمت امداد خودرو سیار جماران   -   مبلغ امداد خودرو سیار جماران   -   تعرفه امداد خودرو سیار جماران   -   شماره تماس امداد خودرو سیار جماران   -   خدمات امداد خودرو سیار جماران   -   خودروبر جماران   -   کرایه خودروبر جماران   -   قیمت خودروبر جماران   -   مبلغ خودروبر جماران   -   تعرفه خودروبر جماران   -   شماره تماس خودروبر جماران   -   خدمات خودروبر جماران   -   یدک کش جماران   -   کرایه یدک کش جماران   -   قیمت یدک کش جماران   -   مبلغ یدک کش جماران   -   تعرفه یدک کش جماران   -   شماره تماس یدک کش جماران   -   خدمات یدک کش جماران   -   حمل خودرو جماران   -   کرایه حمل خودرو جماران   -   قیمت حمل خودرو جماران   -   مبلغ حمل خودرو جماران   -   تعرفه حمل خودرو جماران   -   شماره تماس حمل خودرو جماران   -   خدمات حمل خودرو جماران   -   حمل ماشین جماران   -   کرایه حمل ماشین جماران   -   قیمت حمل ماشین جماران   -   مبلغ حمل ماشین جماران   -   تعرفه حمل ماشین جماران   -   شماره تماس حمل ماشین جماران   -   خدمات حمل ماشین جماران   -   کفی جماران   -   کرایه کفی جماران   -   قیمت کفی جماران   -   مبلغ کفی جماران   -  آخرين صفحه