تعرفه یدک کش حصارک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02546.html
صنعت خودرو

باید از زنجیره ارزشی که طی 4دهه ایجاد شده است دفاع کرد، نه این‎که پس‌از 40سال خواستار تعطیلی صنعت خودرو و جایگزینی کامل آن با واردات باشیم

۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

ارزش اقتصادی صنعت خودرو فراتر از بحث اشتغال است

تاثیر تحولات سیاسی، بین‌المللی، اقتصادی و... بر صنعت خودرو در کشور ما امری غیرقابل انکار است. این تاثیرات گاهی رنگ تحمیل به خود گرفته و منجر به صرف بی‌نتیجه سرمایه و هزینه‌های هنگفت در این بخش می‌شود.

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، یک عضو هیات مدیره شرکت ایران‌خودرو در این رابطه با توضیح یک مثال مرتبط، با بیان اینکه صنعت خودرو کشور تابعی از مجموعه سیاست‌هایی است که در دهه‌های گذشته به - تعرفه یدک کش حصارک - آن تحمیل شده است، گفت: «برای مثال در دوران حذف بنزین آزاد و ایجاد کارت سوخت، موضوعی به‌عنوان سوخت CNG مطرح شد. درحالی که پیش از آن در دهه 60 در شیراز اولین - تعرفه یدک کش حصارک - خودروهای LPG ساخته شده بود. این مساله باعث راه افتادن موج CNG در کشور آن هم از مدل تبدیل کارگاهی شد. معضل این فرایند برای مردم این بود که بعد از پنج، شش‌هزار کیلومتر یا واشرسرسیلندر خودرو نابود می‌شد یا هزینه‌های تعمیر زیاد به آن‌ها تحمیل می‌شد.»

   تجربه گذشته تولید خودرو CNG
امیرعباس حسینی افزود: «به دلیل نبود زیرساخت‌های توسعه ایستگاه‌های CNG و نیز زمان‌بر و - تعرفه یدک کش حصارک - سرمایه‌بربودن ایجاد این زیرساخت، زمان توقف خودروها در ایستگاه‌ها بالا رفت که این مساله به ایجاد نارضایتی در مصرف‌کننده منجر شد.»

وی ادامه داد: «در همان سال‌ها گفته شد با توجه به این اوضاع، 70درصد سبد سوخت کشور گازسوز شود و آنالیزی توسط سازمان بهینه‌سازی انجام شد که مشخص کرد توسعه CNG در ظرفیت 50درصدی در کشور معادل ساخت 40پالایشگاه بنزین است. بنابراین کشوری که مجموع ذخایر نفت و گاز آن در دنیا دوم و سوم است، نباید موج افزایش مصرف CNG را ایجاد کند.»

وی با بیان این‎که بعد از مدتی بازار این موج را پس زد، خاطرنشان کرد: «درحالی‎که صنعت خودرو را مجبور کرده بودند حجم قابل‌توجهی از سرمایه خود را در این زمینه صرف کند، حالا می‎گویند بازار پذیرای این تغییر نیست و تولید محصول باید تغییر کند.»

نباید بار دیگر موج و فشار اشتباه ایجاد شود

حسینی با اشاره به تولید خودرو الکتریکی و مقایسه آن - تعرفه یدک کش حصارک - با تجربیات گذشته، تاکید کرد: «با نگاهی به تولید خودروهای کم‌مصرف با آلایندگی پایین و آن‎چه - تعرفه یدک کش حصارک - ما می‌توانیم در ایران توسعه دهیم، مشخص می‌شود شاید اولویت نخست الان این نباشد که - تعرفه یدک کش حصارک - در مرز دانش با شرکتی در دنیا رقابت کنیم که خودش هنوز به صورت رقابت‌پذیر فعالیت نمی‌کند. برای مثال متخصصان می‌دانند امروز شرکت‌هایی مانند تسلا یا اوبر در زیان هستند.»

وی با بیان این‎که مجموعه ارزش چنین شرکت‌هایی در داشتن مجموعه اطلاعاتی است که در اختیار دارند، افزود: «این‎که امروز فرصت‌هایی مانند تولید خودروهای متصل، - تعرفه یدک کش حصارک - برقی و... وجود دارد، درست است. اما این مساله نباید ما را به این سمت ببرد که باز موجی همراه با فشار ایجاد شود که صنعت خودرو را مجبور کند به سمت تولید خودروهای الکتریکی، هیبرید و... برود.»

این عضو هیات مدیره ایران‌خودرو با تاکید بر اینکه - تعرفه یدک کش حصارک - اصولا در دنیا و در ایران مطرح است که تولید خودروهای الکتریکی به‌عنوان راه‌حلی نهایی برای کاهش آلودگی و کاهش گرمایش زمین نیست، گفت: «ما در کشوری از این موضوع صحبت می‌کنیم که میانگین تولید نیروگاه‌ها 50 تا 60درصد است و متوسط بهره‌وری خطوط انتقال نیز در همین حدود 60درصد است. در عین حال قیمت تمام‎شده واقعی تولید برق در - تعرفه یدک کش حصارک - حقیقت این عددی نیست که برای آن پرداخته می‌شود. بر این اساس، امروز ایجاد چنین موجی درست و منطقی نیست.»

وی با بیان این‎که اصلا ظرفیت صنعت این نیست، تصریح کرد: «این راه‌حل برای جامعه ما امروز کارکرد عملی ندارد. اگرچه در حوزه تحقیق و توسعه، وظیفه ما این است که کار کنیم. - تعرفه یدک کش حصارک - چراکه باید آینده‌نگر بود و برای آینده کار کرد. اما اعتقاد من بر این است برای شرکتی که امروز با بیش‌از 2500میلیارد تومان زیان ناشی‌از دستورات مواجه است، اولویت تولید خودرو کم‌مصرف با آلایندگی کم و سپس تولید خودرویی در میانگین توان حداقل نیمی از - تعرفه یدک کش حصارک - دهک‌های اجتماعی-اقتصادی است.»

تولید خودرو کم‌مصرف؛ اولویت امروز خودروسازی

این فعال صنعت خودرو تاکید کرد: «میانگین قیمت خودروهایی که قشر متوسط جامعه ما توان خرید - تعرفه یدک کش حصارک - آن را دارند، خودروهایی با قیمت تمام‌شده بین 4هزار تا 7هزار دلار است.»

امیرعباس حسینی در رابطه با دلایل ضرورت - تعرفه یدک کش حصارک - حفظ صنعت خودرو در کشور، گفت: «کشور مجبور است از زنجیره ارزشی که طی 40سال ایجاد شده است، دفاع کند. موضوع صنعت خودرو اشتغال به تنهایی نیست. مساله - تعرفه یدک کش حصارک - ارزش اقتصادی - تعرفه یدک کش حصارک - است که در چهار دهه شکل گرفته است. این تصور اشتباه است که بعد از - تعرفه یدک کش حصارک - 40سال بگوییم این روند اشتباه بوده است و باید صنعت خودرو را تعطیل کنیم و به جای آن فقط واردات داشته باشیم.»

به گفته وی، امروز در کشور ظرفیت تولید خودرو کم‌مصرف و کم‌آلاینده وجود دارد. چه‌بسا شرکت سایپا نیز این کار را به خوبی انجام داده است. به - تعرفه یدک کش حصارک - این ترتیب اولویت امروز صنعت خودرو باید - تعرفه یدک کش حصارک - بر این اساس - تعرفه یدک کش حصارک - تعریف شود.

اولين صفحه   -  شماره تماس امداد خودرو حصارک   -   خدمات امداد خودرو حصارک   -   امداد خودرو سیار حصارک   -   کرایه امداد خودرو سیار حصارک   -   قیمت امداد خودرو سیار حصارک   -   مبلغ امداد خودرو سیار حصارک   -   تعرفه امداد خودرو سیار حصارک   -   شماره تماس امداد خودرو سیار حصارک   -   خدمات امداد خودرو سیار حصارک   -   خودروبر حصارک   -   کرایه خودروبر حصارک   -   قیمت خودروبر حصارک   -   مبلغ خودروبر حصارک   -   تعرفه خودروبر حصارک   -   شماره تماس خودروبر حصارک   -   خدمات خودروبر حصارک   -   یدک کش حصارک   -   کرایه یدک کش حصارک   -   قیمت یدک کش حصارک   -   مبلغ یدک کش حصارک   -   تعرفه یدک کش حصارک   -   شماره تماس یدک کش حصارک   -   خدمات یدک کش حصارک   -   حمل خودرو حصارک   -   کرایه حمل خودرو حصارک   -   قیمت حمل خودرو حصارک   -   مبلغ حمل خودرو حصارک   -   تعرفه حمل خودرو حصارک   -   شماره تماس حمل خودرو حصارک   -   خدمات حمل خودرو حصارک   -   حمل ماشین حصارک   -   کرایه حمل ماشین حصارک   -   قیمت حمل ماشین حصارک   -   مبلغ حمل ماشین حصارک   -   تعرفه حمل ماشین حصارک   -   شماره تماس حمل ماشین حصارک   -   خدمات حمل ماشین حصارک   -   کفی حصارک   -   کرایه کفی حصارک   -   قیمت کفی حصارک   -   مبلغ کفی حصارک   -  آخرين صفحه